quote:
Dat mogen zequote:Op maandag 13 oktober 2009 13:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze in hun broek gepiest van het lachen.
Welke soep is nou niet biologischquote:Op maandag 13 oktober 2009 14:06 schreef Kwaliteit het volgende:
zijn jullie nu zo dom? het is BIOLOGISCHE SOEP.
Vandaar mijn vraag "weet iemand hoe het zit met de teelt van tomaten in nederland?quote:Op maandag 13 oktober 2009 15:25 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Verkapt: Ik ben een boer, en weet hoe de stand van zaken in elkaar zit. Kwa kwekerijen.
Je had gewoon even een black-out.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vandaar mijn vraag "weet iemand hoe het zit met de teelt van tomaten in nederland?
quote:
Ohja is er massale tomatenteelt op het open veld in nederland?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:47 schreef McFearless het volgende:
Tomaten groeien wel in Nederland en niet alleen in kassen, lullo.
Dat zou wel moeten.quote:
omdat? je mag niet liegen in een reclame, maar wel de waarheid mooier of juist zieliger maken. of gewoon niet benoemen als het je tegenwerkt.quote:
Maar dan misleid je mensen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat? je mag niet liegen in een reclame, maar wel de waarheid mooier of juist zieliger maken. of gewoon niet benoemen als het je tegenwerkt.
Wat alleen in Nederland kunnen we biologisch spul laten groeien?quote:
Jij dacht dat het te koud was voor die rode apparaten. Niet dus. Daar ging het mij om.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ohja is er massale tomatenteelt op het open veld in nederland?
Tuurlijk groeien ze in moestuintjes maar daar gaat dit niet over.
nee dat dacht ik niet, wij hebben ze zelf in de tuin. Het ging mij om een veld tomaten!quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:20 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jij dacht dat het te koud was voor die rode apparaten. Niet dus. Daar ging het mij om.
gr gr
Aha, die heb je ook wel. Niet zo groot als in Spanje, maar je hebt ze wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee dat dacht ik niet, wij hebben ze zelf in de tuin. Het ging mij om een veld tomaten!
ohja waar dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:30 schreef McFearless het volgende:
[..]
Aha, die heb je ook wel. Niet zo groot als in Spanje, maar je hebt ze wel.
Waar de fuck heb jij een tuin dan? Op je dakterras?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee dat dacht ik niet, wij hebben ze zelf in de tuin. Het ging mij om een veld tomaten!
haha met wij bedoel ik in dit geval even bij mijn moeder, neemt niet weg dat ik weet dat er buiten wel tomaatjes kunnen groeien maar dat ze het een stuk beter in een kas doenquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:33 schreef PP. het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij een tuin dan? Op je dakterras?
Okay dat wist ik niet ik dacht dat ze dat in nederland niet deden, I stand correctedquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:32 schreef McFearless het volgende:
[..]
Bedrijf hier in de buurt heeft het, maar zoals ik al zei is dit niet grootschalig.
Frietquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
Het is trouwens FRIET.
Vuile westerlingen.
Dan heb je het over 200 á 300 planten. Grootschalig is het niet, maar het zou kunnen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Okay dat wist ik niet ik dacht dat ze dat in nederland niet deden, I stand corrected
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |