Vrijwilligerswerk is tof ! Kunnen ze ook niet zeuren dat je niet hard genoeg werktquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:26 schreef Laysa het volgende:
iid met een naald en een schietpen....en ja thuiswerken is wel een optie...maar dat gaat dan weer van mn maandinkomen (uitkering) af..dus daarvoor hoef ik het niet te doen....ik heb wel de intentie om wat vrijwilligerswerk te gaan doen
Jup, de rolstoel was te zwaar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:28 schreef NoShitSherlock het volgende:
Samenvatting:
[ afbeelding ]
TS doet auditie voor de film UP maar faalde?
Misschien kan dat je motivatie worden om te gaan sporten. Om de lucht in te komen met je rolstoel. Maar dan moet je dus wel eerst afvallen.quote:
Hij zegt toch de rolstoel is de zwaar en daar zit ie al niet meer in.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:51 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Misschien kan dat je motivatie worden om te gaan sporten. Om de lucht in te komen met je rolstoel. Maar dan moet je dus wel eerst afvallen.
Dat dacht jij, maar ik heb 't meegemaakt. Ben volgens mij officieël de enige loser die ontslagen is bij 'n vrijwilligersbaantje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk is tof ! Kunnen ze ook niet zeuren dat je niet hard genoeg werkt
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:43 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat dacht jij, maar ik heb 't meegemaakt. Ben volgens mij officieël de enige loser die ontslagen is bij 'n vrijwilligersbaantje.![]()
Heel belangrijk idd om iets van een werkomgeving te houden. Op een gegeven moment mis je toch de noodzaak ergens "verplicht" heen te gaan en de sociale contacten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk is tof ! Kunnen ze ook niet zeuren dat je niet hard genoeg werkt
Haaaaaaaa!!!!!!! zal ik je dan maar moreel ondersteunen???? Go 2cv....Goquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:20 schreef 2cv het volgende:
Vanmorgen intakgesprek gehad bij de fysiotherapeut. Maandagochtend 11:00u. ga ik sporten
ja oke.....maar meestal weet een goede fysio wel al gelijk te vertellen hoe of wat.....we horen het nog welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wellicht is het eerst een intake, Laysa. Daarna zal er een trainingsschema voor hem klaar liggen.
Dat is ook gemakkelijker na een gebroken hand dan deze 'kwaal'quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja oke.....maar meestal weet een goede fysio wel al gelijk te vertellen hoe of wat.....we horen het nog wel
Zo te lezen heeft Laysa best wel ervaring met ernstige ziektes (helaas) dus lijkt me dat ze wel 'n goede inschatting kan maken over hoe & wat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is ook gemakkelijker na een gebroken hand dan deze 'kwaal'
Hey, 2cv, ik wens je sterkte en veel plezier natuurlijk!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |