abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73715209
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:29 schreef MissJ het volgende:
Grijszoekende dames, luistert en huivert!

Ben net op zoektocht gegaan en bij Douglas hebben ze een prachtige grijze van Koh. Kost 14,95 maar nu met 10% korting!
Heb um nog niet gekocht omdat ik nog even verder wilde kijken, maar niks anders grijs gevonden.
En heb volgens mij hier ook gelezen dat de nagellak van Koh nogal tegenvalt...?

dit is um:
[ afbeelding ]
Ik heb een paarse van Koh.. maar ik vind het echt klote spul.. helemaal voor de prijs die je er voor moet betalen.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:16:06 #152
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_73715653
Ik had een leuk idee.... alleen door de uitvoering is het totaal verpest... morgen weer er af. (kom toch de deur niet uit met mijn zieke harses)
Don't come closer, I might hurt you
pi_73715861
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:04 schreef progje het volgende:

[..]

Ik heb een paarse van Koh.. maar ik vind het echt klote spul.. helemaal voor de prijs die je er voor moet betalen.
Haha ja joh echt klote?
wat vind je er klote aan dan?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_73716686
Ik heb die holo van Koh.

Het smeert verschrikkelijk, het chipt en krast en deukt al na een dag,Het enige voordeel dat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat het er zo makkelijk afgaat.Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik m zo graag wilde hebben (Voor dat geld had ik heel wat flesjes kunnen kopen!) en hij dekt niet fatsoendelijk. Ik zou het dus niet doen!

(en inmiddels paarse essence colour and go met paarse glitter effect nails van Etos )
Wel heel erg BLING maar dan valt het niet op dat die ene korter is.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:57:56 #155
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73717208
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Het wil wel eens helpen om met je nagels in een badje met steradent te gaan. Gewoon een buisje kruidvat eigen merk kopen en een of twee tabletten in een bakje warm water gooien en dan een kwartiertje weken.
Zo worden je grijze(die ooit wit waren) handdoeken ook weer mooi wit!

Mooie gestreepte nagels heb je gemaakt!
En dat zelf-grijze-nagellak-maken ga ik ook eens proberen. Ik wil ook beige. Druppie bruin erbij? Ik heb alleen maar bruin met glans/parelmoer. Eens kijken of dat ook lukt.

MissJ: Dat is ook een mooie kleur! Ga ik binnenkort eens even naar kijken. Hebben ze meer van dat soort creme kleurtjes. Daar hou ik van
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:59:16 #156
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73717254
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:16 schreef Lindytje het volgende:
Ik had een leuk idee.... alleen door de uitvoering is het totaal verpest... morgen weer er af. (kom toch de deur niet uit met mijn zieke harses)
Wel foto maken! Ik ben wel benieuwd naar je idee. Dan zullen we niet zo streng zijn over de uitvoering
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73717653
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:43 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb die holo van Koh.

Het smeert verschrikkelijk, het chipt en krast en deukt al na een dag,Het enige voordeel dat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat het er zo makkelijk afgaat.Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik m zo graag wilde hebben (Voor dat geld had ik heel wat flesjes kunnen kopen!) en hij dekt niet fatsoendelijk. Ik zou het dus niet doen!

(en inmiddels paarse essence colour and go met paarse glitter effect nails van Etos )
Wel heel erg BLING maar dan valt het niet op dat die ene korter is.
Sorry maar ik moet het echt zeggen: het is fatsoenlijk, niet fatsoendelijk.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_73717705
dus ik me al 2 weken verheugen op de nfu.oh lakjes die ik vandaag zou kunnen kopen
heeft de verkoopster ze niet binnen door financiele problemen (dsb)
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73717720
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:43 schreef Tammymara het volgende:

dat dus.. wat een klote spul
pi_73717753
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:57 schreef mmascha het volgende:

[..]

MissJ: Dat is ook een mooie kleur! Ga ik binnenkort eens even naar kijken. Hebben ze meer van dat soort creme kleurtjes. Daar hou ik van
ja ze hadden echt veel van dat soort mooie creme kleuren!
Maar als ik de reacties hier zo lees is Koh dus echt kut gewoon haha.
Misschien dat ik dan toch maar iets van OPI ofzo ga bestellen Wil sowieso toch OPI proberen, dus dat komt nu dan mooi uit. Moet OPI wel grijs hebben natuurlijk hihi
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_73717966
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Mirjam het volgende:
dus ik me al 2 weken verheugen op de nfu.oh lakjes die ik vandaag zou kunnen kopen
heeft de verkoopster ze niet binnen door financiele problemen (dsb)
Noooooooooooooooo!

Heb je die webshop gezien die ik pas gaf? Zat ergens in Estland o.i.d. en was omgerekend erg goedkoop met Nfu Oh en betrouwbaar volgens een of ander nagelforum.
pi_73717995
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Noooooooooooooooo!

Heb je die webshop gezien die ik pas gaf? Zat ergens in Estland o.i.d. en was omgerekend erg goedkoop met Nfu Oh en betrouwbaar volgens een of ander nagelforum.
ja
heb zitten twijfelen hoor, maar wil ze sowieso zó graag eerst in het echt zien
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73718027
Oef deze is ook mooi, van China Glaze (Ecollection):
pi_73718241
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:20 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
Die is heel mooi écht lichtgrijs.
Ik zal eens kijken of ik vanavond tijd heb om hem te vergelijken met de grijs van Barry M en als ik tijd heb om langs de schlecker te gaan vanmiddag pak ik die er ook bij.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:33:43 #165
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73718508
quote:
Oef deze is ook mooi, van China Glaze (Ecollection)
Nee, ik wil niet! Ik wil niet op internet bestellen! Dan is het hek van de dam
Maarja als daar alleen maar goeie/mooie creme kleurtjes te bestellen zijn

Ik had vandeweek groen/blauw op. Maar dat had heel veel bubbeltjes. Het moest er toch af dus ben ik ook maar eens met tape aan de slag gegaan:

Zelfs mijn man vond het gaaf! Toch maar eens netjes alle nagels doen. Ik vond de kleuren wel mooi bij elkaar passen.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73719711
wauw!!!
pi_73720962
Mooie nagels en gaaf idee mmascha! Is dat zilveren lak of glitterlak?

Helaas pakketje duurt nog wel eventjes, trackingnummer doet het wel maar staat nog niks..
pi_73721139
quote:
[ afbeelding ]
Deze heb ik en het is een erg mooie, lichtgrijze kleur! Ik heb ook mijn Essie Matte about you topcoat binnen en ik ben er blij mee.
pi_73722484
Ik heb totaal geen problemen gehad met de Koh lak hoor. Gebruiken jullie misschien een verschrikkelijk nare base coat?
pi_73727435
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 18:40 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik heb totaal geen problemen gehad met de Koh lak hoor. Gebruiken jullie misschien een verschrikkelijk nare base coat?
nee ik heb het ook wel eens gebruikt zonder base coat.
en zonder top coat

en met beide wel

Maar het bleef drama
pi_73729713
Wat een leuke kleurtjes allemaal ... ik begin nu toch echt wel een beetje verslaafd te raken ... Daarom heb ik op ebay rondgekeken (op de site die eerder werd aangeraden) en ben deze tegenkomen:
OPI Polish "Merry Midnight" A08 Christmas 2009
OPI Polish "Midnight in Moscow" R59 Classic New
OPI Polish OPI Ink Shimmer B61 New
OPI Polish "Privacy Please" Soft Shades NL R30
OPI Polish "Stars in My Eyes" HL707 Christmas 2007 NEW!
OPI Polish "Holiday Glow" A06 Christmas 2009
OPI Polish I'm Wishing for Red mini nail lacquers New
OPI Polish mini Merries 4 pc. mini Set. Christmas 2009!
OPI Polish "Sahara Sapphire" Colorcopia E25 New
OPI Polish "Give Me Moor!?" E43 Espana Collect. New
OPI Polish "OPI INK. Suede" B61 New
Sephora by OPI Polish 212-Sephora SE016 Limited Edition
Sephora by OPI Polish "Mermaid to Order" SE 279 New!
OPI Polish "I'm Fondue of You" F18 France Collection

Ik vroeg me alleen af of iemand een of meerdere kent en of die goed dekken na 1 keer lakken ? (heb er nu 1 van OPI, een lichtroze, en die moet ik 3 keer lakken voor die redelijk dekt ... dat wil ik niet meer)

Ik ga hier nog wel een selectie uit maken, mijn vriend wordt gek als ik ze allemaal bestel vooral de kerst dingen vind ik erg leuk! En ik wil graag een bruine
pi_73730406
Een laagje nagellak is eigenlijk nooit mooi vind ik, twee is wel echt minimaal. Zelfs al een nagellak in een laagje de kleur goed heeft is hij toch mooier en strakker met twee.

Ik ben bij de Schlecker geweest en ze hadden de grijze nagellak maar ik heb hem niet meegenomen. Een euro nogiets mag dan niet veel zijn, voor een potje C merk nagellak van maar 5 ml vond ik het toch overdreven. Maar ik heb hem wel bekeken en hij gaat meer richting de grijs van de Barry M, ietsje lichter misschien maar niet veel.
Ik heb vanavond geen tijd meer om de Barry M en de China Glaze te swatchen maar dat doe ik morgen dan wel.
pi_73730541
Ik heb nog 14 lakjes op mijn lijstje staan die ik wil hebben, maar ik wacht eerst even mijn bestelling van vorige week af Meestal kun je via de zoekfunctie van Nailgal (nailgal.com) de kleurtjes zoeken en vaak staat er ook bij hoeveel laagjes erop zitten..

Iemand nog een truc om een kwastje weer goed te krijgen? Ik maak net mijn potje glitternagellak open, staat er een plukje haartjes horizontaal
pi_73730712
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:54 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb nog 14 lakjes op mijn lijstje staan die ik wil hebben, maar ik wacht eerst even mijn bestelling van vorige week af Meestal kun je via de zoekfunctie van Nailgal (nailgal.com) de kleurtjes zoeken en vaak staat er ook bij hoeveel laagjes erop zitten..

Iemand nog een truc om een kwastje weer goed te krijgen? Ik maak net mijn potje glitternagellak open, staat er een plukje haartjes horizontaal
Met een klein schaartje de scheve haren er gewoon uit knippen.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 22:15:18 #175
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73731354
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:51 schreef Daph_ het volgende:
Mooie nagels en gaaf idee mmascha! Is dat zilveren lak of glitterlak?
Zilveren glitterlak
Flesje Essence Nail Art Tip Painter 03 Silver Star.
Zou het Kruidvat ons niet eens kunnen sponseren met zoveel reclame?

Ow en ik heb het niet zelf bedacht. PartyHardy(toch?) is ermee begonnen. Top idee en lang leve schilderstape!
Ik vond alleen het randje te hoog toen de tape eraf was. Daarom heb ik er ter camouflage een zilver streepje overheen getrokken.

[ Bericht 16% gewijzigd door mmascha op 15-10-2009 22:23:40 ]
Bij Hoevelaken rechtsaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')