Het was een jong stelquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Haaaaaaha Ja ik las t al ergens.Dat waren nog wel de echte ouderwetse als ik t goed begrijp.Zo worden ze niet meer gemaakt hoor.Hahahahha gelukkig zijn er ook moderne types hier,like me!!!
Kind is 3 maanden ofzo, get realquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:39 schreef Suikeroom het volgende:
lets face it Sophie dr toekomst ligt in Hilversum daar is ze geboren en getogen, wat Claire nu doet is heel schadelijk voor zo'n kind.. weghalen uit de vertrouwde omgeving, schande!
Zou wel weer een ideetje van die familie zijn
Guhl!quote:
hahaha ja zeker goed van je.Maarre in monnickendam wonen vind ik dan toch wel weer goed van haar, aangezien t wel een echte volendamse is, dan is de liefde echt sterk!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het was een jong stel
En hij is van Monnickendam en daar wonen ze nu en toen noemde ik hem een jas, goed van me hè
Kerastasequote:
Waar lees je dat dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:44 schreef Suikeroom het volgende:
Laat het niet zover komen dat Huub in een Batman-pak op een flatgebouw.moet gaan staan! Echt een schande dat Claire denkt te bepalen wanneer Huub zn kind mag zien!
Ik ga er maar vanuit dat dat niet zal gebeuren en dat laat Huub ook niet gebeuren "denk ik"quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:44 schreef Suikeroom het volgende:
Laat het niet zover komen dat Huub in een Batman-pak op een flatgebouw.moet gaan staan! Echt een schande dat Claire denkt te bepalen wanneer Huub zn kind mag zien!
Pfff, Claire heb allang een nieuwe kinderkamer. Heb Mama Recourt geregeld via Albert V, in ruil voor het lekken van informatiequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sssst. Zo zien zij weer aanleiding om ook de complete kinderkamer van Hilversum naar Tilburg te verhuizen.
Claire dr quote bij RTL Boulevard, daar zei ze dat ze wil dat Huub zn kind blijft zien terwijl zij daar helemaal niet alleen over gaat.. tussen de regels door las je dus dat dr familie Huub heeft verboden om nog naar Tilburg te komenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar lees je dat dan?
Huub hoeft toch zeker niet per postkoets naar Tilburg?
Het is fucking Tilburg, dat kan ie zelfs lopend!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:52 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Claire dr quote bij RTL Boulevard, daar zei ze dat ze wil dat Huub zn kind blijft zien terwijl zij daar helemaal niet alleen over gaat.. tussen de regels door las je dus dat dr familie Huub heeft verboden om nog naar Tilburg te komen
Vertel eens: Postte je tot voor kort op NowLive? Of op dat weblog van Huub?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:56 schreef littlemamita het volgende:
Ik woon dus in rotterdam, en heet Lenette, 38 jaar jong en niet voor team huub, maar ook niet voor team claire!
Heb je een vriend?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:56 schreef littlemamita het volgende:
Ik woon in rotterdam, en heet Lenette, 38 jaar jong
Je gaat 'r niet wegjagen hèquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel eens: Postte je tot voor kort op NowLive? Of op dat weblog van Huub?
Klopt en de gemeentegrens-bewaking is al in handen gegeven van Oom Twanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:52 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Claire dr quote bij RTL Boulevard, daar zei ze dat ze wil dat Huub zn kind blijft zien terwijl zij daar helemaal niet alleen over gaat.. tussen de regels door las je dus dat dr familie Huub heeft verboden om nog naar Tilburg te komen
Maar wat Huub nog niet weet, dat Brian de vader is...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:45 schreef Toverheks het volgende:
sorry hoor, maar wat kunnen sommige toch achtelijk reageren, dat kindje komt wel groot hoor en ze heeft een vader en een moeder, ik lees steeds kindje belangrijk etc.etc. wat denken sommige nou, dat claire niet in haar eentje goed voor dat kindje is?? dat huub geen leuke weekendvader wordt, sommige doen echt of dat kindje een weetikwataldanniet schadelijks oploopt door een scheiding, natuurlijk is nooit leuk voor kinderen maar ho zeg het is niet het einde van de wereld. hou gewoon eens op over dat kindje die ligt lekker in der luier en van der flesje en mensen om haar heen te genieten.
En dan verzinnen ze er gewoon een zogenaamde vriendin bij. Hoe triest kan je zijn? De Recourtjes zouden zich moeten schamenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Pfff, Claire heb allang een nieuwe kinderkamer. Heb Mama Recourt geregeld via Albert V, in ruil voor het lekken van informatie
Jij bent de moeder van Teamlead?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:56 schreef littlemamita het volgende:
ja ja nieuwsgierige aagjes.
Een kabouter mama, opperhoofd van alle vervelende rot kindertjes in Madurodam.
Jij bent gewoon de moeder van Brian. Vandaar ook een Spaansgetinte nickname en jij neemt het voor je kleinkind op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:02 schreef littlemamita het volgende:
ik post overal en nergens,
hier en daar
overal is dat verboden????
John en Bram vechten om de rechten!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:01 schreef littlemamita het volgende:
want Huubje als je mijn zoon, neef of broer was,
dan had ik je verplicht opgesloten in een huis, samen met Claire met als jackpot de kleine baby!
Met of zonder camera's das mij om het even....!
Wat een briljant idee: Laat john de Mol die 2 ff terug in de kooi, met Sophietje, wij kijken online live 24 h mee, familie mag 1x per week op visite, en wie het leukste doet met sophie mag haar opvoedden, de verliezer krijgt een bezoekregeling van 1 wknd per 2 weken!
Titel: de 1e reallife scheiding on TV!!!!
Zoek hulp, serieus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:01 schreef littlemamita het volgende:
dan had ik je verplicht opgesloten in een huis, samen met Claire met als jackpot de kleine baby!
Met of zonder camera's das mij om het even....!
Wat een briljant idee: Laat john de Mol die 2 ff terug in de kooi, met Sophietje, wij kijken online live 24 h mee, familie mag 1x per week op visite, en wie het leukste doet met sophie mag haar opvoedden, de verliezer krijgt een bezoekregeling van 1 wknd per 2 weken!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent de moeder van Teamlead? ;o
Dure shizzle.quote:
Je haalt ze er echt zo uit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:03 schreef littlemamita het volgende:
en op Nowlive ben ik al bijna 2 jaar verbannen........!!!!
ja , wat ga je eten?Ik heb geen idee vandaag.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:06 schreef littlemamita het volgende:
en ja ik heb kids,(dochter en zoon) ben gescheiden (dus weet een beetje wat je beter wel en niet kunt doen)kids hebben een bezoekregeling met hun pretpapa, en ja ik heb een vriendje af en toe.....!
nog meer questions????????????
Wil je nog meer kinderen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:06 schreef littlemamita het volgende:
en ja ik heb kids,(dochter en zoon) ben gescheiden (dus weet een beetje wat je beter wel en niet kunt doen)kids hebben een bezoekregeling met hun pretpapa, en ja ik heb een vriendje af en toe.....!
Hee wie heeft de naam van de zus van huub verraden????????????????????quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:07 schreef littlemamita het volgende:
nee ik heet niet Netty, niet ratna maar Lenette.
Schrijf ik dan zo onduidelijk????
vin je t gek??quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:03 schreef littlemamita het volgende:
en op Nowlive ben ik al bijna 2 jaar verbannen........!!!!
hoeveel kost je per uur?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:06 schreef littlemamita het volgende:
Nee hoor, ik volg je prrrima.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:07 schreef littlemamita het volgende:
Maar je bent wel aardig op de hoogte van de namen...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:07 schreef littlemamita het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:10 schreef littlemamita het volgende:
er zijn namelijk weinig psychiaters die ervaring hebben met een real life show soap obsessie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |