Sneller dan mijn schaduw.quote:
of een jojoquote:Op maandag 13 februari 2012 12:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vroeger toen yoyo's hip waren.
Ohja tuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of een jojoHad jij vroeger een jojo?
of is dat nieuwe spellingquote:
het is wel Yogho Yogho!! , lijkt toch een beetje en wel met een yquote:Op maandag 13 februari 2012 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, was een typfoutjeDacht dat het yoyo was joh.
Kan je al bijna in 40+ posten, gaat hard.quote:
schei uit mijn vrienden plagen me er ook al hele tijd ermee dat ik een ouwe lul benquote:Op maandag 13 februari 2012 19:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan je al bijna in 40+ posten, gaat hard.
Ik deed zo van proest.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan je al bijna in 40+ posten, gaat hard.
Nieuwe vrienden zoeken, uiteraard tien of vijftien jaar jonger, liegen over je leeftijd. Gegarandeerd win-situatie.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
schei uit mijn vrienden plagen me er ook al hele tijd ermee dat ik een ouwe lul ben
whahahaa neeee mijn vrienden zijn tof ik heb al een rollator van ze gekregenquote:Op maandag 13 februari 2012 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik deed zo van proest.
[..]
Nieuwe vrienden zoeken, uiteraard tien of vijftien jaar jonger, liegen over je leeftijd. Gegarandeerd win-situatie.
het moet eigenlijk opa gier zijn volgens mijn vrienden maar ik heb er hier giertje van gemaakt vond ik makkelijkerquote:Op maandag 13 februari 2012 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat je een vrouw was, Giertje klinkt niet zo mannelijk he.
Opoeeeeeeeequote:Op maandag 13 februari 2012 19:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
het moet eigenlijk opa gier zijn volgens mijn vrienden maar ik heb er hier giertje van gemaakt vond ik makkelijker
whehehee ja zo voel ik me soms welquote:
Aww, alleen geestelijk neem ik aan? Of ben je lichamelijk ook al aan het aftakelen?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehee ja zo voel ik me soms wel
ik heb veel dingen meegemaakt die de rest niet heeft meegemaakt of ze waren te jong nog
whehehe nou ja ik heb niet meer de energie die ik 10 jaar terug had ben wel sneller moequote:Op maandag 13 februari 2012 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww, alleen geestelijk neem ik aan? Of ben je lichamelijk ook al aan het aftakelen?
Oeiiquote:Op maandag 13 februari 2012 19:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe nou ja ik heb niet meer de energie die ik 10 jaar terug had ben wel sneller moe
maar goed komt ook wel door mijn roerige levensstijl die ik erop na heb gehouden
ben nu wel bewuster bezig met oa voeding en beweging in ieder geval
ik woon nu alleen in een flatje en ik vermaak me er prima meequote:Op maandag 13 februari 2012 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oeiigaat dat zo hard ja? Sjeempie.
Roerige levensstijl?Wel goed van je dat je nu bewuster bezig bent daarmee. Huisje, boompje, beestje ook al? Of komt dat nog? Of zie je dat helemaal niet zo zitten? Of wil je het niet vertellen, dat kan ook natuurlijk.
Niet eens een kat?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik woon nu alleen in een flatje en ik vermaak me er prima mee
uhm mja nou ja ik heb nogal geleefd als een rockster maar op een bepaald moment houd dat ook wel een keer op he
ja die had ik van twix geloof ik kon alleen geen truucjesquote:Op maandag 13 februari 2012 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet eens een kat?Tss! Hihihi.
Das wel tof, dus je hebt goed genoten van afgelopen jaren. Das wel goed.Maar inderdaad, ook dat houdt een keer op.
Had jij vroeger ook een jojo?
Ik hoor iedereen over die twixjojo praten, geen flauw idee wat voor jojo dat was. Zo maar even googlen dan.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja die had ik van twix geloof ik kon alleen geen truucjes
en nee geen kat ik ben niet zo van de katten vind honden leuker maar ik heb er geen tijd voor een hondje helaas
ik zat toen nog op middelbaar toen die jojos hip warenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen over die twixjojo praten, geen flauw idee wat voor jojo dat was. Zo maar even googlen dan.
Awwhh noh, hondjes zijn ook wel leuk maar vergen inderdaad veel tijd
Hahaha tof.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zat toen nog op middelbaar toen die jojos hip waren
whehehe broekiequote:Op maandag 13 februari 2012 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha tof.Ik in groep 5 ofzo geloof ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |