*proestquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:16 schreef Richardfun het volgende:
Fucking briljante ep weer.. Ik blijf er bij dat Hank zich nog even inhoudt wat betreft 'stripper student', ep6 gaat ie voor de bijl.
En dat Charlie toch over die enorme eindbaas heen gaat...
Niet? Daarvoor was dat gesprek ook tussen hen twee ook. 't Ging uiteindelijk toch om jongens en seks en niet over lezzietaferelen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:37 schreef Richardfun het volgende:
Oh, en hoe lang gaat het duren voordat Becca gaat 'lezzen' met die blonde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ep03 was wat minder, maar je kunt toch niet ontkennen dat 1 en 2 wel erg sterk waren voor een high-expectations serie als Californication? Waarom nou gelijk weer dat dreigen met afhaken (alsof iemand cared) na een wat mindere episode met nog een heel seizoen voor de boeg?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:56 schreef Litso het volgende:
Ik vond het erg tegenvallen laatste keer, veel teveel van het zelfde en twee scenes die ik uit plaatsvervangende schaamte heb doorgeskipt. Ik hoop dat het wat beter wordt, anders haak ik af.
Ik dreig met niks, ik constateer alleen dat als het zo doorgaat ik mijn interesse begin te verliezen. Ik vond de 2e echt matig, je kan precies voorspellen wie zichzelf waar nu weer voor lul gaat zetten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ep03 was wat minder, maar je kunt toch niet ontkennen dat 1 en 2 wel erg sterk waren voor een high-expectations serie als Californication? Waarom nou gelijk weer dat dreigen met afhaken (alsof iemand cared) na een wat mindere episode met nog een heel seizoen voor de boeg?.
zo zag ze er in de jaren 80 uitquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:59 schreef ChickenMan het volgende:
Jezus, die baas van Runkle! Ik lig constant stuk, zo'n vies wijf.![]()
Toen er nog geen man in dat grote lijf van der zat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:34 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zo zag ze er in de jaren 80 uit
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |