quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef hermanberghuis het volgende:
"Ze wist niet dat ze ook een fooi hoort te geven als ze buiten eet."
Dat zijn natuurlijk geen smoesjes.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef ach het volgende:
Misschien was de bediening wel niet ok? Als er een paar horken met gezicht op onweer rondlopen leg ik ook op de cent af neer.
Zo erg vind ik het nou ook weer niet, wat ze gedaan heeftquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Liever tegen/aan mijn lul, als ik eerlijk moet wezen.
Ff quoten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:27 schreef Juicyhil het volgende:
Kom op he, loop niet te janken erover dat ze geen fooi geeft
Heb jij vroeger als 16-jarige ook van je zakgeld een fooi gegeven? Nee. Jank dan niet. Kom op hé.
Echt, banken vallen om en ze gaan zich druk maken om Miley die geen fooi geeft en misschien wel een goede reden had om geen fooi te geven.
Nee joh, denk je nou echt dat zoiets haar cariere kapot maakt? Ze heeft een ontzettend goede stem en perfect acteerkunsten. Als een kaalgeschoren Britney niet eens failliet gaat, dan is dat bij Miley zeker niet het geval.quote:
Hé hou eens opquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:30 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Was die al begonnen? Dat wijf kan niets.
Ik ken het meisje niet maar als ze een topic in SHO heeft moet het wel iets zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:30 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Was die al begonnen? Dat wijf kan niets.
Dude....seriously?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:27 schreef Juicyhil het volgende:
Kom op he, loop niet te janken erover dat ze geen fooi geeft
Heb jij vroeger als 16-jarige ook van je zakgeld een fooi gegeven? Nee. Jank dan niet. Kom op hé.
Echt, banken vallen om en ze gaan zich druk maken om Miley die geen fooi geeft en misschien wel een goede reden had om geen fooi te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |