Inderdaadquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bijna net zo erg als al die reclame's met "boers" sprekende acteurs uit het Westen des lands.
Terechte klacht.
pics van haar?quote:
Had ze haar dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:26 schreef stan5374 het volgende:
pics van haar?
Neen maar ik had me niet geschaamd als ik er 1 was geweest.quote:
Plaats even een linkje dan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:29 schreef Fir3fly het volgende:
Net op youtube bekeken. Leuk bedacht maar er klopt inderdaad geen reet van.
Het hoeft ook niet realistisch te zijn maar het is wel een beetje raar om je leveranciers, de boeren, voor te laten komen als nietsnutten. Kijk eens hoe lekker onze soep is, dat komt omdat we niks doen!quote:
Heb ik inderdaad nog nooit gezien, klopt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Er zijn vast mensen die het weten maar in nederland is er toch geen open lucht tomatenteelt ? of heb ik het verkeerd.
Kom maar eens bij me in de tuin kijkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Er zijn vast mensen die het weten maar in nederland is er toch geen open lucht tomatenteelt ? of heb ik het verkeerd.
okay grootschalige open lucht tomatenteelt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Kom maar eens bij me in de tuin kijken.
Daar gaat het niet om. De hele boodschap is gewoon fout. Er wordt keihard gelogen.quote:
Jij bent Unox-leverancier?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Kom maar eens bij me in de tuin kijken.
Ben ik net van mn winterdepressie af krijg ik weer jeuk aan mijn pisbuiskankerquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent Unox-leverancier?
Ik móet gewoon in een bb topic gepost hebben, no matter what.
Pisbuiskanker alaaf![]()
Boeren voorwaartsch!
het is geloof ik in oost-europa geschoten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:32 schreef Bosbeetle het volgende:
quote:Ik zou bij deze graag even klagen over de reclame voor biologische tomatensoep. Hierin schetst u het beeld dat biologische teelt minder werk voor de boeren impliceert. En u zet hierin uw tomaten telers neer als een stelletje luierikken. Ik ben van mening dat u hier een schandelijke karikatuur van boeren neerzet. Ook het feit dat u nederlandse boeren in open veld met tomaten laat staan geeft een erg vertekend beeld, aangezien tomatenteelt in nederland alleen maar in kassen plaatsvind. Ik zou u willen advieseren iets respectvoller om te gaan met de boeren die voor u werken.
'tomaten telers', 'luierikken', 'nederlandse', 'nederland', 'plaatsvind', 'advieseren'.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb ze het volgende berichtje gestuurd
Ik zou bij deze graag even klagen over de reclame voor biologische tomatensoep. Hierin schetst u het beeld dat biologische teelt minder werk voor de boeren impliceert. En u zet hierin uw tomaten telers neer als een stelletje luierikken. Ik ben van mening dat u hier een schandelijke karikatuur van boeren neerzet. Ook het feit dat u nederlandse boeren in open veld met tomaten laat staan geeft een erg vertekend beeld, aangezien tomatenteelt in nederland alleen maar in kassen plaatsvind. Ik zou u willen advieseren iets respectvoller om te gaan met de boeren die voor u werken.
in 3 seconden getypt, in een ultra klein invoer schermpje, plus typlepra en chronisch spellingstekortquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:53 schreef LambertoBava het volgende:
[..]
'tomaten telers', 'luierikken', 'nederlandse', 'nederland', 'plaatsvind', 'advieseren'.
Fail.
Dan had je het eerst hier neer moeten zetten, zodat je die achterlijke fouten eruit had kunnen halen alvorens het als bericht te sturen naar Unox.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
in 3 seconden getypt, in een ultra klein invoer schermpje, plus typlepra en chronisch spellingstekort
vind ik het nog redelijk gedaan.
Het gaat niet om het niet kloppende. Maar het gaat hiet om het totaal vertekende beeld dat ze geven van hun eigen werknemers, en vooral het eerste stuk van de reclame komt zeer informatief over en klopt van geen kant.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:54 schreef jpg97 het volgende:
Ja dat had ik inderdaad met die coca cola zero reclame
Ik in de supermarkt zo'n flesje in mijn hand, maar geen lekker wijf dat op me afkomt
Ook geen helicopter die me kwam halen zodat ik ( zodra de supermarkt zou exploderen ) hangend aan een touw weg kon vliegen
NIETS VAN DIT ALLES. In plaats daarvan liep ik de supermarkt uit met dat flesje, komt de kassahoer achter me aan "of ik dat flesje nog even wilde afrekenen"
Stomme-niet-kloppende-reclame-boodschappen![]()
Alsof ze er wat mee doen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:56 schreef LambertoBava het volgende:
[..]
Dan had je het eerst hier neer moeten zetten, zodat je die achterlijke fouten eruit had kunnen halen alvorens het als bericht te sturen naar Unox.
Het gaat dus blijkbaar over spanjequote:Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef Yozzz het volgende:
Ook grappig dat lieveheersbeestjes de enige insecten zijn in Nederland
Als je bericht in foutloos Nederlands is, kunnen ze je daar tenminste niet op pakken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Alsof ze er wat mee doen.(alsof ze er meer mee zouden doen als er geen spelfouten in zouden staan)
Stuur dan zelf ook even een berichtje. Als iedereen het hier nou doet misschien komt dat nog een beetje overquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:00 schreef LambertoBava het volgende:
[..]
Als je bericht in foutloos Nederlands is, kunnen ze je daar tenminste niet op pakken.
Het gaat er toch gewoon om dat ze geen gif over die tomaten spuiten en het daarom dus biologische tomaten zijn, lulletje...quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het gaat niet om het niet kloppende. Maar het gaat hiet om het totaal vertekende beeld dat ze geven van hun eigen werknemers, en vooral het eerste stuk van de reclame komt zeer informatief over en klopt van geen kant.
Inderdaad maar niet elke reclame zet een misleidend beeld neer van een hele beroeps groep. Kijk karate'ende boeren die lekker de week breken ala. Schaatsende boeren die pindakaas eten prima. Maar boeren die hun vak niet goed uitvoeren ten behoeven van het product gaat mij een stapje te verquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:03 schreef ganzenherder het volgende:
Analyseer je elke reclame op tv op deze manier? Lijkt me niet de enige reclame die geen perfecte weerspiegeling van de werkelijkheid geeft. Hoeft ook niet lijkt me, mensen kunnen ook zelf nadenken.
hehe lekker wijf met een baardjequote:Op maandag 12 oktober 2009 15:04 schreef r3gi3boy het volgende:
TS, je profiel zegt dat je een man bent. Echter zie ik in je fobo alleen maar foto's van een langharige vrouw? Hoe kan dit?
Oh sorry, ik had het moeten formuleren als langharig, babyface, kinderbilletjeszichthebbend TUIGquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hehe lekker wijf met een baardje
Juist het gaat erom dat ze geen gif over de tomaten spuiten en dus extra lang bezig zijn met alternatieve onkruid verdelging ipv op een hekje hangen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het gaat er toch gewoon om dat ze geen gif over die tomaten spuiten en het daarom dus biologische tomaten zijn, lulletje...
Dat snapt iedere klaphark toch wel ?
Bijvoorbeeld en dit is relevant omdat?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:07 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had het moeten formuleren als langharig, babyface, kinderbilletjeszichthebbend TUIG
Ik bedoel, iedereen begrijpt het cynisme wel in deze reclame..quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Juist het gaat erom dat ze geen gif over de tomaten spuiten en dus extra lang bezig zijn met alternatieve onkruid verdelging ipv op een hekje hangen.
En dan moet ik zeker ook nog eerst een blik soep gaan kopen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Stuur dan zelf ook even een berichtje. Als iedereen het hier nou doet misschien komt dat nog een beetje over![]()
(ik heb het zelf trouwens naar de categorie compliment gestuurd want daar hoef je geen product code in te voeren zoals bij klacht wel moet)
Leuk heh, andere belachelijk maken als je zelf geen FoBo hebtquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:07 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had het moeten formuleren als langharig, babyface, kinderbilletjeszichthebbend TUIG
Het kwam mij niet cynisch over maar juist informatief. Met beestjes en vogeltjes en idyllische boeren etc.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik bedoel, iedereen begrijpt het cynisme wel in deze reclame..
Hij heeft wel alizee als avatarquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Leuk heh, andere belachelijk maken als je zelf geen FoBo hebt
en jij moet helemaal een foto van je kut posten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Leuk heh, andere belachelijk maken als je zelf geen FoBo hebt
Je hebt wel gelijk hoor, maar ik denk dat de tomaten telers niet onder direct contract staan bij Unox...quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het kwam mij niet cynisch over maar juist informatief. Met beestjes en vogeltjes en idyllische boeren etc.
Ik vind het gewoon raar om te adverteren met de luiheid van je werknemers.
quote:
originaalquote:
Dat is ook wel weer zo maarja dan hun eigen leveranciers. Maar ook het beeld dat verspreid word onder de hedendaagse generatie die niet meer weet dat melk uit een koe komt en nu ook denken dat tomaten vanzelf in een weiland groeien onder de nederlandse zonquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk hoor, maar ik denk dat de tomaten telers niet onder direct contract staan bij Unox...
Ik denk zelfs dat deze boeren niet eens weten voor wie de tomaten geteeld worden..
Dat heet dus commerciequote:Op maandag 12 oktober 2009 15:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo maarja dan hun eigen leveranciers. Maar ook het beeld dat verspreid word onder de hedendaagse generatie die niet meer weet dat melk uit een koe komt en nu ook denken dat tomaten vanzelf in een weiland groeien onder de nederlandse zon
Ik niet maarja Ik haal de tomaten gewoon bij mij thuis uit het hobby kasje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat heet dus commercie
Ik zou tomaten eerder op deze manier kopen, dan dat ik zou zien hoe het in werkelijkheid gaat
Dan ben je vrij dom/goedgelovig.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat heet dus commercie
Ik zou tomaten eerder op deze manier kopen, dan dat ik zou zien hoe het in werkelijkheid gaat
nu maar hopen dat jij ook ooit in die hemel terecht mag komenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:21 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Dan ben je vrij dom/goedgelovig.
Ik hoef ook niet persé te zien, wat kippen moeten doorstaan voordat het stukje kipfilet op m'n bord ligt, maar ik weet wel dat ze het meest hemelse leven gehad hebben dat je maar kunt wensen.
Een beetje info over wat je op je bord hebt liggen is niet verkeerd.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Stuur dan zelf ook even een berichtje. Als iedereen het hier nou doet misschien komt dat nog een beetje over![]()
(ik heb het zelf trouwens naar de categorie compliment gestuurd want daar hoef je geen product code in te voeren zoals bij klacht wel moet)
Bij dezequote:Ik zou bij deze graag even mijn complimenten willen geven over de reclame voor biologische tomatensoep. Hierin schetst u het beeld dat bij veel Nederlanders een prettig gevoel oproept. En u zet hierin uw tomaten telers neer als een bejaard homofiel paar. Ik ben van mening dat u hier een prachtige gebaar maakt en een modern beeld van boeren neerzet. Ook het feit dat u nederlandse boeren in open veld met tomaten laat staan geeft een erg rustgevend beeld, aangezien tomatenteelt in nederland alleen maar in kassen plaatsvind. Ik zou u willen adviseren de volgende reclame met dieren te doen
Mvg Dhr. B. Osbeetle
Welke vrouw?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:16 schreef woads het volgende:
Die vrouw van de Mc'donalds reclame moet ook dood -.-"
Waar de fuck heb jij een hobby kas thuis dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik niet maarja Ik haal de tomaten gewoon bij mij thuis uit het hobby kasje.
Ik vind het gewoon zo raar dat het niet eens een geromatiseerd beeld is maar eerder een verleoderd beeld. had zo'n boer iig bij een tracktor gezet na gedane arbeid en dan zeggen zullen we ze nog water geven. En dan regenbuitje.
ja jij met je frietquote:
ik-zie-niets!quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en jij moet helemaal een foto van je kut posten.
haha nouja mijn of van mijn moederquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef Ruis het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij een hobby kas thuis dan?
BoerenTUIG dat je er bent.![]()
quote:Geachte heer Bosbeetle,
Graag komen wij terug op uw reactie van 12 oktober 2009 aan Unox.
Het spijt ons te vernemen dat u onze nieuwe TV commerciaal als misleidend ervaren
heeft. Dit is uiteraard nooit onze bedoeling geweest.
Met deze TV commercial hebben wij slechts op humoristische wijze kenbaar willen
maken dat onze nieuwe soepen biologisch zijn. Een en ander is vorm gegeven op een wat
overdreven wijze, die in reclamespotjes niet ongebruikelijk is.
Hoewel wij van mening zijn dat de grenzen van wat uit een oogpunt van goede smaak toelaatbaar
is met deze commercial niet zijn overschreden, nemen we uw reactie wel mee bij het ontwikkelen
van onze toekomstige reclame-uitingen.
Met vriendelijke groet,
Unox Consumer Service
volgens mij hebben ze in hun broek gepiest van het lachen.quote:
quote:
Dat mogen zequote:Op maandag 13 oktober 2009 13:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze in hun broek gepiest van het lachen.
Welke soep is nou niet biologischquote:Op maandag 13 oktober 2009 14:06 schreef Kwaliteit het volgende:
zijn jullie nu zo dom? het is BIOLOGISCHE SOEP.
Vandaar mijn vraag "weet iemand hoe het zit met de teelt van tomaten in nederland?quote:Op maandag 13 oktober 2009 15:25 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Verkapt: Ik ben een boer, en weet hoe de stand van zaken in elkaar zit. Kwa kwekerijen.
Je had gewoon even een black-out.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vandaar mijn vraag "weet iemand hoe het zit met de teelt van tomaten in nederland?
quote:
Ohja is er massale tomatenteelt op het open veld in nederland?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:47 schreef McFearless het volgende:
Tomaten groeien wel in Nederland en niet alleen in kassen, lullo.
Dat zou wel moeten.quote:
omdat? je mag niet liegen in een reclame, maar wel de waarheid mooier of juist zieliger maken. of gewoon niet benoemen als het je tegenwerkt.quote:
Maar dan misleid je mensen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat? je mag niet liegen in een reclame, maar wel de waarheid mooier of juist zieliger maken. of gewoon niet benoemen als het je tegenwerkt.
Wat alleen in Nederland kunnen we biologisch spul laten groeien?quote:
Jij dacht dat het te koud was voor die rode apparaten. Niet dus. Daar ging het mij om.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohja is er massale tomatenteelt op het open veld in nederland?
Tuurlijk groeien ze in moestuintjes maar daar gaat dit niet over.
nee dat dacht ik niet, wij hebben ze zelf in de tuin. Het ging mij om een veld tomaten!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jij dacht dat het te koud was voor die rode apparaten. Niet dus. Daar ging het mij om.
gr gr
Aha, die heb je ook wel. Niet zo groot als in Spanje, maar je hebt ze wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee dat dacht ik niet, wij hebben ze zelf in de tuin. Het ging mij om een veld tomaten!
ohja waar dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:30 schreef McFearless het volgende:
[..]
Aha, die heb je ook wel. Niet zo groot als in Spanje, maar je hebt ze wel.
Waar de fuck heb jij een tuin dan? Op je dakterras?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee dat dacht ik niet, wij hebben ze zelf in de tuin. Het ging mij om een veld tomaten!
haha met wij bedoel ik in dit geval even bij mijn moeder, neemt niet weg dat ik weet dat er buiten wel tomaatjes kunnen groeien maar dat ze het een stuk beter in een kas doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:33 schreef PP. het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij een tuin dan? Op je dakterras?
Okay dat wist ik niet ik dacht dat ze dat in nederland niet deden, I stand correctedquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef McFearless het volgende:
[..]
Bedrijf hier in de buurt heeft het, maar zoals ik al zei is dit niet grootschalig.
Frietquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
Het is trouwens FRIET.
Vuile westerlingen.
Dan heb je het over 200 á 300 planten. Grootschalig is het niet, maar het zou kunnen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Okay dat wist ik niet ik dacht dat ze dat in nederland niet deden, I stand corrected
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |