En dochterlief heeft zich verslapen netquote:Op maandag 12 oktober 2009 05:41 schreef Fannie het volgende:
Mogguh![]()
4.30 uur wakker op maandagochtend is niet leuk
komt goed, komt goedquote:Op maandag 12 oktober 2009 06:57 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ah, van harte Vicky!![]()
Ik moet straks dan toch echt mijn verstandskies weg laten snijden.![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:28 schreef Ticootje het volgende:
Ik lig nu nog. Jen was wat later wakker. Ik haat maandag, ik wil gewoon in bed blijven vandaag.
Hier ook. Eerste wat je denkt 'huuuu kop tussen de spijlen klem!' en dan vlieg je ernaartoe, kijkt madam je aan en zegt 'papa?'quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat was ook t eerste wat ik dacht vanmorgen. Mevrouwtje lag er laat in maar vond dat het om half 6 laat genoeg was om op te staan..
en te brullen, dat is iets nieuws, niet huilen maar WHRRRRRRRROAAAAAAAAAAAAAH, heel cute als je zo wakker schrikt
tijd om je scheermesjes er weer bij te pakkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 07:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hier ook. Eerste wat je denkt 'huuuu kop tussen de spijlen klem!' en dan vlieg je ernaartoe, kijkt madam je aan en zegt 'papa?'
Nou dan ben ik m`n dag uiterst relaxed begonnen hoor![]()
Ssssssssssttttt!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:58 schreef Asyniur het volgende:
Wanneer wordt die klok ook alweer verzet?
Wees blij dat ze hem niet op slot heeft gedaan, anders was je misschien nog verder van huis geweestquote:Op maandag 12 oktober 2009 07:52 schreef Kleurdoos het volgende:
tijd om je scheermesjes er weer bij te pakken
gisteren stond ik de was op te hangen op t balkon..klimt mevrouw tegen de deur op (kan er doorheen kijken omdat t veel glas is.. heb daar bijna 10 minuten gestaan omdat ik de deur niet open kon doen omdat ze anders naar buiten zou vallen
Mannen. Lastig, enerzijjds zou ik het laten liggen tot hij het nodig heeft.... anderzijds zorgt het voor zoveel troep he...quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:09 schreef Vicky het volgende:
Knap hoor Yppy dat je zo vroeg kunt sporten!arrgghhh mannen...
regelmatig zeg ik: gooi je vuile was in de wasmand/machine. Heb ik net een witte was aangezet en wat kom ik tegen.... Juist ja, vuile witte was van meneer, ergens gedropt op de grond
oh ja dat gebeurd hier ook. Of meneer laat zijn zakdoeken in zijn broekzak zitten..quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mannen. Lastig, enerzijjds zou ik het laten liggen tot hij het nodig heeft.... anderzijds zorgt het voor zoveel troep he...
Ik heb dat met lief zn sokken. Hij trekt ze uit en stopt ze zeg maar gefrommeld in de wasmand, zo worden die dingen ook niet echt schoon.
Gheghe, als ze ons niet hadden....quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
oh ja dat gebeurd hier ook. Of meneer laat zijn zakdoeken in zijn broekzak zitten..
hahaha.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:39 schreef Kleurdoos het volgende:
dan pakt ie mijn sokken en ondergoed..pff hij heeft wel 40 lelijke onderbroeken. misschien t kruis eruit knippen
Mijn man heeft altijd boxers. Niet echt lelijk. Ik stoor me echt aan zijn sokken. Op elke sok zit dan nét een ander printje. Dus ik ben echt lang bezig om ze bij elkaar te zoeken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:39 schreef Kleurdoos het volgende:
dan pakt ie mijn sokken en ondergoed..pff hij heeft wel 40 lelijke onderbroeken. misschien t kruis eruit knippen
zoek maar eens op 'Joshua'quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:40 schreef Francis3874 het volgende:
Ja ik ben nieuw hier.
Ik lees al een tijdje mee met het forum,
Ik heb een dochtertje 5 maanden en ben alleenstaande mama.
Maar mag ik vragen wat een kloon is??
Dat is zeg maar als je naast je gewone account, in jouw geval Frances, er nog een 2de account bijneemt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:40 schreef Francis3874 het volgende:
Ja ik ben nieuw hier.
Ik lees al een tijdje mee met het forum,
Ik heb een dochtertje 5 maanden en ben alleenstaande mama.
Maar mag ik vragen wat een kloon is??
Gelukkigquote:
Ja, ik heb ook een hele nette brief gehad van die man die me had aangenomen dat ze me zodra de vacature weer beschikbaar komt graag willen hebben, en donderdag heeft ie nog ingesproken op mijn voicemail dat er nog niet meer duidelijkheid is maar dat hij me op de hoogte houdt. Wel heel netjes allemaal hoor. Alle vacatures zijn ook verwijderd van de site dus het verhaal is wel zuiver. Maar ja, het blijft zuur hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:13 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Goedemorgen, Vief. Heb jij eigenlijk nog contact gezocht met dat werk dat ineens toch niet doorging?
juhp. Wit 60 graden, wit 30 graden, rood/roze/oranje, blauw/zwart/grijs, werkspul/ondergoed/werksokken, beddengoed/handdoeken en dat wastquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:13 schreef Fannie het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Oh en welkom![]()
Hebben jullie ook zo veel verschillende soorten was?
Hier dus *wit- *zwart- *rood/roze- *bont.... en dan ook nog de hand/theedoeken en dekbeddenspul
uhhh neejquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:13 schreef Fannie het volgende:
[..]
Hebben jullie ook zo veel verschillende soorten was?
Hier dus *wit- *zwart- *rood/roze- *bont.... en dan ook nog de hand/theedoeken en dekbeddenspul
Nou ze hébben wel wat, alleen hebben ze ook een nare interimmer die een acute vacaturestop heeft aangekondigd...1 dag voor het tekenen van mijn contractquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:28 schreef Fannie het volgende:
Als dochterlief nou nog 1 roze shirt koopt dan heb ik echt een hele machine vol ermee![]()
Vivi, toch wel netjes idd dat ze nog van zich hebben laten horen, maar wel zuur ja dat ze nog niks hebben.
klopt!quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
maarmaar verstandskiezen laten trekken doet echt geen pijn, helemaal niets.
alleen zeurt het wat als de verdoving uit is gewerkt. maar een ibu en je hebt er geen omkijken naar.
Trust me, i knowveel kiezen tegelijk enzo
maar t kan uiteraard bij iedereen verschillen
Ja dat klopt ook. Maar volgens mij is wegsnijden net iets pijnlijker. Maar desalniettemin hoop ik dat de pijn met een ibu of een paracetamolletje goed in de hand te houden is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
maarmaar verstandskiezen laten trekken doet echt geen pijn, helemaal niets.
alleen zeurt het wat als de verdoving uit is gewerkt. maar een ibu en je hebt er geen omkijken naar.
Trust me, i knowveel kiezen tegelijk enzo
maar t kan uiteraard bij iedereen verschillen
Je dochter word 4 over 4 daagjes. Echt een hele mijlpaal hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:33 schreef Vicky het volgende:
Ik geloof dat ik straks maar eens een rondje creatief ga doen.
Moet bananenbootjes gaan knutselen. Vandaag de vlaggemasten maar eens aan een stokkie lijmen. Prikkers in een banaan zetten is nu nog niet zo 'n goed idee als Amber donderdag pas gaat trakteren.
6 daagjesquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:41 schreef Urla het volgende:
[..]
Je dochter word 4 over 4 daagjes. Echt een hele mijlpaal hoor.
Vanaf die leeftijd begon m'n zoon ook zeer snel in een echt schoolkind te veranderen.
De jaren gingen zowiezo erg snel hier zucht.
Ik heb hier gewoon een jongeman in huis die een kop groter is en steeds meer een mannenbouw krijgt.
Brede schouders enzo en hij moet zich binnenkort gaan scheren. Hi Hi
Waar is m'n kind gebleven ineens?
weet je hoe duur condooms zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:51 schreef freecell het volgende:
Die van mij blijft dreumes toch?
Ik baal... Door een verkeerde berekening hebben we blijkbaar te veel huurtoeslag gehad in 2008...
Of we deze maand even 880 euro willen betalen.
én de beide eigen risico rekeningen (=270,-) kwamen deze maand binnen, ook graag te betalen voor 20 oktober....
En Tara's afgebroken kies was ook meer dan 150,- ook deze maand.
Ik ga maar de prostitutie in geloof ik
Moet je ook?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
MoonahDat wilde ik niet weten *lalalalalalaaaaaaaaaa*
ik had er veule meer tegelijk..dan ben je er iig vanaf..quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
Moet je ook?
Ik ook eigenlijk. Ze wilde er drie tegelijk.
Ik niet.
Ja dat wist ik welquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ze hébben wel wat, alleen hebben ze ook een nare interimmer die een acute vacaturestop heeft aangekondigd...1 dag voor het tekenen van mijn contract.
En dat van de huurtoeslag kan je ook per maand betalen. Maar die brief krijg je waarschijnlijk morgen ofzo. Wij betalen hier ook 50 in de maand terugquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:51 schreef freecell het volgende:
Die van mij blijft dreumes toch?
Ik baal... Door een verkeerde berekening hebben we blijkbaar te veel huurtoeslag gehad in 2008...
Of we deze maand even 880 euro willen betalen.
én de beide eigen risico rekeningen (=270,-) kwamen deze maand binnen, ook graag te betalen voor 20 oktober....
En Tara's afgebroken kies was ook meer dan 150,- ook deze maand.
Ik ga maar de prostitutie in geloof ik
Kan je het heen en weer bewegen? Of zit het "vast".quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:04 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ga zo voeden, als het dan niet weg is dan bel ik idd maar even ja.
ik kan het bewegen en vastpakken, maar mijn tepel is ook al 3 dagen erg gevoelig, dus misschien is het een beginnende borstontsteking oidquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kan je het heen en weer bewegen? Of zit het "vast".
2 dwarsliggers onderaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
Moet je ook?
Ik niet.
Wat is goed? Ik kan mijn bobbeltje heen en weer bewegen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kan je het heen en weer bewegen? Of zit het "vast".
drie verstandskiezen tegelijk? Dat mag niet, tenzij ze alledrie rechts (of links zitten).quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
Moet je ook?
Ik niet.
Gewoon even naar de HA.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik kan het bewegen en vastpakken, maar mijn tepel is ook al 3 dagen erg gevoelig, dus misschien is het een beginnende borstontsteking oid
quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:10 schreef E.T. het volgende:
Ik wacht nog steeds op bericht van de belasting om 10.000 euro kinderopvangtoeslag terug te betalen.. 3x geprobeerd stop te zetten, maar ze bleven betalen![]()
Nu ga ik de huiskamer heel grondig uitkammen op jacht naar mijn sleutels.. Donderdagmiddag heeft Nienke er mee gelopen en sindsdien heb ik ze niet meer gezien (vrijdag was ik gemakzuchtig en ff snel een andere sleutel gepakt en zaterdag was ik de hele dag weg.. maar nu wil ik ze toch wel weer vinden ... en hopen dat ze niet tussen de vuilnis zijn beland)
Gewoon even vragen, better safe enzoquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik kan het bewegen en vastpakken, maar mijn tepel is ook al 3 dagen erg gevoelig, dus misschien is het een beginnende borstontsteking oid
Klopt, weet ik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
drie verstandskiezen tegelijk? Dat mag niet, tenzij ze alledrie rechts (of links zitten).
Ze kunnen per keer maar 1 kant van je mond verdoven. ZOu niet opschieten als je hele mond verdoofd is.
Hij staat te trekken even geduld..quote:
Lieverd, ik heb dat ook gehad. Viel reuze mee, echt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:39 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Mensen.ik zit nu in de wachtkamer en ben serieus bang. Dwarsligger is het, dus dat is vast veel ingewikkelder dan een verstandskies die al eruit gegroeid is, zoals ik vorige keer had. Dat was 'gewoon' trekken. Nu niet. Echt.
Los daarvan voel je je tong natuurlijk minder goed en zou je makkelijker kunnen stikken, lijkt me??quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:30 schreef Moonah het volgende:
[..]
Klopt, weet ik.
Bij een ex van me hebben ze eens 4 kiezen tegelijk weggesneden.
Hij kwijlde aan alle kanten en ik heb hem toen zo veel mogelijk vloeibaar voedsel gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |