Water. Hij pakt doekoe op de taxi.quote:
Def is een echte ladiesman. Gaat echt niet de gayscene in.quote:
Is dat nou 2pac naast hem?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:55 schreef Paul het volgende:
Hij treed nog wel eens op bij ons in de kroeg daar loopt hij ook nog rond soms
[ afbeelding ]
Hij kwam heel vroeger ook nog weleens in Hollywoodquote:
3 negers die een beetje op het toppunt van hun carriere waren die chillen met een neger die allang al over zijn hoogtepunt heen was en geen succes meer had?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:06 schreef J.Herrer het volgende:
Hij chilled hem met 2pac, BIG en proof ergens op een eiland
Het is hier geen Amerika waar je met een (paar) grote hit(s) nooit meer hoeft te werkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:07 schreef Brickboy het volgende:
Zo kansloos. Dikke hits scoren, geld verdienen en tien jaar later alsnog platzak zijn. Echt, hoe krijgen mensen het toch voor elkaar.
Maar kom op zeg. Je hoeft ook weer niet in een taxi te eindigen. Zelfs als je geen dikke hits scoort, hoef je niet als taxichauffeur te eindigen, iets wat toch wel een dikke fail in het leven isquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:09 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Het is hier geen Amerika waar je met een (paar) grote hit(s) nooit meer hoeft te werken
Is ie echt taxi chaffeur?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:12 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Maar kom op zeg. Je hoeft ook weer niet in een taxi te eindigen. Zelfs als je geen dikke hits scoort, hoef je niet als taxichauffeur te eindigen, iets wat toch wel een dikke fail in het leven is.
Weet ik veel. Dat zeggen ze hier steeds.quote:
Een neger in limburg?? Dacht dat in Limburg alleen maar Marokkanen en Belgen woonden?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
Daar was pasgeleden toch een reportage over?
Die heeft nu ergens in Heerlen een Surinaamse tent
Alleen ik zei dat, klik maar op zijn link van taxi almere boven inquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:15 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Weet ik veel. Dat zeggen ze hier steeds.
Het zou mij overigens niet verbazen als het echt zo was.
Ja serieus.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een neger in limburg?? Dacht dat in Limburg alleen maar Marokkanen en Belgen woonden?
Als iemand, wie dan ook, veel betekend voor die scene, verdient hij een door die scene gepropageerd einde.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:51 schreef Sjaakmat het volgende:
Deze man heeft veel betekend voor de Nederlandse rapscene. Hij verdient zeker respect.
Ik hoef niet te klikken op die nep link.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen ik zei dat, klik maar op zijn link van taxi almere boven in
Is helemaal geen nep link!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:18 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Ik hoef niet te klikken op die nep link.
Hehe heb het net ff snel bekeken, maar dan nog een neger in limburgquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja serieus.
Ik kan nu niet op youtube maar staat erop.
Reportage van een publieke omroep van een jaar geleden ofzo.
Ik wil je naaie naaie naaie naar je huis brengen!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:11 schreef onearmedman het volgende:
[ afbeelding ]
HE LEKKER MEISJE, IK WIL JE NAAIEN NAAIEN NAAIEN!!!! AAAAA
[ afbeelding ]
De wereldhit Doekoe bevat een en al geniale oneliners.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:25 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik wil je naaie naaie naaie naar je huis brengen!
Iedereen houdt van Doekoequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De wereldhit Doekoe bevat een en al geniale oneliners.
Ik zou em terug zetten als ondertitelquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
En Daphne Deckers die vind me lekker nu zit ze aan mijn tennisracket
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |