de rechter ik houd toch wel van de iets vollere vrouw,quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:26 schreef DoctorB het volgende:
Rechts natuurlijk. Maar dat snappen de knaapjes hier nog niet.
tja docterB he, dat zal vast voor BIG staan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:29 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]Hebben we weer zo'n absolute loser.
Waar komt dat beeld toch vandaan dat alle modellen graatmagere stokken zijn?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want kleren staan mooier op een stok?
ik ben zelf slank maar die vrouwen zijn echt te mager.
Kleding staat zelfs beter op wat dikkere vrouwen vind ik
die modellen op de catwalk hebben toch geen model
Zo'n gast kan je toch niet serieus nemen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:42 schreef MADVILLAIN het volgende:
karl lagerfeld met zijn gang !!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitzondering en regelquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waar komt dat beeld toch vandaan dat alle modellen graatmagere stokken zijn?
Doutzen Kroes, Naomi Campbell, Tyra Banks, Adriana Lima, Gisele Bündchen, Heidi Klum.
Om maar een paar grote namen te noemen. Zijn al deze topmodellen uitgemagerd? Nee. En deze? Ook niet.
Begrijp me niet verkeerd, ik val niet op dergelijke vrouwen. Doe mij maar wat voller. Maar dit zijn echt geen ongezond slanke vrouwen. Het zijn mooie, fitte meiden. En als ik kleding zou ontwerpen zou ik mijn kleren ook op dergelijke vrouwen presenteren.
Mollige meiden moeten niet zo onzeker zijn, er zijn zat mannen die op vlees vallen. Het is puur de jaloezie omdat zij niet van hun dikke reet willen opstaan om even een paar uurtjes per week in de sportschool te zwoegen.
Ik wil ook toffe negers posten:quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:42 schreef MADVILLAIN het volgende:
karl lagerfeld met zijn gang !!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik wil ook toffe negers posten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
george clintonquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik wil ook toffe negers posten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die rechter heeft rondingen. De middelste is slank en de linkse is erg slank. Ik vind de rechtse ook mooi. Ze is wat voller, maar niet dik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die de rechter mooier vinden dan de middelste, op die foto van die drie vrouwen.
Mensen die zeggen dat dat komt doordat dat 'echte vrouwen' zijn.
Hou toch op, 40-ers.
Wat nou als ze salami tepels zou hebben?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
De rechter, maar dat is meer om der hoofd.
En de tetten.
Rechts natuurlijkquote:
Dit dus, ik wou al zoiets posten maar ik dacht er is vast nog wel tenminste 1 baas die dat ook zegtquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die de rechter mooier vinden dan de middelste, op die foto van die drie vrouwen.
Mensen die zeggen dat dat komt doordat dat 'echte vrouwen' zijn.
Hou toch op, 40-ers.
Somebody's gonna get his ass kickedquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:18 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mag ik dan jou kiezen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Wat nou als ze salami tepels zou hebben?
Hier ben ik het mee eens. Kleding staat het beste op slanke vrouwen, dan niet de vrouwen met size zero, dat is weer te.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:17 schreef Levolution het volgende:
Vrouwen zijn het mooiste als ze wat vlees op zich hebben.
Maar op de catwalk horen ze gewoon mager. Zo presenteer je je kledinglijn het beste.
Niks mis meequote:Op maandag 12 oktober 2009 12:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja het is altijd een acceptabel mollige vrouw v.s. een enorm negatieve uitschieter richting anorexia.
En verder:
[ afbeelding ]
Stuur maar langs hoor. Mogen jullie alle vetkezen hebben.
je zegt het zelf, slank, maar die modellen zijn mager.. das wat andersquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Kleding staat het beste op slanke vrouwen, dan niet de vrouwen met size zero, dat is weer te.
dat meen je niet....quote:
Nee hoor, de meeste modellen zijn gewoon echt lelijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, spijker -> kop.
Dat afgeven op modellen is alleen maar afgunst.
Meen ik wel. Ik zie gewoon vormen hoor. Je ziet een beetje haar ribben maar dat is al heel snel als je slank bent. Het ziet er gewoon naar uit dat het haar bouw is, absoluut niet te dun.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je zegt het zelf, slank, maar die modellen zijn mager.. das wat anders
[..]
dat meen je niet....![]()
Die meid is TE skinny (zie de botten)
Okay ieder zn eigen mening en visie op slank/mager/mollig/vetquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Meen ik wel. Ik zie gewoon vormen hoor. Je ziet een beetje haar ribben maar dat is al heel snel als je slank bent. Het ziet er gewoon naar uit dat het haar bouw is, absoluut niet te dun.
True.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Okay ieder zn eigen mening en visie op slank/mager/mollig/vet
Middenquote:
2 en 3!!quote:
Doet me denken aan dit:quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:12 schreef Leandra het volgende:
Lagerfeld is net een voormalige roker die na het stoppen de anti-rook-terrorist uithangt.
Karl voordat hij in 2000 aan de anorexia ging:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |