abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:22:00 #251
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_73629646
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Tja als 2000 euro (bruto) te veel is dan houdt het inderdaad op. .
Hou je er even rekening mee dat IK nog een redelijk salaris verdien. Massa's mensen verdienen minder, en dan hebben we het nog helemaal niet over studenten.

Daar is je woningnood, meneer "ik-verdien-zo-asociaal-veel-geld-aan-vastgoedspeculaties-dat-ik-geen-last-heb-van-woningnood."
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_73629710
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Tja als 2000 euro (bruto) te veel is dan houdt het inderdaad op. Maar dat kan ik dan wel begrijpen want als je onder de 2000 bruto verdiend verdien je het ook niet om een eigen woning te hebben. Studenten uitgezonderd maar het lijkt mij sterk dat de krakers ineens allemaal student zijn. De krakers die ik ken/zie of tegenkom op sites zijn echt niet allemaal student.
Toch zijn de meeste krakers studenten. En die voelen misschien niet de behoefte zich als krakers te profileren op sites en dergelijke.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sinceria op 12-10-2009 22:35:31 ]
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_73629814
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Hou je er even rekening mee dat IK nog een redelijk salaris verdien. Massa's mensen verdienen minder, en dan hebben we het nog helemaal niet over studenten.

Daar is je woningnood, meneer "ik-verdien-zo-asociaal-veel-geld-aan-vastgoedspeculaties-dat-ik-geen-last-heb-van-woningnood.":W
Ook jij moet leren lezen. Ik heb nergens gezegd dat ik verdien aan vastgoedspeculaties dat was een ander. Ik zit in een huurwoning en bezit geen onroerend goed. Ik verdien wel goed maar dat heb ik dan ook verdiend.
Daarnaast geef ik eerder al aan dat dit niet voor studenten geldt, kortom je post twee regels,...en beiden zijn fout.
pi_73629881
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:15 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

ja, mijn baas ziet me al aankomen. Of ik even opslag kan krijgen.
Hij heeft te veel Guust Flater gelezen, denk ik. .
I´m back.
pi_73629974
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Als je thuiswoont kun je dit dus aangeven, dan gaat die regel niet op. En als je kraakt ben je pauper en motten ze je niet denk ik. Kijk, er staat niet voor niks "indien u huurt" als je thuis woont huur je dus niet en gaat die regel niet op. Even begrijpend lezen schat.
Er staat inderdaad indien u huurt of indien u een eigen woning heeft. Geen andere opties.

En waar moeten de krakers, studenten en antikrakers heen dan, als het kraakverbod erdoor heen komt? Gewoon afschieten maar? Goede oplossing.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sinceria op 12-10-2009 22:35:41 ]
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:27:22 #256
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_73630036
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Als je thuiswoont kun je dit dus aangeven, dan gaat die regel niet op. En als je kraakt ben je pauper en motten ze je niet denk ik. Kijk, er staat niet voor niks "indien u huurt" als je thuis woont huur je dus niet en gaat die regel niet op. Even begrijpend lezen schat.
Van mensen die heel hard lopen te vertellen dat huren onmogelijk is zou je verwachten dat ze dit al eerder zijn tegengekomen in al hun eindeloze zoektocht...
/-=]
|o-0
~~~`
pi_73630175
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef DeWaasheid het volgende:

[..]

Van mensen die heel hard lopen te vertellen dat huren onmogelijk is zou je verwachten dat ze dit al eerder zijn tegengekomen in al hun eindeloze zoektocht...
Nee want lezen blijkt niet hun sterke punt te zijn. Dat verklaart mogelijk ook waarom ze niet aan die 2000 euro bruto komen
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:26 schreef Sinceria het volgende:

[..]

En waar moeten de krakers, studenten en antikrakers heen dan, als het kraakverbod erdoor heen komt? Gewoon afschieten maar? Goede oplossing.
Studenten moeten ze een oplossing voor vinden. Antikrakers zijn niet nodig wanneer ze de krakers afschieten. Dát is dus een goede maatregel.
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:31:28 #258
pi_73630288
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nee want lezen blijkt niet hun sterke punt te zijn. Dat verklaart mogelijk ook waarom ze niet aan die 2000 euro bruto komen
[..]
.
Voor dat Haagse krot van jou had je 2500 nodig.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_73630325
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Studenten moeten ze een oplossing voor vinden. Antikrakers zijn niet nodig wanneer ze de krakers afschieten. Dát is dus een goede maatregel.
Kom maar op met die oplossing dan.
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:32:52 #260
pi_73630361
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ook jij moet leren lezen. Ik heb nergens gezegd dat ik verdien aan vastgoedspeculaties dat was een ander. Ik zit in een huurwoning en bezit geen onroerend goed. Ik verdien wel goed maar dat heb ik dan ook verdiend.
Daarnaast geef ik eerder al aan dat dit niet voor studenten geldt, kortom je post twee regels,...en beiden zijn fout.
Blablabla, ondertussen komen de meeste mensen in Nederland niet in aanmerking voor jouw woning. Daar is je woningnood.
pi_73630426
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Voor dat Haagse krot van jou had je 2500 nodig.
Mierenneuker....het is 500excl parkeerplaats. De borg is circa 4x maakt dus 2000. Daarnaast was het even een voorbeeld. Ik kan er ook een aantal van 400 laten zien maar ik neem aan dat je zelf ook kunt zoeken?
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:32 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Kom maar op met die oplossing dan.
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Blablabla, ondertussen komen de meeste mensen in Nederland niet in aanmerking voor jouw woning. Daar is je woningnood.
Blabla?? Durf gerust even een blunder toe te geven maar daar ben jij natuurlijk te koppig voor. Staat je netjes.
En geloof me nou, de meeste mensen verdienen WEL meer dan 2000 bruto. Zo niet, dan hadden ze naar school moeten gaan.
Daar zijn andere mensen voor, van die ministers etc die er tonnen voor krijgen. Ik ben daar niet voor.
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:35:18 #262
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_73630519
Kraken is ieders goed recht, het is immers de overheid welke het gedoogd. Schreeuwen dat het verboden is, is daarmee onzin. Legaal kraken is legaal, en illegaal kraken (niet de regels volgen) illegaal.

Met die stelling alleen al kun je blijkbaar hele topics vullen.

En gezien ik met alle Nederlanders een zogenaamde 'stakeholder' ben van het oppervlakte wat Nederland heet, vind ik niet dat iedereen die een stuk grond met de bestemming 'woning' heeft aangeschaft daarmee dingen mag gaan doen die sterk afwijken van het idee 'woning'. Zoals 'leeg laten staan om mee te speculeren', bijvoorbeeld. Om het riedeltje 'krakers hebben met hun poten van andermans eigendom af te blijven te volgen':

Speculanten hebben met hun poten van woningen af te blijven.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_73630581
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:35 schreef Bowlingbal het volgende:
Kraken is ieders goed recht, het is immers de overheid welke het gedoogd. Schreeuwen dat het verboden is, is daarmee onzin. Legaal kraken is legaal, en illegaal kraken (niet de regels volgen) illegaal.

En gezien ik met alle Nederlanders een zogenaamde 'stakeholder' ben van het oppervlakte wat Nederland heet, vind ik niet dat iedereen die een stuk grond met de bestemming 'woning' heeft aangeschaft daarmee dingen mag gaan doen die sterk afwijken van het idee 'woning'. Zoals 'leeg laten staan om mee te speculeren', bijvoorbeeld. Om het riedeltje 'krakers hebben met hun poten van andermans eigendom af te blijven te volgen':

Ach binnenkort komt er een krakersverbod en dan hoop ik dat ze alle krakers met grof geweld uit de panden rammen. Dat wordt wat ...hebben jullie wel een zorgverzekering anders is het een dure grap om nieuwe tandjes te kopen en dan kun je de komende 40 jaar nóg niet huren
pi_73630721
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:35 schreef Bowlingbal het volgende:

Eens.
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:39:09 #266
248844 Bowlingbal
pi_73630728
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ach binnenkort komt er een krakersverbod en dan hoop ik dat ze alle krakers met grof geweld uit de panden rammen. Dat wordt wat ...hebben jullie wel een zorgverzekering anders is het een dure grap om nieuwe tandjes te kopen en dan kun je de komende 40 jaar nóg niet huren
Tegen die tijd hoop ik dat de Ombudsman er doorheen heeft gekregen dat de ME rugnummers krijgt zoals in Duitsland, zodat ME'ers gewoon net zoals ieder ander in Nederland aangepakt kan worden op buitenproportioneel handelen.

Dat jij, blijkens je schrijfstijl, het nogal leuk lijkt te vinden dat mensen hun gebit kwijt raken zegt nogal veel over je persoonlijkheid.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_73630772
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:39 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Tegen die tijd hoop ik dat de Ombudsman er doorheen heeft gekregen dat de ME rugnummers krijgt zoals in Duitsland, zodat ME'ers gewoon net zoals ieder ander in Nederland aangepakt kan worden op buitenproportioneel handelen.
Gaat niet gebeuren,..hop erover met die knuppels.

EUR 400 in Rotterdam:

http://www.funda.nl/huur/(...)inschrijfvoorwaarden

EUR 500 in Rotterdam

Ja ja , je moet inderdaad even 5 minuten zoeken maar jullie hebben tijd zat
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 22:40:11 #268
45833 crew  Fogel
pi_73630793
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik stel helemaal geen onredelijke eisen. Dat verzin jij om de woningnood te kunnen bagatelliseren.
Wat is volgens jou geen onredelijke eis? Je zei al eerder dat het niet perse centraal hoeft. Maar wat wil je wel, en waarom is wat je wel wil niet onredelijk?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:40:37 #269
248844 Bowlingbal
pi_73630807
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Wat ben jij voor een miniscule loser .
- Donald Love
pi_73630946
quote:
EUR 300 per maand:

Wachttijd > 2 jaar
quote:
Heeft u een inkomen van minimaal 1.800,00 EURO bruto per maand * en een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd of een jaarcontract plus intentieverklaring, neem dan direct contact op met Esther van de Weetering
pi_73630953
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:40 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Wat ben jij voor een miniscule loser .
Loser?? Een loser is iemand die parasiteert op andermans bezittingen....niet iemand die vind dat hard optreden mag. Ik heb een eigen woning, goede baan, goede opleiding etc,....niet echt dingen die bij een loser horen wel?

Bij een loser denk ik aan iemand die geen goed inkomen heeft, geen eigen woning, die andersmans bezittingen sloopt etc....
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:43 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Wachttijd > 2 jaar
[..]

Heeft u een inkomen van minimaal 1.800,00 EURO bruto per maand * en een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd of een jaarcontract plus intentieverklaring, neem dan direct contact op met Esther van de Weetering
Ja 2000 was al te veel, nu geef ik er een van 1800 is het weer niet goed.....
Wake up call: gratis wonen gaat nu eenmaal niet.
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:43:38 #272
248844 Bowlingbal
pi_73630966
quote:

[..]

EUR 400 in Rotterdam:

EUR 500 in Rotterdam

Ja ja , je moet inderdaad even 5 minuten zoeken maar jullie hebben tijd zat
Heb je dus wel een bruto inkomen van 2250 nodig. Waar haal je dat vandaan als beginnend kunstenaar?
- Donald Love
pi_73631048
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:43 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Heb je dus wel een bruto inkomen van 2250 nodig. Waar haal je dat vandaan als beginnend kunstenaar?
Hoe kom jij aan die 2250??
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:45:55 #274
248844 Bowlingbal
pi_73631080
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Loser?? Een loser is iemand die parasiteert op andermans bezittingen....niet iemand die vind dat hard optreden mag. Ik heb een eigen woning, goede baan, goede opleiding etc,....niet echt dingen die bij een loser horen wel?

Bij een loser denk ik aan iemand die geen goed inkomen heeft, geen eigen woning, die andersmans bezittingen sloopt etc....
Smalend en lachend schrijven over de tanden uit iemands bek slaan zodat hij 40 jaar mag kromliggen om een ziekenhuisrekening heeft niets te maken met hard aanpakken, ontzettende loser die je er bent. Ik heb nog nooit een persoonlijke aanval gedaan op FOK, maar je bent de eerste. Je verdient het.

Als je het over parasiteren op iemands woning hebt, waarom heb je het dan niet over parasiteren op 's lands woningoppervlakte? Want dat doen speculanten. Speculanten zijn wat parasiteren betreft geen haar beter dan krakers. Maar ik zie jou nog niet smalend en grijnzend schrijven over ME'ers welke ongestraft speculanten hun tanden uit hun gezicht slaan.
- Donald Love
pi_73631125
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Ja 2000 was al te veel, nu geef ik er een van 1800 is het weer niet goed.....
Wake up call: gratis wonen gaat nu eenmaal niet.
Ja, kun je makkelijk bij elkaar krijgen als student. Waar zeur ik over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')