Ga je baas toch effe nog bevredigen met je kontlikkers skills jij vuile maatschappij kontlikker!!!!!quote:Op dinsdag 7 september 2010 23:28 schreef kristyle het volgende:
[..]
Patje Boem Boem![]()
Die man is minstens even triest als jij bent.
Ik raad je aan die met zaad volgepompte aardappel uit je door enig beschaving west--vlaamse bek te halenquote:
Liefhebber van de plastiek-industrie ?quote:Op donderdag 9 september 2010 02:30 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
ps : Vanessa Hoefkens rules![]()
Nou en of en jij van de varkenskotten en veehandel in bruhhe en omstreken , mr.boerenlul uit west-vlhaornderéen ?quote:Op donderdag 9 september 2010 02:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Liefhebber van de plastiek-industrie ?
Nee, in "Holland" staan ze op jou te wachten.quote:Op donderdag 9 september 2010 02:36 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
West-vlaamse boeren , scheid olle asltemblieft af als apart land en tevens de andere provincies en laat Antwerpen met Holland samenvoegen want met olle hebben wij totaal géén referentiepunten of verbintenissen !
In de randstad hebben ze tenminste eigenheid zoals wij Antwerpenaren dat kennen!quote:Op donderdag 9 september 2010 02:39 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nee, in "Holland" staan ze op jou te wachten.
olle ??? Zul je ook zo spreken in 'Holland'quote:Op donderdag 9 september 2010 02:36 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
West-vlaamse boeren , scheid olle asltemblieft af als apart land en tevens de andere provincies en laat Antwerpen met Holland samenvoegen want met olle hebben wij totaal géén referentiepunten of verbintenissen !
Jullie horen iig tot dezelfde laag van de bevolking, jullie zijn beide namelijk marginale, intolerante separatistische vlaams belangers.quote:Op donderdag 9 september 2010 02:30 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
ps : Vanessa Hoefkens rules![]()
The Great Old...daar heb ik 2 jaar terug nog een gezellige avond beleefd na Antwerp - Malinwa! Lekker wat biertjes gedronken maar na afloop helaas een celletje ingekankerd samen met wat Antwerpse hooliesquote:Op donderdag 9 september 2010 02:27 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
[..]
Ga je baas toch effe nog bevredigen met je kontlikkers skills jij vuile maatschappij kontlikker!!!!!
Pisvee fan , toch?
Patrick Goots is tenminste een speler die een biertje komt drinken met de Antwerp Lads en de Feyenoorders in café The Great Old in de Hel van Deurne Noord en niet zoals een brugse west vlaamse boerenlul of genkse kontneuker of nóg erger een kielse gayboy in een gucci flikkersjasje en verwijfd louis vuitton jasje naar ze kutvillaatje heenhuppelt om daar wat akon en lil'wayne oftewel dj tiesto en armin van buuren hun nieuwste hits gekleed in een roze veels te strak shirtje te gaan luisteren terwijl ze chick hem neukt met een strap on.
Gegroet
Die brugse boer van een stijnen beuk ik de schedel in met men Air Maxen dus gooit die er maar uit en trouwens ik wil niet vlaanderen onafhankelijk, zedde zot? Dan zitten we nog altijd met die west vlaamse boerenlullen en die limburgse sukkels en sufkoppen, nee ik wil Vlaanderen bij Nederland of op z'n minst Antwerpenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:22 schreef kristyle het volgende:
[..]
Jullie horen iig tot dezelfde laag van de bevolking, jullie zijn beide namelijk marginale, intolerante separatistische vlaams belangers.
Stijnen
Swerts -- Vermaelen -- Simons -- Deschacht
Vertongen -- Defour
De Bruyne---------------Van Damme
De Sutter -- Vleminckx
Hier je fantastische Vlaamse ploeg
En jij een kontlikker of slaaf vd maatschappij die nul komma nul eigenheid heeft en onder tafel wordt gepraat door iedereen en over zich heen laat lopen door de eerste de beste cultuur of bevolking !!!! linkse vogel!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:22 schreef kristyle het volgende:
[..]
Jullie horen iig tot dezelfde laag van de bevolking, jullie zijn beide namelijk marginale, intolerante separatistische vlaams belangers.
Stijnen
Swerts -- Vermaelen -- Simons -- Deschacht
Vertongen -- Defour
De Bruyne---------------Van Damme
De Sutter -- Vleminckx
Hier je fantastische Vlaamse ploeg
hahahaha De Snellen Eddy verdient een standbeeld in mijn aan Blondines verslaafde ogen ! Alleen spijtig dat het een vuil rat vant kiel isquote:Op donderdag 9 september 2010 23:24 schreef BramKVO het volgende:
Ik begin meer en meer te vermoeden dat Nocturnal Johnny gewoon een typetje is van Chris VD Durpel. Een beetje de nieuwe Snellen Eddy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |