Yep, allemaal.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar dit zijn toch gewoon alle meisjes die zich aangemeld hebben? Niet de beste 300 neem ik aan of wel?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Ja, wat is er met IQM gebeurd eigenlijk?
quote:
Ik mag hopen van niet nee.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar dit zijn toch gewoon alle meisjes die zich aangemeld hebben? Niet de beste 300 neem ik aan of wel?
Nee, dat zijn alle tweeduizend "modellen".quote:
Hij is er nog.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En nu? Komt ie nooit meer op fok?![]()
Dan heeft het toch niets te maken met de kwaliteit van de selectiequote:
Alleen onder een kloon.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En nu? Komt ie nooit meer op fok?![]()
Wat schattigquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:52 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een goed idee![]()
.
Ik host een 'modellenwedstrijd', maak daar een site voor, kies de heetste 20 eruit en laat die bij een vriend van mij thuis 'op auditie' komen. Ik beloof ze gouden dromen, maar op één voorwaarde.
Ik kreeg laatst een foldertje in de bus van de gemeente om op te letten dat uw dochter niet in dit soort praktijken trapt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:52 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een goed idee![]()
.
Ik host een 'modellenwedstrijd', maak daar een site voor, kies de heetste 20 eruit en laat die bij een vriend van mij thuis 'op auditie' komen. Ik beloof ze gouden dromen, maar op één voorwaarde.
Ja, die neus is inderdaad een beetje...quote:
Lamon staat in het "sexy en gewaagd-topic".quote:
NEE.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lamon staat in het "sexy en gewaagd-topic".
Volgens mij blijven gewoon de mensen met de meeste stemmen over.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan heeft het toch niets te maken met de kwaliteit van de selectie? Elke randdebiel kan zich wel aanmelden maar als ze alle lelijke chicks eruit filteren dan blijft er vast een prachtige kern over
..
Ik heb dit idee door een Carry Slee boekje van m'n zusje dat ik uit verveling heb gelezenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een foldertje in de bus van de gemeente om op te letten dat uw dochter niet in dit soort praktijken trapt.
NEEEEEEEEeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
God, neequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
3 dagen geleden wil z'n nieuws terug.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Link.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Doe je mee? Je krijgt 10%.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil trouwens niet dat je dat gaat doen.
Ik heb niet de meeste stemmen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij blijven gewoon de mensen met de meeste stemmen over.Dan kan het alsnog een lelijke randdebiel zijn.
En jij stond erop te geilen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
3 dagen geleden wil z'n nieuws terug.
OH MIJN GOD IK WOU DAT IK DIT NOOIT GEZIEN HADquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat het nut daarvan isquote:
Iqm is weer eens bezig met zijn een van zijn kloons natuurlijk, dit is zo duidelijk in scene gezetquote:
[M S&G] FOK!kers sexy & Gewaagd #31quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tvp voor picen ik moest een beetje kwijlen toen ik jou als laatste reageerder zag staan, was het zonder foto
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Dat stemmen is gewoon bullshit. Iedereen denkt dat als ze bij de eerste twaalf zit dat ze dan door is, maar die stemmen hebben er geen fuck mee te maken, dat is gewoon een special effectquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh. Maar wat heeft dat stemmen dan voor nut?
Nu snap ik er helemaal niets meer van.
Je bent gewoon jaloers dat die fotograaf jou dat niet heeft aangeboden tijdens jouw shoot!!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat het nut daarvan is!
Fotograaf: 'Oeh hoe semi-erotisch is het om stroop over je geschikt te schenken'
Zij: 'Ooh hihi ik plak helemaal hihi!'
Die kwam ik ook al tegen en ik vond het drie keer niks.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was bíjna heel mooi geweest, maar er is iets raars met 'r mond.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:57 schreef Otis2.0 het volgende:
GOD NEE.DOE HET NIETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
GOD NEE.ja dat valt nog wel mee met dat programma wat nu op tv is, waar je gewoon roze piemels door het beeld ziet vliegen, met dat zonnebank geblaat enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Wat denk je dat ik had.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
OH MIJN GOD IK WOU DAT IK DIT NOOIT GEZIEN HAD
NIGHTMARES AAARRGGHGH KILL ZOTHEID KILL ZOTHEID BLEGH GET THOSE IMAGES OUT OF MY HEAD RUTUDUDUDUDUDUD![]()
![]()
GOD NEE.Hij heeft zich bedacht toen hij 1 lijn geschoren had op z'n buik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Nee met dr tanden, die staan te ver vooruit en zijn te grootquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, 30%.quote:
Blegh, ik vind haar helemaal niks.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Duh.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
P.s. Is het trouwens vreemd dat ik liever naar de S&G van de vrouwen kijk dan naar die van de mannen. Ik vind die van de mannen meestal een beetje vies.
Allure_, komt dit je bekend voor?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Huh? Mijn fotoboek is altijd leeg geweest. Overvolle fotoboeken.
quote:Sta aan de rand van je bed. Een lege stille kamer aan het einde van een lange gang, met alleen maar apparatuur en slangetjes waar je bijna onder bedolven wordt. Ik pak voorzichtig je hand vast, die verrassend warm en zacht aanvoelt, in de hoop dat je die lieve pret oogjes weer opent. Ik weet dat dat niet meer gaat gebeuren, maar het liefst zou ik naast je gaan liggen totdat je weer wakker wordt. Je afscheid komt steeds dichter bij en ik sta machteloos. Ik probeer me te troosten met de gedachten dat jij altijd al hebt geweten dat je jong zou sterven, en dat je hier vrede mee zou hebben. Te bizar voor woorden, maar God heeft een plan voor ons allemaal zei je me. Het 'plan' ja.. ik wil geen afscheid van je nemen. Ook al ga je dan weg, laat me niet in de steek.
Even later loop ik alleen naar huis, jou in stilte achterlatend. Maar dan word het me weer even teveel, als ik bedenk dat ik jouw glimlach zo ontzettend missen zal.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Vandaag is het dan zover. We wisten allemaal dat het er aan zat te komen, maar als het dan eenmaal gebeurd, voelt het als een kei-harde klap in je gezicht. Tranen rollen over mijn wangen, en ik kan ze niet meer stoppen. Vanaf nu zo definitief, geen weg meer terug, een leven zonder jou. Ik sluit m'n ogen en zie je voor me. Vergeef me, dat ik niks gedaan of gezegd heb om je te laten blijven. Als ik dit geweten zou hebben, zou ik geprobeerd hebben om het makkelijker voor je te maken. Maar nu laat je me hier alleen. God, ik heb er geeneens woorden voor. Ik las gisteren nog je smsjes, en vond er eentje waarin stond dat je me zo mistte. Je mistte me ja, maar heb je enig idee hoeveel meer ik jou nu moet missen? Ik hoop dat jij nu je rust hebt gevonden en weer terug bent bij je lieve moeder.. Nooit zal ik begrijpen waarom je weg bent gegaan, geen prachtig afscheid, helemaal niks. Het was gewoon tijd voor jou om te gaan, nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nÛg duidelijker aan..
01.06.2008
30% van alle seks die ik dan heb?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, 30%.
P.s. Is het trouwens vreemd dat ik liever naar de S&G van de vrouwen kijk dan naar die van de mannen. Ik vind die van de mannen meestal een beetje vies.
Ja maar Lamon.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja dat valt nog wel mee met dat programma wat nu op tv is, waar je gewoon roze piemels door het beeld ziet vliegen, met dat zonnebank geblaat enzo
Wat, ik vind hem wel sexy. Mag ikquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[M S&G] FOK!kers sexy & Gewaagd #31
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat die fotograaf jou dat niet heeft aangeboden tijdens jouw shoot!!!
Dat heb ik ook hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, 30%.
Niks mis meequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, 30%.
Ik zat laatst ook verkeerdquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik had.
Ik dacht dat ik in het vrouwentopic zat.![]()
Sowieso.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, 30%.
Dat is wel even een sentimenteel punt in mijn leven geweest hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Allure_, komt dit je bekend voor?
[..]
Ik vind haar schattig.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:00 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze lief. Ook omdat ze dit schrijft
.
Kledingmaat 38
Jeansmaat 30 of groter
Opmerking Het lijkt met echt super leuk om aan deze modellenwedstrijd mee te doen, misschien heb ik niet de juiste maat, maar wel de goede uitsraling. Ik hoop dat jullie iets aan me hebben!! xxx Eline
Hoezo moet ik seks hebben met chicks?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
30% van alle seks die ik dan heb?Oei.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik zat in Lamon zijn geschiedenis te lezen. Naar aanleiding van wat hij postte over de SC. Vandaar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niks mis mee
[..]
Ik zat laatst ook verkeerd
Maar ik stopte na de OP al
Dat is juist.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:00 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze lief. Ook omdat ze dit schrijft
.
Kledingmaat 38
Jeansmaat 30 of groter
Opmerking Het lijkt met echt super leuk om aan deze modellenwedstrijd mee te doen, misschien heb ik niet de juiste maat, maar wel de goede uitsraling. Ik hoop dat jullie iets aan me hebben!! xxx Eline
Je kreeg 10%, dat was mijn aanbod. En aangezien ik alleen seks heb met die chicks maar niets verdien, mocht je dus 10% van alle seks hebben. Maar je wilde 30%.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo moet ik seks hebben met chicks?
Jij wil wel eens een likje nemen van zijn lollipop?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat, ik vind hem wel sexy. Mag ik?
M'n archief.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is wel even een sentimenteel punt in mijn leven geweest hoor. Waarom vindt jij dat soort dingen terug
? Ik dacht nog wel dat ik al aardig op het nerd niveau zat
.
Nee, zij wil met 30% van die meisjes seks hebben!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je kreeg 10%, dat was mijn aanbod. En aangezien ik alleen seks heb met die chicks maar niets verdien, mocht je dus 10% van alle seks hebben. Maar je wilde 30%.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:59 schreef Smart_ass het volgende:
Gatverdamme. Ik weet niet, maar ik vind Fokkers sexy en gewaagd altijd zo NIET sexy gewoon.
Die is van jou, right?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De foksters doen het beter!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:02 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom vind ik gladgeschoren mannen echt 3 keer niks, gatverdamme zeg.
It's you, hm?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij laat gewoon elke avond een programmaatje lopen dat een kopie van heel FOK! maakt.quote:
Joh, moet je dit:quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, 30%.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dit vergelijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logisch dat je liever naar vrouwen kijkt!Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Geef me maar 100% van jouw seks dan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je kreeg 10%, dat was mijn aanbod. En aangezien ik alleen seks heb met die chicks maar niets verdien, mocht je dus 10% van alle seks hebben. Maar je wilde 30%.
Psycho turkquote:
Wat heeft zij dan voor rare kleur tepels.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Joh, moet je dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dit vergelijkenWie is die eerste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logisch dat je liever naar vrouwen kijkt!
En lamon heeft trouwens een best dikke buik
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Kale mannen zijn waardeloos. Je bent man om je beharing. Ga je het wegscheren. Rot toch op. Ik wil haar op het mannenlichaam, thank God I do have one with some hairz0rs.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Oke zo'n baardje is ook wel te doen.
Doet me denken aan het carnavalsjasje van een vriend van me.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JA!!!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja maar lamon? is dat lamon dan?
Neem jij die, neem ik deze!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat sowieso. Al blijf ik het echt slutty vinden om jezelf zo op internet te zetten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En harig.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wie is die eerste?
En lamon heeft trouwens een best dikke buik
Boehoequote:Op maandag 12 oktober 2009 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kale mannen zijn waardeloos. Je bent man om je beharing. Ga je het wegscheren. Rot toch op. Ik wil haar op het mannenlichaam, thank God I do have one with some hairz0rs.
Ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja maar lamon? is dat lamon dan?
Ik herken je tieten, leugenaar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Zou ik wel graag willen though!
Haar wat ik niet op m'n hoofd heb heb ik ergens anders wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Boehoe
Maar het zal dus nooit wat worden tussen Zotheid en jou?
Die hand in het broekje is wat sletterig ja, maar ik vind het niet waanzinnig sletterig, de foto's blijven verhullendquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Al blijf ik het echt slutty vinden om jezelf zo op internet te zetten.
En ik heb het jasje in je kast zien liggen. Ik vroeg toen nog of jij ook carnaval vierdequote:Op maandag 12 oktober 2009 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah man lul nietmijn tieten zijn kleiner
!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Boehoe
Maar het zal dus nooit wat worden tussen Zotheid en jou?
Verhullend?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die hand in het broekje is wat sletterig ja, maar ik vind het niet waanzinnig sletterig, de foto's blijven verhullend
Moet ik mij daar zoiets bij voorstellen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Haar wat ik niet op m'n hoofd heb heb ik ergens anders wel.
Dudequote:Op maandag 12 oktober 2009 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Moet ik mij daar zoiets bij voorstellen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En ik heb het jasje in je kast zien liggen. Ik vroeg toen nog of jij ook carnaval vierde.
Dude.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soms kan ik er gewoon niet vanaf blijven.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:08 schreef Adolecens het volgende:
Zat je weer met de knopjes te spelen Bt?
Gatverdamme.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Vertrouw op mijn onfeilbare tieten- en gezichtengeheugen.quote:
Misschien moet je je eigen forum even checken en kijken of je daar nog wat met de knopjes kan doenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Soms kan ik er gewoon niet vanaf blijven.
Die tieten zou iedereen kunnen herkennen, niet alleen jij.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
Vertrouw op mijn onfeilbare tieten- en gezichtengeheugen.
Dan geloof je me niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die tieten zou iedereen kunnen herkennen, niet alleen jij.
Bron? Bewijs? Vergelijkingsmateriaal?quote:
Godverdomme zegquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien moet je je eigen forum even checken en kijken of je daar nog wat met de knopjes kan doen
Bron, ik, bewijs, geen, vergelijkingsmateriaal, geen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bron? Bewijs? Vergelijkingsmateriaal?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Godverdomme zegaltijd als ik oplet doen ze niets, en kijk ik 3 seconden de andere kant op is het chaos.
Je speelt de ik-ben-het-niet-dus-complimenten-zijn-tof-maar-als-ze-het-afkraken-weten-ze-toch-niet-dat-ik-het-ben-kaart.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bron, ik, bewijs, geen, vergelijkingsmateriaal, geen.
Jullie mogen best denken dat dat mijn lichaam isals het dat was zou ik er namelijk trots op zijn.
Is er wel?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:17 schreef Skylark. het volgende:
Waarom is er niet zoiets voor jongens.
Ja genant. Bedankt dat je me erop weesquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:17 schreef Adolecens het volgende:
Nu zullen we nooit weten wat ie gaat doen
En het was langer dan 3 seconden, ruim 5 kwartier!
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:17 schreef Allure_ het volgende:
Dat meisje van die foto heeft kort blond haar, dus het is bt niet. Bovendien heeft ze niet dezelfde cupmaat
.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:17 schreef Allure_ het volgende:
Dat meisje van die foto heeft kort blond haar, dus het is bt niet. Bovendien heeft ze niet dezelfde cupmaat
.
Bovendien zijn m'n navel en tepels ook heel andersquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:17 schreef Allure_ het volgende:
.
Oh, vertel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:17 schreef Allure_ het volgende:
.
En je kont ook.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bovendien zijn m'n navel en tepels ook heel anders(gelukkig)
Neem nog een biertje ofzo, dan ga je vast wmeer in details tredenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bovendien zijn m'n navel en tepels ook heel anders(gelukkig)
Ik had een visual voordat ik wist dat ik een visual had.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:20 schreef Allure_ het volgende:
Bt en ik hebben wel eens aan elkaar gefriemeld, vandaar dat ik dat weet.
Ja snoesje, rustig maar, we plaatsen niets uit besloten foraquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:19 schreef Adolecens het volgende:
Trouwens, dit zijn toch wel de US foto's en niet de KPD foto's he?
Neequote:Op maandag 12 oktober 2009 00:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neem nog een biertje ofzo, dan ga je vast wmeer in details treden
Die ook al jaquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:20 schreef Allure_ het volgende:
Bt en ik hebben wel eens aan elkaar gefriemeld, vandaar dat ik dat weet.
Van?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:21 schreef Skylark. het volgende:
Please, laat me niet de EXIF-data opzoeken.
(L) (L) (L)quote:
Dat is de data van die foto. Hij is gezet op een Mac en gemaakt met een Sony camera. Jij mag één keer raden wie een Mac en een Sony camera heeft.quote:
ja, handig progamma is dat welquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:24 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Mac, Sony camera.
Please. Ik vergeet nooit een tiet.
Ik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is de data van die foto. Hij is gezet op een Mac en gemaakt met een Sony camera. Jij mag één keer raden wie een Mac en een Sony camera heeft.
Chivez.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is de data van die foto. Hij is gezet op een Mac en gemaakt met een Sony camera. Jij mag één keer raden wie een Mac en een Sony camera heeft.
Heeft zij geen Vintage Canon SLR, AE-1?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet, wel een Canon thoughquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben het niet op de foto'squote:Op maandag 12 oktober 2009 00:27 schreef Syb-rund. het volgende:
toch snap ik niet waarom bt haar foto's zo op een forum plempt, maar dat is waarschijnlijk wel iets vrouwelijks
Geen idee, ik onthoud nooit camera's.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heeft zij geen Vintage Canon SLR, AE-1?
Nee, hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:27 schreef Syb-rund. het volgende:
toch snap ik niet waarom bt haar foto's zo op een forum plempt, maar dat is waarschijnlijk wel iets vrouwelijks
Ook, ja. En een Canon EOS 400D!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heeft zij geen Vintage Canon SLR, AE-1?
Ik heb de film nog wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zou geen foto's meer van me maken nadat je me GHB had gevoerd Ludo![]()
!
Je geeft toe dat dat jij het bent?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zou geen foto's meer van me maken nadat je me GHB had gevoerd Ludo![]()
!
Come on.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ook, ja. En een Canon EOS 400D!
Pics van je fotocamera !quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 12 oktober 2009 00:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je geeft toe dat dat jij het bent?
Hoe bedoel je hoe kom ik anders aan die fotoquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Come on.
Hoe kom jij anders aan die foto. Hij heeft nog een Nederlandse titel ook.
Sowieso laat jij geen Photoshop-sporen achter in de EXIF van je foto's.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bt heeft een heel andere navelquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:27 schreef Syb-rund. het volgende:
En nu die ene waar je kaal bant.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Omdat ik niet photoshopquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sowieso laat jij geen Photoshop-sporen achter in de EXIF van je foto's.
Jawelquote:
Doe je ze de groetjes van mequote:Op maandag 12 oktober 2009 00:33 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga mijn eigen voorgevel maar eens even bewonderen in bed.
Slaap lekker allemaal.
Geef ze een aaitje namens mij. Slaap lekker, pop.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:33 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga mijn eigen voorgevel maar eens even bewonderen in bed.
Slaap lekker allemaal.
Dat was ook mijn bronquote:
Dit edit ik nu weer even wegquote:
Dat weet ik schatjequote:Op maandag 12 oktober 2009 00:35 schreef Skylark. het volgende:
Breath, ik heb zelf je camera vastgehouden en een kwartier naar de merknaam gezocht. Denk je dat ik die ooit nog vergeet? Canon, 400Watt, right. Volgende keer mag je best meespelen
.
400Watt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:35 schreef Skylark. het volgende:
Breath, ik heb zelf je camera vastgehouden en een kwartier naar de merknaam gezocht. Denk je dat ik die ooit nog vergeet? Canon, 400Watt, right. Volgende keer mag je best meespelen
.
Giftievoormnhoney,quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit edit ik nu weer even weg!
[..]
Dat weet ik schatjemaar ik geloofde je serieus dat je er overtuigd van was
!
[ Bericht 7% gewijzigd door Breathtaking op 12-10-2009 00:36 ]quote:
Ze had een Canon dojo, je vroeg ons zelfs nog of je moest checken voor foto's op haar camera.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
en dan doe je er een waar je de navel niet duidelijk kan zien, dat kan net zo goed een schaduw zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een oude foto!
In before the edit!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan je eigen foto laten staan.
NOES!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die deed ik als laatst, en nu zal ik jouw post ook moeten editten!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Repareer je hem weer?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:38 schreef Zotheid het volgende:
[quote]Op maandag 12 oktober 2009 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik schatjemaar ik geloofde je serieus dat je er overtuigd van was
!
En dan je eigen foto laten staan.
Het is natuurlijk stom om te zeggen dat je hem gaat verwijderen voor je dat ook daadwerkelijk gedaan hebt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
Ik geef opik had die foto in eerste instantie niet moeten plaatsen, doe ermee wat je wil
![]()
!
Ruim jij het wel op?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
Ik geef opik had die foto in eerste instantie niet moeten plaatsen, doe ermee wat je wil
![]()
!
Nee, maar het is wel leuk om te plagen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ik raak er niet echt opgewonden van.
Jij slaat alles op dezelfde manier op.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:43 schreef Japsnars het volgende:
Zotheid, iedere keer dat ik jouw avatar zie, moet ik aan Remlof denken![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij slaat alles op dezelfde manier op.
[..]En bedankt.
Ja hoorquote:
Het waren m'n fitness buikspierenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
Ik raak er niet echt opgewonden van.
Pics?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor!
[..]
Het waren m'n fitness buikspierendie zijn ook niet om opgewonden van te raken, die zijn stoer
!
Tegenwoordig heb ik een knuffelbuikje!
One mile to every inch ofquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor!
[..]
Het waren m'n fitness buikspierendie zijn ook niet om opgewonden van te raken, die zijn stoer
!
Tegenwoordig heb ik een knuffelbuikje!
quote:
Bah, zwangere vrouwen.quote:
QUE?!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:45 schreef Japsnars het volgende:
Ik moet binnenkort eens langs de plastisch chirurg, want:
[ afbeelding ]
Ik heb al vanaf mijn 9e een litteken net op dat stukje tussen je bovenlip en je wang; in dat kuiltje daar. En daardoor heeft het nooit echt goed kunnen groeien waardoor mijn bovenlip - naar mijn inziensquote:
verstopte neus?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:45 schreef Japsnars het volgende:
Ik moet binnenkort eens langs de plastisch chirurg, want:
[ afbeelding ]
wat?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf mijn 9e een litteken net op dat stukje tussen je bovenlip en je wang; in dat kuiltje daar. En daardoor heeft het nooit echt goed kunnen groeien waardoor mijn bovenlip - naar mijn inziens- te kort is
=[ Splash the cash dan maar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf mijn 9e een litteken net op dat stukje tussen je bovenlip en je wang; in dat kuiltje daar. En daardoor heeft het nooit echt goed kunnen groeien waardoor mijn bovenlip - naar mijn inziens- te kort is
Tijd voor mij om te gaan zwemmen in een diepe zee van dekensquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
One mile to every inch of
Your skin like porcelain
One pair of candy lips and
Your bubblegum tongue
Nee lol, het is nog wel best lang maar het zou best een paar mm langer mogenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:56 schreef LudoSanders het volgende:
Gewoon een hazenlip. Hahahaha, Japsnars heeft een hazenlip.
En daar heb je wel duizend euro voor over ? Of hoe duur is het ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee lol, het is nog wel best lang maar het zou best een paar mm langer mogen
IS DAT NIET DIE FOKSTER?!quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:34 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Moet een hele simpele ingreep zijn dus het kan nooit al te duur zijn en mijn ouders zullen in ieder geval wel betalenquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En daar heb je wel duizend euro voor over ? Of hoe duur is het ?
Heb je er zoveel last van dan ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Moet een hele simpele ingreep zijn dus het kan nooit al te duur zijn en mijn ouders zullen in ieder geval wel betalen
IK HEB MIJN SLAAP NODIG, WAAR IS MIJN BED GEBLEVEN.quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroeg opstaan, doet rare dingen met je, is het niet ?
Dat was snelquote:Op maandag 12 oktober 2009 07:27 schreef Mozy het volgende:
en nu heb ik nog maar 1 uur over
Wat moest ik ookal weer voor huiswerk maken?
Ik ook, eerste wekker ging om 6:00; vervolgens weer om 6:30 en toen werd het 7 uur en ineens was het 7:35 en lag ik nog lekker op mijn zij. Het is een wonder dat ik niet heb doorgeslapen tot 10:00quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:44 schreef kurk_droog het volgende:
mohge
Ik zette de wekker van 6: 15 naar 7 naar 7:30![]()
![]()
Klote ochtend
![]()
![]()
Dit.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:24 schreef Crack_ het volgende:
Dit is écht een kutochtend, sowieso maandag
Oeh, die heb ik ook nog ja.quote:
In de bieb!quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, die heb ik ook nog ja.Nu lekker leren in de bieb.
DSB bankquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent zeker aan het bidden voor de dsb bank?
Ja hypotheek om mijn weekend te financieren?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik veel, misschien ben jij wel één van die hypotheek huilies
Van Leen, van Frisiaquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja hypotheek om mijn weekend te financieren?
Een dubbeltje op zijn kant?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
Weet je wat ik van de week zag, in "Een dubbeltje op zijn kant" ?
Een tv programma over mensen met schulden die dan niet meer weten hoe ze eruit moeten komen.quote:
100 euro lenen ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een tv programma over mensen met schulden die dan niet meer weten hoe ze eruit moeten komen.
Nou, maar wat ik dus zag was het volgende: Meneer en mevrouw hadden via voorschotje.nl (_! x1000) 100 euro 'geleend' zonder rente te betalen. Klinkt als een topdeal
![]()
Ze zouden slechts 25 euro vergoeding per maand betalen voor de 'onkosten'.
Totdat ze gingen nadenken, en tot de conclusie kwamen dat ze zo 25% rente per maand betaalden_! x2000
Ja, dat dusquote:
Je bent wel heel stom als je 100 euro gaat lenenquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Leer lezen stuk verdriet, dat staat er toch
geldlenersquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat dusEn het dan als 'renteloze lening' aan jezelf verkopen omdat het geen rente heet maar behandelingskosten
Er zijn mensen waarbij de nood zo hoog is, dat ze in dit soort troep trappen. Waardoor het alleen maar erger wordt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bent wel heel stom als je 100 euro gaat lenen
Per maand hé? Als je dus na die 30 dagen betaald, mag je nog een keer 25 euro behandelingskosten ophoestenquote:
die nood hoog had ik dus vanochtend, moet je naar de wc zit je hele broek onder de derriequote:Op maandag 12 oktober 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er zijn mensen waarbij de nood zo hoog is, dat ze in dit soort troep trappen. Waardoor het alleen maar erger wordt.
[..]
Per maand hé? Als je dus na die 30 dagen betaald, mag je nog een keer 25 euro behandelingskosten ophoesten![]()
Hoppá, 50% rente.
Ik ga ook 100 uitlenen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |