quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:30 schreef beequeen het volgende:
Interview met Tanja nu te zien op http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/.
Dus Johan is meer dan alleen geldschieter. Het geheel krijgt een soapachtig karakterquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Stefan van Fok heeft gebeld met Johan Vlemmix.
[ afbeelding ]
Vlemmix start met 24 uurs internet-tv
Media & Cultuur Johan Vlemmix start op 1 november een 24 uurs internet-tv kanaal. Dit zal gebeuren vanaf zijn woning en bedrijfspand Paleis Soestdijk 2 in Eindhoven waar eerder dit jaar The Bunker Online (TBO) vandaan kwam.
"Het wordt een interactief gebeuren die zich volledig in mijn huis afspeelt", vertelt Johan aan FOK!. "We gebruiken daarvoor niet alleen de bunker, die nog in de oude staat is, maar ook boven in het huis komen camera's. In totaal hangen er straks een stuk of vijftig. Verder hebben we de beschikking over een professionele regieruimte en een bluescreen."
Het geheel krijgt volgens Vlemmix een soapachtig karakter maar wel met een duidelijke programmering. "Zo kunnen mensen zelf bepalen wanneer en wat ze willen kijken. Want 24 uur televisie maken die voor iedereen leuk is, dat is onmogelijk. Wel wordt het interactief en verrassend. Zo kunnen er onverwacht mensen binnenvallen die dan in het programma terechtkomen. Verder is elk uur weer een nieuw uur televisie, we doen niet aan herhalingen."
Vlemmix is bezig om wat bekende Nederlanders te strikken voor zijn tv-zender. Welke, dat wil hij pas zeggen als ze definitief zijn. Wel kan Vlemmix al zeggen dat men straks uit meerdere streams kan kiezen. En deze zijn, in tegenstelling tot TBO, gratis. Over TBO gesproken: is een tweede seizoen dan definitief van de baan? Vlemmix: "Niet per se, want een dergelijke reallifesoap kan prima in de tv-zender worden geďntegreerd."
Wel is duidelijk dat Vlemmix de touwtjes strak in handen houdt van zijn zender: "Ik sta altijd open voor leuke ideeën en initiatieven. Maar ik ben degene die beslist. Het belangrijkste is dat het straks voor de kijker leuk wordt om naar ons te kijken."
.
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:05 schreef Marrije het volgende:
Dus Johan is meer dan alleen geldschieter. Het geheel krijgt een soapachtig karakter
Ik begin wel steeds nieuwsgieriger te worden.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
De kans is groot dat het begin inderdaad halve kracht zal zijn.
Ze willen niet alles afraffelen om de deadline te halen; nemen liever genoeg tijd om alles goed voor
te bereiden.Verwacht dus geen groundbreaking tv op 1 november... Het zal na verloop van tijd
steeds beter en leuker worden.
Je zou zeggen, wácht dan met uitzenden tot je iets fatsoenlijks neer kunt zetten, maar zo werkt
het niet bij Studio VlemmixHij heeft die datum nu eenmaal in zijn hoofd, dus er komen hoe dan
ook vanaf die dag beelden. Maar van de plannen die er zijn moet nog erg veel uitgewerkt worden,
en ik verwacht niet dat dat voor die tijd rond is allemaal.
Dit is een langlopend project. 1 november gaat de testfase in om te kijken of het allemaal werkt
zoals we willen, en intussen worden er steeds meer programma's uitgewerkt en verbouwingen gerealiseerd.
Na verloop van tijd moet er dan een leuke tv zender groeien, waar mensen ook interactief aan mee kunnen doen. Dat geeft weer naamsbekendheid, enzovoort.![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:17 schreef Dementor het volgende:
We krijgen nu testbeeld vanuit Eindhoven.
Ja, die saaie momenten vond ik ook helemaal niet erg. Hoop dat het nieuwe programma van Johan en allen die er aan meedoen leuk wordt. Fijn om weer eens streams te kijkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:15 schreef Marrije het volgende:Leuk. Het hoeft voor mij ook niet allemaal even enerverend te zijn, ik vond de 'saaie' momenten bij BB en DGK ook prima. Anders wil ik de deur niet meer uit voor boodschappen doen enzo
Ik vind het vaak gewoon gezellig om de streams op de achtergrond aan te hebben als ik wat anders aan het doen ben (op de computer).
da's nog 2 weekjes ....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:50 schreef Marrije het volgende:
Ja, ik ben ook wel weer toe aan streamsMaar ik las dat Mera zei 1 november. Dat is het ook al snel.
heb ook wel heimwee naar BB op fok zaterdag 15 april 2000 @ 23:17 Heimweequote:Op donderdag 15 oktober 2009 04:29 schreef spapaars het volgende:
Ruud, Bianca, Tara, Anouk, Cyrille, Mona en Karin waren te zien in de Sterrenplaybackshow.
Ze deden "Sex Bomb" van Tom Jones.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 april 2000 23:17 schreef Hunter het volgende:
Ik zag zojuist bij het zappen opeens een stukje van de sterren-playback-show. Sterren en BN-ers treden op voor het goede doel. Er was een introductie-filmpje van BB-Karin en Ruud die voor Natuurmonumenten iets zouden gaan doen. Vervolgens zag je Ruud als Tom Jones met als begeleiding alle BB-vrouwen verkleed als langharige vamps: Mona, Karin, Bianca, Sabine, Anouk en Cyrille. zelfs Tara was er bij. Toen ze wonnen ging met name Ruud verschrikkelijk uit zijn dak (eindelijk gewonnen).
Maar waar het me hier om gaat: ik zie die mensen dus ontzettend lol maken en genieten van het moment. Ook zie ik ze iets samen doen, met een gezamelijk doel.
Waarom straalt dat plezier niet van de bus af? Ik heb nu meer oprecht lachende mensen gezien dan in al die weken bus bij elkaar. Waarom ben ik blij om de BB-ers terug te zien, en waarom zal dat nooit het geval met de bussers zijn? Waarom zijn de bussers nooit een hechte groep geworden?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Trouwens nog een nieuwtje. Johan heeft op radio 8FM vanmorgen bevestigd
dat Jaap inderdaad een show krijgt op zijn internetzender.![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, en 's morgens is er voor de kleinsten een voorleesuurtje met kabouters.
Ik noem maar een zijstraat.
Het leuke is dus ook dat je waarschijnlijk ook van alles van achter de schermen meekrijgt.
Omdat alles live is en er in de andere ruimtes in het gebouw óók camera's hangen.
Zo krijgt het toch een beetje een RLS effect, maar dan gaat dat meer over alle perikelen in
een tv studio, in plaats van een vast aantal personen.
Hoewel je dat laatste natuurlijk ook weer kunt intergreren. En dat je daar dan op bepaalde uren
een samenvatting van uitzendt, terwijl er tegelijk ook een live stream van is.![]()
De mogelijkheden zijn wat dat betreft dus eindeloos. Er zal dus lekker geëxperimenteerd kunnen worden.
En dát maakt het leuk om te maken, en ook om naar te kijken denk ik.![]()
Mijn vermoeden dus bevestigd. Eerst de aankondiging dat Jaap toch op tv kwam. (welke zei hij er niet bij) En dan de zender van Vlemmix. 1+1=2quote:
internet tv. Jaap heeft nooit gezegd wat voor tvzender. Slim hoor. Het zou me trouwens niet verbazen als Huub later ook nog aanschuift.quote:
Dus telegraf gebruikt de party nu ook al als bronquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:01 schreef tuinfluiter het volgende:
'Gouden Kooi-Huub ging niet vreemd' van onze redactie
AMSTERDAM - Een bron laat weten waarom het huwelijk tussen Gouden Kooi-deelnemers
Huub en Claire op de klippen is gelopen.
[ afbeelding ]
Met haar eigen salon voor haarmode, nagelstyling en make-up hoopte Claire een goedlopende
zaak op touw te zetten", aldus een bron die dicht bij de familie staat aan het weekblad Party.
"Er is veel eigen geld geďnvesteerd maar dat betaalde zich niet goed terug.
Er moest elke maand geld bij, dus de zaak is verkocht en vorige week is de boel leeggehaald.
Huub en Claire woonden boven het pand. Claire zit nu bij haar ouders in Tilburg en Huub moest
de woning halsoverkop verlaten, omdat dat pand bij de zaak hoort."
Daarnaast had de blondine het totaal niet naar haar zin in Hilversum.
"Ze miste haar geboorteplaats Tilburg en wilde dichter bij haar ouders en vrienden zitten."
Vorige week verscheen er een bericht op Hyves waarin stond dat Huub was vreemdgegaan.
Ook zou de Gouden Kooi-deelnemer zijn vrouw hebben geslagen. "Onzin", laat de bron weten.
"Er is wel eens een gat in de deur geschopt en er vloog wel eens een telefoon door de huiskamer,
maar van fysiek geweld is mij niks bekend."
Huub en Claire hebben samen een dochtertje van drie maanden: Sophie.
[ afbeelding ]
Bron: De Telegraaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |