En dochterlief heeft zich verslapen netquote:Op maandag 12 oktober 2009 05:41 schreef Fannie het volgende:
Mogguh![]()
4.30 uur wakker op maandagochtend is niet leuk
komt goed, komt goedquote:Op maandag 12 oktober 2009 06:57 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ah, van harte Vicky!![]()
Ik moet straks dan toch echt mijn verstandskies weg laten snijden.![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:28 schreef Ticootje het volgende:
Ik lig nu nog. Jen was wat later wakker. Ik haat maandag, ik wil gewoon in bed blijven vandaag.
Hier ook. Eerste wat je denkt 'huuuu kop tussen de spijlen klem!' en dan vlieg je ernaartoe, kijkt madam je aan en zegt 'papa?'quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat was ook t eerste wat ik dacht vanmorgen. Mevrouwtje lag er laat in maar vond dat het om half 6 laat genoeg was om op te staan..
en te brullen, dat is iets nieuws, niet huilen maar WHRRRRRRRROAAAAAAAAAAAAAH, heel cute als je zo wakker schrikt
tijd om je scheermesjes er weer bij te pakkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 07:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hier ook. Eerste wat je denkt 'huuuu kop tussen de spijlen klem!' en dan vlieg je ernaartoe, kijkt madam je aan en zegt 'papa?'
Nou dan ben ik m`n dag uiterst relaxed begonnen hoor![]()
Ssssssssssttttt!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:58 schreef Asyniur het volgende:
Wanneer wordt die klok ook alweer verzet?
Wees blij dat ze hem niet op slot heeft gedaan, anders was je misschien nog verder van huis geweestquote:Op maandag 12 oktober 2009 07:52 schreef Kleurdoos het volgende:
tijd om je scheermesjes er weer bij te pakken
gisteren stond ik de was op te hangen op t balkon..klimt mevrouw tegen de deur op (kan er doorheen kijken omdat t veel glas is.. heb daar bijna 10 minuten gestaan omdat ik de deur niet open kon doen omdat ze anders naar buiten zou vallen
Mannen. Lastig, enerzijjds zou ik het laten liggen tot hij het nodig heeft.... anderzijds zorgt het voor zoveel troep he...quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:09 schreef Vicky het volgende:
Knap hoor Yppy dat je zo vroeg kunt sporten!arrgghhh mannen...
regelmatig zeg ik: gooi je vuile was in de wasmand/machine. Heb ik net een witte was aangezet en wat kom ik tegen.... Juist ja, vuile witte was van meneer, ergens gedropt op de grond
oh ja dat gebeurd hier ook. Of meneer laat zijn zakdoeken in zijn broekzak zitten..quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mannen. Lastig, enerzijjds zou ik het laten liggen tot hij het nodig heeft.... anderzijds zorgt het voor zoveel troep he...
Ik heb dat met lief zn sokken. Hij trekt ze uit en stopt ze zeg maar gefrommeld in de wasmand, zo worden die dingen ook niet echt schoon.
Gheghe, als ze ons niet hadden....quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
oh ja dat gebeurd hier ook. Of meneer laat zijn zakdoeken in zijn broekzak zitten..
hahaha.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:39 schreef Kleurdoos het volgende:
dan pakt ie mijn sokken en ondergoed..pff hij heeft wel 40 lelijke onderbroeken. misschien t kruis eruit knippen
Mijn man heeft altijd boxers. Niet echt lelijk. Ik stoor me echt aan zijn sokken. Op elke sok zit dan nét een ander printje. Dus ik ben echt lang bezig om ze bij elkaar te zoeken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:39 schreef Kleurdoos het volgende:
dan pakt ie mijn sokken en ondergoed..pff hij heeft wel 40 lelijke onderbroeken. misschien t kruis eruit knippen
zoek maar eens op 'Joshua'quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:40 schreef Francis3874 het volgende:
Ja ik ben nieuw hier.
Ik lees al een tijdje mee met het forum,
Ik heb een dochtertje 5 maanden en ben alleenstaande mama.
Maar mag ik vragen wat een kloon is??
Dat is zeg maar als je naast je gewone account, in jouw geval Frances, er nog een 2de account bijneemt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:40 schreef Francis3874 het volgende:
Ja ik ben nieuw hier.
Ik lees al een tijdje mee met het forum,
Ik heb een dochtertje 5 maanden en ben alleenstaande mama.
Maar mag ik vragen wat een kloon is??
Gelukkigquote:
Ja, ik heb ook een hele nette brief gehad van die man die me had aangenomen dat ze me zodra de vacature weer beschikbaar komt graag willen hebben, en donderdag heeft ie nog ingesproken op mijn voicemail dat er nog niet meer duidelijkheid is maar dat hij me op de hoogte houdt. Wel heel netjes allemaal hoor. Alle vacatures zijn ook verwijderd van de site dus het verhaal is wel zuiver. Maar ja, het blijft zuur hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:13 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Goedemorgen, Vief. Heb jij eigenlijk nog contact gezocht met dat werk dat ineens toch niet doorging?
juhp. Wit 60 graden, wit 30 graden, rood/roze/oranje, blauw/zwart/grijs, werkspul/ondergoed/werksokken, beddengoed/handdoeken en dat wastquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:13 schreef Fannie het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Oh en welkom![]()
Hebben jullie ook zo veel verschillende soorten was?
Hier dus *wit- *zwart- *rood/roze- *bont.... en dan ook nog de hand/theedoeken en dekbeddenspul
uhhh neejquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:13 schreef Fannie het volgende:
[..]
Hebben jullie ook zo veel verschillende soorten was?
Hier dus *wit- *zwart- *rood/roze- *bont.... en dan ook nog de hand/theedoeken en dekbeddenspul
Nou ze hébben wel wat, alleen hebben ze ook een nare interimmer die een acute vacaturestop heeft aangekondigd...1 dag voor het tekenen van mijn contractquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:28 schreef Fannie het volgende:
Als dochterlief nou nog 1 roze shirt koopt dan heb ik echt een hele machine vol ermee![]()
Vivi, toch wel netjes idd dat ze nog van zich hebben laten horen, maar wel zuur ja dat ze nog niks hebben.
klopt!quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
maarmaar verstandskiezen laten trekken doet echt geen pijn, helemaal niets.
alleen zeurt het wat als de verdoving uit is gewerkt. maar een ibu en je hebt er geen omkijken naar.
Trust me, i knowveel kiezen tegelijk enzo
maar t kan uiteraard bij iedereen verschillen
Ja dat klopt ook. Maar volgens mij is wegsnijden net iets pijnlijker. Maar desalniettemin hoop ik dat de pijn met een ibu of een paracetamolletje goed in de hand te houden is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
maarmaar verstandskiezen laten trekken doet echt geen pijn, helemaal niets.
alleen zeurt het wat als de verdoving uit is gewerkt. maar een ibu en je hebt er geen omkijken naar.
Trust me, i knowveel kiezen tegelijk enzo
maar t kan uiteraard bij iedereen verschillen
Je dochter word 4 over 4 daagjes. Echt een hele mijlpaal hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:33 schreef Vicky het volgende:
Ik geloof dat ik straks maar eens een rondje creatief ga doen.
Moet bananenbootjes gaan knutselen. Vandaag de vlaggemasten maar eens aan een stokkie lijmen. Prikkers in een banaan zetten is nu nog niet zo 'n goed idee als Amber donderdag pas gaat trakteren.
6 daagjesquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:41 schreef Urla het volgende:
[..]
Je dochter word 4 over 4 daagjes. Echt een hele mijlpaal hoor.
Vanaf die leeftijd begon m'n zoon ook zeer snel in een echt schoolkind te veranderen.
De jaren gingen zowiezo erg snel hier zucht.
Ik heb hier gewoon een jongeman in huis die een kop groter is en steeds meer een mannenbouw krijgt.
Brede schouders enzo en hij moet zich binnenkort gaan scheren. Hi Hi
Waar is m'n kind gebleven ineens?
weet je hoe duur condooms zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:51 schreef freecell het volgende:
Die van mij blijft dreumes toch?
Ik baal... Door een verkeerde berekening hebben we blijkbaar te veel huurtoeslag gehad in 2008...
Of we deze maand even 880 euro willen betalen.
én de beide eigen risico rekeningen (=270,-) kwamen deze maand binnen, ook graag te betalen voor 20 oktober....
En Tara's afgebroken kies was ook meer dan 150,- ook deze maand.
Ik ga maar de prostitutie in geloof ik
Moet je ook?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
MoonahDat wilde ik niet weten *lalalalalalaaaaaaaaaa*
ik had er veule meer tegelijk..dan ben je er iig vanaf..quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
Moet je ook?
Ik ook eigenlijk. Ze wilde er drie tegelijk.
Ik niet.
Ja dat wist ik welquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ze hébben wel wat, alleen hebben ze ook een nare interimmer die een acute vacaturestop heeft aangekondigd...1 dag voor het tekenen van mijn contract.
En dat van de huurtoeslag kan je ook per maand betalen. Maar die brief krijg je waarschijnlijk morgen ofzo. Wij betalen hier ook 50 in de maand terugquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:51 schreef freecell het volgende:
Die van mij blijft dreumes toch?
Ik baal... Door een verkeerde berekening hebben we blijkbaar te veel huurtoeslag gehad in 2008...
Of we deze maand even 880 euro willen betalen.
én de beide eigen risico rekeningen (=270,-) kwamen deze maand binnen, ook graag te betalen voor 20 oktober....
En Tara's afgebroken kies was ook meer dan 150,- ook deze maand.
Ik ga maar de prostitutie in geloof ik
Kan je het heen en weer bewegen? Of zit het "vast".quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:04 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ga zo voeden, als het dan niet weg is dan bel ik idd maar even ja.
ik kan het bewegen en vastpakken, maar mijn tepel is ook al 3 dagen erg gevoelig, dus misschien is het een beginnende borstontsteking oidquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kan je het heen en weer bewegen? Of zit het "vast".
2 dwarsliggers onderaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
Moet je ook?
Ik niet.
Wat is goed? Ik kan mijn bobbeltje heen en weer bewegen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kan je het heen en weer bewegen? Of zit het "vast".
drie verstandskiezen tegelijk? Dat mag niet, tenzij ze alledrie rechts (of links zitten).quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
Moet je ook?
Ik niet.
Gewoon even naar de HA.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik kan het bewegen en vastpakken, maar mijn tepel is ook al 3 dagen erg gevoelig, dus misschien is het een beginnende borstontsteking oid
quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:10 schreef E.T. het volgende:
Ik wacht nog steeds op bericht van de belasting om 10.000 euro kinderopvangtoeslag terug te betalen.. 3x geprobeerd stop te zetten, maar ze bleven betalen![]()
Nu ga ik de huiskamer heel grondig uitkammen op jacht naar mijn sleutels.. Donderdagmiddag heeft Nienke er mee gelopen en sindsdien heb ik ze niet meer gezien (vrijdag was ik gemakzuchtig en ff snel een andere sleutel gepakt en zaterdag was ik de hele dag weg.. maar nu wil ik ze toch wel weer vinden ... en hopen dat ze niet tussen de vuilnis zijn beland)
Gewoon even vragen, better safe enzoquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik kan het bewegen en vastpakken, maar mijn tepel is ook al 3 dagen erg gevoelig, dus misschien is het een beginnende borstontsteking oid
Klopt, weet ik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
drie verstandskiezen tegelijk? Dat mag niet, tenzij ze alledrie rechts (of links zitten).
Ze kunnen per keer maar 1 kant van je mond verdoven. ZOu niet opschieten als je hele mond verdoofd is.
Hij staat te trekken even geduld..quote:
Lieverd, ik heb dat ook gehad. Viel reuze mee, echt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:39 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Mensen.ik zit nu in de wachtkamer en ben serieus bang. Dwarsligger is het, dus dat is vast veel ingewikkelder dan een verstandskies die al eruit gegroeid is, zoals ik vorige keer had. Dat was 'gewoon' trekken. Nu niet. Echt.
Los daarvan voel je je tong natuurlijk minder goed en zou je makkelijker kunnen stikken, lijkt me??quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:30 schreef Moonah het volgende:
[..]
Klopt, weet ik.
Bij een ex van me hebben ze eens 4 kiezen tegelijk weggesneden.
Hij kwijlde aan alle kanten en ik heb hem toen zo veel mogelijk vloeibaar voedsel gegeven.
Mijn tongriempje is te lang, daardoor kan ik niet stikken in mn tong..quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Los daarvan voel je je tong natuurlijk minder goed en zou je makkelijker kunnen stikken, lijkt me??
Ik kan me niet meer herinneren of ik mijn tong voelde
Ik spoel dan altijd een paar dagen met bocasanquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
MvD sterkte
Ik was toch vorige week in de veronderstelling dat ik een gat had?
Heul niet! Wel geirriteerd tandvlees. Wist niet dat dat zo zeer kan doen.
Woensdag maar op speciale tandpasta jacht.
Precies, daarna is het binnen 1 minuut gebeurd en sta je weer buiten!quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:49 schreef livelink het volgende:
MvD, de wachtkamer is het allerergst, dus dat heb je al bijna achter de rug. Sterkte
Ook wel prettig om te wetenquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn tongriempje is te lang, daardoor kan ik niet stikken in mn tong..
Nog nooit van gehoord. Ga ik eens zoeken dan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:55 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik spoel dan altijd een paar dagen met bocasanwondermiddel
Of je kan naar de mondhygiënistequote:Op maandag 12 oktober 2009 10:55 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik spoel dan altijd een paar dagen met bocasanwondermiddel
Wow, dat is snel?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:08 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Klaar. Ik leef nog.
whaaaquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Of je kan naar de mondhygiëniste.
[ afbeelding ]
Is dat zo erg dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Of je kan naar de mondhygiëniste.
[ afbeelding ]
Ik ga 2 keer per jaar naar de MH.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan?
Als het niet beter wordt, moet ik ook heen.
MvD snel zeg!
hihi ik heb helemaal geen tongriempje waardoor ik m zo achterin mijn keel kan klappenquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn tongriempje is te lang, daardoor kan ik niet stikken in mn tong..
Huh? hoe kan dat nou?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hihi ik heb helemaal geen tongriempje waardoor ik m zo achterin mijn keel kan klappen
Juist wel lijkt mij, dan zou je je tong makkelijker in kunnen slikken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:12 schreef livelink het volgende:
Ik snap trouwens ook niet helemaal waarom je met een lang tongriempje niet kan stikken.
Ja wacht eerst maar 5 maanden ofzo voordat je dat stomme geld eens binnen hebtquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:39 schreef MeNicole2 het volgende:![]()
Ik kreeg zomaar nog heel veel geld van de belasting
![]()
Word ik zo blij van altijd
Ik kreeg vrijdag de brief en heb het nu al. Ik dacht ook dat ik heel lang moest wachtenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ja wacht eerst maar 5 maanden ofzo voordat je dat stomme geld eens binnen hebt![]()
ik ben nog steeds wachtende
trutquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:55 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik kreeg vrijdag de brief en heb het nu al. Ik dacht ook dat ik heel lang moest wachten
dit dus!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:15 schreef moussy het volgende:
[..]
Juist wel lijkt mij, dan zou je je tong makkelijker in kunnen slikken.
pas op, ze wankelen op het moment zowat allemaal. zelfs de rabo zit niet heel stevig in het zadel. zorg gewoon dat je spaargeld, je lopende rekening en je hypo allemaal bij anderen zitten (en je spaargeld uiteraard onder het garantiedepositostelsel laten vallen), dan zit je altijd goed. spreidenspreidenspreidenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef Ticootje het volgende:
ik ben zo blij dat ik gewoon bij een normale bank zit.
gelukkig wee tik dat zeker van niet... zo'n ding gaat er niet zomaar uit, aangezien die onder je huid zit...quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:58 schreef freecell het volgende:
Piglet
Misschien is hij er al wel een tijdje uit stiekem? Wel link
Ik heb 2 banken, dus inderdaad de zooi spreiden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:58 schreef simmu het volgende:
[..]
pas op, ze wankelen op het moment zowat allemaal. zelfs de rabo zit niet heel stevig in het zadel. zorg gewoon dat je spaargeld, je lopende rekening en je hypo allemaal bij anderen zitten (en je spaargeld uiteraard onder het garantiedepositostelsel laten vallen), dan zit je altijd goed. spreidenspreidenspreiden
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:30 schreef amaranta het volgende:
Wel heb ik ooit!
Ik heb zo'n mooie sticker onder mijn bel hangen. Belt er toch zo'n flippo van de NEM aan.
Dus ik wijs op de sticker.
Ja daar doen wij niet aan.
Nou, en ik heb geen interesse, tot ziens.
[ afbeelding ]
Ja maar mevrouw, dit is een geweldige aanbieding die je echt niet mag missen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:30 schreef amaranta het volgende:
Wel heb ik ooit!
Ik heb zo'n mooie sticker onder mijn bel hangen. Belt er toch zo'n flippo van de NEM aan.
[ afbeelding ]
Dat is echt zoooo irritant, dan lig ik net met Jen op bed na lange strijd ga ik er dan maar bijliggen, komt er zo'n kneus. Alles voor niets. Ik ben dan in staat om te slaan (met de deur).quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:35 schreef Pvoesss het volgende:
Oooh ik kan zo boos worden op die mensen.
Doe ik de deur niet open dan heeft het geen nut om elke 5 minuten aan te gaan bellen een half uur lang..
Ik was de dame naar bed aan het brengen en hij bleef aanbellen.
Of ze geloven niet dat het mijn huis is. Dan vragen ze of mijn moeder thuis is![]()
Nou dat weet ik toch niet ze woont 15 km verderop
oeh zo'n sticker moet ik ook hebben!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:30 schreef amaranta het volgende:
Wel heb ik ooit!
[ afbeelding ]
Hoe kom je aan zon sticker?? OOk al werkt het niet altijd, zo blijkt, wil ik er ook 1. Al werkt et maar voor de helft...quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:30 schreef amaranta het volgende:
Wel heb ik ooit!
[ afbeelding ]
ik wil het ook, raak dan altijd een beetje van slag maar het is wel handig als je weet wanneer je van slag moet zijnquote:
Wat een bangmaakpost is dit. Daar heb ik nou zo'n hekel aan. Ik heb sowieso niet meer dan 10.000 euro spaargeld, dus waarom zou je dan moeten spreiden? Of komen jullie allemaal boven die 100.000,- uit.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:58 schreef simmu het volgende:
[..]
pas op, ze wankelen op het moment zowat allemaal. zelfs de rabo zit niet heel stevig in het zadel. zorg gewoon dat je spaargeld, je lopende rekening en je hypo allemaal bij anderen zitten (en je spaargeld uiteraard onder het garantiedepositostelsel laten vallen), dan zit je altijd goed. spreidenspreidenspreiden
Die heb ik ookquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:56 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb een nieuwe telefoon. Ik ben zo blij de oude viel steeds uit.
[ afbeelding ]
Nou de klanten bij de dsb kunnen nu mooi niet meer bij hun geld, ja 3x 250 euro opnemen. En je weet niet wanneer je weer bij je geld kan. Toch wel handig als je dan nog een rekening hebt waar je gewoon de betalingen mee kunt doen he? Of dat je meteen dat nummer kan doorgeven aan personeelzaken om je volgende salaris op te storten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat een bangmaakpost is dit. Daar heb ik nou zo'n hekel aan. Ik heb sowieso niet meer dan 10.000 euro spaargeld, dus waarom zou je dan moeten spreiden? Of komen jullie allemaal boven die 100.000,- uit.
En wat betreft de implanon, dat is wel een terechte bangmaakpost. Ik voel regelmatig of hij er nog zit, en tot nog toe lijkt hij niet aan de wandel. Waarschijnlijk ingekapseld
maar je blijft toch wel twitteren he?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:56 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb een nieuwe telefoon. Ik ben zo blij de oude viel steeds uit.
[ afbeelding ]
Ja!! speciaal voor jou blijf ik twitterenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
maar je blijft toch wel twitteren he?
Ja daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou de klanten bij de dsb kunnen nu mooi niet meer bij hun geld, ja 3x 250 euro opnemen. En je weet niet wanneer je weer bij je geld kan. Toch wel handig als je dan nog een rekening hebt waar je gewoon de betalingen mee kunt doen he? Of dat je meteen dat nummer kan doorgeven aan personeelzaken om je volgende salaris op te storten.
Wij zitten bij de rabo en de ing. Ik vind het prima zo, ik ga niets opheffen of overzetten. Ik vind het wel handig. Bij de ing hebben we nu 3 rekeningen, daarvan kunnen er eigenlijk wel 2 weg zit ik nu te denken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel een punt.
Maar ik begrijp sowieso niet waarom mensen naar zo'n relatief onbekende bank gaan.
Ik ben echt van de grote banken. tit zelf spaar dus bij de Rabo en gezamenlijk zitten we bij de abn, maar die rekening gaan we hoogstwaarschijnlijk ook overzetten op de rabo.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:12 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja!! speciaal voor jou blijf ik twitteren![]()
Dat is ook weer zo jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:59 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik wil het ook, raak dan altijd een beetje van slag maar het is wel handig als je weet wanneer je van slag moet zijn![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:23 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb mijn spaargeld laatst omgezet IN een nieuwe bank.
Klanten van de DSB-bank kunnen versneld een betaalrekening openen bij andere banken. Dus dat nummer voor personeelszaken kun je al heel snel hebben. Het heeft gewoon geen enkele zin om zo'n paniek te gaan zaaien. Dat jullie je zaken gespreid hebben is prima en voor jullie duidelijk een veilig gevoel. Maar ga niet andere mensen die het anders regelen in de paniek jagen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou de klanten bij de dsb kunnen nu mooi niet meer bij hun geld, ja 3x 250 euro opnemen. En je weet niet wanneer je weer bij je geld kan. Toch wel handig als je dan nog een rekening hebt waar je gewoon de betalingen mee kunt doen he? Of dat je meteen dat nummer kan doorgeven aan personeelzaken om je volgende salaris op te storten.
Doe je het even overquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:39 schreef p_iglet het volgende:
Grmbl.... haal ik net het drukverband van mijn arm bloed het nog als een rund...
En die hechtingen zitten er met een partij knulligheid in, dat kan ik zelf nog beter
Ow nou daar ben je dan ook mooi klaar meequote:Op maandag 12 oktober 2009 15:39 schreef p_iglet het volgende:
Grmbl.... haal ik net het drukverband van mijn arm bloed het nog als een rund...
En die hechtingen zitten er met een partij knulligheid in, dat kan ik zelf nog beter
Deze, van de IKEAquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:35 schreef Vlindur het volgende:
Wat voor bank is het geworden Kim?
Je mist het eerste stuk van het verhaal he? Ja je kunt een andere rekening openen, dat kan iedere simpele ziel binnen een dag. Maar dan blijft over dat je voor deze maand nog 750 euro hebt te besteden. Lekker als je net je salaris hebt gehad en je moet er de hele maand nog mee vooruit.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Klanten van de DSB-bank kunnen versneld een betaalrekening openen bij andere banken. Dus dat nummer voor personeelszaken kun je al heel snel hebben. Het heeft gewoon geen enkele zin om zo'n paniek te gaan zaaien. Dat jullie je zaken gespreid hebben is prima en voor jullie duidelijk een veilig gevoel. Maar ga niet andere mensen die het anders regelen in de paniek jagen.
Jij hebt toch ook katten? Hoelang doen jullie met een bank voordat ie er echt niet meer uitziet?quote:
Zeker! En van leer, dus nooit meer gore kussenhoezen wassenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:50 schreef livelink het volgende:
Mooie bank, Kim. Een veilige belegging lijkt me dat.
Tja, dat is lastig te zeggen. Het ergste wat ze hier doen is kotsen. Op een stoffen bank natuurlijk erg vervelend, maar hier lap je het zo af. Mijn wederhelft had de vorige bank 10 jaar, maar ik geloof wel in die tijd 3 nieuwe hoezen erop. Dus dat is nog netjes.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook katten? Hoelang doen jullie met een bank voordat ie er echt niet meer uitziet?
Mijn kat kost geen banken?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook katten? Hoelang doen jullie met een bank voordat ie er echt niet meer uitziet?
Wij hebben nu een stoffen, maar in 8 jaar zijn ze zo verschrikkelijk goor geworden dat we met het oog op een kleine baby nu een leren set hebben genomen. Dat is zo schoon met een vochtig doekje!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:01 schreef freecell het volgende:
[..]
heu?
Wel mooie bank trouwens
Alleen TARA wil geen leer, vindtie niet lekker zacht genoeg.
Ticoo had het over hoelang blijft ie mooi, ik had het over kotsen, en jij hebt het over kosten? Ik snap het niet meerquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:01 schreef freecell het volgende:
[..]
heu?
Wel mooie bank trouwens
Alleen TARA wil geen leer, vindtie niet lekker zacht genoeg.
Ik heb een (wittequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wij hebben nu een stoffen, maar in 8 jaar zijn ze zo verschrikkelijk goor geworden dat we met het oog op een kleine baby nu een leren set hebben genomen. Dat is zo schoon met een vochtig doekje!
Nou, Tico klonk alsof katten de levensduur van je bank halveren, dat is hier dus niet zo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ticoo had het over hoelang blijft ie mooi, ik had het over kotsen, en jij hebt het over kosten? Ik snap het niet meer.
Dat doen mijn katten ookquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb een (witte) foulard. Die kan op 60 graden met veel vanish
[..]
Nou, Tico klonk alsof katten de levensduur van je bank halveren, dat is hier dus niet zo.
Dus katten kosten geen banken
En die van ons heeft ook nog nooit over de bank gekotst, daar heeft ze het enige stukje tapijt van het hele huis voor
dat mag jij vinden hoor. ik vond de paniek de laatste weken waarin iedereen zn geld weghaalde ook zwaar overdreven (en een zelfvervullende ellende). het leek mij enkel rot voor de mensen die er nog wel geld hebben staan. die kunnen met een beetje pech dan de komende drie maanden niets meer overboeken. dat staat in de voorwaarden van de garantiedepositoregeling. dat dat drie maanden kan duren. en het is niet enkel mensen met meer dan 110 k die een probleem hebben hoor; je hypotheek wordt verrekend met je spaargeld. dat moet je ook maar willen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:02 schreef livelink het volgende:
Wij zijn ook overgestapt naar een leren bank, terwijl we 3 katten en 2 kleine kinderen hadden. De verkoper vond dat wat bedenkelijk, maar die bank overleeft alles en de katten hangen ook echt niet aan de bank. De kinderen maken meer schade, wat dat betreft.
Ticootje, ik had je eerste deel wel gelezen, maar nergens staat dat je de komende maand behalve die 750 euro helemaal niet aan je geld kan komen. Voorlopig even niet, maar hoe lang dat gaat duren....., ik weet het niet . Voor hetzelfde geld kun je er over een week al weer over beschikken. Ik denk er kennelijk wat makkelijker over dan jij. Ik maak me niet zo'n zorgen. Als ik meer dan 100.000 euro had zou ik dat natuurlijk wel spreiden, maar dat is een utopie. Jij doet dat anders, prima. Maar ik vond de post van Simmu onnodig paniekzaaiend en dat blijf ik vinden.
Wat doen ze er dan mee?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat doen mijn katten ooken niet halveren, dan zou ik nog blij zijn als een bank hier een jaar of 3 zou overleven....
Nee een jaartje per bankstel, dan is het niet meer om aan te zien... En de lucht![]()
Wat doen ze er niet mee kun je beter vragen.quote:
nee hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:19 schreef livelink het volgende:
Ik zie alleen een foto van een treinbaan, Stout.
Ik krijg er lekkere trek van! Maar we hebben alle koekjes opquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:18 schreef Stout het volgende:
Hier ook een tractatie gemaakt, alleen heeft kind het zelf gedaan.
Gisteren cakejes gebakken, vandaag met gesmolten chocolade bestreken en er confetti over. T ziet er leuk en heerlijk uit !
[ afbeelding ]
Ik denk écht dat de lijst 'wat doen ze ermee' korter is dan de lijst 'wat doen ze er NIET mee'quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat doen ze er niet mee kun je beter vragen.
oehh lekker!! Ik heb net 90 kokintjes op 90 prikkers gedaan en ben nu bijna klaar met 15 vlaggen makenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:18 schreef Stout het volgende:
Hier ook een tractatie gemaakt, alleen heeft kind het zelf gedaan.
Gisteren cakejes gebakken, vandaag met gesmolten chocolade bestreken en er confetti over. T ziet er leuk en heerlijk uit !
[ afbeelding ]
Die gedachte had ik nou ook, dus ik neem er lekker een hap vanquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:28 schreef freecell het volgende:
Ziet er eetbaar uit Stoutwaarom post je zoiets op deze tijd van de dag?
Kotsen, pissen, krabben, stoeien, nagelen, zitten, staan, rennen, slapen, hangen, ondersteboven onderdoor "lopen", kwijlen, wassen, lekken, enz...quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik denk écht dat de lijst 'wat doen ze ermee' korter is dan de lijst 'wat doen ze er NIET mee'![]()
Ziet er eetbaar uit Stoutwaarom post je zoiets op deze tijd van de dag?
Dat je die beesten nog in je huis duld..quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kotsen, pissen, krabben, stoeien, nagelen, zitten, staan, rennen, slapen, hangen, ondersteboven onderdoor "lopen", kwijlen, wassen, lekken, enz...
Ik zeg: tijd voor een dril-sessie met plantenspuitquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kotsen, pissen, krabben, stoeien, nagelen, zitten, staan, rennen, slapen, hangen, ondersteboven onderdoor "lopen", kwijlen, wassen, lekken, enz...
je hebt mij de laatste weken hier niks zien posten hoor, speciaal daarom. ik heb op aex zelfs ruzie gehad met iemand die het advies van die idioot lakeman volgdequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:17 schreef livelink het volgende:
Nou ja, ik haak nu een beetje af op de financiele constructies. Voor zover ik weet wordt mijn hypotheek niet verrekend met mijn spaargeld, maar daar wil ik allemaal vanaf zijn. Het zal inderdaad wel zo zijn dat als je je hypotheek niet kunt betalen en je hebt wel een hoop spaargeld dat je dat dan gebruikt voor je hypotheek. Mijn huis is wat dat betreft ook belangrijker dan mijn spaargeld.
Je geeft zelf al dat er een hoop self-fulfilling prophecy in alle uitspraken zit. En dat is het enige wat ik probeerde te zeggen dat je daar voorzichtig mee moet zijn.
mijn shin blijft gewoon zitten als je die bewerkt met de plantenspuit. heul lang. zolang dat dan alles eronder/ernaast ook zeiknat is, waarmee je je doel wat voorbij schietquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zeg: tijd voor een dril-sessie met plantenspuit
dit dus..quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik zeg: tijd voor een dril-sessie met plantenspuit
Als er bij mij in huis op meubels gepist wordt, gaat de kat met een boogje door het huis. En dat weet ze ook
Van de bank vegen met een boogje?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef simmu het volgende:
[..]
mijn shin blijft gewoon zitten als je die bewerkt met de plantenspuit. heul lang. zolang dat dan alles eronder/ernaast ook zeiknat is, waarmee je je doel wat voorbij schiet
Dat doe je goedquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:53 schreef Oxymoron het volgende:
Was net, bij de dietiste, weeg nu 82 kg.
In 5/6 weken 4,5 kg afgevallen! Nu op naar de 75 kg!
Heb nu al 13 kilo's verbrand.
Daar kun je de DSB binnenkort ook kopenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:43 schreef simmu het volgende:
[..]
en wij kopen gewoon elk anderhalf jaar een bank bij de kringloop. mijn monstertjes katjes zijn onverbetelrijk ben ik bang
wat goed zeg!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:53 schreef Oxymoron het volgende:
Dat gaat echt nooit lukkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:25 schreef livelink het volgende:
Onze school bestaat 25 jaar en morgen moet de 2 kleutergroepen voor de fancy fair 1000 koekjes bakken om te verkopen. Lijkt me een vrij ambitieus plan om in een paar uur tijd met 60 kleuters zoveel koekjes te moeten bakken.
Wat goed!!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:53 schreef Oxymoron het volgende:
Ik weet niet of er al iemand op in is gegaan, maar tot 2 jaar geleden had ik min of meer dezelfde situatiequote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef knabbelenbabbel het volgende:
goedemiddag fokkies,
Het is mijn eerste keer op fok.
Ik ben een alleenstaande moeder waarvan de vader gedeetelijk in de picture is.
Mijn lieve kleine zoontje van drie is nu lekker thuis.
Ik geniet van mijn leven en vrijheid. Ben een vrouw van 36 en werkzaam bij gezondheidssector.
Mijn relatie met mijn vriend is super, wij wonen niet samen. Het geeft mij wel de vrijheid.
Mijn vraag is eigenlijk of er iemand is met zelfde situatie als ik. Waarvan de partners niet samenwonend zijn en wat voor invloed dat heeft op het kind.
Het is namelijk zo dat ik niet weet of deze situatie consequenties heeft op het leventje van mijn zoon.
xl xl babbel
Al het doorgestreepte gebeurt hier niet op de bank, de rest welquote:Kotsen, pissen, krabben, stoeien, nagelen, zitten, staan, rennen, slapen, hangen, ondersteboven onderdoor "lopen", kwijlen, wassen, lekken, enz...
16 koekjes per kind....quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:00 schreef Oxymoron het volgende:
Ze kunnen die kinderen, beter 1000 koekjes laten éten!![]()
Dat is pas een mooi record.![]()
En lekker![]()
(zie mijn post hier vlak boven)
Elk jaar een bank van de kringloop, alleen voor de katten???quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:44 schreef Ticootje het volgende:
Mijn katten zijn ook niet bang voor water. Hier ook elk jaar een bank van de kringloop.
jep, die 25 euro per jaar zijn ze me het wel waard.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:47 schreef Fannie het volgende:
[..]
Elk jaar een bank van de kringloop, alleen voor de katten???
Waar ben je nieuwsgierig naar?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:22 schreef Stout het volgende:
Oxy wat goed ! Nu doorgaan he ! Hou vol, je kunt het !!
(weet je dat ik heel nieuwsgierig ben naar jou ?)
Ok, das jouw of jullie keus, snap ik, maar laat je niet erg veel toe met de katten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
jep, die 25 euro per jaar zijn ze me het wel waard.
da's deel van de funquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tis wel heel erg stylish..elk jaar een nieuwe bank
ja hoor, prima vergelijking! Dan bewerk ik haar ook eerst met de plantenspuit voordat ik haar een rotschop geef.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef Ynske het volgende:ieder jaar een nieuwe bank
hoe ga je dat aanpakken als je dochter hardleers is?
Dan laat je dus wél veel toe.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ja hoor, prima vergelijking! Dan bewerk ik haar ook eerst met de plantenspuit voordat ik haar een rotschop geef.
Oh en dan donder ik haar gewoon naar buiten.
nouja dat dus, je kunt een huisdier net zo goed als een kind leren wat wel en niet magquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan laat je dus wél veel toe.
Mijn kat is ook aardig hardleers (wat wil je, het is een kat), maar er zijn grenzen.
lolquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:11 schreef freecell het volgende:
Zou het werken? Een plantenspuit bij een kind?
De mijne heeft wel een schurfthekel aan douchen
Daarbij schop ik mijn poezebeest ook niet
Ja, was op zoek naar de naam, het heet een bedsteun schoot me te binnen, tnxquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:19 schreef simmu het volgende:
even for the record; de ene kat is de andere niet hebij ons is er ook maar eentje de sloper en die heeft meer probleempjes. beestje zou ook nergens anders kunnen wonen dan bij ons.
nog daargelaten dat je een kat enkel iets kan leren als je ernaast staat. de mijne hebben dat ooit gedemonstreerd toen sangdrax ooit voor het allereerst bleef slapen. was ik er helemaal trots op dat ik ze netjes geleerd had niet op het aanrecht te springen, nou. niet dus. ik ging even naar de wc, en sangdrax zat erop te kijken hoe ze alledrie eens even lekker gingen neuzen op de aanrecht. ik trok de wc door, en poef! alledrie weer weg
Met koud waterquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef Ticootje het volgende:
Jen heeft net op de bank geplast. Ze was al net onder de douche geweest, alsnog de plantenspuit pakken?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:40 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn weater is gestoptArme free beterschap
![]()
En dat van de wc is wel balen zeker als je net als ik om de zoveel minuten watert![]()
Daar heb je een goed puntquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:16 schreef Fannie het volgende:
Aah, is dat jouw kat Tico?
Wat een poeppie, en zo ja, knap dat je dat truitje aankreeg bi hem/haar, dat gaat never lukken bij mijn katten
Wrs zo bij jou free? Hier wel zekerquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt
Die van mij wordt wrs zoiets
[ afbeelding ]
als ik dat probeer
Juhquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:44 schreef k_i_m het volgende:
Mag ik Jodokus nog een keer posten? Ah toe?.
met of zonder kleren?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:44 schreef k_i_m het volgende:
Mag ik Jodokus nog een keer posten? Ah toe?.
Wat heb je?quote:
Ja, opsturen is prima! Doe ik snel. Er zit toch wel een Intertoys in jouw durrep?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:09 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat heb je?
Ja, vuilniswagen staat hier. Thies zegt elke keer: Naar winkel, uilen!
Mss opsturen? Of anders bewaar ik hem wel als cadeautje voor ieman anders, is toch een leuke.![]()
Oh, nu weet ik ook meteen waarom je spierpijn hebt!Was het leuk?
Ehm, nee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:12 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ja, opsturen is prima! Doe ik snel. Er zit toch wel een Intertoys in jouw durrep?
Mja, dan is het opsturen van het bonnetje niet handig!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:14 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ehm, nee.
En zelfs voor je foto's neem ik geen Hyves. Sorry.
Cake?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil net de cola uit de koelkast halen, blijkt dat schaap bij het opruimen van de boodschappen het pak cakemix in de koelkast had gelegd
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |