Dat heb ik geloofd tot mijn 13equote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef swarmahoer het volgende:
als je je korstjes niet opeet zal je nooit kunnen fluiten
Ja maar wat als je nou geen 15 minuten hebt?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon op kamertemperatuur laten ontdooien. Is na een kwartier ofzo wel gebeurd.
20-30quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:48 schreef Palomar het volgende:
20-30 seconden voor 2 sneetjes brood gaat hier al jaren goed.
Neejoh dat wordt niet lekkerquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:59 schreef Adelante het volgende:
Koop een broodrooster en ontdooi ze daar in!
beter dan in een magnetronquote:
Alsof een brood altijd precies 's avonds/'s ochtends op is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:58 schreef Nobu het volgende:
Gooi die dingen uit de vriezer als je uit bed komt en ga eerst douchen oid.
Ik heb al mijn brood in de vriezer en doe altijd gewoon eruit als ik ze wil eten je weet gewoon 30 secondjes in de magnetronzorquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alsof een brood altijd precies 's avonds/'s ochtends op is.
Ik eet nooit witbroodquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:11 schreef TNA het volgende:
Ben ik de enige die weleens ontdooid witbrood in de magnetron doet?
Defrost stand: na een half uur nog niet ontdooid.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:05 schreef Pablo88 het volgende:
Defrost stand gebruiken.
Of gewoon brood uitleggen 15 min. van te voren. Dat werkt nog het allerbeste.
Nee werkt niet want dan wordt het droog. En een heel mik eruit halen en in de broodtrommel leggen werkt ook niet want na 2 dagen is de versheid er echt af, no matter wat je doet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Leg je brood gewoon al uit de vriezer voor je brood eet.
Dan droogt je brood alleen nog maar meer uit....quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Je kan je brood in servet/keukenpapier wikkelen en dat in de magnetron doen. Dat werkt iig wel bij het bereiden van die goekope worstenboordjes.
Bij mij werkt ie in ieder geval best goed met brood. zou niet weten hoe die het met vlees doet overigens. Het is een Brandt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:33 schreef Noin het volgende:
[..]
Dan droogt je brood alleen nog maar meer uit....
@Jogy:
Werkt de defrost stand bij jou echt??
Bij mijn mam doet ie totaal niks maar dat is een 600 watt nuke, bij mij doet ie wel wat maar geen idee wat ie doet behalve herrie maken. Serieus ik kan een karbonade met geen mogelijkheid ontdooit krijgen in de defrost stand. Enige wat werkt is 120 minuten op defrost maar ik heb zo'n vermoeden dat als ik dat stuk vlees gewoon 120 minuten naast de koelkast laat liggen dat ie dan ook ontdooit is...
Tis een Samsung trouwens. Gewoon vol nuken doet ie wel goed, een bak met doperwten en worteltjes begint al te ontploffen na 10-15 seconden. Maar defrost.. nope..
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon op kamertemperatuur laten ontdooien. Is na een kwartier ofzo wel gebeurd.
Het gaat hier over harde korsten. Dat betekent droog brood.quote:Op maandag 12 oktober 2009 03:06 schreef NoBody122 het volgende:
Als je een combi-oven hebt, gewoon de oven-functie gebruiken i.p.v. magno
Met een mond vol korst kun je ook niet fluitenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef swarmahoer het volgende:
als je je korstjes niet opeet zal je nooit kunnen fluiten
idd wat een kut manier om te zeggen dat je iets in een magnetron doet.quote:
Geen voorgesneden brood kopen. Ongesneden gaat een stuk langer mee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:28 schreef Noin het volgende:
[..]
Nee werkt niet want dan wordt het droog. En een heel mik eruit halen en in de broodtrommel leggen werkt ook niet want na 2 dagen is de versheid er echt af, no matter wat je doet.
Gewoon in de vriezer laten, losse sneeen eruit halen en nuken in een zakje.
Opgesneden brood? 1890 beldequote:Op maandag 12 oktober 2009 10:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Geen voorgesneden brood kopen. Ongesneden gaat een stuk langer mee.
Nee, 2009 belde terug.quote:
10 seconden per boterham op 600 watt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:45 schreef TwyLight het volgende:
Dit heb ik dus bijna altijd he, ik heb nog steeds het perfecte seconden-aantal niet gevonden voor het ontdooien van bevroren brood!
Als ik mijn bevroren sneetjes er dan uit haal zijn ze eerst lekker ontdooit en warm maar zodra ze dan afkoelen (binnen 20sec.) zijn die korsten soms keihard!!!
Zit ik hier dus net een broodje frikandel te eten met betonnen korsten
FML [ afbeelding ]
Ik las de OP verkeerdquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:33 schreef Noin het volgende:
[..]
Dan droogt je brood alleen nog maar meer uit....
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:58 schreef Nobu het volgende:
Gooi die dingen uit de vriezer als je uit bed komt en ga eerst douchen oid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |