Nogmaals: waarom haalt Lakeman niet eerst een vonnis?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:21 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Heb je het nieuws de afgelopen weken eigenlijk wel gevolgd? Dit ging echt veel verder hoor. Dit was bewust mensen in de problemen brengen om daar zelf rijker van te worden. Pure oplichting dus.
Dat zou inderdaad kunnen, misschien dat ze dat ook wel willen, al heeft AZ een andere band dan ik met DSB natuurlijk. Maar ja geld is geld hè ...quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:23 schreef Zero2Nine het volgende:
Ah bedankt. Net zo als met Feyenoord en Fortis dus, die deal liep ook nog door. Maar het zou dus wel kunnen dat AZ voor het nieuwe seizoen op zoek moet naar een andere sponsor.
Nogmaals: waarom wel?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:25 schreef justanick het volgende:
[..]
Nogmaals: waarom haalt Lakeman niet eerst een vonnis?
Dat doet Wellink nu wel voor hem...quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:25 schreef justanick het volgende:
[..]
Nogmaals: waarom haalt Lakeman niet eerst een vonnis?
Wat een tokkie-opmerkingquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Weet hij veel dat heel tokkie-Nederland naar TROS Radar kijkt en vervolgens direct naar de geldautomaat crosst in zijn/haar BMW.
Neehoor. Wacht maar af. Dit wordt een mosterproces, met monsteruitkeringen, ongekend hoog voor Nederlandse begrippen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:24 schreef Scorpie het volgende:
Nou, smartengeld eisen is vrij kansloos in deze situatie, zeker als ze dat baseren op een verzaking van de zorgplicht.
Yep.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:27 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. als een rechter stelt dat DSB voldoende liquide is, en de volgende ochtend onwaarheden gelekt worden naar de pers zou dat wel een kwalijke zaak zijn. Dan kan ik de boosheid van Scheringa mij wel voorstellen; wordt toch even je bedrijf geruineerd (of hij nou netjes bezig was of niet even buiten gelaten)
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat doet Wellink nu wel voor hem...
Omdat Lakeman de gevolgen minder goed kan overzien als DNB of AFM ? Die hebben ook middelen om in te grijpen en kunnen een bank langzaam laten leeglopen ipv dat de boel knalt. Oftewel Lakeman hanteert de olifant in de porseleinkast methode en dat is voor geen een partij handig lijkt me.quote:
Op het moment dus niet (sponsorgeld is al betaald door DSB). Maar voor volgend seizoen moeten ze misschien opzoek naar een andere hoofdsponsorquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:27 schreef venomsnake het volgende:
Scheringa.
Hopen dat dit gevolgen heeft voor AZ
~quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:28 schreef haatbaard het volgende:
[..]zo kun je het inderdaad ook zien.
Omdat hij dan wat te halen heeft bij een curator. De 'gedupeerden' van DSB hebben nu formeel helemaal niets. Lakeman doet het voorkomen alsof ze nu schuldeisers zijn, maar dat zijn ze helemaal niet. Dat zijn ze pas als er een gerechtelijk vonnis ligt.quote:
Tsja, Scheringa heeft tijd zat gehad om de problemen op te lossen. Dit gezeik is al jaren in het nieuws. Ik denk dat hij het onderspit zal delven tegenover DNB en Bos, mocht hij er nog een zaak van willen maken. Niemand zit meer op het gejank van Scheringa te wachten, zoals meestal niemand op het gejank van een loser zit te wachten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:27 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. als een rechter stelt dat DSB voldoende liquide is, en de volgende ochtend onwaarheden gelekt worden naar de pers zou dat wel een kwalijke zaak zijn. Dan kan ik de boosheid van Scheringa mij wel voorstellen; wordt toch even je bedrijf geruineerd (of hij nou netjes bezig was of niet even buiten gelaten)
Hoezo? AZ wordt ook gewoon per opbod verkocht, incl. stadion. Net als de rest van de inboedel, toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:29 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Op het moment dus niet (sponsorgeld is al betaald door DSB). Maar voor volgend seizoen moeten ze misschien opzoek naar een andere hoofdsponsor
Zoals je hebt kunnen lezen waarschijnlijk niet, schuimkaak.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:27 schreef venomsnake het volgende:
Hopen dat dit gevolgen heeft voor AZ
Klopt inderdaad. En ik denk dat hij daar groot gelijk in heeft. De afgelopen maanden hebben al aangetoond dat met DSB amper te onderhandelen valt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:29 schreef capricia het volgende:
[..]
~
Lakeman heeft altijd gezegd dat hij liever met DNB onderhandelt dan met Dirk S.
Dat is een kant van het verhaal. De andere kant is dat ook hier weer, de DNB geen enkele rol van betekenis heeft gespeeld totdat de zaak is geescaleerd. Weer onvoldoende toezicht/ aanpak. Hoe lang mogen die dan nog aanklungelen? Of wordt dat het volgende projectje van Bos?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:30 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Tsja, Scheringa heeft tijd zat gehad om de problemen op te lossen. Dit gezeik is al jaren in het nieuws. Ik denk dat hij het onderspit zal delven tegenover DNB en Bos, mocht hij er nog een zaak van willen maken. Niemand zit meer op het gejank van Scheringa te wachten, zoals meestal niemand op het gejank van een loser zit te wachten.
Waar heb je dat gelezen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:30 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zoals je hebt kunnen lezen waarschijnlijk niet, schuimkaak.
Ik hoop wél dat het gevolgen voor jou heeft natuurlijk..
Ben ik met je eens. DNB is één grote faal, net als de AFM.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:31 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat is een kant van het verhaal. De andere kant is dat ook hier weer, de DNB geen enkele rol van betekenis heeft gespeeld totdat de zaak is geescaleerd. Weer onvoldoende toezicht/ aanpak. Hoe lang mogen die dan nog aanklungelen? Of wordt dat het volgende projectje van Bos?
Ja maar ten tijde van het proces was er dus nog 4,2 miljard en opeens 12 uur later is er 600.000.000 euro weg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:27 schreef Cheiron het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |