Waar dacht je aan? Privé vliegtuig met wat leuk gezelschap en goed eten en drinken?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:38 schreef Drive-r het volgende:
Stijlvol reizen, dat klinkt goed. Ik moet in 2010 maar weer eens wat stijlvolle dingen regelen.
Stijlvol is het niet. Het wordt wel onder de noemer 'design' verkochtquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:41 schreef k_man het volgende:
De plaatjes doen al meteen afbreuk aan de TT, merk ik.
Privé vliegtuigen zit er nog even niet in. Wel in ieder geval een lang weekend St. Petersburg op uitnodiging van wat lokale, vrij foute, Russische nouveau-riche. Lijkt me nogal interessant, ben benieuwd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Waar dacht je aan? Privé vliegtuig met wat leuk gezelschap en goed eten en drinken?
Of een weekendje shoppen in Milaan?
Kijk je wel eens naar die the-apprentice-variant met Starck, die nu op de BBC loopt?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:42 schreef DutchTrain het volgende:
Stijlvol is het niet. Het wordt wel onder de noemer 'design' verkocht
TU IPO' ers zeggen dat ook altijd. Je kan ook nog doen aan project design, process design en service design. En de volgende discussie is natuurlijk wanneer iets 'goed' ontworpen is... maar dat is voor een andere keerquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:51 schreef k_man het volgende:
Alles is design. Kijk eens om je heen: alles wat je ziet is ooit door iemand ontworpen. Het gaat erom of het goed gebeurd is.
Pitrquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Privé vliegtuigen zit er nog even niet in. Wel in ieder geval een lang weekend St. Petersburg op uitnodiging van wat lokale, vrij foute, Russische nouveau-riche. Lijkt me nogal interessant, ben benieuwd.
Het ligt er natuurlijk aan wat je de leukste plekken vindt. De meeste plekken kun je zelf inderdaad een keer doen, maar wat belachelijk restaurants en een mooie plek bij wat ballet o.i.d. lijkt me wel weer apart. Enfin, we zien wel, ik denk dat het maart wordt ofzo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Pitr![]()
een lang weekend is wel erg kort. En op uitnodiging van een 'nieuwe Rus' kom je niet op de leukste plekken. Die kun je voor een 2e bezoek bewaren.
Je zit nu inderdaad niet in de meest ideale tijd voor Stockholm. Hoewel er dan nog steeds voldoende te doen is, momenteel ook een mooie Dali tentoonstelling in het Modern Museum. Verder had ik je wel wat tips kunnen gevenquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:21 schreef Lemans24 het volgende:
Geulukkig, de Zweedse invloeden zijn weer uit de TT!
mijn geplande uitje naar Stockholm van afgelopen weekend, werd het zoveelste Ryanair tripje wat ik op het laatste moment cancelde... Kon me met geen mogelijkheid bedenken wat ik daar in oktober te zoeken heb.
Had je dat niet bij het boeken al kunnen verzinnen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:21 schreef Lemans24 het volgende:
Geulukkig, de Zweedse invloeden zijn weer uit de TT!
mijn geplande uitje naar Stockholm van afgelopen weekend, werd het zoveelste Ryanair tripje wat ik op het laatste moment cancelde... Kon me met geen mogelijkheid bedenken wat ik daar in oktober te zoeken heb.
En in datzelfde thema: Is het nu eigenlijk waar dat je meer kans maakt om ge-upgrade te worden als je in je pak komt? De enige keer dat ik ooit ge-upgrade ben had ik overigens een yogabroek aan (maar nog wel een gouden FD pasquote:
Pak aan is niet nodig, ook zonder krijg ik upgrades (maar ik zie er dan niet uit als een toerist... laptop, werkmap, en niet al te shabby kleding - en dan bedoel ik gewoon een relatief nieuwe nette polo ipv een uitgewassen t-shirt van een festival 7 jaar geleden...). De keren dat ik met pak aan vlieg, zit ik meestal al in businessquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:33 schreef Hik het volgende:
Daar zijn we weer. Zal ik in dit topic nog maar een keer die stijlvolle koffers plakken? (Als stijlvol hetzelfde is als duur).
[..]
En in datzelfde thema: Is het nu eigenlijk waar dat je meer kans maakt om ge-upgrade te worden als je in je pak komt? De enige keer dat ik ooit ge-upgrade ben had ik overigens een yogabroek aan (maar nog wel een gouden FD pas).
Nee, lijkt me niet. Ik word in ieder geval vrij vaak ge-upgrade en draag dan nooit een pak.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:33 schreef Hik het volgende:
Daar zijn we weer. Zal ik in dit topic nog maar een keer die stijlvolle koffers plakken? (Als stijlvol hetzelfde is als duur).
[..]
En in datzelfde thema: Is het nu eigenlijk waar dat je meer kans maakt om ge-upgrade te worden als je in je pak komt? De enige keer dat ik ooit ge-upgrade ben had ik overigens een yogabroek aan (maar nog wel een gouden FD pas).
tsja, goedkope tickets... In juli leek het nog een goed idee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had je dat niet bij het boeken al kunnen verzinnen?
Wat hebben die nou als voordeel, dat de hoge prijs rechtvaardigt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:16 schreef Drive-r het volgende:
En mijn koffers zijn niet echt stijvol, wel redelijk prijzig (Tumi).
Nou ja, mijn Samsonites gingen nogal snel kapot en waren niet handig qua indeling enzo. Alles van Tumi is gewoon extreem degelijk en voor mij optimaal ontworpen. Natuurlijk betaal je een premie voor het merk, maar dat doe je bij Samsonite natuurlijk ook (in mindere mate).quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat hebben die nou als voordeel, dat de hoge prijs rechtvaardigt?
De foto's op google zien er iig wel stijlvol uit.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:11 schreef UIO_AMS het volgende:
De stijlvolle reiziger is hier.
Nou ja, volgende week een midweek met de familie naar het Hof van Saksen. Valt dat onder de noemer stijlvolle reizen of designvakanties?
Nee, dat valt onder 'noodzaak' als het een goed concert isquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De foto's op google zien er iig wel stijlvol uit.
Ik vlieg van Madrid voor één dag naar Barcelona voor een concert, is dat stijlvol of gewoon decadent?
(terug met de nachttrein, om nog een beetje CO2 vriendelijk te zijn...)
Dat zijn de betere inderdaad. Voor werk heb ik dat soort zaken wel eens, altijd wel welkome onderbrekingen, zeker als er een overnachting bij zit. Lekker wat uren niet bereikbaar zijn en slapen in de vliegtuigstoel...quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, dat valt onder 'noodzaak' als het een goed concert is
's middags na het werk naar Oslo vliegen om daar te dineren om direct na het diner weer terug te vliegen, dat valt eerder onder decadent
Stijlvol is ook highly overratedquote:
OK. Van mijn weekendtas van Samsonite kreeg ik een tijdje terug ook nog de vraag of ik 'm speciaal voor de reis gekocht had. Hij is zo'n 10 jaar oud.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:56 schreef Drive-r het volgende:
Mijn eerste Tumi is nu vier jaar oud en ziet er zonder overdrijven uit alsof hij gisteren gekocht is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Dat zijn de betere aankopen! Ik heb de onderstaande zooi bij elkaar verzameld door de jaren heen. Met alles even blij, het is gewoon goed, degelijk spul. Heb niet voor alles de hoofdprijs betaald trouwens. Meestal weet ik wel wat ik wil en wacht ik gewoon tot zo'n shop op Heathrow weer van zijn spul af moet. De weekendtas heb ik in de VS gekocht voor minder dan 50% van de prijs hier.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef k_man het volgende:
[..]
OK. Van mijn weekendtas van Samsonite kreeg ik een tijdje terug ook nog de vraag of ik 'm speciaal voor de reis gekocht had. Hij is zo'n 10 jaar oud.
Gebruik je ook witte handschoenen als je je trolly gebruikt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:12 schreef Drive-r het volgende:
Hm, nu ziet iedereen dat ik een fetish heb![]()
Om iedereen gerust te stellen: ik reis nog steeds het liefste licht bepakt met een mooie, oude leren dokterstas in mijn vrije tijd. Dat ding wordt alleen wat zwaar als er documenten enzo mee moeten en ik heb geen zin om mijn rug te breken voor mijn baan.
Dat dan net weer nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gebruik je ook witte handschoenen als je je trolly gebruikt?
Dat zou ook wel netjes zijn. Maar dat soort luxe hebben we in ieder geval niet. Wel goeie auto's met chauffeur, dat maakt het reizen in veel landen ook net wel aangenaam. Reis zelf net zo lief met de trein als dat toevallig zo uitkomt, maar met werk lukt dat niet altijd.quote:
Dan ga ik daar eens naar op zoekquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:05 schreef k_man het volgende:
Daarom moet je dus naar Starck kijken. Die veegt in dat programma de vloer aan met een groep jonge Engelse wannabe designers.
Dat vindt ik dan weer niet zo stijlvol...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:18 schreef Fogel het volgende:
Gezondheid!
Heb je Mexicaanse/varkens/H1N1 griep?
Je kan het maar gehad hebben...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:21 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dat vindt ik dan weer niet zo stijlvol...
Hier op kantoor heeft de helft het al gehad nadat een iemand er mee begon. Ik ben een weekje erg waardeloos geweest, maar nooit echt koortsig, dus ik vermoed dat ik er gewoon te gezond voor benquote:
Al gepost door Hik, als je echt hip, happening en stylish wil zijn moet je het volgende item kopen:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:36 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Hier op kantoor heeft de helft het al gehad nadat een iemand er mee begon. Ik ben een weekje erg waardeloos geweest, maar nooit echt koortsig, dus ik vermoed dat ik er gewoon te gezond voor ben![]()
Verder OT, wat is nou verder een beetje echt stijlvol reismateriaal? Wat moet ik als liefhebber echt aanschaffen binnenkort?
Zolang het maar geen Luis Vuitton isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:36 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Verder OT, wat is nou verder een beetje echt stijlvol reismateriaal? Wat moet ik als liefhebber echt aanschaffen binnenkort?
Eens!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Luis Vuitton isVind dat zo stuitend lelijk
Heel gaaf, maar dat zal hem wel niet worden, dan koop ik dit jaar liever een auto van mijn bonusquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Al gepost door Hik, als je echt hip, happening en stylish wil zijn moet je het volgende item kopen:
[ afbeelding ]
de Henk!! (je zult alleen wel je complete kerstbonus er aan uit moeten geven)
Nog even wat meer acrobatische dingen uithalen op de beurs en ervoor zorgen dat je zowel de auto als de Henk van de bonus kan betalenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:48 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Heel gaaf, maar dat zal hem wel niet worden, dan koop ik dit jaar liever een auto van mijn bonus
Hm, ik ben altijd al geen enorme fan van trolleys en die met vier wielen doen nog minder voor me. Misschien wel als het een grotere trolley is die niet meer aan boord maar. Voor de kleinere trolleys (zoals ik gebruik) kost het je enkel weer meer ruimte voor je spullen en zo enorm handig vind ik ze niet. Bij zware koffers gaan ze wel echt gelden, dan scheelt het gewoon sjouwen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
Niet zozeer stijlvol, maar vindt een trolley met 4 wieltjes wel super handig !
Goeie, zal ik eens naar kijken. Ik ben op zich wel fan van Paul Smith, maar zijn tassen en koffers zijn me iets te opzichtig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:45 schreef Blik het volgende:
Heeft Tom Ford niet iets dandy-achtigs om mee te sjouwen
Stijlvolle reizen behoeven stijlvolle uitrustingquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:03 schreef Gits het volgende:
Ik dacht dat het hier over stijlvolle vakanties ging...lees ik alleen maar over koffers enzo.
Ik dacht bij stijlvol op vakantie aan hotels waar het net is alsof je thuis bent ipv in zo'n middle of the road inrichting. Maar dan niet zo overdesigned als sommige design hotels soms zijn.
Heel mooi vond ik de Victoria Hotels in Vietnam.
Ik weet niet hoe ik een link moet posten, anders had ik het wel gedaan.
Heel mooie stijlvolle hotels, wel wat prijzig maar niet onbetaalbaar.
Haha, nice! In Londen zijn er veel design hotels die ook goeie clubs en restaurants hebben, dus daar loop ik wel eens binnen. St. Martins Lane is altijd wel een mooie en het Sandersson, beide hebben hele goeie cocktails bars en zijn erg strak gedaan, vind ik zelf.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:22 schreef DutchTrain het volgende:
Misschien dat dit helpt
[ afbeelding ]
Klopt, en het eten is ook niet te versmaden. Zou echter niet mijn eerste keuze zijn, in een stad als Barcelona zijn zoveel kleine, onbekende tentjes waar ik liever heen gaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:08 schreef Fogel het volgende:
Hotel Arts is erg mooi! Heb daar niet zo lang geleden een congres gehad. Helaas niet daar overnacht.
Neem de kleinst mogelijke. En geef hem een naam.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:52 schreef Thetallguy het volgende:
Round Ireland with a fridge uitgelezen, ben al gelijk aan het orienteren welk model koelkast ik meeneem op mijn volgende tripje.
Bedankt, het klopt. Op de site zien de foto;s van de kamers er wat merkwaardig uit. In het echt stukken beter. Er is goed over de inrichting nagedacht. het is stijlvol en alles is van goede kwaliteit maar idd geen merken oid. Past ook niet echt in Asia vind ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:04 schreef Thetallguy het volgende:
http://www.victoriahotels-asia.com/
deze
Ik krijg ineens flashbacks naar dit topic en commentaar:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:25 schreef Fogel het volgende:
bubbelbad op de kamer werkte niet, gemeld, tweede dag kwam iemand kijken en heeft het gemaakt. Bubbelbad weer geprobeerd, werkte maar liefst een minuut of 2 voordat alles weer uitviel.
Later lach je erom!quote:Op zondag 30 maart 2003 13:15 schreef punchdrunk het volgende:
en wat klinkt nu beter: "door de vrieskou op de berg moesten we s'ochtends over elkaars sokken pissen om onze tenen te ontdooien" of: " en toen we opstonden, bleken alle aardbeien in het hilton op te zijn, dus moesten we bij het ontbijt genoegen nemen met champagne en perzikken"... zeg nou zelf.
OK, OK... je hebt een puntquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:03 schreef Hik het volgende:
[..]
Ik krijg ineens flashbacks naar dit topic en commentaar:
[..]
Later lach je erom!
En ik heb niet eens (echt) gespamdquote:
unglaublichquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:44 schreef flipsen het volgende:
[..]
En ik heb niet eens (echt) gespamd
Die stonden vanavond in Rotown. Zullen ook nog wel elders in het land staan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:21 schreef k_man het volgende:
Ik hoorde vanochtend iets van Katzenjammer op de radio. Best leuk. Is dat nou hip in Noorwegen?
Op de 'mainstream' radio hoor je ze niet. Dus wat dat betreft niet hip genoeg misschen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:21 schreef k_man het volgende:
Ik hoorde vanochtend iets van Katzenjammer op de radio. Best leuk. Is dat nou hip in Noorwegen?
Je zou er nog van opkijken hoeveel Australie soms op NL lijkt!! (wel met een beter klimaat natuurlijk...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:41 schreef DutchTrain het volgende:![]()
Tja, je zou maar op wereldreis zijn in plaats van door de regen en de mist te moeten fietsen door een Hollands landschap
... en is het tijd voor ontbijt.
Kijk nu: [TK] klein koelkastjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:48 schreef Thetallguy het volgende:
Die heb ik inderdaad ook in mijn collectie, vond ik ook een erg mooi verhaal om te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |