Geen nummer dat je kan bellen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe zit het bij de verzekeringstak van DSB? Ik heb mijn autoverzekering daar lopen.
Ah ik krijg net een mail van ze. Niets aan de hand dus. De verzekeringen lopen gewoon door.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe zit het bij de verzekeringstak van DSB? Ik heb mijn autoverzekering daar lopen.
Het zou toch wel een stunt zijn als ze die Lakeman aan gaan pakkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:15 schreef RvLaak het volgende:
En het leed wordt nog groter (het leedvermaak ook bij onderstaande berichten)
Algemeen directeur AZ heeft DSB-hypotheek
[..]
Ondergang DSB klap voor media
[..]
Lakemanleed.nl wil Lakeman aanpakken
[..]
Waarom ben jij toch altijd op de hand van de uitbuiters? Het lijkt wel of je een persoonlijke aversie hebt tegen bestrijders van onrecht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:52 schreef Tha_Duck het volgende:
Dion Bartels.. Hou ff op hoor! Wat een populistische mafketel is dat
Je hebt bestrijding van onrecht, en je hebt in het blinde weg mensen neermaaien in je zoektocht naar de schuldigen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:00 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Waarom ben jij toch altijd op de hand van de uitbuiters? Het lijkt wel of je een persoonlijke aversie hebt tegen bestrijders van onrecht.
Gaat heen, dwaasquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:03 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Dirk 'leningman' Scheringa nu zit nu zelf krap bij kas.
De groeten aan DonJames, Slasher en Basp1
Daar heeft het niet eens mee te maken. Ik vind de man gewoon walgelijk overkomen. Denkt alleen aan zichzelf, zijn eigen belangen en roept veel maar doet weinig. En dat soort types hou ik totaal niet van. Doe gewoon normaal, dan doe je gek genoeg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:00 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Waarom ben jij toch altijd op de hand van de uitbuiters? Het lijkt wel of je een persoonlijke aversie hebt tegen bestrijders van onrecht.
nhd.nlquote:voeg een paneel toe
* Video
Ook kunstcollectie Scheringa niet buiten schot
* Gepubliceerd op 13 oktober 2009, 18:40
Archieffoto Henk de Weerd
spanbroek -
Het is niet uitgesloten dat de kunstcollectie van Dirk Scheringa in handen valt van de curator. Als uitvloeisel van het feit dat de DSB Bank de jaarcijfers over 2007 te laat heeft gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel.
Dat is een economisch delict met als gevolg dat Scheringa als eigenaar van de kunsttak DSB Art hoofdelijk aansprakelijk kan worden gesteld.
Bij een economisch delict als het te laat deponeren van de jaarcijfers blijven de BV’s die onder de paraplu van de DSB vallen, niet buiten schot. Dan worden alle takken van het bedrijf als een fiscale eenheid beschouwd waarop beslag gelegd kan worden. Mocht het tot een faillissement komen, kan er aanspraak worden gemaakt op het privévermogen van Scheringa. Tot dat vermogen behoort de kunstcollectie die vele miljoenen euro’s vertegenwoordigd.
Precies! Dat heb ik nou ook! Alleen moet ik dan direct aan Dirk "gewoon geitenwollensokken" Scheringa denken. De nepheid, meedogenloze egoïsme en hooghartigheid straalt er vanaf. Heel gek.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:15 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik vind de man gewoon walgelijk overkomen. Denkt alleen aan zichzelf, zijn eigen belangen en roept veel maar doet weinig. En dat soort types hou ik totaal niet van.
wie?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:52 schreef Tha_Duck het volgende:
Dion Bartels.. Hou ff op hoor! Wat een populistische mafketel is dat
Niet per sé. Het duidt erop dat DNB ervan uit ging dat de rechter de noodregeling van kracht zou laten gaan. Ik meen ergens te hebben gelezen dat DNB alleen iets voor de rechter brengt als ze heel erg overtuigd zijn van hun zaak. Dan is het niet gek dat je dan vooraf al maatregelen gaat treffen. Wat wat was anders de situatie? DSB onder curatele en bij de DNB vrijwel niemand om de telefoon te beantwoorden. Dan was er ongetwijfeld kritiek gekomen op de DNB dat ze wel even vooruit hadden mogen denken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:45 schreef RvLaak het volgende:
Net in Nova: Randstad heeft zondagavond mensen geworven voor telefoondienst bij de DNB... Dat duidt heel duidelijk op voorkennis van de uitspraak van de rechter. De DNB wilde per sé de DSB kapot/failliet/in handen hebben.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:45 schreef RvLaak het volgende:
Net in Nova: Randstad heeft zondagavond mensen geworven voor telefoondienst bij de DNB... Dat duidt heel duidelijk op voorkennis van de uitspraak van de rechter. De DNB wilde per sé de DSB kapot/failliet/in handen hebben.
Jan Smit uit Volendam misschienquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net fragment bij P&W van een echtpaar: Een miljoen bij één bank stallen. Hoe dom ben je dan?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Jan Smit uit Volendam misschien![]()
Dat was allang bekend, bos en wellink hadden een complete persconferentie klaar staan, de pers was gebeld, de cateraar stond klaar, alles voorbereid op die eene ja van de rechter.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:45 schreef RvLaak het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:45 schreef RvLaak het volgende:
Niet zomaar EEN bank maar bij DSB. Een misbare bank.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net fragment bij P&W van een echtpaar: Een miljoen bij één bank stallen. Hoe dom ben je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |