quote:Op woensdag 4 november 2009 11:59 schreef Fogel het volgende:
De oudste is dus 4.
Jonger dan 4?? Heeft die ook FB?quote:
Absoluut, vooral omdat ze zo vaak intercontinentaal reistquote:Op woensdag 4 november 2009 13:04 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Oja, dat gaat haar zeker boeien.
[..]
Jonger dan 4?? Heeft die ook FB?
Proficiat! Dat je vele glazen gratis drank mag nuttigen in de loungequote:Op woensdag 4 november 2009 12:35 schreef Drive-r het volgende:![]()
Feestje vandaag. Voor het eerst ergens wat bereikt in mijn leven!
Gold member by British Airways. Life is sweeetttt.
![]()
Ok, geen idee of ik er echt wat aan heb. Ik vlieg op zich ook veel prive, dus kan ik dan tenminste de lounge ook altijd in.
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:19 schreef flipsen het volgende:
12% meer beenruimte? Hm, klinkt weinig, maar zal dan toch wel zo 7 of 8 cm zijn? Ik heb overigens intercontinentaal nog nooit zo vervelend gezeten als in de 777 van KLeM naar Sao Paolo. Kwam voornamelijk door een object onder de stoel voor je, ws voor het PES? Vond het echt 3x niets
quote:What is the Economy Comfort zone?
On intercontinental flights you can reserve a seat with extra comfort in Economy Class. These 'Economy Comfort’ seats offer up to 10 centimetres (4 inch) extra legroom and double the recline. The zone is located in the front of the aircraft, so upon arrival you’ll be among the first to be on your way.
For an Economy Comfort seat you pay from EUR 80 to 150 extra for one way, depending on the duration of the flight. If you are a Platinum Flying Blue Elite member, or if you travel on a fully flexible Economy ticket, you pay nothing extra for an Economy Comfort seat. Flying Blue Elite Gold and Silver members receive a discount.
OH! Wacht!!quote:Op woensdag 4 november 2009 13:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Absoluut, vooral omdat ze zo vaak intercontinentaal reist
Ik ga binnenkort de jongste ook registreren, die is 2. Ben benieuwd of ze dan business class nieuws krijgt
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:27 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
OH! Wacht!!Ik dacht dat het over FaceBook ging!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een hekel aan avrojets, die stinken altijd zo bij take-off en landing.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:16 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik ga mij morgen eens in een Avrojet proppen, gelukkig is London City niet zo heel verAlleen geen Facebook-punten op dutyreizen geloof ik.
Kijk eerst maar eens of je wel met een Frans adres mag registreren en of daar bij een van de programmas nadelen aan zitten. Bij FaceBook (:P) bijvoorbeeld moeten mensen met een adres in Frankrijk meer punten bij elkaar sprokkelen om een hogere status te krijgen...quote:Op woensdag 4 november 2009 19:41 schreef Bora-Bora het volgende:
Wat denken jullie; 'lid' worden van Qantas of van British Airways? Wat is interessanter?
Gisteren ook al idd. En echt met een ontzettend grote hoeveelheid aan karretjes. Wij hadden het idee dat ze wellicht aan het oefenen waren, of rubber aan het verwijderen waren van de runwayquote:Op woensdag 4 november 2009 20:33 schreef DutchTrain het volgende:
Waarschuwing:
Vandaag stond de sneeuwploeg al weer klaar toen ik rond half vijf op Schiphol landde...
Oh dank je wel voor de uitleg.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kijk eerst maar eens of je wel met een Frans adres mag registreren en of daar bij een van de programmas nadelen aan zitten. Bij FaceBook (:P) bijvoorbeeld moeten mensen met een adres in Frankrijk meer punten bij elkaar sprokkelen om een hogere status te krijgen...
Afgelopen jaren heeft het begin november eigenlijk altijd wel gesneeuwd. Aangezien een groot deel van de crew van de sneeuwploeg gewoon kantoorpersoneel is van Schiphol, moet er wel geoefend worden voordat er echt sneeuw gaat vallen.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef Thetallguy het volgende:
Gisteren ook al idd. En echt met een ontzettend grote hoeveelheid aan karretjes. Wij hadden het idee dat ze wellicht aan het oefenen waren, of rubber aan het verwijderen waren van de runway
Misschien vind je hier ook wel wat relevante info: Frequent Flyer Programma's #2quote:Op woensdag 4 november 2009 20:53 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Oh dank je wel voor de uitleg.
Ik heb helemaal geen notie van de ins en outs van die programma's, dus het was nooit bij me opgekomen om daar naar te kijken!
Veel te gevaarlijk! Wat denk je wel, straks slipt zo'n zoutstrooiende sneeuwschuiver uit de bochtquote:Op woensdag 4 november 2009 20:38 schreef Fogel het volgende:
Als ze die sneeuwploeg nu eens inzetten als er sneeuw ligt...
Bij BA heeft het enorme voordelen om met een niet-UK adres te registeren. Gold status is normaal bijvoorbeedl 1,500 tier points, maar met een NL adres wordt het maar 800. Scheelt nogal!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:53 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Oh dank je wel voor de uitleg.
Ik heb helemaal geen notie van de ins en outs van die programma's, dus het was nooit bij me opgekomen om daar naar te kijken!
Oh Bora...... je jetlag!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |