En dochterlief heeft zich verslapen netquote:Op maandag 12 oktober 2009 05:41 schreef Fannie het volgende:
Mogguh![]()
4.30 uur wakker op maandagochtend is niet leuk
komt goed, komt goedquote:Op maandag 12 oktober 2009 06:57 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ah, van harte Vicky!![]()
Ik moet straks dan toch echt mijn verstandskies weg laten snijden.![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:28 schreef Ticootje het volgende:
Ik lig nu nog. Jen was wat later wakker. Ik haat maandag, ik wil gewoon in bed blijven vandaag.
Hier ook. Eerste wat je denkt 'huuuu kop tussen de spijlen klem!' en dan vlieg je ernaartoe, kijkt madam je aan en zegt 'papa?'quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat was ook t eerste wat ik dacht vanmorgen. Mevrouwtje lag er laat in maar vond dat het om half 6 laat genoeg was om op te staan..
en te brullen, dat is iets nieuws, niet huilen maar WHRRRRRRRROAAAAAAAAAAAAAH, heel cute als je zo wakker schrikt
tijd om je scheermesjes er weer bij te pakkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 07:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hier ook. Eerste wat je denkt 'huuuu kop tussen de spijlen klem!' en dan vlieg je ernaartoe, kijkt madam je aan en zegt 'papa?'
Nou dan ben ik m`n dag uiterst relaxed begonnen hoor![]()
Ssssssssssttttt!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:58 schreef Asyniur het volgende:
Wanneer wordt die klok ook alweer verzet?
Wees blij dat ze hem niet op slot heeft gedaan, anders was je misschien nog verder van huis geweestquote:Op maandag 12 oktober 2009 07:52 schreef Kleurdoos het volgende:
tijd om je scheermesjes er weer bij te pakken
gisteren stond ik de was op te hangen op t balkon..klimt mevrouw tegen de deur op (kan er doorheen kijken omdat t veel glas is.. heb daar bijna 10 minuten gestaan omdat ik de deur niet open kon doen omdat ze anders naar buiten zou vallen
Mannen. Lastig, enerzijjds zou ik het laten liggen tot hij het nodig heeft.... anderzijds zorgt het voor zoveel troep he...quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:09 schreef Vicky het volgende:
Knap hoor Yppy dat je zo vroeg kunt sporten!arrgghhh mannen...
regelmatig zeg ik: gooi je vuile was in de wasmand/machine. Heb ik net een witte was aangezet en wat kom ik tegen.... Juist ja, vuile witte was van meneer, ergens gedropt op de grond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |