Het nieuwtje van Vogue en UIO is alweer een tijdje naar de achtergrond verdwenen, dus nu ga jij Hik maar stalken tijdens haar vakantie?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:29 schreef k_man het volgende:
Hoe lang ga je? Welk hotel? Welke maatschappij? Wat kost de vlucht?
Ik wil ook. Valt het op?
Zal m'n vader leuk vinden...quote:
Vanaf waar?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:08 schreef DutchTrain het volgende:
Ben ook al een tijdje een reisje naar Istanbul aan het bedenken, vluchten zijn er af en toe voor rond de 150 euro met Malev, Austrian of Czech, maar nooit wanneer ik er tijd voor heb...
Vanaf Schiphol uiteraard. Op het moment hebben Austrian, Czech en Swiss ongeveer dezelfde prijs van 185 euro voor een retourtje.quote:
Dat zou je denken he, maar hij is drukker dan ooit: besturen, commissies, lezingen... er komt geen eind aan. Maar hij heeft het naar z'n zin, dus prima natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:16 schreef Fogel het volgende:
Als je pa met pensioen is kan hij toch juist spontaan dingen doen? Of is dat het probleem juist dat hij dat al doet?
Thnx, gelijk maar even gereageerdquote:
Oh, wacht. Da's allemaal met overstappen, zeker? Niet echt efficiënt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Vanaf Schiphol uiteraard. Op het moment hebben Austrian, Czech en Swiss ongeveer dezelfde prijs van 185 euro voor een retourtje.
Dat is inderdaad met overstappen. Maar met Czech kun je dan op de heenweg nog een hele dag + nacht Praag doen bijvoorbeeld. Vanuit de luchthaven van Zürich ben je ook zo in de stad en kun je lunchen aan het meer en in Wenen kun je even een Schnitzel eten in de stad en weer terug.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:20 schreef k_man het volgende:
Oh, wacht. Da's allemaal met overstappen, zeker? Niet echt efficiënt.
Waarom zou ik het bij twee laten?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:44 schreef Fogel het volgende:
Je vriendin woont toch in Stockholm? Of heb je er twee?
Die planning is er alquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:20 schreef Fogel het volgende:
Heb je de route ook al bepaald en wat je gaat eten op welke dag?![]()
Mijn huishoudster kwam vorige week met Nepalese ingemaakte citroenen. Mijn hemel, wat is dat spul lekker op een boterham met kaasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:04 schreef Blik het volgende:
Oktober: Chinees en Daal Baht (Nepalese rotzooi) (+ bier)
Nice! Ik kan ook dagen dromen met de vriendin over zo'n reis. We willen dan eigenlijk een vol jaar gaan, met misschien een paar weken "break" rond de kerst of (als we juist na de kerst beginnen) een zomer in Europa.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:00 schreef Blik het volgende:
Het is inderdaad vroege planning. Een belangrijk punt is de planning van de reis. Er zijn een aantal dingen die we zeker willen doen, en voornamelijk voor de Annapurna-trail in Nepal is het belangrijk om in een bepaald seizoen te gaan. Verder willen we ook in het goede seizoen in Nieuw-Zeeland en Zuid-Amerika zitten. September 2010 is te vroeg, dus wordt het september 2011. Dan zitten we in oktober/november in Nepal. In de zomer in Nieuw-Zeeland en ook in het goede seizoen in Zuid-Amerika.
Verder is het prettig om dit te plannen in verband met werk (onbetaald verlof opnemen), budget (halen we het qua budget of niet), verhuren van huis (we hebben een koophuis). Het budget is geen punt meer, dus daarom is de beslissing bij deze genomen om te gaan.
We hebben tijdens onze vakantie in Panama er al hevig over gediscussieerd, dus we weten ook al een globale planning. De belangrijkste "highlights" die we sowieso willen doen:
- Trans-Mongolië Express
- Tibet
- Nepal - Annapurna-trail (of een andere, iets kortere trekking zoals Annapurna Sanctuary)
- Nieuw-Zeeland
- Zuid- Amerika
Het mooiste is als je je dromen werkelijkheid kan laten wordenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:06 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Nice! Ik kan ook dagen dromen met de vriendin over zo'n reis. We willen dan eigenlijk een vol jaar gaan, met misschien een paar weken "break" rond de kerst of (als we juist na de kerst beginnen) een zomer in Europa.
Dingen die vooral veel opkomen tijdens het dromen zijn inderdaad Tibet, Nepal, Mongolie, China en dan een tijdje Japan. Paar mooie weken Indonesië en een stop in Australië. Maar eigenlijk snel naar Nieuw-Zeeland en een lange periode dat hele lang rondreizen. In Zuid-Amerika de hele route rond Patagonië doen en dan nog een tijdje road-trippen in de VS. Dromen....
Ik denk dat het bij mij tegen die tijd een last-minute iets wordt...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Het mooiste is als je je dromen werkelijkheid kan laten wordenEn dat gaat in 2011 gebeuren
Tof Ttg! Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:13 schreef Thetallguy het volgende:
Kaartjes voor FC Porto - Rio Ave besteld (wat een topper)
Voedsel, vrouwen en voetbal in Porto, een voorverkenning
Een vrouw neem ik zelf mee, voetbal is nu geregeld en er iets eten gaat denk ik ook wel lukken.
Net als bij bora-boraquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:12 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mij tegen die tijd een last-minute iets wordt...
Duurt alleen nog zo langquote:
Plannen doet mijn vrouw altijd (die is daar nogal conscentieus in). Alleen, heeft die altijd de neiging om heeeeele vroege vluchten te boeken 6.30 etc. En de vroege ochtend is nooit mijn beste tijdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:33 schreef Thetallguy het volgende:
Plannen vind ik altijd best leuk, onderdeel van alle fun
Er is toch niks beters dan doodmoe het vliegtuig in te gaan? Kun je in ieder geval een beetje slapenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Plannen doet mijn vrouw altijd (die is daar nogal conscentieus in). Alleen, heeft die altijd de neiging om heeeeele vroege vluchten te boeken 6.30 etc. En de vroege ochtend is nooit mijn beste tijd. We hebben nu een compromis, voor 9.00 uur wordt er niet meer gevlogen
Ik ben ook gewoon jaloers op 27 graden hoor (hoewel dat misschien wat fris is voor het zwembadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:29 schreef Hik het volgende:
Overigens, ik weet dat niet iedereen hier in Nederland zit....
Ik reis altijd met mijn Bose set en daar ben ik vrij tevreden over. Het noise-cancelling gedeelte is ok, maar ik had er daarvoor al nooit zo'n last van. Ik luister echter graag naar muziek en merk dat door die noise-cancelling ik het volume een stuk minder hoog hoef te zetten en dus een stuk prettiger luister tijdens de vlucht. Op zich dus een aanrader, helaas niet goedkoop, volgens mij iets van £299 hier. Maar uiteindelijk ooit eens aangeschaft toen ik het op kantoor na 4 maanden verbouwing op het dak (en wij zitten op de bovenste verdieping) niet meer uit kon houden. Lekker op rekening van de baas gezet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:19 schreef Fogel het volgende:
27 graden... moet er niet aan denken, en 40 al helemaal niet.
Heeft iemand hier toevallig ervaring met "noise-cancelling headphones"? Zo ja, hoe tevreden ben je en welk merk/type heb je?
Ik ben van plan die te gaan kopen voor mijn vlucht naar de VS. Ik heb vorig jaar eens een keer die van een collega getest en het is erg prettig dat het vliegtuiggeluid sterk verminderd wordt zelfs al heb je geen muziek aanstaan.
Je hebt twee verschillende Bose sets, eentje is iets van £269 en de andere iets van £299 in de UK. Verschil zit volgens mij in batterijen en grootte van het apparaat. De mijne is oplaadbaar (2 batterijen, erg handig), de andere werkt op AA batterijen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:45 schreef Fogel het volgende:
Ik zag dat KLM FB een poos geleden ook reclame maakte voor een Bose set van ca 300¤, kan dezelfde set zijn als wat jij hebt.
Op rekening van de baas zetten is misschien ook een optie voor mij, dat ga ik even uitzoeken
Dat is zo, maar daar kan je geen muziek mee luisterenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:59 schreef flipsen het volgende:
300 euro?!? Een setje oordoppen bij de Etos is een stuk goedkoper lijkt me
[sub]Jahaa, ik weet wel dat 300 euro bij jullie geen half maandsalaris is...[/[sub]
Maar die doppen zorgen er niet voor dat het omgevingsgeluid "verdwijnt".quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:59 schreef flipsen het volgende:
300 euro?!? Een setje oordoppen bij de Etos is een stuk goedkoper lijkt me
Jahaa, ik weet wel dat 300 euro bij jullie geen half maandsalaris is...
[patser-modus]quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar die doppen zorgen er niet voor dat het omgevingsgeluid "verdwijnt".
Het is zelfs geen half weeksalaris![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:56 schreef Drive-r het volgende:
[..]
[patser-modus]
Het is ongeveer van 09:00 tot 16:00 uur in de middag, om precies te zijn![]()
[/patser-modus]
Maar dat maakt niet uit, het blijft een hoop geld. Ik zit erover te denken om er nog eentje te kopen voor op kantoor (heb eigenlijk alles dubbel omdat ik constant reis en niet elke keer alles in en uit wil pakken), maar ik wil dan eigenlijk een ander merk proberen, misschien Sennheiser. Die schijnt ook goed te zijn, alleen jammer dat die AA batterijen heeft.
In het noorden, waar ik het grootste deel van de week heb gezeten, was het ook 40(+). Toen ik in Accra uit het vliegtuig stapte vond ik het eventjes "frisjes"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:30 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon jaloers op 27 graden hoor (hoewel dat misschien wat fris is voor het zwembad). Hier was het gewoon weer 40 graden toen ik gistermiddag in de auto stapte. Bleeehhh..... Het is een erg lange, erg hete en erg natte natte tijd geweest dit jaar.
Welja, als we toch aan het patsen zijn met onze maand/week/uursalarissen, kan jij ook wel even melden dat je SJAAL is BEZORGDquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:19 schreef k_man het volgende:
Mijn nieuwe sjaal werd vanmiddag bezorgd.
Jehovas brengen toch alleen vrede en geluk en niet christus (of een sjaal)?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Welja, als we toch aan het patsen zijn met onze maand/week/uursalarissen, kan jij ook wel even melden dat je SJAAL is BEZORGD
Christus...
Ze zeggen toch altijd "Wij komen Jezus brengen!"? En daarop volgt dan meestal de standaard grap: "Mja, zet maar in de achtertuin..."quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:14 schreef Fogel het volgende:
Jehovas brengen toch alleen vrede en geluk en niet christus (of een sjaal)?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:09 schreef flipsen het volgende:
[..]
Welja, als we toch aan het patsen zijn met onze maand/week/uursalarissen, kan jij ook wel even melden dat je SJAAL is BEZORGD
Christus...
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:17 schreef flipsen het volgende:
Je ervarignen met het terugvragen van luchthavenbelasting wordt gevraagd in het vliegtickettopic Fogel
Thanks!quote:Op zondag 1 november 2009 21:45 schreef Fogel het volgende:
Welkom thuis BB!
Wat is daar nou leuk aan dan? (doe 's een uitlegpoging?...quote:Grijze wolken en regen daarintegen, laat maar komen
Het voelt voor mij enorm lang, de tijd dat we weggeweest zijn! Echt tof. Ben helemaal uit de routine, en vol van alle belevingen!quote:Op maandag 2 november 2009 03:45 schreef flipsen het volgende:
Welcome back Bora! Wel omgevlogen (letterlijk) zeg... Voel jij dat ook zo? Of leek het toch een vakantie van 1,5 maand omdat je zoveel plekken hebt gezien?
Ga jij ook uitleggen wat er leuk is aan warmte?quote:Op zondag 1 november 2009 22:37 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Thanks!![]()
[..]
Wat is daar nou leuk aan dan? (doe 's een uitlegpoging?...)
Ik heb er moeite mee omdat het zo deprimerend op m'n systeem uitwerkt, die laaghangende bewolking....
>> M'n oogleden beginnnen nu tegen te werken, geloof ik..
Welterusten allemaal!
Nou, ik vind je uitleg best begrijpelijk, zelfs voor een hitte-fan!quote:Op maandag 2 november 2009 13:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga jij ook uitleggen wat er leuk is aan warmte?
Een voordeel van bewolking: minder zonlicht (want veel zonlicht vind ik irritant) en daardoor ook minder warm (want warmte vind ik ook niks). Een voordeel van regen: het ruikt lekker fris en als je allergieen hebt (pokkegras), heb je daar minder of geen last van als het regent. En als het regent schijnt de zon over het algemeen niet en dat is een voordeel
quote:Op maandag 2 november 2009 14:10 schreef Lemans24 het volgende:
Zo, net mijn 10 dagen Madrid achter de rug en het was warm! Iedere dag 23-25 graden en geen druppel regen. Maar goed, dat is absoluut niet normaal voor eind oktober:
[ afbeelding ]
Klopt dat de gemiddelde mens een beter humeur krijgt van zonlicht, maar ik ben niet gemiddel en ik heb al helemaal nooit beweerd een echt mens te zijnquote:Op maandag 2 november 2009 14:40 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Nou, ik vind je uitleg best begrijpelijk, zelfs voor een hitte-fan!
Wat betreft de warmte en de zonneschijn is het prettig dat de mensen gemiddeld positiever en beter gehumeurd zijn. Ikzelf ook: als de zon schijnt, voel ik me in topvorm.
Ik vind het heerlijk om het warm te hebben; bij kou heb ik bovendien (gek genoeg) veel meer last van m'n gezondheid (buikkrampen) dus dat doe ik ook liever zonder.
Geen zware truien, jassen of parapluien meeslepen; alleen een zonnebril.En eventueel een bikini en een handdoek... En geen stress of je een feest wel buiten kunt organiseren, of een bepaald uitstapje niet moet uitstellen....
Als het regent, ruikt het buiten indd lekker, maar dat weegt voor mij toch niet op tegen zomerlucht...
Ook zweten is trouwens goed voor je lichaam, aangezien het je gifstoffen afvoert. Maargoed, dat doe je onder die dikke truien natuurlijk ook...
Enfin, zonlicht is goed voor het moreel! [ afbeelding ]
*Ieder z'n ding dus.*
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:01 schreef Fogel het volgende:
Samsonite is wel een erg burgerlijk merk natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er ook één van ruim 15 jaar terug, en hij is nog steeds onvernietigbaar.
Alleen het verslepen ervan is wat rot, vanwege het oude systeem.
Verder zijn ditmaal onze Quicksilver-tassen meegegaan: die doorstaan de jaren / reizen eveneens erg goed.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bora-Bora op 02-11-2009 17:06:14 ] FR
Yep! Maar van de vermoeidheid merk je eigenlijk niet veel, als je het zo in stukken knipt!quote:Op maandag 2 november 2009 15:03 schreef Hik het volgende:
Jeee... Bora! Ik was zo benieuwd hoe het was! Maar je zult wel helemaal gaar zijn inderdaad. Dat zijn heel wat kilometers en tijdzones in een korte periode...
Heb het nu bekeken en het grote verschil tussen die sennheiser en bose waar drive-r en ik het over hadden is dat de shures "sound isolating" zijn (ze houden het geluid van buitenaf zoveel mogelijk tegen), waar de andere "sound canceling" zijn (er wordt actief een tegenfasegeluid geproduceerd om zo de geluidsgolven zo veel mogelijk te neutraliseren).quote:Op maandag 2 november 2009 17:04 schreef Bora-Bora het volgende:
Fogel, vroeg jij niet ergens om tips voor headphones voor het vliegtuig?
Mijn man en zwager zijn op 't ogenblik weg van Shure in ear headphones. M'n man heeft ze tijdens de reis gebruikt en vond het erg prettig.
In de VS zijn ze vele malen goedkoper; en gemakkelijk in Apple-stores te vinden.
Zie ook de Amerikaanse website, om een idee te krijgen:
http://store.apple.com/us/search?find=shure&mco=Nzc1MjMwNg
Whoooo het is opeens 29 graden hier. Lekker, maar wel een tikkie aan de frisse kantquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:30 schreef Gaoxing het volgende:
Ik ben ook gewoon jaloers op 27 graden hoor (hoewel dat misschien wat fris is voor het zwembad). Hier was het gewoon weer 40 graden toen ik gistermiddag in de auto stapte. Bleeehhh..... Het is een erg lange, erg hete en erg natte natte tijd geweest dit jaar.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:48 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Whoooo het is opeens 29 graden hier. Lekker, maar wel een tikkie aan de frisse kantOnze Thaise medemens draagt natuurlijk onmiddellijk jassen en (liefst gebreide) sjaals
quote:Thailand remains 2nd best value destination
Thailand remains the second best-value destination, while Iceland wins the first, according to Lonely Planet's "Best in Travel 2010" book.
London came as the third, followed by South Africa, India, Malaysia, Mexico, Bulgaria, Kenya and Las Vegas in Nevada.
The annual snapshot book captures "the world's hottest travel trends, destinations, journeys and experiences for the year ahead," Lonely Planet said.
The economic collapse in Iceland meant the island was no longer punitively expensive, said the guide, putting the beleaguered country at the top of its best-value list.
"Have you always wanted to discover this magical, mysterious country? To explore ice caps and volcanoes, and wallow in hot springs? Been put off because of the prohibitive prices? Well, 2010 is your year." Thailand, at number two, remained "perennially good value", said the book.
Jee joh, ik ben blij voor je dat je het beestje weer teruggevonden hebt!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:52 schreef flipsen het volgende:
Ik ben toe aan een zeer uitgebreide siesta... Wat een klotebegin van de week hier. Zondag tot 3 uur ´s nachts zitten werken, toen moesten we gisteren om 7 uur op om de papierhandel voor het civiele huwelijk alvast in orde te maken op het stadhuis, daarna terug naar huis (mja, we wonen 25km buiten het centrum), werken en weer naar de stad voor privé-salsales. Deze Hollander wordt namelijk geacht de hele avond te dansen op zijn eigen bruiloft. Toen we ´s avonds terugkwamen: geen Bella die ons altijd bij het hek begroet. Wtf![]()
Tot 2 uur ´s nachts lopen zoeken in de omgeving en bidden dat ik niet ergens een hondenlichaam langs de kant van de weg vond. Maar geen BellaNiet geslapen uiteraard, 6x bed uit om te kijken, nada. Vanochtend om half 7 opgestaan en maar weer gaan zoeken. Op goed geluk het bos achter ons huis ingelopen tot aan het meer, maar nog steeds niets. Toen terug via een ander stuk en opeens... zag ik haar staan
Nog nooit zo blij geweest geloof ik
Had de moed al aardig opgegeven vannacht, aangezien ze nooit buiten het hek komt en dus ook geen auto´s gewend is.
Wij wonen tussen Frey G. Butler en het straatje (mwa, zandpad) erboven, aan avenida Bustillo. Hond teruggevonden vlakbij het eind van Frey G. Butler aan de rand van het meer. Stoute hond!
Bella! De hond van mijn jeugd heette zo. Machtig groot beest!quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:52 schreef flipsen het volgende:
Ik ben toe aan een zeer uitgebreide siesta... Wat een klotebegin van de week hier. Zondag tot 3 uur ´s nachts zitten werken, toen moesten we gisteren om 7 uur op om de papierhandel voor het civiele huwelijk alvast in orde te maken op het stadhuis, daarna terug naar huis (mja, we wonen 25km buiten het centrum), werken en weer naar de stad voor privé-salsales. Deze Hollander wordt namelijk geacht de hele avond te dansen op zijn eigen bruiloft. Toen we ´s avonds terugkwamen: geen Bella die ons altijd bij het hek begroet. Wtf![]()
Tot 2 uur ´s nachts lopen zoeken in de omgeving en bidden dat ik niet ergens een hondenlichaam langs de kant van de weg vond. Maar geen BellaNiet geslapen uiteraard, 6x bed uit om te kijken, nada. Vanochtend om half 7 opgestaan en maar weer gaan zoeken. Op goed geluk het bos achter ons huis ingelopen tot aan het meer, maar nog steeds niets. Toen terug via een ander stuk en opeens... zag ik haar staan
Nog nooit zo blij geweest geloof ik
Had de moed al aardig opgegeven vannacht, aangezien ze nooit buiten het hek komt en dus ook geen auto´s gewend is.
Wij wonen tussen Frey G. Butler en het straatje (mwa, zandpad) erboven, aan avenida Bustillo. Hond teruggevonden vlakbij het eind van Frey G. Butler aan de rand van het meer. Stoute hond!
Weet je zeker dat we dan de juiste krijgen? - die over de Malediven?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:41 schreef DutchTrain het volgende:
@B-B & flipsen: Omdat ik er nog altijd niet aan heb gedacht om het artikel over de Malediven in te scannen / op te sturen, kunnen jullie nu gebruik maken van http://www.columbusmagazine.nl/gratis/
Je krijgt het digitaal. It never hurts to try. Ik kan hem alleen niet echt downloaden, het is alleen digitaal bladeren (en dat zuigt)quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Weet je zeker dat we dan de juiste krijgen? - die over de Malediven?
Ik had zo'n proefabonnementje + agenda aangevraagd, en nou heb ik 2x hetzelfde nummer ontvangen, en geen agenda....Beetje onhandig om te regelen, aangezien de boel bij familie in NL ligt (ze versturen niet naar het buitenland...
)
Maarreh, neem de tijd hoor, DT.
Bron: een FB e-mail aan mijn dochter van 4... (de FB e-mails van mijn kinderen komen uiteraard bij mij aan en vreemdgenoeg krijgt alle de oudste dochter dit soort nieuws)quote:Economy Comfort - A better class of Intercontinental travel.
KLM’s new Economy Comfort provides the perfect solution to economy class passengers who want extra comfort...but still need great value.
Situated between the Economy Class and World Business Class Cabins, Economy Comfort features seats with 12% more legroom and up to twice the recline of our standard economy seats. And in addition to extra space, Economy Comfort passengers enjoy faster disembarkation.
Economy Comfort seats usually cost between EUR 80 to 150 extra each way way, depending on the duration of the flight. But Platinum Flying Blue Elite members and holders of fully flexible Economy tickets (booking classes X,S and B) can upgrade at no extra cost via all online and offline booking channels, while Flying Blue Elite Gold and Silver members receive a 50% and 25% discount respectively. Please note that seats are limited: first come, first served!
Economy Comfort will be introduced across our Intercontinental fleet from December 2009. So next time you fly, take a step up in comfort.
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:19 schreef Fogel het volgende:
Bron: een FB e-mail aan mijn dochter van 4... (de FB e-mails van mijn kinderen komen uiteraard bij mij aan en vreemdgenoeg krijgt alle de oudste dochter dit soort nieuws)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |