abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73600596
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 05:41 schreef Fannie het volgende:
Mogguh

4.30 uur wakker op maandagochtend is niet leuk
En dochterlief heeft zich verslapen net .....Joepie, het is Maandag
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_73600651
Goodmorning..

Het is nog vroeg maar ik zet m vast neer..
[img]http://www.v-aken.nl/fotos/taart10-2.jpg[/img

vandaag ik mijn 10-jarig Fokjubileum
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 12 oktober 2009 @ 06:38:09 #3
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_73600655
Van harte Vicky!!

Ik heb spierpijhijn!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_73600678

Mooie taart Vicky ...en gefeli!

Auw PM girl
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
pi_73600693
Ah, van harte Vicky!

Ik moet straks dan toch echt mijn verstandskies weg laten snijden.
  maandag 12 oktober 2009 @ 06:59:17 #6
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_73600696
He bah, succes ermee
pi_73600701
Dankjewel! Brrrr.
pi_73600710
Mogge

MvD : succes, hou je taai !
Vicky van harte !

Ben hier maar kort, ik moet werken vandaag en ik moet bowlen, druk dagje
pi_73600714
Het zeikregent hier. Tis echt zo'n dag waarbij je het liefst in bed wil blijven liggen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73600744
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 06:57 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ah, van harte Vicky!

Ik moet straks dan toch echt mijn verstandskies weg laten snijden.
komt goed, komt goed
sterkte

en goodmoanin!
  maandag 12 oktober 2009 @ 07:18:18 #11
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_73600747

Ik ga een dagje naar mijn zus !

Mevr.v Dalen succes bij de tandarts en Vicky van harte met je 10e verjaardag !
pi_73600793
Ik lig nu nog. Jen was wat later wakker. Ik haat maandag, ik wil gewoon in bed blijven vandaag.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73600824
Ai MvD, sterkte met de kies

Veel plezier KP

Ik wilde ook wel in bed blijven vandaag, maar manlief zaagde weer hele oerwouden om
pi_73600828
PPPPFFF 6:45 weer wwn uur te vroeg,
Maar ja meisje heeft flesje gehad...nu zo de hondjes uitlaten en dan is de dag weer begonnen.
Ik moet er niet aan denken als straks de klok achteruit gaat.
Volgens mij komt ze dan om 5:45
pi_73600902
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 07:28 schreef Ticootje het volgende:
Ik lig nu nog. Jen was wat later wakker. Ik haat maandag, ik wil gewoon in bed blijven vandaag.

dat was ook t eerste wat ik dacht vanmorgen. Mevrouwtje lag er laat in maar vond dat het om half 6 laat genoeg was om op te staan..
en te brullen, dat is iets nieuws, niet huilen maar WHRRRRRRRROAAAAAAAAAAAAAH, heel cute als je zo wakker schrikt
  maandag 12 oktober 2009 @ 07:48:06 #16
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73600903
Hou op over die klok..ik moet er nu al van janken
Wat een rotweer! En oudste is nog niet helemaal fris dus die blijft een dagje thuis. Dat wordt weer geen boodschappen doen want meneer wenst niet alleen thuis te blijven als hij ziek is :-/
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 12 oktober 2009 @ 07:49:25 #17
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73600915
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 07:48 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

dat was ook t eerste wat ik dacht vanmorgen. Mevrouwtje lag er laat in maar vond dat het om half 6 laat genoeg was om op te staan..
en te brullen, dat is iets nieuws, niet huilen maar WHRRRRRRRROAAAAAAAAAAAAAH, heel cute als je zo wakker schrikt
Hier ook. Eerste wat je denkt 'huuuu kop tussen de spijlen klem!' en dan vlieg je ernaartoe, kijkt madam je aan en zegt 'papa?'
Nou dan ben ik m`n dag uiterst relaxed begonnen hoor
pi_73600937
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 07:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Hier ook. Eerste wat je denkt 'huuuu kop tussen de spijlen klem!' en dan vlieg je ernaartoe, kijkt madam je aan en zegt 'papa?'
Nou dan ben ik m`n dag uiterst relaxed begonnen hoor
tijd om je scheermesjes er weer bij te pakken

gisteren stond ik de was op te hangen op t balkon..klimt mevrouw tegen de deur op (kan er doorheen kijken omdat t veel glas is.. heb daar bijna 10 minuten gestaan omdat ik de deur niet open kon doen omdat ze anders naar buiten zou vallen
  maandag 12 oktober 2009 @ 07:58:19 #19
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73600981
Wanneer wordt die klok ook alweer verzet?
pi_73600998
25 oktober

frances een kloon??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73601001
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 07:58 schreef Asyniur het volgende:
Wanneer wordt die klok ook alweer verzet?
Ssssssssssttttt!!
pi_73601023
Wat lang al Vicky Gefeliciteerd.

Sterkte MVD. Hopelijk is hij er net zo snel uit als het bij mij ging.

Leuk een nieuw iemand te zien posten hier Francis, of ben je een kloon? Ik weet het niet meer.

Sporten is klaar, Evy is fier op me, dus ik kan gaan werken, tot vanavond, tot morgen of tot ooit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_73601081
Knap hoor Yppy dat je zo vroeg kunt sporten!

arrgghhh mannen...
regelmatig zeg ik: gooi je vuile was in de wasmand/machine. Heb ik net een witte was aangezet en wat kom ik tegen.... Juist ja, vuile witte was van meneer, ergens gedropt op de grond
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:12:14 #24
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73601099
Vicky, gefeliciteerd met je 10 jarig Fok!

Mevr. van Dalen, heel veel succes voor straks, hopelijk valt het mee met de pijn.

Hoi Frances (welkom??), meestal regelt dat ritme zichzelf weer. Ik kan me niet herinnerne dat Eva ooit last heeft gehad van de klok. EN anders laten we haar gewoon een uur later naar bed die dag ofzo

Ik ga zo even de HA bellen. Mijn zeehondenhoestje houdt nu al langer dan 1 week aan, en ik moest bellen als dat het geval was. Nou, bij deze dus. Voel het inmiddels ook links onder in mn rug. Dus weet niet of ik iets van een rib heb gekneusd van het hoesten, ofdat dat met mijn longen te maken heeft....
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 07:52 schreef Kleurdoos het volgende:

tijd om je scheermesjes er weer bij te pakken
gisteren stond ik de was op te hangen op t balkon..klimt mevrouw tegen de deur op (kan er doorheen kijken omdat t veel glas is.. heb daar bijna 10 minuten gestaan omdat ik de deur niet open kon doen omdat ze anders naar buiten zou vallen
Wees blij dat ze hem niet op slot heeft gedaan, anders was je misschien nog verder van huis geweest
Ik weet niet hoeveel hoog je woont??
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:14:29 #25
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73601125
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:09 schreef Vicky het volgende:
Knap hoor Yppy dat je zo vroeg kunt sporten!

arrgghhh mannen...
regelmatig zeg ik: gooi je vuile was in de wasmand/machine. Heb ik net een witte was aangezet en wat kom ik tegen.... Juist ja, vuile witte was van meneer, ergens gedropt op de grond
Mannen. Lastig, enerzijjds zou ik het laten liggen tot hij het nodig heeft.... anderzijds zorgt het voor zoveel troep he...
Ik heb dat met lief zn sokken. Hij trekt ze uit en stopt ze zeg maar gefrommeld in de wasmand, zo worden die dingen ook niet echt schoon.
pi_73601161
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:14 schreef amaranta het volgende:

[..]

Mannen. Lastig, enerzijjds zou ik het laten liggen tot hij het nodig heeft.... anderzijds zorgt het voor zoveel troep he...
Ik heb dat met lief zn sokken. Hij trekt ze uit en stopt ze zeg maar gefrommeld in de wasmand, zo worden die dingen ook niet echt schoon.
oh ja dat gebeurd hier ook. Of meneer laat zijn zakdoeken in zijn broekzak zitten..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:21:52 #27
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73601173
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:19 schreef Vicky het volgende:

[..]

oh ja dat gebeurd hier ook. Of meneer laat zijn zakdoeken in zijn broekzak zitten..
Gheghe, als ze ons niet hadden....
pi_73601335
ik bleef lief zijn kleren maar oprapen omdat ie ze op de grond achter t bed kwakte.

nu heb ik daar de wasmand neergezet en nu kan ie t opeens wel
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:37:16 #29
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_73601348
Ik laat alles liggen wat niet in de wasmand gaat, werkt prima.
Op een gegeven moment zijn er toch echt geen onderbroeken/sokken schoon....
pi_73601373
dan pakt ie mijn sokken en ondergoed..pff hij heeft wel 40 lelijke onderbroeken. misschien t kruis eruit knippen
pi_73601388
Ja ik ben nieuw hier.
Ik lees al een tijdje mee met het forum,
Ik heb een dochtertje 5 maanden en ben alleenstaande mama.
Maar mag ik vragen wat een kloon is??
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:40:56 #32
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_73601399
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:39 schreef Kleurdoos het volgende:
dan pakt ie mijn sokken en ondergoed..pff hij heeft wel 40 lelijke onderbroeken. misschien t kruis eruit knippen
hahaha.
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:43:12 #33
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73601423
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:39 schreef Kleurdoos het volgende:
Mijn man heeft altijd boxers. Niet echt lelijk. Ik stoor me echt aan zijn sokken. Op elke sok zit dan nét een ander printje. Dus ik ben echt lang bezig om ze bij elkaar te zoeken.
En om nou lukraak steeds 2 sokken te pakken vind ik ook zo.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 oktober 2009 @ 08:44:46 #34
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_73601443
Gutenmorgen aus Wiblingwerde

Frances, welkom

Een kloon is iemand die zijn nickname veranderd heeft, iemand die dus eerst onder een andere naam postte.

Zit hier met Christan samen te internetten, hij zoekt cheatcodes voor zijn Legospelletje Verder is het nog verdacht stil in huis.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_73601449
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:40 schreef Francis3874 het volgende:
Ja ik ben nieuw hier.
zoek maar eens op 'Joshua'
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:45:17 #36
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73601451
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:40 schreef Francis3874 het volgende:
Ja ik ben nieuw hier.
Dat is zeg maar als je naast je gewone account, in jouw geval Frances, er nog een 2de account bijneemt.
Sommigen gebruiken dat account dan om onrust te stoken. Of, als ze bijvoorbeeld anoniem willen blijven en toch in bepaalde topics willen posten.
pi_73601476
Goedemorgen

Amaranta, gewoon een weekje doen, kijken of hij het merkt

Als ik de was ga doen, loop ik altijd eerst even langs het bed van TARA en pluk daar de was weg. TARA doet het óf in de wasmand óf aan zijn kant naast het bed. Valt best mee te leven
pi_73601508
UUUHHH nee dan ben ik geen kloon
pi_73601765
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:49 schreef Francis3874 het volgende:
Mooi
pi_73601770
hier vandaag ook zon dag van liever de hele dag slapen vandaag al 5 keer echt boos geworden en ik ben zoooo shagerijnig bleh.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:11:55 #41
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73601803
Goedemorgen deze morgen!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_73601828
Goedemorgen, Vief. Heb jij eigenlijk nog contact gezocht met dat werk dat ineens toch niet doorging?
pi_73601841
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:49 schreef Francis3874 het volgende:
Gelukkig

Oh en welkom

Hebben jullie ook zo veel verschillende soorten was?

Hier dus *wit- *zwart- *rood/roze- *bont.... en dan ook nog de hand/theedoeken en dekbeddenspul
pi_73601913
ja hier ook wit, zwart, lichtgekleurd, donkergekleurd, theedoekenhanddoekenvaatdoeken, roodtinten idd hahah
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:20:50 #45
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73601954
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:13 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Goedemorgen, Vief. Heb jij eigenlijk nog contact gezocht met dat werk dat ineens toch niet doorging?
Ja, ik heb ook een hele nette brief gehad van die man die me had aangenomen dat ze me zodra de vacature weer beschikbaar komt graag willen hebben, en donderdag heeft ie nog ingesproken op mijn voicemail dat er nog niet meer duidelijkheid is maar dat hij me op de hoogte houdt. Wel heel netjes allemaal hoor. Alle vacatures zijn ook verwijderd van de site dus het verhaal is wel zuiver. Maar ja, het blijft zuur hoor . Ik ben ook al verder aan het solliciteren hoor, beter een vogel in de hand en zulks.

Succes met je verstandskies! Ik moet ook al 5 jaar .
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:22:49 #46
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73601983
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:13 schreef Fannie het volgende:

[..]

Gelukkig

Oh en welkom

Hier dus *wit- *zwart- *rood/roze- *bont.... en dan ook nog de hand/theedoeken en dekbeddenspul
juhp. Wit 60 graden, wit 30 graden, rood/roze/oranje, blauw/zwart/grijs, werkspul/ondergoed/werksokken, beddengoed/handdoeken en dat wast
Met zoveel wasgoed is het ook makkelijk zo te sorteren
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:25:13 #47
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_73602019
Alle was gaat bij mij door elkaar op 40 of 30 graden. Hoger dan dat komt mijn wasmachine niet sinds de kinderen zindelijk zijn. Heerlijk om niks verder uit te hoeven zoeken.

MvD, succes met je verstandskies. Ik sluit me aan bij Vivi, die van mij moet ook al een jaar of 10. De tandarts zegt wel elke keer dat ik een afspraak moet maken hiervoor, maar zolang ik niet verrek van de pijn hou ik mooi mijn kop in het zand. Heerlijke tactiek, werkt zolang het werkt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_73602046
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:13 schreef Fannie het volgende:

[..]

uhhh neej

ik smijt alles bij elkaar...
Nou ja, ik heb witte/hele lichtgekleurde was, gekleurde was, soms als ik heel veel heb een hele donkere was en dan een beddengoedwas.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73602062
Ah, dat is wel goed ja, dan weet je ook dat je er in elk geval verder nog steeds wel wílt werken, omdat ze het tenminste wel goed afhandelen verder.
pi_73602064
Als dochterlief nou nog 1 roze shirt koopt dan heb ik echt een hele machine vol ermee

Vivi, toch wel netjes idd dat ze nog van zich hebben laten horen, maar wel zuur ja dat ze nog niks hebben.
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2009 @ 09:29:31 #51
7074 moussy
kuttekop
pi_73602079
Het gaat weer over de was hier gaat alles nog altijd op kleur
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_73602117
Hier ook steeds veel sorteerwas, maar wel netjes 1 was per dag. Dan zit de trommel pas vol per soort.

Auw succes met de verstandskies. Hier heb ik er ook 1 die er eigenlijk al een tijdje uit moet, maar heb maar steeds een dag of 3 pijn en dan steeds even pijnloos. Dus nog niet erg genoeg voor hem eruit te laten halen.

Vivi dat is idd erg zuur, maar toch fijn dat hij aan je denkt.

Ik moet over 2 weken weer aan de slag. M'n zwangerschapsverlof is nu officieel voorbij.
Nu heb ik 2 weken vakantieverlof
pi_73602151
Ik geloof dat ik straks maar eens een rondje creatief ga doen.
Moet bananenbootjes gaan knutselen. Vandaag de vlaggemasten maar eens aan een stokkie lijmen. Prikkers in een banaan zetten is nu nog niet zo 'n goed idee als Amber donderdag pas gaat trakteren.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:35:36 #54
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73602180
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:28 schreef Fannie het volgende:
Als dochterlief nou nog 1 roze shirt koopt dan heb ik echt een hele machine vol ermee

Vivi, toch wel netjes idd dat ze nog van zich hebben laten horen, maar wel zuur ja dat ze nog niks hebben.
Nou ze hébben wel wat, alleen hebben ze ook een nare interimmer die een acute vacaturestop heeft aangekondigd...1 dag voor het tekenen van mijn contract .

En nu lukt het me niet meer om die bult was te blokken die op me ligt te wachten .
pi_73602201
maarmaar verstandskiezen laten trekken doet echt geen pijn, helemaal niets.
alleen zeurt het wat als de verdoving uit is gewerkt. maar een ibu en je hebt er geen omkijken naar.
Trust me, i know veel kiezen tegelijk enzo
maar t kan uiteraard bij iedereen verschillen
pi_73602222
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
alleen zeurt het wat als de verdoving uit is gewerkt. maar een ibu en je hebt er geen omkijken naar.
klopt!
Heb er 2 moeten laten trekken maar heb er niet ech last van gehad...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73602224
Ik heb dit weekend echt zoveel gewassen!!! Maar ik had vanmorgen alweer een wasmand vol
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:38:52 #58
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73602250
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
Ja dat klopt ook. Maar volgens mij is wegsnijden net iets pijnlijker. Maar desalniettemin hoop ik dat de pijn met een ibu of een paracetamolletje goed in de hand te houden is.
pi_73602285
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:33 schreef Vicky het volgende:
Ik geloof dat ik straks maar eens een rondje creatief ga doen.
Moet bananenbootjes gaan knutselen. Vandaag de vlaggemasten maar eens aan een stokkie lijmen. Prikkers in een banaan zetten is nu nog niet zo 'n goed idee als Amber donderdag pas gaat trakteren.
Je dochter word 4 over 4 daagjes. Echt een hele mijlpaal hoor.
Vanaf die leeftijd begon m'n zoon ook zeer snel in een echt schoolkind te veranderen.
De jaren gingen zowiezo erg snel hier zucht.
Ik heb hier gewoon een jongeman in huis die een kop groter is en steeds meer een mannenbouw krijgt.
Brede schouders enzo en hij moet zich binnenkort gaan scheren. Hi Hi
Waar is m'n kind gebleven ineens?
pi_73602432
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:41 schreef Urla het volgende:

[..]

Je dochter word 4 over 4 daagjes. Echt een hele mijlpaal hoor.
Vanaf die leeftijd begon m'n zoon ook zeer snel in een echt schoolkind te veranderen.
De jaren gingen zowiezo erg snel hier zucht.
Ik heb hier gewoon een jongeman in huis die een kop groter is en steeds meer een mannenbouw krijgt.
Brede schouders enzo en hij moet zich binnenkort gaan scheren. Hi Hi
Waar is m'n kind gebleven ineens?
6 daagjes

ben heel beneiuwd hoe ze zich gaat ontwikkelen en hoe ze gaat veranderen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73602496
Die van mij blijft dreumes toch?

Ik baal... Door een verkeerde berekening hebben we blijkbaar te veel huurtoeslag gehad in 2008...
Of we deze maand even 880 euro willen betalen.
én de beide eigen risico rekeningen (=270,-) kwamen deze maand binnen, ook graag te betalen voor 20 oktober....
En Tara's afgebroken kies was ook meer dan 150,- ook deze maand.

Ik ga maar de prostitutie in geloof ik
pi_73602532
oei Free, das ff een tegenvaller..
Kan je geen betalingsregeling treffen met de BD?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:53:44 #63
11682 Moonah
Jolie femme
pi_73602537
Freecell, dat lijkt me ook écht iets voor jou!

Sterkte MvD, met je kies. Op zich doet het trekken geen pijn, zoals KD al zegt, maar het gewroet en het hóren trekken.
Hm, niet echt opbeurend geloof ik...

Vief, wél netjes, maar ja, wat heb je er aan...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_73602539
freecell, dat soort dingen zijn zo k*t... !!

Echt alles komt dan tegelijk... Bij de belasting kun je meestal wel een schappelijke betalingsregeling treffen.

En voor de zorgverzekeraar kun je ook even bellen of je bijvoorbeeld nu 1 betaald en volgende maand de andere...
pi_73602543
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:51 schreef freecell het volgende:

Ik baal... Door een verkeerde berekening hebben we blijkbaar te veel huurtoeslag gehad in 2008...
én de beide eigen risico rekeningen (=270,-) kwamen deze maand binnen, ook graag te betalen voor 20 oktober....

weet je hoe duur condooms zijn

maarre klote man, flink bedrag om opeens op te hoesten
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:54:24 #66
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73602547
Moonah Dat wilde ik niet weten *lalalalalalaaaaaaaaaa*
pi_73602565
je kan met je zorgverzekering trouwens ook een betalingsregeling treffen.. hebben wij ook gedaan toen we ineens 2x 150 euro mochten betalen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:56:32 #68
11682 Moonah
Jolie femme
pi_73602588
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Moonah Dat wilde ik niet weten *lalalalalalaaaaaaaaaa*
Moet je ook?
Ik ook eigenlijk. Ze wilde er drie tegelijk.
Ik niet.
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 09:56:42 #69
5428 crew  miss_sly
pi_73602591
oi freecell, dat is wel erg veelvoor 1 maand

MvD succes! en had je mijn pm nog gezien?

wij gaan dadelijk naar gouda, de bij DPAM bestelde kleertjes halen bij bodpa
zat nog te denken om dan vanmiddag daar in de buurt iets leuks te doen, maar geen idee of er wat is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73602601
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:56 schreef Moonah het volgende:

[..]

Moet je ook?
Ik niet.
ik had er veule meer tegelijk..dan ben je er iig vanaf..

enne vraagje. ik voel een knobbeltje in mijn borst..maar geef ook nog steeds bv, melkkliertje of even naar de dokter maar weer?
pi_73602645
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:35 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou ze hébben wel wat, alleen hebben ze ook een nare interimmer die een acute vacaturestop heeft aangekondigd...1 dag voor het tekenen van mijn contract .

Ja dat wist ik wel dat sucks....

Ik ga maar ff was ophangen en de volgende dr in gooien...ehmmm... de bonte maar deze keer
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:01:28 #72
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73602672
ALTIJD naar de dokter gaan.
pi_73602714
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:51 schreef freecell het volgende:

En dat van de huurtoeslag kan je ook per maand betalen. Maar die brief krijg je waarschijnlijk morgen ofzo. Wij betalen hier ook 50 in de maand terug
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_73602722
Ik ga zo voeden, als het dan niet weg is dan bel ik idd maar even ja.
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:07:04 #75
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73602769
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:04 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ga zo voeden, als het dan niet weg is dan bel ik idd maar even ja.
Kan je het heen en weer bewegen? Of zit het "vast".
pi_73602796
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:07 schreef Vivi het volgende:

[..]

ik kan het bewegen en vastpakken, maar mijn tepel is ook al 3 dagen erg gevoelig, dus misschien is het een beginnende borstontsteking oid
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:09:01 #77
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73602808
quote:

[..]

Moet je ook?
Ik niet.
2 dwarsliggers onderaan
pi_73602820
jakkes KD! zeker naar de dokter als het strakjes niet weg is.
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:10:49 #79
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_73602850
Ik wacht nog steeds op bericht van de belasting om 10.000 euro kinderopvangtoeslag terug te betalen.. 3x geprobeerd stop te zetten, maar ze bleven betalen

Nu ga ik de huiskamer heel grondig uitkammen op jacht naar mijn sleutels.. Donderdagmiddag heeft Nienke er mee gelopen en sindsdien heb ik ze niet meer gezien (vrijdag was ik gemakzuchtig en ff snel een andere sleutel gepakt en zaterdag was ik de hele dag weg.. maar nu wil ik ze toch wel weer vinden ... en hopen dat ze niet tussen de vuilnis zijn beland)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:14:01 #80
11682 Moonah
Jolie femme
pi_73602912
Oh ET! Dat is kut.

En KD, zeker naar de HA. Waarom zou je niet gaan? Better safe than sorry.
pi_73602948
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:07 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat is goed? Ik kan mijn bobbeltje heen en weer bewegen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:17:27 #82
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73602992
quote:

[..]

Moet je ook?
Ik niet.
drie verstandskiezen tegelijk? Dat mag niet, tenzij ze alledrie rechts (of links zitten).
Ze kunnen per keer maar 1 kant van je mond verdoven. ZOu niet opschieten als je hele mond verdoofd is.
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:18:10 #83
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73603010
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:08 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik kan het bewegen en vastpakken, maar mijn tepel is ook al 3 dagen erg gevoelig, dus misschien is het een beginnende borstontsteking oid
Gewoon even naar de HA.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 oktober 2009 @ 10:18:21 #84
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73603012
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:10 schreef E.T. het volgende:
Ik wacht nog steeds op bericht van de belasting om 10.000 euro kinderopvangtoeslag terug te betalen.. 3x geprobeerd stop te zetten, maar ze bleven betalen

Nu ga ik de huiskamer heel grondig uitkammen op jacht naar mijn sleutels.. Donderdagmiddag heeft Nienke er mee gelopen en sindsdien heb ik ze niet meer gezien (vrijdag was ik gemakzuchtig en ff snel een andere sleutel gepakt en zaterdag was ik de hele dag weg.. maar nu wil ik ze toch wel weer vinden ... en hopen dat ze niet tussen de vuilnis zijn beland)
das echt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:18:40 #85
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73603018
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:08 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Gewoon even vragen, better safe enzo
pi_73603167
ik ga even thee zetten, voorkeur voor een smaakje?
pi_73603176
earl grey of rooibos lekker tico!
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:29:56 #88
3011 E.T.
pi_73603194
Sleutels zijn terecht
Een van de kinderen heeft ze in het boodschappenmandje van de buggy gegooid en die heb ik vervolgens opgevouwen.. Ik keek in de oudpapier-doos en dacht een stukje van m'n keycord te zien toen ik naar de buggy keek...
Gelukkig maar
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:30:50 #89
11682 Moonah
Jolie femme
pi_73603213
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:17 schreef amaranta het volgende:

[..]

drie verstandskiezen tegelijk? Dat mag niet, tenzij ze alledrie rechts (of links zitten).
Ze kunnen per keer maar 1 kant van je mond verdoven. ZOu niet opschieten als je hele mond verdoofd is.
Klopt, weet ik.
Bij een ex van me hebben ze eens 4 kiezen tegelijk weggesneden.
Hij kwijlde aan alle kanten en ik heb hem toen zo veel mogelijk vloeibaar voedsel gegeven.
pi_73603309
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:29 schreef pinquit het volgende:
earl grey of rooibos lekker tico!
Hij staat te trekken even geduld..

(ik zei trekken!!! )
pi_73603369
Mensen. ik zit nu in de wachtkamer en ben serieus bang. Dwarsligger is het, dus dat is vast veel ingewikkelder dan een verstandskies die al eruit gegroeid is, zoals ik vorige keer had. Dat was 'gewoon' trekken. Nu niet. Echt.
pi_73603397
komt vast helemaal goed MvD!
oehh Tico, doe mij maar Earl Gray, maar ik hou niet van sterke thee.. slappe bak vind ik lekkerder..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:41:33 #93
11682 Moonah
Jolie femme
pi_73603416
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:39 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Mensen. ik zit nu in de wachtkamer en ben serieus bang. Dwarsligger is het, dus dat is vast veel ingewikkelder dan een verstandskies die al eruit gegroeid is, zoals ik vorige keer had. Dat was 'gewoon' trekken. Nu niet. Echt.
Lieverd, ik heb dat ook gehad. Viel reuze mee, echt.
Mijne had een kromme wortel waardoor hij vast zat. het deed echt eigenlijk geen pijn. Succes!
pi_73603435
Oef, dankje. Zit hier echt met tranen in mijn ogen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:43:17 #95
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73603452
MvD, neem nu alvast een paracetamol tegen de pijn straks. De kaakchirug kan het echt goed verdoven. Voel je nog wat, zeg dat dan, dan verdooft hij bij.
Ik ga liever naar een kaakchirurg dan naar een gewone tandarts, ik heb daar veel minder pijn!

Oh en goedemorgen allemaal.
Lekker douchen!
pi_73603526
Maar ik zit al in de wachtkamer. Dat wat je zegt over verdoven klopt wel, vorige keer verdoofde hij ook meteen bij toen ik nog pijn voelde.
Maar bang nu gewoon. Dat heb ik dan wel echt.
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2009 @ 10:46:18 #97
7074 moussy
kuttekop
pi_73603528
Ik ga liever naar mijn tandarts dan de slager van een kaakchirurg die ik ooit heb gehad

MvD gewoon paracetamol nemen als je weer thuis bent dan. ik mocht geen ibu ivm eventuele nabloedingen
pi_73603582
MvD sterkte

Ik was toch vorige week in de veronderstelling dat ik een gat had?
Heul niet! Wel geirriteerd tandvlees. Wist niet dat dat zo zeer kan doen.
Woensdag maar op speciale tandpasta jacht.
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:49:36 #99
37150 livelink
pi_73603597
MvD, de wachtkamer is het allerergst, dus dat heb je al bijna achter de rug. Sterkte
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:49:57 #100
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73603606
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:30 schreef Moonah het volgende:

[..]

Klopt, weet ik.
Bij een ex van me hebben ze eens 4 kiezen tegelijk weggesneden.
Hij kwijlde aan alle kanten en ik heb hem toen zo veel mogelijk vloeibaar voedsel gegeven.
Los daarvan voel je je tong natuurlijk minder goed en zou je makkelijker kunnen stikken, lijkt me??
Ik kan me niet meer herinneren of ik mijn tong voelde
pi_73603687
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

Los daarvan voel je je tong natuurlijk minder goed en zou je makkelijker kunnen stikken, lijkt me??
Ik kan me niet meer herinneren of ik mijn tong voelde
Mijn tongriempje is te lang, daardoor kan ik niet stikken in mn tong..
pi_73603722
Ik zag gister toch weer iets stoms op tv....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2009 @ 10:55:39 #103
7074 moussy
kuttekop
pi_73603743
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
MvD sterkte

Ik was toch vorige week in de veronderstelling dat ik een gat had?
Heul niet! Wel geirriteerd tandvlees. Wist niet dat dat zo zeer kan doen.
Woensdag maar op speciale tandpasta jacht.
Ik spoel dan altijd een paar dagen met bocasan wondermiddel
pi_73603762
MvD succes het is vast zo gebeurd. Thuis je lekker laten vertroetelen!

En goeiemorgen allemaal hier ook bluh en gaarheid en ik denk dat k nog maar een uurtje terugga ofzo.
Heb helemaal nergens zin in vandaag
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:56:25 #105
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73603766
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:49 schreef livelink het volgende:
MvD, de wachtkamer is het allerergst, dus dat heb je al bijna achter de rug. Sterkte
Precies, daarna is het binnen 1 minuut gebeurd en sta je weer buiten!
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:56:58 #106
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73603776
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ook wel prettig om te weten
pi_73603947
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:55 schreef moussy het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord. Ga ik eens zoeken dan.
pi_73604025
Klaar. Ik leef nog.
  maandag 12 oktober 2009 @ 11:08:32 #109
56471 pinquit
oh my lama!
pi_73604037
*trots op MvD*
  maandag 12 oktober 2009 @ 11:10:29 #110
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_73604078
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:55 schreef moussy het volgende:

[..]

Of je kan naar de mondhygiëniste .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 12 oktober 2009 @ 11:11:02 #111
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73604088
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:08 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Klaar. Ik leef nog.
Goedzo! En het viel mee he!
Ik ben ook trots op je!
  maandag 12 oktober 2009 @ 11:11:07 #112
14746 k_i_m
pi_73604089
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:08 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Klaar. Ik leef nog.
Wow, dat is snel? . .
In my life
Why do I smile
  maandag 12 oktober 2009 @ 11:11:47 #113
56471 pinquit
oh my lama!
pi_73604105
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:10 schreef k_i_m het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
whaaa
pi_73604139
dat is inderdaad snel, viel het mee?
pi_73604174
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:10 schreef k_i_m het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is dat zo erg dan?
Als het niet beter wordt, moet ik ook heen.

MvD snel zeg!
pi_73604212
Nou, de dwarsligger ging er zeer moeilijk uit , maar wrikkend, borend en rukkend is het gelukt. Ik ben blij. Nu hoef ik niet meer!!!
  maandag 12 oktober 2009 @ 11:18:50 #117
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73604280
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:14 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Is dat zo erg dan?
Als het niet beter wordt, moet ik ook heen.

MvD snel zeg!
Ik ga 2 keer per jaar naar de MH.
Is niet geheel pijnloos maar daarna echt een schoon en fijn gevoel in de mond.
Ik heb heel zwak tandvlees dus het is echt fijn.
Ik moet binnenkort weer (over 2 weken ofzo) ivm controle tandvlees door zwangerschap.
pi_73604376
Nouja, ik zie wel. Als het moet, moet het maar.
pi_73604405
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

hihi ik heb helemaal geen tongriempje waardoor ik m zo achterin mijn keel kan klappen
pi_73605673
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:24 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

hihi ik heb helemaal geen tongriempje waardoor ik m zo achterin mijn keel kan klappen
Huh? hoe kan dat nou?
Heeft Elin er wel één?

Volgens mij hebben wij hele normale tongriempjes hier

MvD: gefeliciteerd, dat hoeft nooit weer
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:12:12 #121
37150 livelink
pi_73605765
Mijn tongriempje is doorgesneden omdat ik een te kort tongriempje had en daarom niet goed kon praten. Maar mijn tong achterin mijn keel klappen kan ik toch echt niet

Ik snap trouwens ook niet helemaal waarom je met een lang tongriempje niet kan stikken.
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2009 @ 12:15:55 #122
7074 moussy
kuttekop
pi_73605872
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:12 schreef livelink het volgende:

Ik snap trouwens ook niet helemaal waarom je met een lang tongriempje niet kan stikken.
Juist wel lijkt mij, dan zou je je tong makkelijker in kunnen slikken.
pi_73606690
Ik kreeg zomaar nog heel veel geld van de belasting Word ik zo blij van altijd
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:50:54 #124
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73607046
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:39 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik kreeg zomaar nog heel veel geld van de belasting Word ik zo blij van altijd
Ja wacht eerst maar 5 maanden ofzo voordat je dat stomme geld eens binnen hebt

ik ben nog steeds wachtende
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_73607198
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:50 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Ja wacht eerst maar 5 maanden ofzo voordat je dat stomme geld eens binnen hebt

ik ben nog steeds wachtende
Ik kreeg vrijdag de brief en heb het nu al. Ik dacht ook dat ik heel lang moest wachten
pi_73607565
dames, iemand nog een rekening bij de dsb dnb? je kan tot woensdag nog pinnen, totaal kom je dan op 1500 euro. internetbankieren is afgesloten. in het aex subforum staat meer uitgelegd. alles wordt wel gedekt onder het garantiedepositostelsel (tenzij je een achtergestelde deposito had)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:09:45 #127
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73607665
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:55 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ik kreeg vrijdag de brief en heb het nu al. Ik dacht ook dat ik heel lang moest wachten
trut
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:23:15 #128
37150 livelink
pi_73608116
Gelukkig niet bij de dsb , je zult je geld echt wel terugkrijgen, maar dat gezeur eromheen lijkt me zo erg.
En bovendien weet ik niet eens wat een achtergestelde deposito is.
pi_73608569
heb mijn moeder al een smsje gestuurd of ze dsb hebben...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73608868
goedemiddag fokkies,

Het is mijn eerste keer op fok.
Ik ben een alleenstaande moeder waarvan de vader gedeetelijk in de picture is.
Mijn lieve kleine zoontje van drie is nu lekker thuis.
Ik geniet van mijn leven en vrijheid. Ben een vrouw van 36 en werkzaam bij gezondheidssector.
Mijn relatie met mijn vriend is super, wij wonen niet samen. Het geeft mij wel de vrijheid.
Mijn vraag is eigenlijk of er iemand is met zelfde situatie als ik. Waarvan de partners niet samenwonend zijn en wat voor invloed dat heeft op het kind.
Het is namelijk zo dat ik niet weet of deze situatie consequenties heeft op het leventje van mijn zoon.
xl xl babbel
pi_73608879
ik ben zo blij dat ik gewoon bij een normale bank zit.
pi_73609109
iemand nog zin om te lachen ??

Ik ging vandaag mijn implanon laten verwijderen en ze zijn hem kwijt

Lig je daar op de poliklinische OK,
eerst de co-assistent... "nee ik kan hem niet vinden, ik ga even de arts-assistent roepen"
dan de arts assistent "nee ik voel ook niets ik bel wel even de achterwacht"
dan dus de dienstdoende gynaecoloog "hmm even per echo kijken, nee ik zie niets en ik voel ook niets, ik bel wel even de dienstdoende chirurg"
na even wachten ook de dienstdoende chirurg aan de tafel... "hmm....hmm.... ik denk dat ik hier wat voel"
verdoof... snij... "hmmm...hmmm" nog een keer pielen met een tangetje in mijn arm... "mevrouw ik kan hem toch ook niet vinden"

nu moet ik dus woensdag ochtend terug, eerst langs de radiologie om hem met een professionele echo op te laten sporen, daarna weer langs de OK

Heb ik weer
pi_73609170
oh lekker dan p_iglet..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 12 oktober 2009 @ 13:56:23 #134
56471 pinquit
oh my lama!
pi_73609277
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:15 schreef moussy het volgende:

[..]

Juist wel lijkt mij, dan zou je je tong makkelijker in kunnen slikken.
dit dus!

piglet! vaaag! waar zou ie zitten
pi_73609334
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef Ticootje het volgende:
ik ben zo blij dat ik gewoon bij een normale bank zit.
pas op, ze wankelen op het moment zowat allemaal. zelfs de rabo zit niet heel stevig in het zadel. zorg gewoon dat je spaargeld, je lopende rekening en je hypo allemaal bij anderen zitten (en je spaargeld uiteraard onder het garantiedepositostelsel laten vallen), dan zit je altijd goed. spreidenspreidenspreiden
pi_73609345
Piglet
Misschien is hij er al wel een tijdje uit stiekem? Wel link
pi_73609410
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:58 schreef freecell het volgende:
Piglet
Misschien is hij er al wel een tijdje uit stiekem? Wel link
gelukkig wee tik dat zeker van niet... zo'n ding gaat er niet zomaar uit, aangezien die onder je huid zit...
ach komt wel goed.
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:03:36 #138
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73609520
implanon aan de wandel
pi_73609582
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:58 schreef simmu het volgende:

[..]

pas op, ze wankelen op het moment zowat allemaal. zelfs de rabo zit niet heel stevig in het zadel. zorg gewoon dat je spaargeld, je lopende rekening en je hypo allemaal bij anderen zitten (en je spaargeld uiteraard onder het garantiedepositostelsel laten vallen), dan zit je altijd goed. spreidenspreidenspreiden
Ik heb 2 banken, dus inderdaad de zooi spreiden.
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:09:27 #140
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_73609672
maak dat mee Piglet, hopelijk vinden ze hem morgen lekker snel

Hier eindelijk een reactie op de sollicitatie, word voor 16 uur vanmiddag nog terug gebeld
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_73609751
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
implanon aan de wandel
Vinden ze hem terug achter je linkeroog
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:19:07 #142
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73609957
Of in je linkerhartklep ofzo
Voor mij weer een reden om geen implanon te bestellen
Nog ff en we zitten op geheelonthouding
pi_73610018
Goede middag.
gefeliciteerd Vicky Welkom Frances
He bah Piglet, succes met zoeken de volgende keer!
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:23:04 #144
56471 pinquit
oh my lama!
pi_73610078
max heeft vandaag 3 muggebulten gekregen. of zijn het waterpokken?
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:27:07 #145
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73610209
Ah dames, doe niet zo eng. Zo ver kan die implanon helemaal niet komen toch?
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:30:10 #146
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73610313
Wel heb ik ooit!
Ik heb zo'n mooie sticker onder mijn bel hangen. Belt er toch zo'n flippo van de NEM aan.
Dus ik wijs op de sticker.
Ja daar doen wij niet aan.
Nou, en ik heb geen interesse, tot ziens.
pi_73610497
Oei Piglet

Zou zo'n ding niet kunnen gaan zwerven net zoals een splinter? Mwah, niet fijn in ieder geval...
pi_73610506
Oooh ik kan zo boos worden op die mensen.
Doe ik de deur niet open dan heeft het geen nut om elke 5 minuten aan te gaan bellen een half uur lang..
Ik was de dame naar bed aan het brengen en hij bleef aanbellen.

Of ze geloven niet dat het mijn huis is. Dan vragen ze of mijn moeder thuis is
Nou dat weet ik toch niet ze woont 15 km verderop
pi_73610567
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:30 schreef amaranta het volgende:
Wel heb ik ooit!
Ik heb zo'n mooie sticker onder mijn bel hangen. Belt er toch zo'n flippo van de NEM aan.
[ afbeelding ]

Wat een grapjas.....NOT!
pi_73610598
quote:
Wel heb ik ooit!
[ afbeelding ]
Ja maar mevrouw, dit is een geweldige aanbieding die je echt niet mag missen.

Ik kreeg van de week een brief van eneco binnen dat ze me graag terug willen hebben als klant. Als ze even in hun klantenbestand kijken dan kunnen ze zelf wel de conclusie trekken dat al waren ze de laatste die electiciteit aanboden dat ik dan gewoon verder ga met kaarslicht. NOOIT dus!
pi_73610645
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:35 schreef Pvoesss het volgende:
Oooh ik kan zo boos worden op die mensen.
Doe ik de deur niet open dan heeft het geen nut om elke 5 minuten aan te gaan bellen een half uur lang..
Ik was de dame naar bed aan het brengen en hij bleef aanbellen.

Of ze geloven niet dat het mijn huis is. Dan vragen ze of mijn moeder thuis is
Nou dat weet ik toch niet ze woont 15 km verderop
Dat is echt zoooo irritant, dan lig ik net met Jen op bed na lange strijd ga ik er dan maar bijliggen, komt er zo'n kneus. Alles voor niets. Ik ben dan in staat om te slaan (met de deur).
pi_73610926
quote:
Wel heb ik ooit!
[ afbeelding ]
oeh zo'n sticker moet ik ook hebben!!

Zo komt er hier elke keer een of andere vent langs om de schoorsteen te vegen en steeds zeg ik dat ik het niet wil. Vorige keer werd ie boos omdat ik voor de zoveelste keer had gezegs dat ie mijn huis over mocht slaan. Ben benieuwd wanneer ie weer komt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73610962
quote:
Wel heb ik ooit!
[ afbeelding ]
Hoe kom je aan zon sticker?? OOk al werkt het niet altijd, zo blijkt, wil ik er ook 1. Al werkt et maar voor de helft...
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2009 @ 14:54:16 #154
7074 moussy
kuttekop
pi_73611167
pi_73611244
Ik heb een nieuwe telefoon. Ik ben zo blij de oude viel steeds uit.
  maandag 12 oktober 2009 @ 14:59:54 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73611362
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:00 schreef Fannie het volgende:

[..]

Ssssssssssttttt!!
ik wil het ook, raak dan altijd een beetje van slag maar het is wel handig als je weet wanneer je van slag moet zijn
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:00:22 #157
37150 livelink
pi_73611375
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:58 schreef simmu het volgende:

[..]

Wat een bangmaakpost is dit. Daar heb ik nou zo'n hekel aan. Ik heb sowieso niet meer dan 10.000 euro spaargeld, dus waarom zou je dan moeten spreiden? Of komen jullie allemaal boven die 100.000,- uit.

En wat betreft de implanon, dat is wel een terechte bangmaakpost. Ik voel regelmatig of hij er nog zit, en tot nog toe lijkt hij niet aan de wandel. Waarschijnlijk ingekapseld
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:07:15 #158
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73611603
Die sticker die ik net postte die kun je alleen nog maar downloaden en zelf opplakken. Die sticker die Moussy postte kun je zo te zien wel bestellen. EN die is wellicht nog doeltreffender dan die ik heb.
"wij doen daar niet aan" tssssssk
Ik doe normaal ook niet aan geweld meneertje maar hier heb je een deur!
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:08:25 #159
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73611644
Ik ga mijn geld ook niet spreiden. Ik weet 100% dat ik bij de Rabobank écht goed zit.
pi_73611650
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:56 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook Best prima!
Even wennen wel
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:10:11 #161
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73611703
En ach..... als je het geld van Icesave al terug kreeg (gelukkig pwiefff mijn slimme hubbie had daar de ervenis van zijn pa gestald) dan krijg je van de dsb zekersteweten wel terug.
pi_73611709
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:00 schreef livelink het volgende:

[..]

Wat een bangmaakpost is dit. Daar heb ik nou zo'n hekel aan. Ik heb sowieso niet meer dan 10.000 euro spaargeld, dus waarom zou je dan moeten spreiden? Of komen jullie allemaal boven die 100.000,- uit.

En wat betreft de implanon, dat is wel een terechte bangmaakpost. Ik voel regelmatig of hij er nog zit, en tot nog toe lijkt hij niet aan de wandel. Waarschijnlijk ingekapseld
Nou de klanten bij de dsb kunnen nu mooi niet meer bij hun geld, ja 3x 250 euro opnemen. En je weet niet wanneer je weer bij je geld kan. Toch wel handig als je dan nog een rekening hebt waar je gewoon de betalingen mee kunt doen he? Of dat je meteen dat nummer kan doorgeven aan personeelzaken om je volgende salaris op te storten.
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:11:37 #163
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73611753
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:56 schreef Pvoesss het volgende:
[ afbeelding ]
maar je blijft toch wel twitteren he?
pi_73611790
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:11 schreef amaranta het volgende:

[..]

maar je blijft toch wel twitteren he?
Ja!! speciaal voor jou blijf ik twitteren
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:13:22 #165
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73611813
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou de klanten bij de dsb kunnen nu mooi niet meer bij hun geld, ja 3x 250 euro opnemen. En je weet niet wanneer je weer bij je geld kan. Toch wel handig als je dan nog een rekening hebt waar je gewoon de betalingen mee kunt doen he? Of dat je meteen dat nummer kan doorgeven aan personeelzaken om je volgende salaris op te storten.
Ja daar heb je wel een punt.
Maar ik begrijp sowieso niet waarom mensen naar zo'n relatief onbekende bank gaan.
Ik ben echt van de grote banken. tit zelf spaar dus bij de Rabo en gezamenlijk zitten we bij de abn, maar die rekening gaan we hoogstwaarschijnlijk ook overzetten op de rabo.
pi_73611898
Ik heb toch geen zakken vol met geld. En ik zit bij de ing en die is nog lekker goedkoop ook met passen etc
pi_73611928
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:13 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja daar heb je wel een punt.
Maar ik begrijp sowieso niet waarom mensen naar zo'n relatief onbekende bank gaan.
Ik ben echt van de grote banken. tit zelf spaar dus bij de Rabo en gezamenlijk zitten we bij de abn, maar die rekening gaan we hoogstwaarschijnlijk ook overzetten op de rabo.
Wij zitten bij de rabo en de ing. Ik vind het prima zo, ik ga niets opheffen of overzetten. Ik vind het wel handig. Bij de ing hebben we nu 3 rekeningen, daarvan kunnen er eigenlijk wel 2 weg zit ik nu te denken.

Bij de rabo hebben we in totaal iets van 4 betaalrekeningen.. Ieder een aparte rekening, een gezamelijke en Priscil haar rekening is ook gekoppeld in mijn internetbankieren..
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:21:53 #168
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73612084
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:12 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ja!! speciaal voor jou blijf ik twitteren
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:23:01 #169
14746 k_i_m
pi_73612121
Ik heb mijn spaargeld laatst omgezet IN een nieuwe bank .
In my life
Why do I smile
pi_73612140
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:59 schreef Asyniur het volgende:

[..]

ik wil het ook, raak dan altijd een beetje van slag maar het is wel handig als je weet wanneer je van slag moet zijn
Dat is ook weer zo ja

Hier ook Rabo, met 3 rekeningen. Gaat allemaal prima
pi_73612156
Ik denk altijd heel erg na over geldzaken en heb het meeste tot in de puntjes voor elkaar, vraag mij naar mijn jaaropgave 2002 en ik heb hem in een seconde.....

En welke bank heb ik? ING/Postbank. Waarom? Omdat mijn ouders die ook hadden en ik daar dus een easy-blue had

Gewoon nooit overgestapt
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 15:25:32 #172
5428 crew  miss_sly
pi_73612200
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:23 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb mijn spaargeld laatst omgezet IN een nieuwe bank .
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:26:01 #173
14746 k_i_m
pi_73612211
Echt! .
In my life
Why do I smile
pi_73612246
Goeie investering toch ?
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 15:28:22 #175
5428 crew  miss_sly
pi_73612285
En dan ga ik al (!) mijn spaargeld bij jou onderbrengen, en dan ga jij een huis kopen en nieuwe laarzen en zulks

Ik denk: ouwe sok onder het matras
pi_73612303
Ik heb mn spaargeld bij de rabo en mijn vriend heeft zijn geld bij MoneYou. Alleen zijn rente begon bij 3.8 en zit nu op 3%. En dat verschilt echt per week.

Maar we hebben nogal veel uitgaven de laatste tijd, (bankstel, baby op komst, Wasmachine, verbouwing) dus veel geld is er niet meer over
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:29:09 #177
14746 k_i_m
pi_73612309
Ik zit bij de Rabobank, en die haat ik. Ze konden me wel heel veel rood laten staan, maar toen ik er vanaf wilde bleek ik niet genoeg te verdienen om het hele bedrag te lenen en zo in één keer af te lossen. Eigenlijk altijd als ik wat van ze nodig had konden ze helaas niks voor me doen. Maar ik kwam er laatst achter dat ze me wel 3 betaalpassen kunnen laten betalen, terwijl ik er maar één gebruik en de rest geblokkeerde zijn die ik al jaren niet meer heb .

Als ik mijn roodstand ingelopen ben (duurt nog wel even, het was een dure bank . ) dan hang ik de vlag uit en ga ik gelijk naar de bank om alles op te zeggen .
In my life
Why do I smile
pi_73612514
Wat voor bank is het geworden Kim?
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:38:24 #179
37150 livelink
pi_73612634
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Klanten van de DSB-bank kunnen versneld een betaalrekening openen bij andere banken. Dus dat nummer voor personeelszaken kun je al heel snel hebben. Het heeft gewoon geen enkele zin om zo'n paniek te gaan zaaien. Dat jullie je zaken gespreid hebben is prima en voor jullie duidelijk een veilig gevoel. Maar ga niet andere mensen die het anders regelen in de paniek jagen.
pi_73612660
Grmbl.... haal ik net het drukverband van mijn arm bloed het nog als een rund...
En die hechtingen zitten er met een partij knulligheid in, dat kan ik zelf nog beter
pi_73612679
Ik zit ok bij de Rabo en blijf daar ook

ik ben zo heerlijk aan het fröbelen voor Ambers traktatie
Tess ligt in bed en M en Amber zijn naar Avifauna.

[ Bericht 13% gewijzigd door Vicky op 12-10-2009 15:45:07 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73612755
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:39 schreef p_iglet het volgende:
Grmbl.... haal ik net het drukverband van mijn arm bloed het nog als een rund...
En die hechtingen zitten er met een partij knulligheid in, dat kan ik zelf nog beter
Doe je het even over
Ik heb nog wel lidocaïne staan (don't ask) en ook wel een nieuwe naald. Hechtdraad heb ik niet en een hechtnaald ook niet. Jij?
pi_73612834
Helaas ik kan net met 2 handen hechten... dus met 1 hand op mijn eigen arm wordt lastig...

Ach ze gingen die dingen er woensdag al weer uit halen, nu maar hopen dat ik niet leeggebloed ben voor die tijd

Het is maar goed dat ik toch al geen modellen carrière ambieerde...
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:43:51 #184
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73612835
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:39 schreef p_iglet het volgende:
Ow nou daar ben je dan ook mooi klaar mee
pi_73612981
Adertje geraakt die iets groter was dan een haarvaatje?
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:48:04 #186
14746 k_i_m
pi_73613016
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:35 schreef Vlindur het volgende:
Wat voor bank is het geworden Kim?
Deze, van de IKEA .

In my life
Why do I smile
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:49:14 #187
37150 livelink
pi_73613066
Shit P_iglet, wat een ellende met die Implanon. Jij had toch eerder ook al wel de Implanon en toen wel goede ervaringen?
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:50:00 #188
37150 livelink
pi_73613090
Mooie bank, Kim. Een veilige belegging lijkt me dat.
pi_73613178
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:38 schreef livelink het volgende:

[..]

Klanten van de DSB-bank kunnen versneld een betaalrekening openen bij andere banken. Dus dat nummer voor personeelszaken kun je al heel snel hebben. Het heeft gewoon geen enkele zin om zo'n paniek te gaan zaaien. Dat jullie je zaken gespreid hebben is prima en voor jullie duidelijk een veilig gevoel. Maar ga niet andere mensen die het anders regelen in de paniek jagen.
Je mist het eerste stuk van het verhaal he? Ja je kunt een andere rekening openen, dat kan iedere simpele ziel binnen een dag. Maar dan blijft over dat je voor deze maand nog 750 euro hebt te besteden. Lekker als je net je salaris hebt gehad en je moet er de hele maand nog mee vooruit.
pi_73613235
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:48 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Deze, van de IKEA .

[ afbeelding ]
Jij hebt toch ook katten? Hoelang doen jullie met een bank voordat ie er echt niet meer uitziet?
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:54:33 #191
14746 k_i_m
pi_73613254
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:50 schreef livelink het volgende:
Mooie bank, Kim. Een veilige belegging lijkt me dat.
Zeker! En van leer, dus nooit meer gore kussenhoezen wassen . Lapje erover en hij is weer als nieuw .
In my life
Why do I smile
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:56:13 #192
14746 k_i_m
pi_73613308
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jij hebt toch ook katten? Hoelang doen jullie met een bank voordat ie er echt niet meer uitziet?
Tja, dat is lastig te zeggen. Het ergste wat ze hier doen is kotsen. Op een stoffen bank natuurlijk erg vervelend, maar hier lap je het zo af. Mijn wederhelft had de vorige bank 10 jaar, maar ik geloof wel in die tijd 3 nieuwe hoezen erop. Dus dat is nog netjes.
In my life
Why do I smile
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:57:27 #193
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73613346
ow verhip, ik moet nog afwassen
<soppie maken gaat...>
pi_73613364
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mijn kat kost geen banken?
Ligt er hooguit op, verder doet ze er niks mee hoor
En uitharen is bij dat beest van ons ook minimaal, heerlijk
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:58:49 #195
14746 k_i_m
pi_73613392
Heu?
In my life
Why do I smile
pi_73613409
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:48 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Deze, van de IKEA .

[ afbeelding ]
Goeie uitgave van je spaarcenten lijkt me!
pi_73613474
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:58 schreef k_i_m het volgende:
Heu?
heu?
Wel mooie bank trouwens

Alleen TARA wil geen leer, vindtie niet lekker zacht genoeg.
pi_73613506
Onze banken worden uitsluitend als slaapplaats gebruikt, ze hebben er nog nooit de nagels er in gezet. Woensdag krijgen we een nieuw bankstel, een leren. Ben erg benieuwd hoe ze daar mee omgaan.

Als ik zie dat ze de nagels er in zetten vliegen ze door de huiskamer
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:02:10 #199
37150 livelink
pi_73613513
Wij zijn ook overgestapt naar een leren bank, terwijl we 3 katten en 2 kleine kinderen hadden. De verkoper vond dat wat bedenkelijk, maar die bank overleeft alles en de katten hangen ook echt niet aan de bank. De kinderen maken meer schade, wat dat betreft.

Ticootje, ik had je eerste deel wel gelezen, maar nergens staat dat je de komende maand behalve die 750 euro helemaal niet aan je geld kan komen. Voorlopig even niet, maar hoe lang dat gaat duren....., ik weet het niet . Voor hetzelfde geld kun je er over een week al weer over beschikken. Ik denk er kennelijk wat makkelijker over dan jij. Ik maak me niet zo'n zorgen. Als ik meer dan 100.000 euro had zou ik dat natuurlijk wel spreiden, maar dat is een utopie. Jij doet dat anders, prima. Maar ik vond de post van Simmu onnodig paniekzaaiend en dat blijf ik vinden.
pi_73613548
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:01 schreef freecell het volgende:

[..]

heu?
Wel mooie bank trouwens

Wij hebben nu een stoffen, maar in 8 jaar zijn ze zo verschrikkelijk goor geworden dat we met het oog op een kleine baby nu een leren set hebben genomen. Dat is zo schoon met een vochtig doekje!
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:03:19 #201
14746 k_i_m
pi_73613554
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:01 schreef freecell het volgende:

[..]

heu?
Wel mooie bank trouwens

Ticoo had het over hoelang blijft ie mooi, ik had het over kotsen, en jij hebt het over kosten? Ik snap het niet meer .
In my life
Why do I smile
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:07:15 #202
14746 k_i_m
pi_73613690
Over kotsen gesproken, ik ga even voorbereidend ovenschotelen. Tot zo!
In my life
Why do I smile
pi_73613699
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:03 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Wij hebben nu een stoffen, maar in 8 jaar zijn ze zo verschrikkelijk goor geworden dat we met het oog op een kleine baby nu een leren set hebben genomen. Dat is zo schoon met een vochtig doekje!
Ik heb een (witte ) foulard. Die kan op 60 graden met veel vanish
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:03 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ticoo had het over hoelang blijft ie mooi, ik had het over kotsen, en jij hebt het over kosten? Ik snap het niet meer .
Nou, Tico klonk alsof katten de levensduur van je bank halveren, dat is hier dus niet zo.
Dus katten kosten geen banken

En die van ons heeft ook nog nooit over de bank gekotst, daar heeft ze het enige stukje tapijt van het hele huis voor
pi_73613865
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb een (witte ) foulard. Die kan op 60 graden met veel vanish
[..]

Nou, Tico klonk alsof katten de levensduur van je bank halveren, dat is hier dus niet zo.
Dus katten kosten geen banken

En die van ons heeft ook nog nooit over de bank gekotst, daar heeft ze het enige stukje tapijt van het hele huis voor
Dat doen mijn katten ook en niet halveren, dan zou ik nog blij zijn als een bank hier een jaar of 3 zou overleven....

Nee een jaartje per bankstel, dan is het niet meer om aan te zien... En de lucht
pi_73613870
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:02 schreef livelink het volgende:
Wij zijn ook overgestapt naar een leren bank, terwijl we 3 katten en 2 kleine kinderen hadden. De verkoper vond dat wat bedenkelijk, maar die bank overleeft alles en de katten hangen ook echt niet aan de bank. De kinderen maken meer schade, wat dat betreft.

Ticootje, ik had je eerste deel wel gelezen, maar nergens staat dat je de komende maand behalve die 750 euro helemaal niet aan je geld kan komen. Voorlopig even niet, maar hoe lang dat gaat duren....., ik weet het niet . Voor hetzelfde geld kun je er over een week al weer over beschikken. Ik denk er kennelijk wat makkelijker over dan jij. Ik maak me niet zo'n zorgen. Als ik meer dan 100.000 euro had zou ik dat natuurlijk wel spreiden, maar dat is een utopie. Jij doet dat anders, prima. Maar ik vond de post van Simmu onnodig paniekzaaiend en dat blijf ik vinden.
dat mag jij vinden hoor. ik vond de paniek de laatste weken waarin iedereen zn geld weghaalde ook zwaar overdreven (en een zelfvervullende ellende). het leek mij enkel rot voor de mensen die er nog wel geld hebben staan. die kunnen met een beetje pech dan de komende drie maanden niets meer overboeken. dat staat in de voorwaarden van de garantiedepositoregeling. dat dat drie maanden kan duren. en het is niet enkel mensen met meer dan 110 k die een probleem hebben hoor; je hypotheek wordt verrekend met je spaargeld. dat moet je ook maar willen.
pi_73613915
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat doen mijn katten ook en niet halveren, dan zou ik nog blij zijn als een bank hier een jaar of 3 zou overleven....

Nee een jaartje per bankstel, dan is het niet meer om aan te zien... En de lucht
Wat doen ze er dan mee?
pi_73613954
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:13 schreef freecell het volgende:

[..]

Wat doen ze er dan mee?
Wat doen ze er niet mee kun je beter vragen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:17:36 #208
37150 livelink
pi_73614073
Nou ja, ik haak nu een beetje af op de financiele constructies. Voor zover ik weet wordt mijn hypotheek niet verrekend met mijn spaargeld, maar daar wil ik allemaal vanaf zijn. Het zal inderdaad wel zo zijn dat als je je hypotheek niet kunt betalen en je hebt wel een hoop spaargeld dat je dat dan gebruikt voor je hypotheek. Mijn huis is wat dat betreft ook belangrijker dan mijn spaargeld.
Je geeft zelf al dat er een hoop self-fulfilling prophecy in alle uitspraken zit. En dat is het enige wat ik probeerde te zeggen dat je daar voorzichtig mee moet zijn.
pi_73614104
Hier ook een tractatie gemaakt, alleen heeft kind het zelf gedaan.
Gisteren cakejes gebakken, vandaag met gesmolten chocolade bestreken en er confetti over. T ziet er leuk en heerlijk uit !

[ Bericht 3% gewijzigd door Stout op 12-10-2009 16:19:39 (lijkt er meer op ;)) ]
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:19:35 #210
37150 livelink
pi_73614133
Ik zie alleen een foto van een treinbaan, Stout.
pi_73614147
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:19 schreef livelink het volgende:
Ik zie alleen een foto van een treinbaan, Stout.
nee hoor kijk nog maar eens
pi_73614262
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:18 schreef Stout het volgende:
Gisteren cakejes gebakken, vandaag met gesmolten chocolade bestreken en er confetti over. T ziet er leuk en heerlijk uit !

[ afbeelding ]
Ik krijg er lekkere trek van! Maar we hebben alle koekjes op
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:25:38 #213
37150 livelink
pi_73614324
Onze school bestaat 25 jaar en morgen moet de 2 kleutergroepen voor de fancy fair 1000 koekjes bakken om te verkopen. Lijkt me een vrij ambitieus plan om in een paar uur tijd met 60 kleuters zoveel koekjes te moeten bakken.
pi_73614331
Wat ik vooral zo leuk vind is dat ie het zelf bedacht heeft en gemaakt. Heb t alleen nog de oven in geschoven en dr weer uit gevist....mijn bijna 10-jarige wordt groot !
pi_73614433
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat doen ze er niet mee kun je beter vragen.
Ik denk écht dat de lijst 'wat doen ze ermee' korter is dan de lijst 'wat doen ze er NIET mee'

Ziet er eetbaar uit Stout waarom post je zoiets op deze tijd van de dag?
pi_73614480
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:18 schreef Stout het volgende:

[ afbeelding ]
oehh lekker!! Ik heb net 90 kokintjes op 90 prikkers gedaan en ben nu bijna klaar met 15 vlaggen maken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73614507
Omdat ze net klaar waren
Nu zo eten, manlief gaat naar een concert. Die moet om 18.00 in de trein zitten
pi_73614524
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:28 schreef freecell het volgende:

Die gedachte had ik nou ook, dus ik neem er lekker een hap van
Mooi cakeje Stout
pi_73614535
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:28 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik denk écht dat de lijst 'wat doen ze ermee' korter is dan de lijst 'wat doen ze er NIET mee'

Kotsen, pissen, krabben, stoeien, nagelen, zitten, staan, rennen, slapen, hangen, ondersteboven onderdoor "lopen", kwijlen, wassen, lekken, enz...
pi_73614578
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kotsen, pissen, krabben, stoeien, nagelen, zitten, staan, rennen, slapen, hangen, ondersteboven onderdoor "lopen", kwijlen, wassen, lekken, enz...
Dat je die beesten nog in je huis duld..
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:36:39 #221
56471 pinquit
oh my lama!
pi_73614685
oeh stout wat ziet dat er lekker uit
pi_73614778
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik zeg: tijd voor een dril-sessie met plantenspuit
Als er bij mij in huis op meubels gepist wordt, gaat de kat met een boogje door het huis. En dat weet ze ook
pi_73614896
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:17 schreef livelink het volgende:
Nou ja, ik haak nu een beetje af op de financiele constructies. Voor zover ik weet wordt mijn hypotheek niet verrekend met mijn spaargeld, maar daar wil ik allemaal vanaf zijn. Het zal inderdaad wel zo zijn dat als je je hypotheek niet kunt betalen en je hebt wel een hoop spaargeld dat je dat dan gebruikt voor je hypotheek. Mijn huis is wat dat betreft ook belangrijker dan mijn spaargeld.
Je geeft zelf al dat er een hoop self-fulfilling prophecy in alle uitspraken zit. En dat is het enige wat ik probeerde te zeggen dat je daar voorzichtig mee moet zijn.
je hebt mij de laatste weken hier niks zien posten hoor, speciaal daarom. ik heb op aex zelfs ruzie gehad met iemand die het advies van die idioot lakeman volgde

ik wilde enkel even melden dat het uit de hand loopt en dat je door bij verschillende banken te pinnen nog iets kan redden. het schiet me nu ineens te binnen dat dsb een boel onder bv-tjes heeft (frisia!!!). maar dat gooi ik elders in de discussie. wbt hypotheek verrekenen: als een bank valt worden per persoon/instantie alle tegoeden/schulden met elkaar verrekend. dus als je bij dsb een lening hebt en een tegoed, worden die met elkaar verrekend. veel mensen vinden het goedkoper om spaargeld te hebben en desondanks toch een hypo af te sluiten, of te lenen bij frisia. geblaat over lagere rente en alles. die mensen zijn nu het zaadje (net als de hebberds die een vriojgstelde deposito hebben).

en wij kopen gewoon elk anderhalf jaar een bank bij de kringloop. mijn monstertjes katjes zijn onverbetelrijk ben ik bang
pi_73614975
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:39 schreef freecell het volgende:

[..]

mijn shin blijft gewoon zitten als je die bewerkt met de plantenspuit. heul lang. zolang dat dan alles eronder/ernaast ook zeiknat is, waarmee je je doel wat voorbij schiet
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:47:52 #225
3011 E.T.
pi_73615055
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:39 schreef freecell het volgende:

[..]

Als er bij mij in huis op meubels gepist wordt, gaat de kat met een boogje door het huis. En dat weet ze ook
dit dus..
Mijn banken zien er ook niet meer uit, maar dat zijn meer koekhandjes en ranjavlekken die er niet meer uit gaan. Geen kattenhaal- of vlek op te vinden

Zelfs mijn 'pies-kat' die overal piest van de stress, piest niet op de bank... Maar die gaat verhuizen naar een rustiger huis.. Heeft het beestje ook weer een leuk leven
pi_73615109
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:45 schreef simmu het volgende:

[..]

mijn shin blijft gewoon zitten als je die bewerkt met de plantenspuit. heul lang. zolang dat dan alles eronder/ernaast ook zeiknat is, waarmee je je doel wat voorbij schiet
Van de bank vegen met een boogje?
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:53:19 #227
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_73615246
Was net, bij de dietiste, weeg nu 82 kg.
In 5/6 weken 4,5 kg afgevallen! Nu op naar de 75 kg!

Heb nu al 13 kilo's verbrand.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_73615296
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:53 schreef Oxymoron het volgende:

Dat doe je goed
Ga zo door
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:55:17 #229
35189 Troel
scherp en bot
pi_73615315
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:43 schreef simmu het volgende:

[..]

en wij kopen gewoon elk anderhalf jaar een bank bij de kringloop. mijn monstertjes katjes zijn onverbetelrijk ben ik bang
Daar kun je de DSB binnenkort ook kopen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73615344
quote:

wat goed zeg!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:56:56 #231
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73615383
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:25 schreef livelink het volgende:
Onze school bestaat 25 jaar en morgen moet de 2 kleutergroepen voor de fancy fair 1000 koekjes bakken om te verkopen. Lijkt me een vrij ambitieus plan om in een paar uur tijd met 60 kleuters zoveel koekjes te moeten bakken.
Dat gaat echt nooit lukken
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:00:48 #232
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_73615536
Ze kunnen die kinderen, beter 1000 koekjes laten éten!
Dat is pas een mooi record.

En lekker
(zie mijn post hier vlak boven)
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
pi_73615567
quote:

Wat goed!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 oktober 2009 @ 17:05:30 #234
13151 crew  Rewimo
pi_73615691
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef knabbelenbabbel het volgende:
goedemiddag fokkies,

Het is mijn eerste keer op fok.
Ik ben een alleenstaande moeder waarvan de vader gedeetelijk in de picture is.
Mijn lieve kleine zoontje van drie is nu lekker thuis.
Ik geniet van mijn leven en vrijheid. Ben een vrouw van 36 en werkzaam bij gezondheidssector.
Mijn relatie met mijn vriend is super, wij wonen niet samen. Het geeft mij wel de vrijheid.
Mijn vraag is eigenlijk of er iemand is met zelfde situatie als ik. Waarvan de partners niet samenwonend zijn en wat voor invloed dat heeft op het kind.
Het is namelijk zo dat ik niet weet of deze situatie consequenties heeft op het leventje van mijn zoon.
xl xl babbel
Ik weet niet of er al iemand op in is gegaan, maar tot 2 jaar geleden had ik min of meer dezelfde situatie Mijn vriend en ik hebben 7 jaar gelat en in die tijd samen een zoontje gekregen. Sinds 2 jaar wonen we samen en ook dat gaat prima. Als je wat wilt vragen, ga je gang, mag ook via PM.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:07:10 #235
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73615739
Heel goed oxy, je zal al flink resultat zien nu denk ik?

Wij hebben ook een stoffen bank, niks geen problemen mee met de kat. Nu hebben wij wel een exemplaar wat tussen hersendood en klinisch dood in balanceert, dat scheelt misschien
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 oktober 2009 @ 17:13:57 #236
13151 crew  Rewimo
pi_73615951
Oxy, wat ga je goed met afvallen zeg
pi_73616015
quote:
Al het doorgestreepte gebeurt hier niet op de bank, de rest wel

Pissen gebeurt op de kattebak en soms op de vloer bij de voordeur, das nie leuk maar toch een stuk prettiger dan op de bank!
pi_73616041
Ow ja Oxy, dat gaat lekker zeg, met afvallen
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:20:05 #239
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73616142
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:00 schreef Oxymoron het volgende:
Ze kunnen die kinderen, beter 1000 koekjes laten éten!
Dat is pas een mooi record.

En lekker
(zie mijn post hier vlak boven)
16 koekjes per kind....
Nou ja misschien....als het deeg al klaar is en ze alleen bolletjes moeten maken en platdrukken....
Maargoed, ik denk dat zelfs 16 koekjes per kind om op te eten best veel is.
pi_73616217
Oxy wat goed ! Nu doorgaan he ! Hou vol, je kunt het !!
(weet je dat ik heel nieuwsgierig ben naar jou ?)
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:40:20 #241
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73616760
Oxy, wat goed!!
pi_73616907
Mijn katten zijn ook niet bang voor water. Hier ook elk jaar een bank van de kringloop.
pi_73616977
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:44 schreef Ticootje het volgende:
Mijn katten zijn ook niet bang voor water. Hier ook elk jaar een bank van de kringloop.
Elk jaar een bank van de kringloop, alleen voor de katten???
pi_73617066
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:47 schreef Fannie het volgende:

[..]

Elk jaar een bank van de kringloop, alleen voor de katten???
jep, die 25 euro per jaar zijn ze me het wel waard.
  maandag 12 oktober 2009 @ 18:18:44 #245
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_73617884
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:22 schreef Stout het volgende:
Oxy wat goed ! Nu doorgaan he ! Hou vol, je kunt het !!
(weet je dat ik heel nieuwsgierig ben naar jou ?)
Waar ben je nieuwsgierig naar?
pi_73618158
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

jep, die 25 euro per jaar zijn ze me het wel waard.
Ok, das jouw of jullie keus, snap ik, maar laat je niet erg veel toe met de katten?
pi_73619180
Nee hoor, ze zijn gewoon hardleers.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 oktober 2009 @ 18:59:55 #248
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73619373
ieder jaar een nieuwe bank
hoe ga je dat aanpakken als je dochter hardleers is?
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:00:46 #249
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73619409
Tis wel heel erg stylish..elk jaar een nieuwe bank
pi_73619482
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tis wel heel erg stylish..elk jaar een nieuwe bank
da's deel van de fun
pi_73619488
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef Ynske het volgende:
ieder jaar een nieuwe bank
hoe ga je dat aanpakken als je dochter hardleers is?
ja hoor, prima vergelijking! Dan bewerk ik haar ook eerst met de plantenspuit voordat ik haar een rotschop geef.
Oh en dan donder ik haar gewoon naar buiten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 oktober 2009 @ 19:06:13 #252
13151 crew  Rewimo
pi_73619646
Vraagje tussendoor: weet iemand hier toevallig hoe zo'n ding heet waarmee je de matras van een bed omhoog kunt zetten? Vroeger zag je die dingen wel in ziekenhuizen toen ze nog niet van die sjieke bedden hadden als tegenwoordig.

De dochter van een vriendin van me heeft een heel lelijke bovenarmbreuk, daarmee mag ze niet liggen (het kan niet in het gips) en de thuiszorg wil geen ziekenhuisbed beschikbaar stellen
pi_73619711
Die kun je bij de thuiszorg huren!
pi_73619794
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:55 schreef Ticootje het volgende:
Nee hoor, ze zijn gewoon hardleers.
Dan laat je dus wél veel toe.
Mijn kat is ook aardig hardleers (wat wil je, het is een kat ), maar er zijn grenzen.
pi_73619826
Die heb ik gehad in mijn kraamtijd! Vond het jammer dat die weg moest
pi_73619847
Zou het werken? Een plantenspuit bij een kind?
De mijne heeft wel een schurfthekel aan douchen

Daarbij schop ik mijn poezebeest ook niet
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 oktober 2009 @ 19:14:00 #257
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73619929
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ja hoor, prima vergelijking! Dan bewerk ik haar ook eerst met de plantenspuit voordat ik haar een rotschop geef.
Oh en dan donder ik haar gewoon naar buiten.
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:10 schreef freecell het volgende:

[..]

Dan laat je dus wél veel toe.
Mijn kat is ook aardig hardleers (wat wil je, het is een kat ), maar er zijn grenzen.
nouja dat dus, je kunt een huisdier net zo goed als een kind leren wat wel en niet mag
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:11 schreef freecell het volgende:
Zou het werken? Een plantenspuit bij een kind?
De mijne heeft wel een schurfthekel aan douchen

Daarbij schop ik mijn poezebeest ook niet
lol
Today is life -

Dale Carnegie
pi_73620001
Mijn katten krabben mijn bank open met name als ik er niet ben, tja dan gaat het moeilijk hè?
Als ik ze betrap dan geef ik ze wel een gooi.

Maar goed.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 oktober 2009 @ 19:17:01 #259
13151 crew  Rewimo
pi_73620032
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:08 schreef Ticootje het volgende:
Die kun je bij de thuiszorg huren!
Ja, was op zoek naar de naam, het heet een bedsteun schoot me te binnen, tnx
pi_73620147
even for the record; de ene kat is de andere niet he bij ons is er ook maar eentje de sloper en die heeft meer probleempjes. beestje zou ook nergens anders kunnen wonen dan bij ons.

nog daargelaten dat je een kat enkel iets kan leren als je ernaast staat. de mijne hebben dat ooit gedemonstreerd toen sangdrax ooit voor het allereerst bleef slapen. was ik er helemaal trots op dat ik ze netjes geleerd had niet op het aanrecht te springen, nou. niet dus. ik ging even naar de wc, en sangdrax zat erop te kijken hoe ze alledrie eens even lekker gingen neuzen op de aanrecht. ik trok de wc door, en poef! alledrie weer weg
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:36:38 #261
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73620941
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:19 schreef simmu het volgende:
even for the record; de ene kat is de andere niet he bij ons is er ook maar eentje de sloper en die heeft meer probleempjes. beestje zou ook nergens anders kunnen wonen dan bij ons.

nog daargelaten dat je een kat enkel iets kan leren als je ernaast staat. de mijne hebben dat ooit gedemonstreerd toen sangdrax ooit voor het allereerst bleef slapen. was ik er helemaal trots op dat ik ze netjes geleerd had niet op het aanrecht te springen, nou. niet dus. ik ging even naar de wc, en sangdrax zat erop te kijken hoe ze alledrie eens even lekker gingen neuzen op de aanrecht. ik trok de wc door, en poef! alledrie weer weg
pi_73620984
Yay,
Er is hier een rubber gesprongen aan de achterkant van de WC pot, waar de waterleiding overgaat in de WC pot (wij hebben geen stortbak, maar wel woest veel druk op de leiding)
Resultaat: mooi fonteintje water door de wc-ruimte als je doorspoelt.
Dus ik de woningbouw bellen (nummer voor de dringendere zaken) kunnen ze pas morgen om 15:00...

Dat was nog niet zo héél dramatisch geweest als mijn lijf niet 15 minuten geleden had besloten dat het, na TARA en hummel, nu ook mijn tijd was om water te poepen
pi_73621122
oh lekker dan fre...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73621154
Mijn weater is gestopt Arme free beterschap
En dat van de wc is wel balen zeker als je net als ik om de zoveel minuten watert
pi_73621851
Jen heeft net op de bank geplast. Ze was al net onder de douche geweest, alsnog de plantenspuit pakken?
pi_73622078
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef Ticootje het volgende:
Jen heeft net op de bank geplast. Ze was al net onder de douche geweest, alsnog de plantenspuit pakken?
Met koud water

idee 2, katten luiers omdoen!
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:40 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn weater is gestopt Arme free beterschap
En dat van de wc is wel balen zeker als je net als ik om de zoveel minuten watert
Gefeliciteerd
En volgens mij leek het erger dan het was, het is ook alweer gestopt volgens mij? (nuja, de lekkende wc is niet gestopt natuurlijk )
pi_73622121
Freecell, ongeloveloos balen is dat .....beterschap meid.

Ik Zeg...Doen... Tico ..... grapje

Nou daar gaat mn fris en fruitige bankje met al die verhalen over kattekots en pies en diarree....

Ik ga zuurkoolstamppot opscheppen ... tot laters
pi_73622310
Ja tuurlijk, alleen een trui is niet genoeg, dat ik daar niet aan dacht

† In Memoriam † maandag 12 oktober 2009 @ 21:01:15 #269
7074 moussy
kuttekop
pi_73625144
Wij hebben een leren hoekbank, via MP gekocht, nooit spijt van gehad ook al is ie rood Ik vind het alleen jammer dat ik nu niet meer met mn meubels kan slepen om de boel anders te zetten.
pi_73625824
Aah, is dat jouw kat Tico?

Wat een poeppie , en zo ja, knap dat je dat truitje aankreeg bi hem/haar, dat gaat never lukken bij mijn katten
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2009 @ 21:22:24 #271
7074 moussy
kuttekop
pi_73626159
Je kat krijg een koude kont zo tico!

Dirk wilde er wel een rokje bij aan
pi_73626475
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:16 schreef Fannie het volgende:
Aah, is dat jouw kat Tico?

Wat een poeppie , en zo ja, knap dat je dat truitje aankreeg bi hem/haar, dat gaat never lukken bij mijn katten
Daar heb je een goed punt
Die van mij wordt wrs zoiets

als ik dat probeer
pi_73626670
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:28 schreef freecell het volgende:

[..]

Daar heb je een goed punt
Die van mij wordt wrs zoiets
[ afbeelding ]

als ik dat probeer
Wrs zo bij jou free? Hier wel zeker
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:44:17 #274
14746 k_i_m
pi_73627387
Mag ik Jodokus nog een keer posten? Ah toe? .
In my life
Why do I smile
pi_73627453
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:44 schreef k_i_m het volgende:
Juh
pi_73627730
Ja dat mag!
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:52:56 #277
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73627915
Ben ik nog op tijd voor Jodokus?
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2009 @ 21:54:25 #278
7074 moussy
kuttekop
pi_73628031
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:44 schreef k_i_m het volgende:
met of zonder kleren?
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 21:54:49 #279
5428 crew  miss_sly
pi_73628059
Jodokus?
pi_73628136
Kim wie a zegt moet ook b zeggen: post je poes!
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:58:33 #281
14746 k_i_m
pi_73628291
Ik ben aan het zoeken .
In my life
Why do I smile
pi_73628433
Schiet nou toch eens op! Dit zijn toch geen responsetijden?!
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:01:52 #283
11682 Moonah
Jolie femme
pi_73628471
Op tijd?
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:04:21 #284
94046 PM-girl
pi_73628619
Zo. De spierpijn wordt erger!

MevrouwVanDalen, wat fijn dat het allemaal achter de rug is nu!
*
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:05:00 #285
14746 k_i_m
pi_73628646
Dat komt omdat ik met een Macbook . aan het zoeken ben. Dan moet ik eerst tien miljoen foto's importeren, terwijl op mijn eigen laptop ik de foto gewoon nog in een mapje had staan .
In my life
Why do I smile
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:05:07 #286
94046 PM-girl
pi_73628653
Hé, Moonah op het bankje! Ik bedacht me dat ik je het bonnetje niet heb gegeven....
*
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:09:46 #287
11682 Moonah
Jolie femme
pi_73628926
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:04 schreef PM-girl het volgende:
Zo. De spierpijn wordt erger!

Wat heb je?
Ja, vuilniswagen staat hier. Thies zegt elke keer: Naar winkel, uilen!
Mss opsturen? Of anders bewaar ik hem wel als cadeautje voor ieman anders, is toch een leuke.

Oh, nu weet ik ook meteen waarom je spierpijn hebt! Was het leuk?
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:12:12 #288
94046 PM-girl
pi_73629062
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:09 schreef Moonah het volgende:

[..]

Wat heb je?
Ja, vuilniswagen staat hier. Thies zegt elke keer: Naar winkel, uilen!
Mss opsturen? Of anders bewaar ik hem wel als cadeautje voor ieman anders, is toch een leuke.

Oh, nu weet ik ook meteen waarom je spierpijn hebt! Was het leuk?
Ja, opsturen is prima! Doe ik snel. Er zit toch wel een Intertoys in jouw durrep?
*
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:12:44 #289
94046 PM-girl
pi_73629087
En ja, het skiën was leuk! Als je hyves had, kon je het beeld erbij zien!
*
pi_73629171
Of op z'n minst twitter
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:14:24 #291
11682 Moonah
Jolie femme
pi_73629184
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:12 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ja, opsturen is prima! Doe ik snel. Er zit toch wel een Intertoys in jouw durrep?
Ehm, nee.
En zelfs voor je foto's neem ik geen Hyves. Sorry.
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:17:57 #292
94046 PM-girl
pi_73629405
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:14 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ehm, nee.
En zelfs voor je foto's neem ik geen Hyves. Sorry.
Mja, dan is het opsturen van het bonnetje niet handig! Dan moeten we een ruilmeet plannen.
*
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:17:59 #293
14746 k_i_m
pi_73629407
Hij komt eraan hoor, ik zag hem net voorbij schieten. Trouwens, heel gek, maar ik heb dus ooit een baby gehad, zie ik net. Ik kan het me nu al bijna niet meer voorstellen .
In my life
Why do I smile
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:18:28 #294
94046 PM-girl
pi_73629429
En ik zal zo heel even 1 foto plaatsen van mijn langelatten ervaring!
*
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 22:22:31 #295
5428 crew  miss_sly
pi_73629682
Ik wil net de cola uit de koelkast halen, blijkt dat schaap bij het opruimen van de boodschappen het pak cakemix in de koelkast had gelegd
pi_73630014
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil net de cola uit de koelkast halen, blijkt dat schaap bij het opruimen van de boodschappen het pak cakemix in de koelkast had gelegd
Cake? Voor overmorgen?

kouwe keek!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73630054
Mijn vader zette vroeger nog wel eens de fles wasmiddel in de koelkast, om m'n moeder te stangen.
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 22:28:26 #298
5428 crew  miss_sly
pi_73630116
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef oeke het volgende:

[..]

Cake? Voor overmorgen?

kouwe keek!

Morgen nog druk maar gelukkig verder niets gepland.
pi_73630209
Nou jodokus ga ik morgen pas zien, mijn ene oog zit al dicht en het andere hou ik met moeite open, weltrusten allemaal.
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:31:16 #300
14746 k_i_m
pi_73630278

In my life
Why do I smile
pi_73630468
K_I_M
Die 2e foto hoe die andere erbij kijkt!
Nou dat hoef ik hier ook niet te doen hoor! Een kerstmutsje lukt nog net als ie slaapt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')