Ik krijg ineens flashbacks naar dit topic en commentaar:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef Fogel het volgende:
bubbelbad op de kamer werkte niet, gemeld, tweede dag kwam iemand kijken en heeft het gemaakt. Bubbelbad weer geprobeerd, werkte maar liefst een minuut of 2 voordat alles weer uitviel.
Later lach je erom!quote:Op zondag 30 maart 2003 13:15 schreef punchdrunk het volgende:
en wat klinkt nu beter: "door de vrieskou op de berg moesten we s'ochtends over elkaars sokken pissen om onze tenen te ontdooien" of: " en toen we opstonden, bleken alle aardbeien in het hilton op te zijn, dus moesten we bij het ontbijt genoegen nemen met champagne en perzikken"... zeg nou zelf.
OK, OK... je hebt een puntquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:03 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik krijg ineens flashbacks naar dit topic en commentaar:
[..]
Later lach je erom!
En ik heb niet eens (echt) gespamdquote:
unglaublichquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:44 schreef flipsen het volgende:
[..]
En ik heb niet eens (echt) gespamd
Die stonden vanavond in Rotown. Zullen ook nog wel elders in het land staan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:21 schreef k_man het volgende:
Ik hoorde vanochtend iets van Katzenjammer op de radio. Best leuk. Is dat nou hip in Noorwegen?
Op de 'mainstream' radio hoor je ze niet. Dus wat dat betreft niet hip genoeg misschen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:21 schreef k_man het volgende:
Ik hoorde vanochtend iets van Katzenjammer op de radio. Best leuk. Is dat nou hip in Noorwegen?
Je zou er nog van opkijken hoeveel Australie soms op NL lijkt!! (wel met een beter klimaat natuurlijk...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:41 schreef DutchTrain het volgende:![]()
Tja, je zou maar op wereldreis zijn in plaats van door de regen en de mist te moeten fietsen door een Hollands landschap
... en is het tijd voor ontbijt.
Kijk nu: [TK] klein koelkastjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:48 schreef Thetallguy het volgende:
Die heb ik inderdaad ook in mijn collectie, vond ik ook een erg mooi verhaal om te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |