Water. Hij pakt doekoe op de taxi.quote:
Def is een echte ladiesman. Gaat echt niet de gayscene in.quote:
Is dat nou 2pac naast hem?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:55 schreef Paul het volgende:
Hij treed nog wel eens op bij ons in de kroeg daar loopt hij ook nog rond soms
[ afbeelding ]
Hij kwam heel vroeger ook nog weleens in Hollywoodquote:
3 negers die een beetje op het toppunt van hun carriere waren die chillen met een neger die allang al over zijn hoogtepunt heen was en geen succes meer had?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:06 schreef J.Herrer het volgende:
Hij chilled hem met 2pac, BIG en proof ergens op een eiland
Het is hier geen Amerika waar je met een (paar) grote hit(s) nooit meer hoeft te werkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:07 schreef Brickboy het volgende:
Zo kansloos. Dikke hits scoren, geld verdienen en tien jaar later alsnog platzak zijn. Echt, hoe krijgen mensen het toch voor elkaar.
Maar kom op zeg. Je hoeft ook weer niet in een taxi te eindigen. Zelfs als je geen dikke hits scoort, hoef je niet als taxichauffeur te eindigen, iets wat toch wel een dikke fail in het leven isquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:09 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Het is hier geen Amerika waar je met een (paar) grote hit(s) nooit meer hoeft te werken
Is ie echt taxi chaffeur?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:12 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Maar kom op zeg. Je hoeft ook weer niet in een taxi te eindigen. Zelfs als je geen dikke hits scoort, hoef je niet als taxichauffeur te eindigen, iets wat toch wel een dikke fail in het leven is.
Weet ik veel. Dat zeggen ze hier steeds.quote:
Een neger in limburg?? Dacht dat in Limburg alleen maar Marokkanen en Belgen woonden?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
Daar was pasgeleden toch een reportage over?
Die heeft nu ergens in Heerlen een Surinaamse tent
Alleen ik zei dat, klik maar op zijn link van taxi almere boven inquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:15 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Weet ik veel. Dat zeggen ze hier steeds.
Het zou mij overigens niet verbazen als het echt zo was.
Ja serieus.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een neger in limburg?? Dacht dat in Limburg alleen maar Marokkanen en Belgen woonden?
Als iemand, wie dan ook, veel betekend voor die scene, verdient hij een door die scene gepropageerd einde.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:51 schreef Sjaakmat het volgende:
Deze man heeft veel betekend voor de Nederlandse rapscene. Hij verdient zeker respect.
Ik hoef niet te klikken op die nep link.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen ik zei dat, klik maar op zijn link van taxi almere boven in
Is helemaal geen nep link!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:18 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Ik hoef niet te klikken op die nep link.
Hehe heb het net ff snel bekeken, maar dan nog een neger in limburgquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja serieus.
Ik kan nu niet op youtube maar staat erop.
Reportage van een publieke omroep van een jaar geleden ofzo.
Ik wil je naaie naaie naaie naar je huis brengen!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:11 schreef onearmedman het volgende:
[ afbeelding ]
HE LEKKER MEISJE, IK WIL JE NAAIEN NAAIEN NAAIEN!!!! AAAAA
[ afbeelding ]
De wereldhit Doekoe bevat een en al geniale oneliners.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:25 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik wil je naaie naaie naaie naar je huis brengen!
Iedereen houdt van Doekoequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De wereldhit Doekoe bevat een en al geniale oneliners.
Ik zou em terug zetten als ondertitelquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
En Daphne Deckers die vind me lekker nu zit ze aan mijn tennisracket
Wat een heldquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
En Daphne Deckers die vind me lekker nu zit ze aan mijn tennisracket
Dan doe je Aqua en Scooter echt te kort hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een held![]()
Wat mij betreft DE artiest van de jaren 90
Die mogen zijn veters nog niet strikkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan doe je Aqua en Scooter echt te kort hoor
Echte negers hebben geen veters maar klittenbandquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die mogen zijn veters nog niet strikken
Zeker ook fan van de Venga Boyzzquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan doe je Aqua en Scooter echt te kort hoor
BoomBoomBoomquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zeker ook fan van de Venga Boyzz
Ja geloof je het zelf!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij had/heeft toch een discotheek in Turkije?
Ik dacht dat hij vuilnisman in Rotterdam wasquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij had/heeft toch een discotheek in Turkije?
Hij zegt ook smatjequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:37 schreef TheZapster het volgende:
Alle balluh verzameluh hier komt de smatje verzamelaar van hameluh
Briljante artiest.Hij is minimaal een half jaar mijn avatar geweestquote:
Okequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja geloof je het zelf!
Een neger uit Almere met een shoarma tent in Heerlen en een discotheek in Turkije en hij is nog part time taxichaffeur
http://www.spunk.nl/index.php?nav=51&intArticleId2=1196419857613quote:Waar is Def Rhymz gebleven?
door: Denise Rebergen Nov 30 2007
Na heel wat jaren schudden we nog steeds onze konten op Schudden met die kont en stiekem duikt er hier of daar nog wel eens een verloren skibril op, maar van de man zelf hebben we al eeuwen niets gehoord. De grote vraag die brandt is dan ook: ‘Waar is Def Rhymz gebleven en wat doet hij met zijn leven?’ Denise speurde hem op.
Wat draag je op dit moment?
‘Ik ben helemaal naakt. Ja echt, ik lig lekker naakt op de bank. Heeeerlijk.’
Hoeveel vrouwen heb je?
‘Voor de media of in het echt? Voor de media natuurlijk veel, maar in het echt ben ik vrijgezel. Ik heb helemaal geen tijd voor vrouwen. Bovendien kosten ze alleen maar geld. En aandacht. Geld en aandacht.’
Waar ga je meestal naartoe op vakantie?
‘Suriname of Turkije. Suriname is mijn land, en in Turkije heb ik een Discotheek. Een Après-ski discotheek. Je kunt dan wel niet skiën in Turkije, maar het is gewoon gezellig joh, après ski.’
In wat voor auto rijd je?
‘In Turkije heb ik een Porche en in Suriname een Toyota. In Nederland ben ik failliet.’
Heb je huisdieren?
‘Nee, ik heb geen huisdieren nodig. Ik ben zelf al een hond.’
Kijk je wel eens soapseries als je naakt op de bank ligt?
‘Nee joh, dat is toch allemaal poppenkast. Wat heb je daar nou aan? De hele Nederlandse televisie trouwens. Allemaal poppenkast. Ik kijk daar niet meer naar, dat doe ik gewoon niet meer. Ik ben niet meer onder de indruk. Van de Nederlandse televisie niet, en van Nederland niet. Snap je dat?’
Waarom niet?
‘Wat ik zeg, het is allemaal poppenkast. Met dat Idols enzo, en de gouden kooi. Weet je, vroeger wilde ik heel graag beroemd worden. Ik maakte allemaal gekke liedjes, zoals schudden met je kont. Dat werden allemaal hits. Je hoort ‘m nu nog steeds overal, zelfs in Suriname en Turkije, en iedereen wordt er blij van. Maar toch wordt het niet écht gewaardeerd. Er wordt gewoon een beetje lacherig over gedaan. Op de radio wordt ik zelden gedraaid. Ze nemen me gewoon niet serieus. Terwijl, wees nou eens eerlijk, ‘Schudden met die kont’ was gewoon de hit. Nederland waardeert haar jonge talenten gewoon niet genoeg. Snap je dat?’
Hoe ziet de ideale wereld van Def Rhymz eruit?
‘Geen rascisme, eerlijkheid, geen vooroordelen en geen haat. Ik wil gewoon dat alles gezellig is. Lekker feesten. Klinkt dat niet ideaal?’
Zou je ons nog een wijze les mee willen geven?
‘Maak je school af, dat is het belangrijkste. Iedereen wil altijd maar beroemd worden enzo, maar daar gaat het niet om. Maak je school af, krijg een goede baan, verdien veel geld en ga dan lekker reizen ofzo. Dat is het belangrijkste, snap je dat?’
Wat doe je nou eigenlijk in het dagelijks leven?
‘Ik ben veel dingen aan het regelen. Ik bel heel veel, vooral naar het buitenland. Verder ben ik bezig een discotheek op te zetten in Suriname, en ik heb het natuurlijk druk met Turkije. Ik heb ook een studio, daar maak ik liedjes. Van mij hoeven die alleen niet meer bekend te worden, want ik heb geen zin meer in die poppenkast, snap je dat? Ik maak gewoon lekker liedjes, joh. Maar misschien heb ik wel een identiteitscrisis hoor, dat kan ook.’
Identiteitscrisis?
‘Ja, weetje. Dat kan toch, haha. Spannend hè, voor het eerst zo’n diep gesprek met Def Rhymz?’
Als je googled op Apres Ski discotheek in turkije krijg je alleen dat neppe stuk van je.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Oke
[..]
http://www.spunk.nl/index.php?nav=51&intArticleId2=1196419857613
Uir 2007 dat wel
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je googled op Apres Ski discotheek in turkije krijg je alleen dat neppe stuk van je.
Zie je de turken al heee hoooo heeee hooo doen en mee zingen dat ze een toeter op hun waterscooter hebben?
Ze komen alleen naar die tent om een neger op/en ski's te zien, dan bestellen ze een malt en gaan ze naar huis om hun harige nicht cq vouw te penetrerenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je googled op Apres Ski discotheek in turkije krijg je alleen dat neppe stuk van je.
Zie je de turken al heee hoooo heeee hooo doen en mee zingen dat ze een toeter op hun waterscooter hebben?
Okee dan heeft Def een apres ski discotheek in turkijequote:
Ik denk dat er in Turkije meer te skiëen is dan in Nederland.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Okee dan heeft Def een apres ski discotheek in turkije
Hij schijnt in 2010 een piratemfestijn te organiseren op een oude olietanker voor de Somalische kust dus ik twijfel nergens meer aanquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Okee dan heeft Def een apres ski discotheek in turkije
Dan is ie echt een baasquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij schijnt in 2010 een piratemfestijn te organiseren op een oude olietanker voor de Somalische kust dus ik twijfel nergens meer aan
Geniaal stukjequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:52 schreef J.Herrer het volgende:
Edgar Davids die vindt me basis
En Andre Hazes trouwens ook
Zelfs de Russen die willen me kussen
Colombianen die vinden me Dope
tvp voor het filmpjequote:Op maandag 12 oktober 2009 11:07 schreef Gupje het volgende:
Hij was laatst trouwens bij URBNN kan het filmpje alleen niet vinden
Pluisjeeequote:Op maandag 12 oktober 2009 11:18 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
OMG... ik ook en ik zit op mn werk.
oh... ach als er pedo had gestaan had je een viespeuk geweest.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:27 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Neee, het is beer met een apenhoofd
quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:28 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
oh... ach als er pedo had gestaan had je een viespeuk geweest.
back ontopique: waar is def, held uit m'n basisschool tijd!
Hij moet kappen met taxirijden en weer hippe shit gaan schrijven. Zoals het echte bazen beaamt.![]()
![]()
![]()
heb je schijt in je ogen of ben je nou zo dom ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:06 schreef ufopiloot het volgende:
Wat zou hij doen dan? Genieten van zn centen in Suriname ofzo?
quote:Dik 20 jaar al is Def Rhymz bezig als ambassadeur van de hip hop cultuur en rap-muziek. De jonge Dennis Bouman startte als breakdancer, begon daarnaast te rappen, won daarmee wedstrijden, groeide uit tot stand-up comedian en tot populaire presentator van R&B parties en aanverwanten. Druk baasje onze Def, altijd al geweest dus.
De eerste keer dat Def de smaak van de roem proefde was in 1993 toen hij als lid van Roots Syndicate vet scoorde met "Mockinbird Hill". Die eerste keer werd trouwens meteen een nummer 1 hit. Zulk succes smaakt naar meer, dat meer kwam pas vier jaar later, Tralalaaa werd weer een nummer 1 hit, dit keer in Def's geboorteland Suriname.
En plotseling viel alles op zijn plaats; de rapmuziek, daar was iedereen het nu wel over eens, was een blijvertje. Met name de nederlands-talige rap had eindelijk een groter publiek bereikt, Def wist zijn jarenlange ervaring te verwerken tot een unieke act en … er was Topnotch een klein platenlabel dat zich gedekt wist door een grote en dat met Extince en onlangs de verzamelaar Alle 13 Dope duidelijk gemaakt dat graag een thuisbasis te zijn voor hip-hoptalent. Het eerste resultaat van de samenwerking tussen Topnotch en Def was de single Doekoe. Een week maar stond Doekoe op nummer 1, maar er was wel een Marco Borsato voor nodig om Def naar nummer 2 te duwen.
En toen was er dan het album, De Goeiste, en zo is het! Louter hits staan er op de plaat, Doekoe natuurlijk en Ziek en ook De Bom. Bijna alle nummers zouden zo de radio op en de hitparade in kunnen, ware het niet dat sommige teksten niet helemaal geschikt zijn voor uitzending overdag.
Ware Def Amerikaan geweest dan zou er een dikke sticker op zijn album prijken. Niet alleen neemt hij geen blad voor zijn mond ook de onderwerpen van een aantal nummers zijn niet geschikt voor al te jeudige luisteraartjes.
Als je Def Rhymz op de buhne bezig ziet dan zie je een man met onuitputtelijke energie, een elastieken lijf, een grote brok levenslust en ….. een hyperactief libido. Een soort superman eigenlijk. De kans is ook groot dat je tijdens een optreden de beide gezichten van Def krijgt te zien; die met en die zonder haar. Die twee gezichten zijn een beetje symbolisch voor de muziek van Def Rhymz, aan de ene kant de clown en geilneef en aan de andere, de kritische burger en verantwoordelijke vader. Def Rhymz is wel gek maar niet achterlijk.
Want al staat hij vooral bekend om zijn ondeugende teksten en haantjesgedrag, de Rotterdammer heeft wel wat meer in zijn mars. En op zijn lever. Terwijl nummers als Meisje, Voel en Tralalaaa aanstekelijke melodieën combineren met grappige 'rode oortjes' teksten snijden nummers als Wereldmensen, Politie Agent en Wees een vader voor je kind wel degelijk hout. Ook met een comedy sketch als Roddelen laat Def merken dat hij echt wel weet dat het niet allemaal rozengeur en maneschijn is, ook niet in Nederland.
Neem voor vrijblijvende informatie, een gratis offerte en boekingen van Def Rhymz contact met ons op.
bron?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:31 schreef Apekoek het volgende:
Laatst speelde hij mee met jong feijenoord
Je vergeet Dr.Dre,Jay-Z, 2Pac,Biggie,Obama.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:57 schreef J.Herrer het volgende:
Zonder de Def was er ook geen Opgezwolle Fakkelbrigade, Jawat, Jiggy etc.
Okee een opsomming van wat allemaal nu wel niet doet:quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:27 schreef DrDentz het volgende:
Hij deed ook eens showtjes in Six Flags of Walibi, en buiten die shows werkte hij in het park als kauwgomkrabber om z'n schulden af te betalen.
Michael Jackson zat toch in Def's achtergrond koortje?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:26 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je vergeet Dr.Dre,Jay-Z, 2Pac,Biggie,Obama.
Def was de vader en naar geruchten de moeder van zijn kinderen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Michael Jackson zat toch in Def's achtergrond koortje?
quote:Op zondag 25 september 2011 09:54 schreef Adelante het volgende:
't is een wat ouder topic, maar ik zag z'n laatste remake en hoopte dat ie nog langer spoorloos was gebleven
roeibooit, roeiboot, roeiboot
doe de vliegtiug, doe de vliegtuig
't is een wat ouder topic, maar ik zag z'n laatste remake en hoopte dat ie nog langer spoorloos was gebleven
Ik had helemaal niet begrepen dat die mooiboy uit de gouden kooi nu ook 'zanger' is gewordenquote:Comeback Def Rhymz met Dennis Bax: Fiësta Holanda
Vanochtend was Dennis Bax in Start en vertelde daar over de single Fiësta Holanda (Oy Oy Oy) die hij uitgebracht heeft met Def Rhymz. De track valt FunX-luisteraars waarschijnlijk snel op, omdat het een sample bevat van Lucenzo en Big Ali's zomerhit 'Vem Dançar Kuduro'. Ook hoor je op FunX de versie van Don Omar en Lucenzo die 'Danza Kuduro' heet.
Def Rhymz
Dennis vertelt FunX dat de zomerse track een tip uit Portugal was. Vooraf vond hij het risicovol om Def Rhymz in te schakelen, maar deed het uiteindelijk toch. "In het origineel zie je ook Big Ali die lekker loopt te brullen, dus ik dacht gelijk aan Def. Ik nam contact met hem op en hij vond het super! Iedereen kent Def nog van vroeger en hij is goed in de dingen die hij doet."
Zomerhit
De afgelopen jaren heeft Dennis Bax al een aantal nummers gelanceerd, maar nog nooit zoveel reacties ontvangen als met Fiësta Holanda. Vandaar dat de term 'zomerhit' als snel opkomt bij het Nederlandse publiek. "De track heeft de potentie om een zomerhit te kunnen worden, dat merk ik aan de vele reacties en Def ook. Ik krijg ook zoveel filmpjes opgestuurd uit Portugal, Spanje en Griekenland waar ze het dansje doen." Daarmee doelt de zanger op de dansjes die Def Rhymz introduceert in de clip, zoals 'de roeiboot' en 'de vliegtuig'.
Verwarring
Het grote risico met Fiësta Holanda is dat het veel verwarring kan veroorzaken, omdat het origineel nu een wereldwijde hit is. "Dat is natuurlijk altijd een risico, maar er was nog geen Nederlandse versie." Vooral in buitenlandse badplaatsen met Nederlandse feestcafés is de track uitermate populair volgens de bronnen van Dennis.
Para Papa
Fernando dook in het verleden van Dennis Bax en ontdekte dat hij vaker Nederlandse versies van zomerhits maakt. Zo lanceerde hij ook een Nederlandse versie van Rap Das Armas (Parapapapapa). "Eigenlijk lag Para Papa al klaar voordat Quintino ermee kwam. Deze is uiteindelijk ook in het Nederlands gebracht, maar iets te laat. Nu (met Fiësta Holanda) wilde ik eerder zijn, voordat de Braziliaanse versie uitkwam in Nederland. Dat is tot nu toe gelukt, alleen nu is het een beetje tegelijkertijd gebeurd."
Toekomst
De komende tijd staat Dennis Bax nog veel te wachten. Er liggen ideeën voor een album en daarnaast is Dennis bezig met een presentatieklus voor een tv-zender. "Maar daar kan ik weinig over zeggen. Verder blijf ik gewoon lekker optreden en allemaal nieuwe ideeën ontwikkelen en verder we zien het wel."
Volgens mij is ie zelf de grootste afnemer in die 'vreetschuur'quote:Op zondag 25 september 2011 10:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!!!!!!
Die kerel heeft een vreetschuur in Heerlen he (volgens mij heb ik dat hier al gepost). Dus als je eens een lekkere shoarma Def Rhymz wil eten, reis eens af naar het zuiden.
quote:Op zondag 25 september 2011 11:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij is ie zelf de grootste afnemer in die 'vreetschuur'![]()
[ afbeelding ]
oyoyoyoyoyoy
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:31 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Iedereen houdt van Doekoe
Iedereen houdt van geld
Maar geld maakt niet gelukkig
Maar mijn vriend Def Rhymz wel
Boom surprise wie is d'r op de buis man
Het is Def Rhymz en geen henny huisman
Doe die televisie niet uit man, luister
Ik ben te gek, net als sex in het duister
H Luister, ik ben vrij gezellig
Zijn er vrij gezellige dames in the house
Hier heb je mijn biepernummer 06-66065
Dan gaan we naar een hotel, motel, holiday inn
Ik ben de dames lieveling
Vraag maar 't aan je ex vriendin
Iedereen zegt hotel, motel, holiday inn
Als jij de staatsloterij wint krijg ik je pin pin pin pin
Iedereen houdt van geld
Lekker lekker lekker lekker lekker
ik laat je rrrrrrr net als woody woodpacker
hahahahaa hihihihihi
mijn vriendin heette ienie ienie mienie mienie mynie mynie mo
hallo schattebout ik heb Barmoerbout
je komt zeker uit Paramaribo.
Ooh ik heb een automobiela
En een chauffeur voor mijn chauffeur
Schat, ik sta nu voor jou villa
Met een jehova getuigen voor je deur
Dan gaan we naar de bioscoop
en gezellig lopen in de kralingse bos
Het kan me niet schelen
Wil alles met je delen
Zo maak je portemonnee maar los
Iedereen houdt van geld
Iedereen houdt van geld
Edgar Davids die vindt me basis
En Andre Hazes trouwens ook
Zelfs de Russen die willen me kussen
Colombianen die vinden me Dope
En ik hoop dat je exgenoot mij nu met rust laat
Deff Ben jij een player?
Wat is dat voor een kutvr .............
Inderdaad, geniaal, mits je recentelijk een lobotomie hebt ondergaan.
Tssk. D'r zitten niet eens mamma appelsapjes in zoals bij het origineelquote:Op zondag 25 september 2011 09:54 schreef Adelante het volgende:
Een neger die zwart rijdtquote:Op zondag 25 september 2011 12:57 schreef DeX090 het volgende:
Die ontzettende gangster van een Def Rhymz zit nu een straf van 7.5 jaar uit voor zwartrijden.
Bron
Tja, dat is Curtis James Jackson the third ook niet echt, denk dat ze daarom maar die achterlijke namen als 50 cent aannemen.quote:Op zondag 25 september 2011 13:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een neger die zwart rijdt
Verder is zijn echte naam (Dennis Bouman) ook niet echt gangsta
quote:Op zondag 25 september 2011 11:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij is ie zelf de grootste afnemer in die 'vreetschuur'![]()
[ afbeelding ]
oyoyoyoyoyoy
"Wat Don Omar kan, kan ik ook."quote:Op zondag 25 september 2011 09:54 schreef Adelante het volgende:
Noem jij mij een hond, dan ben jij mijn teef.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De wereldhit Doekoe bevat een en al geniale oneliners.
pfff.. negers, wat een stereotype beeld bevestigende ellende.quote:Op maandag 26 september 2011 15:18 schreef raptorix het volgende:
Ik heb hem tijdje terug nog zien lopen, en ja in het echt loopt ie ook met een skibril op ze voorhoofd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |