abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73600596
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 05:41 schreef Fannie het volgende:
Mogguh

4.30 uur wakker op maandagochtend is niet leuk
En dochterlief heeft zich verslapen net .....Joepie, het is Maandag
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_73600651
Goodmorning..

Het is nog vroeg maar ik zet m vast neer..
[img]http://www.v-aken.nl/fotos/taart10-2.jpg[/img

vandaag ik mijn 10-jarig Fokjubileum
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 12 oktober 2009 @ 06:38:09 #3
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_73600655
Van harte Vicky!!

Ik heb spierpijhijn!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_73600678

Mooie taart Vicky ...en gefeli!

Auw PM girl
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
pi_73600693
Ah, van harte Vicky!

Ik moet straks dan toch echt mijn verstandskies weg laten snijden.
  maandag 12 oktober 2009 @ 06:59:17 #6
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_73600696
He bah, succes ermee
pi_73600701
Dankjewel! Brrrr.
pi_73600710
Mogge

MvD : succes, hou je taai !
Vicky van harte !

Ben hier maar kort, ik moet werken vandaag en ik moet bowlen, druk dagje
pi_73600714
Het zeikregent hier. Tis echt zo'n dag waarbij je het liefst in bed wil blijven liggen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73600744
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 06:57 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ah, van harte Vicky!

Ik moet straks dan toch echt mijn verstandskies weg laten snijden.
komt goed, komt goed
sterkte

en goodmoanin!
  maandag 12 oktober 2009 @ 07:18:18 #11
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_73600747

Ik ga een dagje naar mijn zus !

Mevr.v Dalen succes bij de tandarts en Vicky van harte met je 10e verjaardag !
pi_73600793
Ik lig nu nog. Jen was wat later wakker. Ik haat maandag, ik wil gewoon in bed blijven vandaag.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73600824
Ai MvD, sterkte met de kies

Veel plezier KP

Ik wilde ook wel in bed blijven vandaag, maar manlief zaagde weer hele oerwouden om
pi_73600828
PPPPFFF 6:45 weer wwn uur te vroeg,
Maar ja meisje heeft flesje gehad...nu zo de hondjes uitlaten en dan is de dag weer begonnen.
Ik moet er niet aan denken als straks de klok achteruit gaat.
Volgens mij komt ze dan om 5:45
pi_73600902
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 07:28 schreef Ticootje het volgende:
Ik lig nu nog. Jen was wat later wakker. Ik haat maandag, ik wil gewoon in bed blijven vandaag.

dat was ook t eerste wat ik dacht vanmorgen. Mevrouwtje lag er laat in maar vond dat het om half 6 laat genoeg was om op te staan..
en te brullen, dat is iets nieuws, niet huilen maar WHRRRRRRRROAAAAAAAAAAAAAH, heel cute als je zo wakker schrikt
  maandag 12 oktober 2009 @ 07:48:06 #16
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73600903
Hou op over die klok..ik moet er nu al van janken
Wat een rotweer! En oudste is nog niet helemaal fris dus die blijft een dagje thuis. Dat wordt weer geen boodschappen doen want meneer wenst niet alleen thuis te blijven als hij ziek is :-/
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 12 oktober 2009 @ 07:49:25 #17
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73600915
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 07:48 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

dat was ook t eerste wat ik dacht vanmorgen. Mevrouwtje lag er laat in maar vond dat het om half 6 laat genoeg was om op te staan..
en te brullen, dat is iets nieuws, niet huilen maar WHRRRRRRRROAAAAAAAAAAAAAH, heel cute als je zo wakker schrikt
Hier ook. Eerste wat je denkt 'huuuu kop tussen de spijlen klem!' en dan vlieg je ernaartoe, kijkt madam je aan en zegt 'papa?'
Nou dan ben ik m`n dag uiterst relaxed begonnen hoor
pi_73600937
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 07:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Hier ook. Eerste wat je denkt 'huuuu kop tussen de spijlen klem!' en dan vlieg je ernaartoe, kijkt madam je aan en zegt 'papa?'
Nou dan ben ik m`n dag uiterst relaxed begonnen hoor
tijd om je scheermesjes er weer bij te pakken

gisteren stond ik de was op te hangen op t balkon..klimt mevrouw tegen de deur op (kan er doorheen kijken omdat t veel glas is.. heb daar bijna 10 minuten gestaan omdat ik de deur niet open kon doen omdat ze anders naar buiten zou vallen
  maandag 12 oktober 2009 @ 07:58:19 #19
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73600981
Wanneer wordt die klok ook alweer verzet?
pi_73600998
25 oktober

frances een kloon??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73601001
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 07:58 schreef Asyniur het volgende:
Wanneer wordt die klok ook alweer verzet?
Ssssssssssttttt!!
pi_73601023
Wat lang al Vicky Gefeliciteerd.

Sterkte MVD. Hopelijk is hij er net zo snel uit als het bij mij ging.

Leuk een nieuw iemand te zien posten hier Francis, of ben je een kloon? Ik weet het niet meer.

Sporten is klaar, Evy is fier op me, dus ik kan gaan werken, tot vanavond, tot morgen of tot ooit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_73601081
Knap hoor Yppy dat je zo vroeg kunt sporten!

arrgghhh mannen...
regelmatig zeg ik: gooi je vuile was in de wasmand/machine. Heb ik net een witte was aangezet en wat kom ik tegen.... Juist ja, vuile witte was van meneer, ergens gedropt op de grond
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:12:14 #24
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73601099
Vicky, gefeliciteerd met je 10 jarig Fok!

Mevr. van Dalen, heel veel succes voor straks, hopelijk valt het mee met de pijn.

Hoi Frances (welkom??), meestal regelt dat ritme zichzelf weer. Ik kan me niet herinnerne dat Eva ooit last heeft gehad van de klok. EN anders laten we haar gewoon een uur later naar bed die dag ofzo

Ik ga zo even de HA bellen. Mijn zeehondenhoestje houdt nu al langer dan 1 week aan, en ik moest bellen als dat het geval was. Nou, bij deze dus. Voel het inmiddels ook links onder in mn rug. Dus weet niet of ik iets van een rib heb gekneusd van het hoesten, ofdat dat met mijn longen te maken heeft....
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 07:52 schreef Kleurdoos het volgende:

tijd om je scheermesjes er weer bij te pakken
gisteren stond ik de was op te hangen op t balkon..klimt mevrouw tegen de deur op (kan er doorheen kijken omdat t veel glas is.. heb daar bijna 10 minuten gestaan omdat ik de deur niet open kon doen omdat ze anders naar buiten zou vallen
Wees blij dat ze hem niet op slot heeft gedaan, anders was je misschien nog verder van huis geweest
Ik weet niet hoeveel hoog je woont??
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:14:29 #25
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73601125
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:09 schreef Vicky het volgende:
Knap hoor Yppy dat je zo vroeg kunt sporten!

arrgghhh mannen...
regelmatig zeg ik: gooi je vuile was in de wasmand/machine. Heb ik net een witte was aangezet en wat kom ik tegen.... Juist ja, vuile witte was van meneer, ergens gedropt op de grond
Mannen. Lastig, enerzijjds zou ik het laten liggen tot hij het nodig heeft.... anderzijds zorgt het voor zoveel troep he...
Ik heb dat met lief zn sokken. Hij trekt ze uit en stopt ze zeg maar gefrommeld in de wasmand, zo worden die dingen ook niet echt schoon.
pi_73601161
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:14 schreef amaranta het volgende:

[..]

Mannen. Lastig, enerzijjds zou ik het laten liggen tot hij het nodig heeft.... anderzijds zorgt het voor zoveel troep he...
Ik heb dat met lief zn sokken. Hij trekt ze uit en stopt ze zeg maar gefrommeld in de wasmand, zo worden die dingen ook niet echt schoon.
oh ja dat gebeurd hier ook. Of meneer laat zijn zakdoeken in zijn broekzak zitten..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:21:52 #27
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73601173
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:19 schreef Vicky het volgende:

[..]

oh ja dat gebeurd hier ook. Of meneer laat zijn zakdoeken in zijn broekzak zitten..
Gheghe, als ze ons niet hadden....
pi_73601335
ik bleef lief zijn kleren maar oprapen omdat ie ze op de grond achter t bed kwakte.

nu heb ik daar de wasmand neergezet en nu kan ie t opeens wel
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:37:16 #29
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_73601348
Ik laat alles liggen wat niet in de wasmand gaat, werkt prima.
Op een gegeven moment zijn er toch echt geen onderbroeken/sokken schoon....
pi_73601373
dan pakt ie mijn sokken en ondergoed..pff hij heeft wel 40 lelijke onderbroeken. misschien t kruis eruit knippen
pi_73601388
Ja ik ben nieuw hier.
Ik lees al een tijdje mee met het forum,
Ik heb een dochtertje 5 maanden en ben alleenstaande mama.
Maar mag ik vragen wat een kloon is??
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:40:56 #32
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_73601399
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:39 schreef Kleurdoos het volgende:
dan pakt ie mijn sokken en ondergoed..pff hij heeft wel 40 lelijke onderbroeken. misschien t kruis eruit knippen
hahaha.
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:43:12 #33
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73601423
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:39 schreef Kleurdoos het volgende:
Mijn man heeft altijd boxers. Niet echt lelijk. Ik stoor me echt aan zijn sokken. Op elke sok zit dan nét een ander printje. Dus ik ben echt lang bezig om ze bij elkaar te zoeken.
En om nou lukraak steeds 2 sokken te pakken vind ik ook zo.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 oktober 2009 @ 08:44:46 #34
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_73601443
Gutenmorgen aus Wiblingwerde

Frances, welkom

Een kloon is iemand die zijn nickname veranderd heeft, iemand die dus eerst onder een andere naam postte.

Zit hier met Christan samen te internetten, hij zoekt cheatcodes voor zijn Legospelletje Verder is het nog verdacht stil in huis.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_73601449
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:40 schreef Francis3874 het volgende:
Ja ik ben nieuw hier.
zoek maar eens op 'Joshua'
  maandag 12 oktober 2009 @ 08:45:17 #36
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_73601451
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:40 schreef Francis3874 het volgende:
Ja ik ben nieuw hier.
Dat is zeg maar als je naast je gewone account, in jouw geval Frances, er nog een 2de account bijneemt.
Sommigen gebruiken dat account dan om onrust te stoken. Of, als ze bijvoorbeeld anoniem willen blijven en toch in bepaalde topics willen posten.
pi_73601476
Goedemorgen

Amaranta, gewoon een weekje doen, kijken of hij het merkt

Als ik de was ga doen, loop ik altijd eerst even langs het bed van TARA en pluk daar de was weg. TARA doet het óf in de wasmand óf aan zijn kant naast het bed. Valt best mee te leven
pi_73601508
UUUHHH nee dan ben ik geen kloon
pi_73601765
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:49 schreef Francis3874 het volgende:
Mooi
pi_73601770
hier vandaag ook zon dag van liever de hele dag slapen vandaag al 5 keer echt boos geworden en ik ben zoooo shagerijnig bleh.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:11:55 #41
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73601803
Goedemorgen deze morgen!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_73601828
Goedemorgen, Vief. Heb jij eigenlijk nog contact gezocht met dat werk dat ineens toch niet doorging?
pi_73601841
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:49 schreef Francis3874 het volgende:
Gelukkig

Oh en welkom

Hebben jullie ook zo veel verschillende soorten was?

Hier dus *wit- *zwart- *rood/roze- *bont.... en dan ook nog de hand/theedoeken en dekbeddenspul
pi_73601913
ja hier ook wit, zwart, lichtgekleurd, donkergekleurd, theedoekenhanddoekenvaatdoeken, roodtinten idd hahah
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:20:50 #45
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73601954
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:13 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Goedemorgen, Vief. Heb jij eigenlijk nog contact gezocht met dat werk dat ineens toch niet doorging?
Ja, ik heb ook een hele nette brief gehad van die man die me had aangenomen dat ze me zodra de vacature weer beschikbaar komt graag willen hebben, en donderdag heeft ie nog ingesproken op mijn voicemail dat er nog niet meer duidelijkheid is maar dat hij me op de hoogte houdt. Wel heel netjes allemaal hoor. Alle vacatures zijn ook verwijderd van de site dus het verhaal is wel zuiver. Maar ja, het blijft zuur hoor . Ik ben ook al verder aan het solliciteren hoor, beter een vogel in de hand en zulks.

Succes met je verstandskies! Ik moet ook al 5 jaar .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:22:49 #46
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73601983
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:13 schreef Fannie het volgende:

[..]

Gelukkig

Oh en welkom

Hier dus *wit- *zwart- *rood/roze- *bont.... en dan ook nog de hand/theedoeken en dekbeddenspul
juhp. Wit 60 graden, wit 30 graden, rood/roze/oranje, blauw/zwart/grijs, werkspul/ondergoed/werksokken, beddengoed/handdoeken en dat wast
Met zoveel wasgoed is het ook makkelijk zo te sorteren
  maandag 12 oktober 2009 @ 09:25:13 #47
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_73602019
Alle was gaat bij mij door elkaar op 40 of 30 graden. Hoger dan dat komt mijn wasmachine niet sinds de kinderen zindelijk zijn. Heerlijk om niks verder uit te hoeven zoeken.

MvD, succes met je verstandskies. Ik sluit me aan bij Vivi, die van mij moet ook al een jaar of 10. De tandarts zegt wel elke keer dat ik een afspraak moet maken hiervoor, maar zolang ik niet verrek van de pijn hou ik mooi mijn kop in het zand. Heerlijke tactiek, werkt zolang het werkt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_73602046
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:13 schreef Fannie het volgende:

[..]

uhhh neej

ik smijt alles bij elkaar...
Nou ja, ik heb witte/hele lichtgekleurde was, gekleurde was, soms als ik heel veel heb een hele donkere was en dan een beddengoedwas.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73602062
Ah, dat is wel goed ja, dan weet je ook dat je er in elk geval verder nog steeds wel wílt werken, omdat ze het tenminste wel goed afhandelen verder.
pi_73602064
Als dochterlief nou nog 1 roze shirt koopt dan heb ik echt een hele machine vol ermee

Vivi, toch wel netjes idd dat ze nog van zich hebben laten horen, maar wel zuur ja dat ze nog niks hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')