Ik heb een paarse van Koh.. maar ik vind het echt klote spul.. helemaal voor de prijs die je er voor moet betalen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:29 schreef MissJ het volgende:
Grijszoekende dames, luistert en huivert!
Ben net op zoektocht gegaan en bij Douglas hebben ze een prachtige grijze van Koh. Kost 14,95 maar nu met 10% korting!
Heb um nog niet gekocht omdat ik nog even verder wilde kijken, maar niks anders grijs gevonden.
En heb volgens mij hier ook gelezen dat de nagellak van Koh nogal tegenvalt...?
dit is um:
[ afbeelding ]

Haha ja joh echt klote?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:04 schreef progje het volgende:
[..]
Ik heb een paarse van Koh.. maar ik vind het echt klote spul.. helemaal voor de prijs die je er voor moet betalen.

Zo worden je grijze(die ooit wit waren) handdoeken ook weer mooi wit!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Het wil wel eens helpen om met je nagels in een badje met steradent te gaan. Gewoon een buisje kruidvat eigen merk kopen en een of twee tabletten in een bakje warm water gooien en dan een kwartiertje weken.

Wel foto maken! Ik ben wel benieuwd naar je idee. Dan zullen we niet zo streng zijn over de uitvoeringquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:16 schreef Lindytje het volgende:
Ik had een leuk idee.... alleen door de uitvoering is het totaal verpest... morgen weer er af.(kom toch de deur niet uit met mijn zieke harses)

Sorry maar ik moet het echt zeggen: het is fatsoenlijk, niet fatsoendelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:43 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb die holo van Koh.
Het smeert verschrikkelijk, het chipt en krast en deukt al na een dag,Het enige voordeel dat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat het er zo makkelijk afgaat.Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik m zo graag wilde hebben (Voor dat geld had ik heel wat flesjes kunnen kopen!) en hij dekt niet fatsoendelijk. Ik zou het dus niet doen!
(en inmiddels paarse essence colour and go met paarse glitter effect nails van Etos)
Wel heel erg BLING maar dan valt het niet op dat die ene korter is.

dat dus.. wat een klote spulquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:43 schreef Tammymara het volgende:
Het smeert verschrikkelijk, het chipt en krast en deukt al na een dag,Het enige voordeel dat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat het er zo makkelijk afgaat.Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik m zo graag wilde hebben (Voor dat geld had ik heel wat flesjes kunnen kopen!) en hij dekt niet fatsoendelijk. Ik zou het dus niet doen!

ja ze hadden echt veel van dat soort mooie creme kleuren!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:57 schreef mmascha het volgende:
[..]
MissJ: Dat is ook een mooie kleur! Ga ik binnenkort eens even naar kijken. Hebben ze meer van dat soort creme kleurtjes. Daar hou ik van

Noooooooooooooooo!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Mirjam het volgende:
dus ik me al 2 weken verheugen op de nfu.oh lakjes die ik vandaag zou kunnen kopen
heeft de verkoopster ze niet binnen door financiele problemen (dsb)

jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Noooooooooooooooo!![]()
Heb je die webshop gezien die ik pas gaf? Zat ergens in Estland o.i.d. en was omgerekend erg goedkoop met Nfu Oh en betrouwbaar volgens een of ander nagelforum.

Die is heel mooi écht lichtgrijs.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:20 schreef MissJ het volgende:
Oef deze is ook mooi, van China Glaze (Ecollection):
[ afbeelding ]

Nee, ik wil niet! Ik wil niet op internet bestellen! Dan is het hek van de damquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:20 schreef MissJ het volgende:
Oef deze is ook mooi, van China Glaze (Ecollection)

Deze heb ik en het is een erg mooie, lichtgrijze kleur! Ik heb ook mijn Essie Matte about you topcoat binnen en ik ben er blij mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:20 schreef MissJ het volgende:
Oef deze is ook mooi, van China Glaze (Ecollection):
[ afbeelding ]

nee ik heb het ook wel eens gebruikt zonder base coat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb totaal geen problemen gehad met de Koh lak hoor. Gebruiken jullie misschien een verschrikkelijk nare base coat?

Met een klein schaartje de scheve haren er gewoon uit knippen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb nog 14 lakjes op mijn lijstje staan die ik wil hebben, maar ik wacht eerst even mijn bestelling van vorige week afMeestal kun je via de zoekfunctie van Nailgal (nailgal.com) de kleurtjes zoeken en vaak staat er ook bij hoeveel laagjes erop zitten..
Iemand nog een truc om een kwastje weer goed te krijgen? Ik maak net mijn potje glitternagellak open, staat er een plukje haartjes horizontaal

Zilveren glitterlakquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:51 schreef Daph_ het volgende:
Mooie nagels en gaaf idee mmascha! Is dat zilveren lak of glitterlak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |