abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 oktober 2009 @ 23:24:49 #26
331 Merel
Be here now.
pi_73632880
tvp

(al vraag ik me af waarom, want overdag ben ik te druk met stom werk om het topic te volgen en ondertussen word ik alleen maar dikker, maar misschien helpt zo'n tvp toch ofzo)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_73632943
Ik kom ff pesten

Maaltijd 1: Groot bord (zelfgemaakte) nasi + gebakken ei + 0.5L halfvolle melk
Maaltijd 2: Groot bord brinta + 1 muesli reep
Maaltijd 3: 4 broodjes met kipfilet + 0,5L halfvolle melk
Maaltijd 4: Aardappelen, 2 gehaktballen, andijvie , 250gr magere yoghurt + glas halfvolle melk
Maaltijd 5: 3 gekookte eieren + schol filet + red bull
Maaltijd 6 (straks): 450gr magere kwark
  maandag 12 oktober 2009 @ 23:28:46 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73633019
Chico: ik heb ze doodvermoord! Nee natuurlijk niet, papa hamster moest terug naar de dierenwinkel ivm gevaar voor herbevruchting en baby 2 en 3 zijn naar Maarten zn zus
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73633057
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:26 schreef Diabox het volgende:
Ik kom ff pesten

Maaltijd 4: Aardappelen, 2 gehaktballen, andijvie , 250gr magere yoghurt + glas halfvolle melk
Red bull? Waarom drink je niet gewoon gootsteenontstopper?
pi_73633094
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:29 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Omdat dat niet lekker smaakt? Wat is er in godsnaam mis met red bull, smaakt gewoon lekker.
  Vis een optie? maandag 12 oktober 2009 @ 23:33:38 #31
70532 loveli
N
pi_73633212
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik snap hem denk ik niet . Of heeft mamster/pa hamster ze opgegeten?
Hamsterburger was mijn associatie. Getuigt niet van een tere ziel, geloof ik
crap in = crap out
pi_73633269
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:29 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hee lein
hoe gaat het?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73633283
Ik heb ook wel vaker hier gelezen dat Red bull heel ongezond was, maar wat is er nou zo afgrijselijk aan? Sure, een boel suikers, maar als je geen liters weg drinkt moet het toch wel mee vallen?

Want als ik weer eens een periode heb dat ik nauwelijks kan slapen komt er zonder Red bull echt niks nuttigs meer uit mijn handen.
pi_73633327
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:26 schreef Diabox het volgende:
Ik kom ff pesten

BB of andere sport? Waarom in vredesnaam Red Bull zo laat op de dag, 's ochtends om op te starten, veel beter
pi_73633348
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:35 schreef Bob. het volgende:
Ik heb ook wel vaker hier gelezen dat Red bull heel ongezond was, maar wat is er nou zo afgrijselijk aan? Sure, een boel suikers, maar als je geen liters weg drinkt moet het toch wel mee vallen?

Want als ik weer eens een periode heb dat ik nauwelijks kan slapen komt er zonder Red bull echt niks nuttigs meer uit mijn handen.
Zolang de rest van je voeding goed in orde zit kan je gerust 'n red bulletje nemen iedere dag
Ik drink het alleen niet voor het "opwekkende" effect (voel er ook niks van), maar ik vind het gewoon woest lekker.
pi_73633372
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:37 schreef Dendrietje het volgende:

[..]

BB of andere sport? Waarom in vredesnaam Red Bull zo laat op de dag, 's ochtends om op te starten, veel beter
BB ja, maar ik neem red bull 'n beetje op random tijdstippen, wanneer ik er trek in heb eigenlijk , echt opstarten doe ik er niet mee, voel er niks van
  Vis een optie? maandag 12 oktober 2009 @ 23:39:00 #37
70532 loveli
N
pi_73633394
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:30 schreef Diabox het volgende:

[..]

Omdat dat niet lekker smaakt? Wat is er in godsnaam mis met red bull, smaakt gewoon lekker.
Omdat je cortisol erdoor stijgt, wat niet bevorderlijk is voor je spieropbouw.
crap in = crap out
pi_73633453
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Omdat je cortisol erdoor stijgt, wat niet bevorderlijk is voor je spieropbouw.
Zal wel meevallen hoeveel mijn cortisol erdoor stijgt, denk dat mijn cortisol meer de lucht in gaat van andere dingen hoor En mijn spieropbouw gaat vooralsnog goed.
  Vis een optie? maandag 12 oktober 2009 @ 23:41:39 #39
70532 loveli
N
pi_73633491
Wat jij wilt. Melk is ook minder goed dan jij lijkt te denken, aan je lijst te zien.
crap in = crap out
pi_73633531
Over melk gesproken, die van mij is eigenlijk tot de 11e houdbaar, maar er is nog niks aan te zien of te ruiken, kan ik er dan morgen nog brinta van maken?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73633559
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:41 schreef loveli het volgende:
Wat jij wilt. Melk is ook minder goed dan jij lijkt te denken, aan je lijst te zien.
Te veel melk is ongezond

Hier heb ik me al uitgelaten over melk.
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:42 schreef cyclechick het volgende:
Over melk gesproken, die van mij is eigenlijk tot de 11e houdbaar, maar er is nog niks aan te zien of te ruiken, kan ik er dan morgen nog brinta van maken?
Ja hoor, morgen wel nog eerst even ruiken natuurlijk, maar 2 dagen over datum is er op zich niks aan de hand.
  Vis een optie? maandag 12 oktober 2009 @ 23:46:26 #42
70532 loveli
N
pi_73633639
Net een batch smoothies gemaakt en per portie ingevroren, zodat het niet onder m'n neus weggist. Ingredienten: blauwe bessen, kiwi's, frambozen, mango's, bananen, kokos en limoenen. Bijna had ik er nog een stronk broccoli doorheen gedaan.
crap in = crap out
  maandag 12 oktober 2009 @ 23:47:19 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73633661
Weet je weet je weet je. Ik ga slapen. Bye!

</nuttige mededeling van de dag>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? maandag 12 oktober 2009 @ 23:52:06 #44
70532 loveli
N
pi_73633816
Een tht is geen grens, maar een indicatie. Een tgt (bv vlees) kun je je beter wel aan houden. Zo lang melk bij verhitten niet klontert kun je het best drinken. En van zure melk kun je nog pannekoeken maken heb ik geleerd
Melkdiscussie heb ik geen zin in, maar gezond is het niet.
crap in = crap out
pi_73633825
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:38 schreef Diabox het volgende:

[..]

BB ja, maar ik neem red bull 'n beetje op random tijdstippen, wanneer ik er trek in heb eigenlijk , echt opstarten doe ik er niet mee, voel er niks van
Ik ook bar weinig. Ik gebruik het alleen als ik een keer geen tijd heb voor koffie. Koffie is vele malen lekkerder dan red bull.

Menig dag loop ik te vloeken over 't feit dat ik een vrouw ben. Als ik een man was had ik ook wel BB gedaan denk ik, lekker veel vlees eten enzo Nu voelt 't alsof ik altijd in de cut zit
pi_73633936
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:52 schreef loveli het volgende:
Een tht is geen grens, maar een indicatie. Een tgt (bv vlees) kun je je beter wel aan houden. Zo lang melk bij verhitten niet klontert kun je het best drinken. En van zure melk kun je nog pannekoeken maken heb ik geleerd
Melkdiscussie heb ik geen zin in, maar gezond is het niet.
Sorry dat ik het zeg, maar ik blijf het vaag vinden dat mensen denken dat het ongezond is, ja ik weet ook wel dat melk niet op alle vlakken super gezond is, maar wat is dat wel? Ik vind dat melk prima past in een gezond dieet, en dat de hoeveelheid melk natuurlijk afhangt aan de persoon, de hoeveelheden melk (en niet alleen melk trouwens) die ik naar binnen werk zijn voor anderen 'n stuk minder gezond, dat weet ik heul goed.
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:52 schreef Dendrietje het volgende:

[..]

Ik ook bar weinig. Ik gebruik het alleen als ik een keer geen tijd heb voor koffie. Koffie is vele malen lekkerder dan red bull.

Menig dag loop ik te vloeken over 't feit dat ik een vrouw ben. Als ik een man was had ik ook wel BB gedaan denk ik, lekker veel vlees eten enzo Nu voelt 't alsof ik altijd in de cut zit
BB is ook niet altijd even makkelijk hoor, de hele dag door (relatief veel) moeten eten is niet altijd even leuk en ook moet je uitkijken dat je niet te snel te veel vet aankomt, en het cutten is bij mannen wat moeilijker, aangezien wij ook nog spiermassa moeten behouden. Bij ons gaat het met 4kg per maand eraf, hoefden we geen rekening te houden met spiermassa verliezen dan kregen wij er zo 8kg per maand vanaf.
Heb btw totaal nog niet de looks van 'n echte BB'er, (ben nog net geen jaar bezig), maar ben wel redelijk fors met m'n 88kg en 1,94
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73634019
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:35 schreef cyclechick het volgende:
Hee lein
hoe gaat het?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe gaat het met jou? Je opleiding bevalt keigoed geloof ik?
pi_73634147
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:55 schreef Diabox het volgende:
[..]

BB is ook niet altijd even makkelijk hoor, de hele dag door (relatief veel) moeten eten is niet altijd even leuk en ook moet je uitkijken dat je niet te snel te veel vet aankomt, en het cutten is bij mannen wat moeilijker, aangezien wij ook nog spiermassa moeten behouden. Bij ons gaat het met 4kg per maand eraf, hoefden we geen rekening te houden met spiermassa verliezen dan kregen wij er zo 8kg per maand vanaf.
Heb btw totaal nog niet de looks van 'n echte BB'er, (ben nog net geen jaar bezig), maar ben wel redelijk fors met m'n 88kg en 1,94
SPOILER
Nee, op een gegeven moment wordt 't wel vervelend. Dagelijks leven kan nog een keer, maar als een dag een keer anders loopt.. als je een keer ergens heen gaat zit je meteen met dat je niet aan je maaltijden komt. Maar toch, een tijd veel kunnen eten, dat lijkt mij gewoon een droom

1,94 is ook wel een flinke lengte, dan moet je ook wel (aardig) wat massa hebben om supervol/breed te lijken, niet waar? En Cutler
pi_73634201
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 00:01 schreef Dendrietje het volgende:

[..]

Nee, op een gegeven moment wordt 't wel vervelend. Dagelijks leven kan nog een keer, maar als een dag een keer anders loopt.. als je een keer ergens heen gaat zit je meteen met dat je niet aan je maaltijden komt. Maar toch, een tijd veel kunnen eten, dat lijkt mij gewoon een droom

1,94 is ook wel een flinke lengte, dan moet je ook wel (aardig) wat massa hebben om supervol/breed te lijken, niet waar? En Cutler
Ja, met 1,94 gaat die brede look langzaam, ben 11 maanden geleden begonnen @ 69 kilo. Zit nu dus op 88 kilo met 'n heel mooi vetpercentage (hoef voorlopig niet te cutten ) Maar zit al aardig wat massa dus hoor, is alleen wat extra werk voor mij wegens m'n lengte
pi_73634278
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 00:03 schreef Diabox het volgende:

[..]

Ja, met 1,94 gaat die brede look langzaam, ben 11 maanden geleden begonnen @ 69 kilo. Zit nu dus op 88 kilo met 'n heel mooi vetpercentage (hoef voorlopig niet te cutten ) Maar zit al aardig wat massa dus hoor, is alleen wat extra werk voor mij wegens m'n lengte
20 kilo op 11 maanden, respect! En ach, met die lengte is het wat extra werk, maar ik zou 't 't extra werk wel waard vinden als kerel, als dat zou betekenen dat ik 1,94 zou zijn. Kromme zin. Wat ik bedoel is dat 't als kerel wel beter is om lang(er) te zijn, want een gigabreed zijn en 1,60 is niet bepaald jaloersmakend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')