Ok! Bedankt voor je heldere info.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:43 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Als je de koppeling niet ingetrapt hebt, moet de startmotor de motor, ingaande en uitgaande kant van de koppeling, en de ingaande kant van de versnellings-bak rondtrekken.
Als je de koppeling wel ingetrapt hebt, moet de start-motor alleen de motor en de ingaande kant van de koppeling rondtrekken.
Dus als je de koppeling niet intrapt heeft de startmotor het iets zwaarder. Of dat nou echt veel uitmaakt is een andere vraag.
Waarom dan niet altijd in z'n 1?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:50 schreef Maikuuul het volgende:
Maar als het gaat vriezen in de 1
Dan kan je em zo wegrollenquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:50 schreef Maikuuul het volgende:
Ahh hier is het topic met allemaal bullshit theorien dat het "beter voor de motor" is etc etc
Ik zet m altijd neutraal, leuk als je een keer niet oplet en zo tegen iemand anders zijn koffer aanstaat :/
Mensen die net doen alsof ze 25 jaar in een auto gaan rijden
Maar als het gaat vriezen in de 1
Dat is mij een keer overkomen en geloof me op de bevroren grond liggen met een föhn in je hand om je auto weer aan het rijden te krijgen is geen lolletje.quote:
Nu heb ik nog nooit een vastgevroren handrem gehad, maar wel vaker dat de rem achter een beetje bleef plakken, ook al had ik de handrem los gehaald. Is altijd nog vanzelf losgesprongen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat is mij een keer overkomen en geloof me op de bevroren grond liggen met een föhn in je hand om je auto weer aan het rijden te krijgen is geen lolletje.
Rem ingedrukt houden tijdens starten, heb je geen handremquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:57 schreef ufopiloot het volgende:
Auto starten zonder rem+koppeling ingedrukt houden is al dikke fail![]()
Kutchauffeur die je bent
Doe dat altijd, ook al zet ik zelf mijn auto in neutraal.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:27 schreef junkiexp het volgende:
Sub klacht, TS moet zijn koppeling intrappen als hij de auto start.
Geweldig antwoordquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:38 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb het ooit iemand horen zeggen.
Oeh ik hoop zo dat het jou deze winter gebeur, betweterquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:09 schreef Mopst3r het volgende:
Alleen proleten die voor de oorlog leerden rijden doen dat
Je handrem vastvriezen, SUREE!!!_!
Bullshit, het gebeurt gewoon.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:09 schreef Mopst3r het volgende:
Alleen proleten die voor de oorlog leerden rijden doen dat
Je handrem vastvriezen, SUREE!!!_!
Beetje moderne auto toch niet meer neem ik aan >?quote:
De kans is daar wat kleiner, maar ik zou altijd het zekere voor het onzekere nemen. Collega's van me hebben het vorig jaar gehad, die hadden allebei een ander merk auto, relatief nieuw (< 2 jaar).quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:34 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Beetje moderne auto toch niet meer neem ik aan >?
De auto staat al in zijn 1 dus de handrem hoef ik nooit te gebruiken. Ik zet niet weer de auto op de handrem alleen maar om te startenquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Rem ingedrukt houden tijdens starten, heb je geen handrem
quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:35 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
De auto staat al in zijn 1 dus de handrem hoef ik nooit te gebruiken. Ik zet niet weer de auto op de handrem alleen maar om te starten
Omdat schijnbaar de handrem kan vastvriezen ? ( geen iedee heb pas half jaar mijn rijbewijs en heb nog nooit in de winter de auto gebruikt hihi )quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |