Is het dan de schuld van lakeman of van het lekken dat de DSB failliet ging volgens jou?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat zo'n bank gewoon kansloos is wanneer er geruchten de pers bereiken? Zelfs al hadden ze overlevingskans gehad.
?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:30 schreef Scorpie het volgende:
Een simpele naamsverandering maakt DSB bank natuurlijk interessant voor investeerders.
Vraag me af wie er zo aan het twitteren was...quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:29 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Sinds het getwitter van gisteravond is er 600.000.000 euro in rook op gegaan en was het einde oefening.
was dat niet de linksback van Ajax?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Vraag me af wie er zo aan het twitteren was...
Ik vraag me af wie het gelezen heeft en het ook nog gelooft heeft en daarna meerdere miljoenen in het holst van de nacht heeft weggesluisd. En waarom DSB dat heeft toegelaten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Vraag me af wie er zo aan het twitteren was...
Rechtsback, maar nee die is gestopt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:31 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
was dat niet de linksback van Ajax?
Ja, maar stond/staat de DSB er zo slecht voor voordat men massaal geld ging weghalen of doordat men het geld massaal ging weghalen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:29 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Sinds het getwitter van gisteravond is er 600.000.000 euro in rook op gegaan en was het einde oefening.
ik wist dat ik 50% kans hadquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Rechtsback, maar nee die is gestopt.
De Volkskrant stond vannacht op de stoep bij de DSB...tenminste ik zag beelden op tv dat Bos en het donker weg liep daar... Dus er werd er flink op los getwitterd...quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:33 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie het gelezen heeft en het ook nog gelooft heeft en daarna meerdere miljoenen in het holst van de nacht heeft weggesluisd. En waarom DSB dat heeft toegelaten.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:33 schreef capricia het volgende:
Wie zijn die bewindvoerders eigenlijk?
Is dat Zalm?
Tot bewindvoerders zijn benoemd mr J. Schimmelpenninck en J. Kuiper. Schimmelpenninck is curator bij de afhandeling van het Nederlandse deel van de bankroete Amerikaanse zakenbank Lehman Brothers en was bewindvoerder bij Van der Hoop Bankiers, die in 2005 onderuit ging.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:33 schreef capricia het volgende:
Is dat Zalm?
Volgens de rechter was DSB gisteravond nog goed genoeg om zelf door te gaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:34 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja, maar stond de DSB er zo slecht voor voordat men massaal geld ging weghalen of doordat men het geld massaal ging weghalen.
Mensen roepen dat de DSB bank niet interessant zou zijn voor investeerders, veel geblaat over vertrouwen enzo, maar een simpele naamsverandering laat al veel leed achter zich.quote:
en 7500 mensen die 110.000.000 achtergesteld hebben gestortquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:32 schreef Eg_Wel het volgende:
4000 man die meer dan 100.000 bij de DSB hebben staan.. Dát zijn pas domme tokkies.. Rijke tokkies weliswaar, maar toch, domme tokkies
Haha zou mooi zijn ja! Maar nee, ene Rutger Schimmelpenninck en J. Kuiper zijn de curators. Maar het zullen toch wel VVD leden zijn he?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:33 schreef capricia het volgende:
Is dat Zalm?
quote:Wijeeh hebbbiiih vannacht bijeeh deeeh rechterrhh eeneeeh [...]
idd NSB verschilt maar een letterquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mensen roepen dat de DSB bank niet interessant zou zijn voor investeerders, veel geblaat over vertrouwen enzo, maar een simpele naamsverandering laat al veel leed achter zich.
Wellink heeft het net over enkele 10tallen miljoenen. Een bedrag dat maar een klein deel is van wat er sinds 1 oktober al is verdwenen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:29 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |