Ga je baas toch effe nog bevredigen met je kontlikkers skills jij vuile maatschappij kontlikker!!!!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:28 schreef kristyle het volgende:
[..]
Patje Boem Boem![]()
Die man is minstens even triest als jij bent.
Ik raad je aan die met zaad volgepompte aardappel uit je door enig beschaving west--vlaamse bek te halenquote:
Liefhebber van de plastiek-industrie ?quote:Op donderdag 9 september 2010 02:30 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
ps : Vanessa Hoefkens rules![]()
Nou en of en jij van de varkenskotten en veehandel in bruhhe en omstreken , mr.boerenlul uit west-vlhaornderéen ?quote:Op donderdag 9 september 2010 02:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Liefhebber van de plastiek-industrie ?
Nee, in "Holland" staan ze op jou te wachten.quote:Op donderdag 9 september 2010 02:36 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
West-vlaamse boeren , scheid olle asltemblieft af als apart land en tevens de andere provincies en laat Antwerpen met Holland samenvoegen want met olle hebben wij totaal géén referentiepunten of verbintenissen !
In de randstad hebben ze tenminste eigenheid zoals wij Antwerpenaren dat kennen!quote:Op donderdag 9 september 2010 02:39 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nee, in "Holland" staan ze op jou te wachten.
olle ??? Zul je ook zo spreken in 'Holland'quote:Op donderdag 9 september 2010 02:36 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
West-vlaamse boeren , scheid olle asltemblieft af als apart land en tevens de andere provincies en laat Antwerpen met Holland samenvoegen want met olle hebben wij totaal géén referentiepunten of verbintenissen !
Jullie horen iig tot dezelfde laag van de bevolking, jullie zijn beide namelijk marginale, intolerante separatistische vlaams belangers.quote:Op donderdag 9 september 2010 02:30 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
ps : Vanessa Hoefkens rules![]()
The Great Old...daar heb ik 2 jaar terug nog een gezellige avond beleefd na Antwerp - Malinwa! Lekker wat biertjes gedronken maar na afloop helaas een celletje ingekankerd samen met wat Antwerpse hooliesquote:Op donderdag 9 september 2010 02:27 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
[..]
Ga je baas toch effe nog bevredigen met je kontlikkers skills jij vuile maatschappij kontlikker!!!!!
Pisvee fan , toch?
Patrick Goots is tenminste een speler die een biertje komt drinken met de Antwerp Lads en de Feyenoorders in café The Great Old in de Hel van Deurne Noord en niet zoals een brugse west vlaamse boerenlul of genkse kontneuker of nóg erger een kielse gayboy in een gucci flikkersjasje en verwijfd louis vuitton jasje naar ze kutvillaatje heenhuppelt om daar wat akon en lil'wayne oftewel dj tiesto en armin van buuren hun nieuwste hits gekleed in een roze veels te strak shirtje te gaan luisteren terwijl ze chick hem neukt met een strap on.
Gegroet
Die brugse boer van een stijnen beuk ik de schedel in met men Air Maxen dus gooit die er maar uit en trouwens ik wil niet vlaanderen onafhankelijk, zedde zot? Dan zitten we nog altijd met die west vlaamse boerenlullen en die limburgse sukkels en sufkoppen, nee ik wil Vlaanderen bij Nederland of op z'n minst Antwerpenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:22 schreef kristyle het volgende:
[..]
Jullie horen iig tot dezelfde laag van de bevolking, jullie zijn beide namelijk marginale, intolerante separatistische vlaams belangers.
Stijnen
Swerts -- Vermaelen -- Simons -- Deschacht
Vertongen -- Defour
De Bruyne---------------Van Damme
De Sutter -- Vleminckx
Hier je fantastische Vlaamse ploeg
En jij een kontlikker of slaaf vd maatschappij die nul komma nul eigenheid heeft en onder tafel wordt gepraat door iedereen en over zich heen laat lopen door de eerste de beste cultuur of bevolking !!!! linkse vogel!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:22 schreef kristyle het volgende:
[..]
Jullie horen iig tot dezelfde laag van de bevolking, jullie zijn beide namelijk marginale, intolerante separatistische vlaams belangers.
Stijnen
Swerts -- Vermaelen -- Simons -- Deschacht
Vertongen -- Defour
De Bruyne---------------Van Damme
De Sutter -- Vleminckx
Hier je fantastische Vlaamse ploeg
hahahaha De Snellen Eddy verdient een standbeeld in mijn aan Blondines verslaafde ogen ! Alleen spijtig dat het een vuil rat vant kiel isquote:Op donderdag 9 september 2010 23:24 schreef BramKVO het volgende:
Ik begin meer en meer te vermoeden dat Nocturnal Johnny gewoon een typetje is van Chris VD Durpel. Een beetje de nieuwe Snellen Eddy.
Hahahah je bent niet de enige, ik kon 50 euro winst pakken als ze die voorsprong vasthielden!! Nu heb ik een magere 5 euro winst...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:56 schreef PIETR het volgende:
Vuile gore tyfusbelgen man, heel mn toto van 250 euries naar de klote door die prutsers. Godverdomme, word je helemaal gek na die 4-3, krijgen ze het voor elkaar om tegen 10 man nog een doelpunt tegen te krijgen
[ afbeelding ]
Een gok, je hebt de wedstrijd niet gezien? Het enige wat slecht was, was de verdediging bij hoekschoppen en de doelman. Het middenveld en de aanval waren juist briljant, in tijden niet meer zo'n goede wedstrijd gezien van België op dat vlak.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:25 schreef Shreyas het volgende:
Jeetje, België is wel erg slecht nu. Je speelt tegen 10 man, je staat 4-3 voor vlak voor tijd én dan nog geef je het weg
Nou, nou hoe briljant. 4-4 thuis tegen Oostenrijk dat een deel van de wedstrijd met tien man stond. Dan moet je je doodschamen, ondanks je 'goede spel'.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:21 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Een gok, je hebt de wedstrijd niet gezien? Het enige wat slecht was, was de verdediging bij hoekschoppen en de doelman. Het middenveld en de aanval waren juist briljant, in tijden niet meer zo'n goede wedstrijd gezien van België op dat vlak.
Maar goed, als Leekens wat verstand heeft, dan zal hij na analyse ook wel beseffen dat dààr het probleem ligt. Niet meer bij de aanval of bij een gebrek aan vechtlust en mentaliteit. Dat is ooit wel eens anders geweest bij België.
Maar nu is er weinig verbetering meer mogelijk. Overgewaardeerde knoeiers als Deschacht en Van Buyten (en Van Damme) stonden al naast de ploeg, daar kan je 't niet meer aan wijten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:21 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Een gok, je hebt de wedstrijd niet gezien? Het enige wat slecht was, was de verdediging bij hoekschoppen en de doelman.
Dat was wel een heel andere wedstrijd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:14 schreef BB-King het volgende:
De laatste keer dat Nederland tegen Oostenrijk moest stond Nederland al heel snel met 3-0 achter. Maar we wisten vervolgens wel met 3-4 te winnen. Helaas lukte dit de Belgen niet maar toch een puntje binnen.
't probleem is dat die overgewaardeerde knoeiers nu weer gaan roepen dat ze terug in de ploeg moeten , nog samen met de échte rotte appels genre "Stijnen' binnenkort ook wel allicht ...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar nu is er weinig verbetering meer mogelijk. Overgewaardeerde knoeiers als Deschacht en Van Buyten (en Van Damme) stonden al naast de ploeg, daar kan je 't niet meer aan wijten.
Hehe, precies. Ipv dat die doelman de bal rustig bijhoudt en ze het allemaal goed uitspelen gooit die doelman de bal uit en komt de bal terecht bij Hazard. Waarom hij dan naar binnen dribbelt, waar het druk was van de Oostenrijkers, snapt niemand. Counter om de oren. Verdediging was nergens en huppa daar zat de 4-4 in de touwen. Ongelofelijk dramatisch elftal is héél dat Belgie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:25 schreef Shreyas het volgende:
Jeetje, België is wel erg slecht nu. Je speelt tegen 10 man, je staat 4-3 voor vlak voor tijd én dan nog geef je het weg
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar nu is er weinig verbetering meer mogelijk. Overgewaardeerde knoeiers als Deschacht en Van Buyten (en Van Damme) stonden al naast de ploeg, daar kan je 't niet meer aan wijten.
Hij heeft waarschijnlijk, net als mij, de wedstrijd WEL gezien. De aanval was net zo waardeloos als de verdediging kan je eigenlijk wel stellen. Weet je waarom? Omdat de aanval meer kansen niet benutte dan wel. Wat een dotten van kansen kreeg Belgie in de eerste helft nadat Legear er aan de rechterkant er vandoor was. Hij gaf perfect voor, maar die centrumspitsen mistten als nooit te voren. Man, man, man, drie keer achter elkaar en drie keer was er de doelman op hun weg.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:21 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Een gok, je hebt de wedstrijd niet gezien? Het enige wat slecht was, was de verdediging bij hoekschoppen en de doelman. Het middenveld en de aanval waren juist briljant, in tijden niet meer zo'n goede wedstrijd gezien van België op dat vlak.
Maar goed, als Leekens wat verstand heeft, dan zal hij na analyse ook wel beseffen dat dààr het probleem ligt. Niet meer bij de aanval of bij een gebrek aan vechtlust en mentaliteit. Dat is ooit wel eens anders geweest bij België.
Als je er 4 'binnen' krijgt, dan ligt dat ook aan je aanval.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het ligt absoluut niet aan de aanval, die hebben er 4 gemaakt, dat is meer dan efficiënt genoeg. Je mag er gewoon nooit 4 binnen krijgen.
Ik vrees dat je het niet gezien hebt. Nogmaals: wat een dotten van kansen kregen de aanvallers van Belgie. Ik denk wel 8 of 9 als ik het me goed herinner. Dus aanval is bij lange na niet efficient genoeg geweest. Punt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het ligt absoluut niet aan de aanval, die hebben er 4 gemaakt, dat is meer dan efficiënt genoeg. Je mag er gewoon nooit 4 binnen krijgen.
Nee, de verdediging was gewoon knullig. In dat Oostenrijkse team liepen kerels rond van meer dan twee meter lang, dan verwacht je toch dat de coach van tevoren een goede strategie uitstippelt voor de stilstaande fases/hoekschoppen. En dat is niet gebeurd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:12 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik vrees dat je het niet gezien hebt. Nogmaals: wat een dotten van kansen kregen de aanvallers van Belgie. Ik denk wel 8 of 9 als ik het me goed herinner. Dus aanval is bij lange na niet efficient genoeg geweest. Punt.
Daar heb je een punt ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:38 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nee, de verdediging was gewoon knullig. In dat Oostenrijkse team liepen kerels rond van meer dan twee meter lang, dan verwacht je toch dat de coach van tevoren een goede strategie uitstippelt voor de stilstaande fases/hoekschoppen. En dat is niet gebeurd.
Die allerlaatste goal was dan weer een counter en een teken van tactische zwakheid en onervarenheid van de spelers. In plaats van de 4-3 voorsprong te verdedigen lieten ze zich opzwepen door het publiek en gingen ze op zoek naar 5-3 terwijl dat totaal onnodig was.
Maar aan de andere kant: Leekens speelde ook alles of niks op het einde van de wedstrijd. Ik geloof dat toen op het veld stonden: Vossen, Ogunjimi, Lukaku, Witsel, Hazard en Legear. Dat zijn zes aanvallende spelers. Ik kan me wel voorstellen dat het met nog maar een paar seconden op de klok als coach moeilijk is om die allemaal tot de orde te roepen en te laten verdedigen.
(Overigens: Vossen viel wel in positieve zin op omdat hij als spits zeer actief kwam meeverdedigen, thumbs up voor die kerel.)
Ik weet niet of het echt aan de verdediging op zich lag hoor ... Eerder aan het middenveld met Simons die het echt niet allemaal meer kan belopen en aan de dekking op stilstaande fases ...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:38 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nee, de verdediging was gewoon knullig. In dat Oostenrijkse team liepen kerels rond van meer dan twee meter lang, dan verwacht je toch dat de coach van tevoren een goede strategie uitstippelt voor de stilstaande fases/hoekschoppen. En dat is niet gebeurd.
Die allerlaatste goal was dan weer een counter en een teken van tactische zwakheid en onervarenheid van de spelers. In plaats van de 4-3 voorsprong te verdedigen lieten ze zich opzwepen door het publiek en gingen ze op zoek naar 5-3 terwijl dat totaal onnodig was.
Maar aan de andere kant: Leekens speelde ook alles of niks op het einde van de wedstrijd. Ik geloof dat toen op het veld stonden: Vossen, Ogunjimi, Lukaku, Witsel, Hazard en Legear. Dat zijn zes aanvallende spelers. Ik kan me wel voorstellen dat het met nog maar een paar seconden op de klok als coach moeilijk is om die allemaal tot de orde te roepen en te laten verdedigen.
(Overigens: Vossen viel wel in positieve zin op omdat hij als spits zeer actief kwam meeverdedigen, thumbs up voor die kerel.)
Ik vrees dat ik het wel heb gezien en dat jouw mening niet zo onweerlegbaar is als je zelf schijnt te denken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:12 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik vrees dat je het niet gezien hebt. Nogmaals: wat een dotten van kansen kregen de aanvallers van Belgie. Ik denk wel 8 of 9 als ik het me goed herinner. Dus aanval is bij lange na niet efficient genoeg geweest. Punt.
Onbegrijpelijk idd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:00 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ipv dat die doelman de bal rustig bijhoudt en ze het allemaal goed uitspelen gooit die doelman de bal uit en komt de bal terecht bij Hazard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |