Yep, allemaal.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar dit zijn toch gewoon alle meisjes die zich aangemeld hebben? Niet de beste 300 neem ik aan of wel?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Ja, wat is er met IQM gebeurd eigenlijk?
quote:
Ik mag hopen van niet nee.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar dit zijn toch gewoon alle meisjes die zich aangemeld hebben? Niet de beste 300 neem ik aan of wel?
Nee, dat zijn alle tweeduizend "modellen".quote:
Hij is er nog.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En nu? Komt ie nooit meer op fok?![]()
Dan heeft het toch niets te maken met de kwaliteit van de selectiequote:
Alleen onder een kloon.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En nu? Komt ie nooit meer op fok?![]()
Wat schattigquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:52 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een goed idee![]()
.
Ik host een 'modellenwedstrijd', maak daar een site voor, kies de heetste 20 eruit en laat die bij een vriend van mij thuis 'op auditie' komen. Ik beloof ze gouden dromen, maar op één voorwaarde.
Ik kreeg laatst een foldertje in de bus van de gemeente om op te letten dat uw dochter niet in dit soort praktijken trapt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:52 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb een goed idee![]()
.
Ik host een 'modellenwedstrijd', maak daar een site voor, kies de heetste 20 eruit en laat die bij een vriend van mij thuis 'op auditie' komen. Ik beloof ze gouden dromen, maar op één voorwaarde.
Ja, die neus is inderdaad een beetje...quote:
Lamon staat in het "sexy en gewaagd-topic".quote:
NEE.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lamon staat in het "sexy en gewaagd-topic".
Volgens mij blijven gewoon de mensen met de meeste stemmen over.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan heeft het toch niets te maken met de kwaliteit van de selectie? Elke randdebiel kan zich wel aanmelden maar als ze alle lelijke chicks eruit filteren dan blijft er vast een prachtige kern over
..
Ik heb dit idee door een Carry Slee boekje van m'n zusje dat ik uit verveling heb gelezenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een foldertje in de bus van de gemeente om op te letten dat uw dochter niet in dit soort praktijken trapt.
NEEEEEEEEeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
God, neequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
3 dagen geleden wil z'n nieuws terug.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Link.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Doe je mee? Je krijgt 10%.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil trouwens niet dat je dat gaat doen.
Ik heb niet de meeste stemmen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij blijven gewoon de mensen met de meeste stemmen over.Dan kan het alsnog een lelijke randdebiel zijn.
En jij stond erop te geilen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
3 dagen geleden wil z'n nieuws terug.
OH MIJN GOD IK WOU DAT IK DIT NOOIT GEZIEN HADquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat het nut daarvan isquote:
Iqm is weer eens bezig met zijn een van zijn kloons natuurlijk, dit is zo duidelijk in scene gezetquote:
[M S&G] FOK!kers sexy & Gewaagd #31quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tvp voor picen ik moest een beetje kwijlen toen ik jou als laatste reageerder zag staan, was het zonder foto
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Dat stemmen is gewoon bullshit. Iedereen denkt dat als ze bij de eerste twaalf zit dat ze dan door is, maar die stemmen hebben er geen fuck mee te maken, dat is gewoon een special effectquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh. Maar wat heeft dat stemmen dan voor nut?
Nu snap ik er helemaal niets meer van.
Je bent gewoon jaloers dat die fotograaf jou dat niet heeft aangeboden tijdens jouw shoot!!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat het nut daarvan is!
Fotograaf: 'Oeh hoe semi-erotisch is het om stroop over je geschikt te schenken'
Zij: 'Ooh hihi ik plak helemaal hihi!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |