abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73608443
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:30 schreef elcastel het volgende:

[..]

Zoals je hebt kunnen lezen waarschijnlijk niet, schuimkaak.
Ik hoop wél dat het gevolgen voor jou heeft natuurlijk.
.
.

Voor dit seizoen heeft het nog geen gevolgen voor AZ.
Maar in de toekomst misschien...

Naam van het stadion kan in ieder geval veranderd worden binnenkort.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:33:21 #177
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_73608450
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:30 schreef capricia het volgende:

[..]

Hoezo? AZ wordt ook gewoon per opbod verkocht, incl. stadion. Net als de rest van de inboedel, toch?
AZ is als BVO een aparte organisatie. DSB is 'slechts' de hoofdsponsor. De hypotheek van het stadion loopt ook bij een andere bank (dat moest zo) maak ik op uit het Telegraafartikel. Ach als puntje bij paaltje komt koopt de gemeente zo'n stadion wel en wordt AZ huurder.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_73608467
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:27 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. als een rechter stelt dat DSB voldoende liquide is, en de volgende ochtend onwaarheden gelekt worden naar de pers zou dat wel een kwalijke zaak zijn. Dan kan ik de boosheid van Scheringa mij wel voorstellen; wordt toch even je bedrijf geruineerd (of hij nou netjes bezig was of niet even buiten gelaten)
Zijn levenswerk!
pi_73608468
zeg, even een vraagje tussendoor ivm de geruchten hier dat bos de boel manipuleert. werd bos ook al niet op zn vingers getikt mbt een soortgelijk akkefietje bij fortis vorig jaar?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 oktober 2009 @ 13:33:44 #180
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_73608472
Op tijd thuis voor de persconferentie.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_73608484
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:27 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Neehoor. Wacht maar af. Dit wordt een mosterproces, met monsteruitkeringen, ongekend hoog voor Nederlandse begrippen.
Ja leuk, maar waarop baseer je het allemaal, want zoals al eerder gesteld, die paar individuele zorgplichtverzakingen zijn geen miljarden waard.
pi_73608489
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:31 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Dat is een kant van het verhaal. De andere kant is dat ook hier weer, de DNB geen enkele rol van betekenis heeft gespeeld totdat de zaak is geescaleerd. Weer onvoldoende toezicht/ aanpak. Hoe lang mogen die dan nog aanklungelen? Of wordt dat het volgende projectje van Bos?
wat wil je de toezichthouder laten doen bij een georkestreerde bankrun?
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 13:34:03 #183
236264 crew  capricia
pi_73608491
Vannacht op twitter waren er al uitspraken dat DSB failliet was. Dat vindt Dirk S. erg vreemd...
Zeker omdat de rechter de DSB in het gelijk stelde, dat er nog genoeg cash in huis was.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:34:16 #184
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73608503
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:29 schreef thefreakje het volgende:
volgens de man op rtlz is de kans zeer groot, dat dsb weer tot leven word gewekt.
Kan wezen, misschien om de shit af te wikkelen, maar DSB zal nooit meer als bank actief worden op de Nederlandse markt.
pi_73608511
Perconferentie is 10 mins uitgesteld. Is hier te zien
pi_73608526
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:29 schreef thefreakje het volgende:
volgens de man op rtlz is de kans zeer groot, dat dsb weer tot leven word gewekt.
Alsof dat bedrijf nog levensvatbaar is. Mensen zijn dom, maar zó dom?
pi_73608550
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:34 schreef capricia het volgende:
Vannacht op twitter waren er al uitspraken dat DSB failliet was. Dat vindt Dirk S. erg vreemd...
Zeker omdat de recht de DSB in het gelijk stelde, dat er nog genoeg cash in huis was.
Ik niet, op de 1 of andere manier
pi_73608561
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:31 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Dat is een kant van het verhaal. De andere kant is dat ook hier weer, de DNB geen enkele rol van betekenis heeft gespeeld totdat de zaak is geescaleerd. Weer onvoldoende toezicht/ aanpak. Hoe lang mogen die dan nog aanklungelen? Of wordt dat het volgende projectje van Bos?
DNB heeft de zaak juist proberen aan te pakken voor het escaleerde door middel van die rechtszaak van gisteren. De rechter lag dwars en daarna is het geëscaleerd. Toch?
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:36:14 #189
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73608574
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja leuk, maar waarop baseer je het allemaal, want zoals al eerder gesteld, die paar individuele zorgplichtverzakingen zijn geen miljarden waard.
Die paar??? Het gaat om duizenden gevallen die nu in grote problemen zitten. Bovendien heeft Scheringa zelf toegegeven bij NOVA dat er stelselmatig sprake was van wanpraktijken. Hij noemde dat natuurlijk anders, maar zijn verontschuldigingen waren veelzeggend.
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:36:17 #190
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_73608578
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:32 schreef haatbaard het volgende:
Waar heb je dat gelezen?

Volgens mij gaat dit zeker gevolgen hebben. DSB bestaat straks gewoon niet meer, dus ook niet meer als sponsor. Wat moeten ze dan op die shirtjes zetten?
Ik heb de link eerder in dit topic gepost zoek maar even terug. En natuurlijk heeft het gevolgen, maar niet direct. Ik moet alleen lachen om de mensen die gelijk over AZ beginnen, want iedereen weet dat DSB nu de zondebok is, maar dat Aegon en andere financials eerder al aan de beurt waren (en straks misschien weer). De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:36:25 #191
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73608586
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:34 schreef Sloggi het volgende:

[..]

nouw, ik zie het wel gebeuren dat als het weer tot leven komt er sukkels wat gaan afsluiten. Niet veel, maar vast wel wat
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_73608591
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:33 schreef simmu het volgende:
zeg, even een vraagje tussendoor ivm de geruchten hier dat bos de boel manipuleert. werd bos ook al niet op zn vingers getikt mbt een soortgelijk akkefietje bij fortis vorig jaar?
Het kan natuurlijk. Lijkt me onwaarschijnlijk. Als dat uitkomt, is het vertrouwen in Bos als minister compleet weg & zal de PvdA verantwoordelijk gehouden worden door "de kiezer". Dan is het Bos & PvdA
pi_73608593
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:34 schreef Sloggi het volgende:

[..]

volgens die man, is het interessant voor investeerders.
pi_73608596
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:35 schreef Sloggi het volgende:

[..]

DNB heeft de zaak juist proberen aan te pakken voor het escaleerde door middel van die rechtszaak van gisteren. De rechter lag dwars en daarna is het geëscaleerd. Toch?
Of daarna hebben ze het laten escaleren....wie weet
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:36:53 #195
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_73608604
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:33 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

wat wil je de toezichthouder laten doen bij een georkestreerde bankrun?
Daar gaat het niet om, het gaat om het falend beleid bij die bank waaraan geen fuck is gedaan. Hele heise avoer een paar bonussen, maar hier is jaren met geen woord over gerept?!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_73608614
quote:
Zeker omdat de recht de DSB in het gelijk stelde, dat er nog genoeg cash in huis was.
Gelukkig hebben we allemaal geleerd om alles wat op twitter wordt gezegd voor waar aan te nemen.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:37:24 #197
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73608628
quote:
Zeker omdat de rechter de DSB in het gelijk stelde, dat er nog genoeg cash in huis was.
Kan ook toeval zijn. Het gonst al weken van de geruchten over deze bank. En het was natuurlijk logisch dat als DSB zou vallen, dat dit weekend zou gebeuren. Zoals ook bij ING en ABN Amro de deals direct in het weekend na alle commotie werden gesloten.
pi_73608668
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:36 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Of daarna hebben ze het laten escaleren....wie weet
Ook mogelijk, maar zij vonden het nodig. Ik denk niet dat ze het verkeerd hebben aangepakt. Ze willen natuurlijk ook niet te dicht op de markt zitten (dat mag waarschijnlijk ook niet van Neelie Kroes).
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:38:58 #199
271819 haatbaard
El Capitano!
pi_73608681
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:36 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik heb de link eerder in dit topic gepost zoek maar even terug. En natuurlijk heeft het gevolgen, maar niet direct. Ik moet alleen lachen om de mensen die gelijk over AZ beginnen, want iedereen weet dat DSB nu de zondebok is, maar dat Aegon en andere financials eerder al aan de beurt waren (en straks misschien weer). De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
Nouja, dat hele AZ zal me verder jeuken. Ik geef helemaal niks om voetbal. Maar het gaat zeker wel gevolgen hebben. Alleen niet meteen, omdat waarschijnlijk het sponsorgeld voor dit jaar al is overgemaakt.
pi_73608706
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:38 schreef haatbaard het volgende:

[..]

Nouja, dat hele AZ zal me verder jeuken. Ik geef helemaal niks om voetbal. Maar het gaat zeker wel gevolgen hebben. Alleen niet meteen, omdat waarschijnlijk het sponsorgeld voor dit jaar al is overgemaakt.
Valt wel mee hoor. Ze hebben nu gewoon bijna een jaar om een nieuwe sponsor te vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')