En als hij nog een beetje doorgroeit nog een goede aankoop van Skill. Misschien is het voor de Belgen ook slimmer om niet bij Quickstep/Davitamon in een knechtenrol te hangen, maar naar een kleinere ploeg een wat grotere rol te vervullen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Cornu is 'pas' 24, nog een wielerleven voor zich
Altijd genieten en ik ga er dit jaar helaas geen minuut van zien.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:08 schreef Gillingham het volgende:
De Ronde van Lombardije, de laatste schitterende wielerwedstrijd van het jaar.
Idem Ditoquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Altijd genieten en ik ga er dit jaar helaas geen minuut van zien.
Laag hangend herfst zonnetjequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:03 schreef Sjiznit het volgende:
Lombardije, mooie koers. Imo ook door het decor. De beginnende herfst tovert geen lelijke beelden op je televisie.
Als Kroon ooit nog een klassieker wint eet ik mijn schoen op.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:28 schreef FredWielergek het volgende:
Heerlijk is Lombardije inderdaad, maar ik hoop dat de regie ook geod haar best doet.
Vaak is de overzicht zoek en is het moeilijk te volgen wie waar is.
Ik ga helemaal voor Gesink!
En sluit Kroon ook niet uit.
Eigenlijk een reden om het hoeden opeten topic weer eens op te zoeken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:21 schreef Pritt het volgende:
[..]
Als Kroon ooit nog een klassieker wint eet ik mijn schoen op.
Dat heeft ie wat mij betreft als enigszins goedgemaakt in Emilia, maar dit zou echt een grote klapper zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:54 schreef Zwansen het volgende:
Als Gesink hier mocht winnen dan maakt ie in een klap zijn kater van de Tour en de Vuelta goed.
En vooral: de verkleur(en)de bladeren zowel aan de bomen als op de grond.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:25 schreef thettes het volgende:
Wanneer won iemand voor het laatst Parijs Tours én Lombardije??
Daar houd ik je aan! Maak dan ook een foto daarvan als bewijs ;-)quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:21 schreef Pritt het volgende:
[..]
Als Kroon ooit nog een klassieker wint eet ik mijn schoen op.
Ja met een foto finish.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:29 schreef Sjoerd102 het volgende:
Flahaut wint de nationale sluitingsprijs in een massasprint.
Good old Stefan van Dijk werd 2e
Wel effe definiëren wat een klassieker is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:44 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Daar houd ik je aan! Maak dan ook een foto daarvan als bewijs ;-)
Hewt gaat eens gebeuren...
En van Hummel wint de Europe Tour dus niet, die is voor Visconti.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:45 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Ja met een foto finish.
Zonde hoor, want Van Dijk is al heel vaak tweede dit jaar, hij verdient het wel een keer te winnen.
quote:It wasn't my day! In the finalsprint to early on the head of the bunch. Lost my jersey in the final week! Shit!!!
about 3 hours ago from UberTwitter
Geweldig. Waarschijnlijk ben ik dan zelf net van de fiets afgestapt en zet ik een kop warme chocomelquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:03 schreef Sjiznit het volgende:
Lombardije, mooie koers. Imo ook door het decor. De beginnende herfst tovert geen lelijke beelden op je televisie.
quote:Astana: 'Klöden en Zubeldia niet naar RadioShack
Als het aan Astana ligt zullen Andreas Klöden, Haimar Zubeldia en Gregory Rast volgend seizoen niet aan de slag gaan bij Team RadioShack, de nieuwe formatie van Lance Armstrong.
Het drietal heeft nog een doorlopend contract bij de Kazachstaanse formatie en die wel ze niet laten gaan. Ze zullen nodig zijn om Alberto Contador te helpen naar een nieuwe overwinning in de Tour de France.
van RG. Geen redoute in LBL zegt ie?? Apart.quote:Zag gister de Tourpresentatie op TV, Lijkt een lastige ronde te worden! Ook interessant:Geen redoute in LBL...Nu eerst Lombardije & Vakantie
quote:Luik-Bastenaken-Luik zonder Redoute in 2010
Wednesday 14 October 2009
De Waalse klassieker Luik-Bastenaken-Luik zal het in 2010 zonder de befaamde belimming van de Redoute moeten stellen. De RTBF weet te melden dat de er werkzaamheden zijn aan de steile klim van 2.1 kilometer (gem. 8.4%) nabij Remouchamps. Als vervanger zal de Côte des Forges zijn rentree maken. Op deze beklimming wist Steven Rooks in 1983 te demarreren en de basis te leggen voor zijn zege in Luik-Bastenaken-Luik.
En dat is niet alles. Rond Stavelot zijn er ook veranderingen in het drieluik Wanne, Stockeu, Haute-Levée. De côte de Stockeu wordt verkort tot ongeveer éénderde deel van de oorspronkelijke beklimming en de Haute-Levée wordt helemaal geschrapt. De Côte des Forges maakt zijn rentree in de Waalse klassieker.
Andy Schleck won Luik-Bastenaken-Luik in 2009. De laatste Nederlandse winnaar was Adrie van der Poel in 1988
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |