Ik ben in Eurostars Gran Valencia geweest en begrijp niet hoe ze ooit 5 sterren hebben kunnen krijgen daar... alle info en de fotos zien er op zich prima uit, maar in werkelijkheid viel het nogal tegen. De service van een 2* hotel in Parijs is beter, ontbijt was erg bescheiden, bubbelbad op de kamer werkte niet, gemeld, tweede dag kwam iemand kijken en heeft het gemaakt. Bubbelbad weer geprobeerd, werkte maar liefst een minuut of 2 voordat alles weer uitviel. Zwembad op het dak wat nog open zou moeten zijn, was gesloten. Personeel in de bar wil niet begrijpen dat als er mensen zitten dat ze er misschien ook wat willen drinken, zelfs al ga je zelf naar de tap toe (tot twee maal toe renden ze toen snel een of ander hok in terwijl ze probeerden maar vooral niet mijn kant op te kijken).
Ik hoop voor je dat het beter gesteld is in Madrid
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta