Waar dacht je aan? Privé vliegtuig met wat leuk gezelschap en goed eten en drinken?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:38 schreef Drive-r het volgende:
Stijlvol reizen, dat klinkt goed. Ik moet in 2010 maar weer eens wat stijlvolle dingen regelen.
Stijlvol is het niet. Het wordt wel onder de noemer 'design' verkochtquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:41 schreef k_man het volgende:
De plaatjes doen al meteen afbreuk aan de TT, merk ik.
Privé vliegtuigen zit er nog even niet in. Wel in ieder geval een lang weekend St. Petersburg op uitnodiging van wat lokale, vrij foute, Russische nouveau-riche. Lijkt me nogal interessant, ben benieuwd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Waar dacht je aan? Privé vliegtuig met wat leuk gezelschap en goed eten en drinken?
Of een weekendje shoppen in Milaan?
Kijk je wel eens naar die the-apprentice-variant met Starck, die nu op de BBC loopt?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:42 schreef DutchTrain het volgende:
Stijlvol is het niet. Het wordt wel onder de noemer 'design' verkocht
TU IPO' ers zeggen dat ook altijd. Je kan ook nog doen aan project design, process design en service design. En de volgende discussie is natuurlijk wanneer iets 'goed' ontworpen is... maar dat is voor een andere keerquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:51 schreef k_man het volgende:
Alles is design. Kijk eens om je heen: alles wat je ziet is ooit door iemand ontworpen. Het gaat erom of het goed gebeurd is.
Pitrquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Privé vliegtuigen zit er nog even niet in. Wel in ieder geval een lang weekend St. Petersburg op uitnodiging van wat lokale, vrij foute, Russische nouveau-riche. Lijkt me nogal interessant, ben benieuwd.
Het ligt er natuurlijk aan wat je de leukste plekken vindt. De meeste plekken kun je zelf inderdaad een keer doen, maar wat belachelijk restaurants en een mooie plek bij wat ballet o.i.d. lijkt me wel weer apart. Enfin, we zien wel, ik denk dat het maart wordt ofzo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Pitr![]()
een lang weekend is wel erg kort. En op uitnodiging van een 'nieuwe Rus' kom je niet op de leukste plekken. Die kun je voor een 2e bezoek bewaren.
Je zit nu inderdaad niet in de meest ideale tijd voor Stockholm. Hoewel er dan nog steeds voldoende te doen is, momenteel ook een mooie Dali tentoonstelling in het Modern Museum. Verder had ik je wel wat tips kunnen gevenquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:21 schreef Lemans24 het volgende:
Geulukkig, de Zweedse invloeden zijn weer uit de TT!
mijn geplande uitje naar Stockholm van afgelopen weekend, werd het zoveelste Ryanair tripje wat ik op het laatste moment cancelde... Kon me met geen mogelijkheid bedenken wat ik daar in oktober te zoeken heb.
Had je dat niet bij het boeken al kunnen verzinnen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:21 schreef Lemans24 het volgende:
Geulukkig, de Zweedse invloeden zijn weer uit de TT!
mijn geplande uitje naar Stockholm van afgelopen weekend, werd het zoveelste Ryanair tripje wat ik op het laatste moment cancelde... Kon me met geen mogelijkheid bedenken wat ik daar in oktober te zoeken heb.
En in datzelfde thema: Is het nu eigenlijk waar dat je meer kans maakt om ge-upgrade te worden als je in je pak komt? De enige keer dat ik ooit ge-upgrade ben had ik overigens een yogabroek aan (maar nog wel een gouden FD pasquote:
Pak aan is niet nodig, ook zonder krijg ik upgrades (maar ik zie er dan niet uit als een toerist... laptop, werkmap, en niet al te shabby kleding - en dan bedoel ik gewoon een relatief nieuwe nette polo ipv een uitgewassen t-shirt van een festival 7 jaar geleden...). De keren dat ik met pak aan vlieg, zit ik meestal al in businessquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:33 schreef Hik het volgende:
Daar zijn we weer. Zal ik in dit topic nog maar een keer die stijlvolle koffers plakken? (Als stijlvol hetzelfde is als duur).
[..]
En in datzelfde thema: Is het nu eigenlijk waar dat je meer kans maakt om ge-upgrade te worden als je in je pak komt? De enige keer dat ik ooit ge-upgrade ben had ik overigens een yogabroek aan (maar nog wel een gouden FD pas).
Nee, lijkt me niet. Ik word in ieder geval vrij vaak ge-upgrade en draag dan nooit een pak.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:33 schreef Hik het volgende:
Daar zijn we weer. Zal ik in dit topic nog maar een keer die stijlvolle koffers plakken? (Als stijlvol hetzelfde is als duur).
[..]
En in datzelfde thema: Is het nu eigenlijk waar dat je meer kans maakt om ge-upgrade te worden als je in je pak komt? De enige keer dat ik ooit ge-upgrade ben had ik overigens een yogabroek aan (maar nog wel een gouden FD pas).
tsja, goedkope tickets... In juli leek het nog een goed idee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had je dat niet bij het boeken al kunnen verzinnen?
Wat hebben die nou als voordeel, dat de hoge prijs rechtvaardigt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:16 schreef Drive-r het volgende:
En mijn koffers zijn niet echt stijvol, wel redelijk prijzig (Tumi).
Nou ja, mijn Samsonites gingen nogal snel kapot en waren niet handig qua indeling enzo. Alles van Tumi is gewoon extreem degelijk en voor mij optimaal ontworpen. Natuurlijk betaal je een premie voor het merk, maar dat doe je bij Samsonite natuurlijk ook (in mindere mate).quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat hebben die nou als voordeel, dat de hoge prijs rechtvaardigt?
De foto's op google zien er iig wel stijlvol uit.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:11 schreef UIO_AMS het volgende:
De stijlvolle reiziger is hier.
Nou ja, volgende week een midweek met de familie naar het Hof van Saksen. Valt dat onder de noemer stijlvolle reizen of designvakanties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |