het is een samenvatting van een samenvatting van alle voorvallen waarbij Huub betrokken was (iig die bij ons bekend zijn)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik snap geen drol van je post, echt niet
Mamita, Manita, Marita. . .jij klinkt als Diamondsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:18 schreef littlemamita het volgende:
jullie hebben wel veel fantasie, moet ik toegeven,
mischien kunnen jullie wel gezamenlijk nieuwe scripts voor bijv gtst schrijven!
Mamita!
Dat meisje staat er niet buiten, ze staat er middenin.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:33 schreef yvonne het volgende:
Ja hallo, je bent voor Huub of voor Claire.
Dat meiske staat erbuiten en moet ook geen team zijn, komen aleen maar gekke dingen van
Laten wij er eens geen kinderen in betrekken?
Ahaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:34 schreef Desii het volgende:
[..]
het is een samenvatting van een samenvatting van alle voorvallen waarbij Huub betrokken was (iig die bij ons bekend zijn)
Hear hearquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:33 schreef yvonne het volgende:
Ja hallo, je bent voor Huub of voor Claire.
Dat meiske staat erbuiten en moet ook geen team zijn, komen aleen maar gekke dingen van
Laten wij er eens geen kinderen in betrekken?
Precies!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:36 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Dat meisje staat er niet buiten, ze staat er middenin.
Dat maak ik zelf uit.
Ik ben team Sophie, de ouders zijn volwassen dus hoop ik dat zij de goede beslissingen nemen voor dat meisje.
Team Claire of Huub maakt mij geen reet uit zolang het meisje het goed heeft.
Grote bek heb je voor een newbie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:36 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Dat meisje staat er niet buiten, ze staat er middenin.
Dat maak ik zelf uit.
Ik ben team Sophie, de ouders zijn volwassen dus hoop ik dat zij de goede beslissingen nemen voor dat meisje.
Team Claire of Huub maakt mij geen reet uit zolang het meisje het goed heeft.
Anniiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik zat met Volendammers in m'n hotel op ferkansie! Egwoar!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:38 schreef Anniebab het volgende:
TVP, Ik stel voor dat Claire zolang in t appartement van Yo trekt, die zit voorlopig in Milaan. Spullen te over daar en vooral gastendoekjes die als slabbetjes gebruikt kunnen worden.Zo kan ze zelfstandig handelen , aangezien wij niet houden van volwasssenen die door mammies worden geholpen tijdens scheidingen.Mooie oplossing toch?Hallo allemaal trouwens.
Daar zeg je wat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo te zien heb je dus geen enkel idee hoe alle 9879868765865764 topics met: let je even op, ZOGENAAMDE teamvorming werken
Iemans zei de zus van Huub zo fel dat ze isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:37 schreef beequeen het volgende:
WTF is hier aan de hand en wie is littlemaniak?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:38 schreef Anniebab het volgende:
TVP, Ik stel voor dat Claire zolang in t appartement van Yo trekt, die zit voorlopig in Milaan. Spullen te over daar en vooral gastendoekjes die als slabbetjes gebruikt kunnen worden.Zo kan ze zelfstandig handelen , aangezien wij niet houden van volwasssenen die door mammies worden geholpen tijdens scheidingen.Mooie oplossing toch?Hallo allemaal trouwens.
Oe! Sterk!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar zeg je wat.
Team/ zogenaamde vriendin
Jij doet je haar zeker met Swarzkopf?quote:
Haaaaaaha Ja ik las t al ergens.Dat waren nog wel de echte ouderwetse als ik t goed begrijp.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Anniiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik zat met Volendammers in m'n hotel op ferkansie! Egwoar!
Zou me niks verbazen, pittig ding die Ratna hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:40 schreef yvonne het volgende:
Iemans zei de zus van Huub zo fel dat ze is
( Is dat die van de 3 neefjes?)
Sssst. Zo zien zij weer aanleiding om ook de complete kinderkamer van Hilversum naar Tilburg te verhuizen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:39 schreef Suikeroom het volgende:
lets face it Sophie dr toekomst ligt in Hilversum daar is ze geboren en getogen, wat Claire nu doet is heel schadelijk voor zo'n kind.. weghalen uit de vertrouwde omgeving, schande!
Zou wel weer een ideetje van die familie zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |