abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73594962
Men, wat is dat kut. Klote muziek die niet goed is afgesteld en je dus even permanente gehoorschade oploopt. Leuk.

Klacht: gehoorschade en dus piepende oren.

Doei
  zondag 11 oktober 2009 @ 22:48:16 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_73594989
Waarom stond je bij de speakers?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_73595012
Welke muziek?
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_73595033
Waar?
Wat?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73595042
je was geheel onbekend met dit fenomeen?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_73595068
Op sommige feesten doe ik oordopjes in omdat de muziek daar zo belachelijk hard is. Vooral op die illegale loodsfeesten.

En gehoorschade is kut als muziek je hobby is.
pi_73595084
pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....
Feyenoord Rotterdam
  zondag 11 oktober 2009 @ 22:50:56 #8
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_73595126
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
Op sommige feesten doe ik oordopjes in omdat de muziek daar zo belachelijk hard is. Vooral op die illegale loodsfeesten.

Ga dan niet. zet thuis muziek op.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_73595176
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:50 schreef cvboer het volgende:

[..]

Ga dan niet. zet thuis muziek op.
Ik vind oordopjes toch een betere oplossing. De rest van m'n leven thuis zitten is ook zoiets .
  Moderator zondag 11 oktober 2009 @ 22:51:51 #10
236264 crew  capricia
pi_73595182
Bij concerten neem ik eigenlijk altijd wel oordopjes mee.
Of ik ze gebruik zie ik daar wel.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73595287
Sorry, wat zei je?
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_73595290
je mag blij zijn TS ik ben aan beide oren slechthorend ik hoor maar 60-70% aan beide oren :|
pi_73595390
Wees maar blij dat je geen hyperacusis hebt. Of hoe je het ook spelt.
Een vork op een bord is voor mij soms echt ondraaglijk
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_73595463
WAT ZEG JE!?!?!?!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_73595481
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:49 schreef Sapstengel het volgende:

Ik zie nooit mensen met oordopjes op illegale feesten en wel op de legale feestjes, dus rot op naar de legale feestjes als je er niet tegen kan!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zondag 11 oktober 2009 @ 22:58:10 #16
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_73595497
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:53 schreef 3keernix het volgende:
Sorry, wat zei je?
Omdat je oren beschadigd zijn kan je niet lezen?
  zondag 11 oktober 2009 @ 22:58:30 #17
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_73595517
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:47 schreef Opperkwal het volgende:
Men, wat is dat kut. Klote muziek die niet goed is afgesteld en je dus even permanente gehoorschade oploopt. Leuk.

Klacht: gehoorschade en dus piepende oren.

Doei

TS heeft muizen
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  zondag 11 oktober 2009 @ 22:58:38 #18
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_73595523
Ik doe altijd oordopjes in, overal!

(behalve bij stille tochten)
pi_73595532
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:58 schreef S.Seagal het volgende:

[..]

Misschien heeft hij wel een spraakcomputer
pi_73595566
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik zie nooit mensen met oordopjes op illegale feesten en wel op de legale feestjes, dus rot op naar de legale feestjes als je er niet tegen kan!
Er niet tegen kunnen
Niemand kan er tegen
Je krijgt uiteindelijk, of gehoorschade, op een piep/overgevoeligheid.
pi_73595607
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Nee, omdat het allemaal pepnakkers zijn die er scheit aan hebben. Veel van m'n vrienden dragen ze ook. Als je een meter voor een 80 kW system staat vind ik het toch wel fijn, anders heb ik 2 dagen later nog een piep in m'n oren.
pi_73595662
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:58 schreef RedFever007 het volgende:
Ik doe altijd oordopjes in, overal!

(behalve bij stille tochten)
Staat wel cool in de disco!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_73595677
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:00 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Nee, omdat het allemaal pepnakkers zijn die er scheit aan hebben. Veel van m'n vrienden dragen ze ook. Als je een meter voor een 80 kW system staat vind ik het toch wel fijn, anders heb ik 2 dagen later nog een piep in m'n oren.
ho ho ik ben geen pepnakker hoor en het was ook niet serieus van me. Ik snap best dat mensen oordopjes indoen, vind het er alleen zo knullig uit zien
pi_73595712
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

ho ho ik ben geen pepnakker hoor en het was ook niet serieus van me. Ik snap best dat mensen oordopjes indoen, vind het er alleen zo knullig uit zien
Hehe . Mjah dat is idd het nadeel. Maar je hebt van die doorzichtige die nauwelijks opvallen. En m'n haar zit er toch overheen.
pi_73595765
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:58 schreef S.Seagal het volgende:

[..]

Waarom verpest je mijn garp!
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_73595804
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:02 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Hehe . Mjah dat is idd het nadeel. Maar je hebt van die doorzichtige die nauwelijks opvallen. En m'n haar zit er toch overheen.
ik ben kaal dus dat gaat bij mij niet werken, misschien toch maar eens aan de speed dan
  † In Memoriam † zondag 11 oktober 2009 @ 23:05:08 #27
230491 Zith
pls tip
pi_73595817
TS over 5 jaar:

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_73595914
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

ik ben kaal dus dat gaat bij mij niet werken, misschien toch maar eens aan de speed dan
Gewoon kraakstijl de hele nacht met een capuchon over je hoofd rondlopen . Ja, of aan de speed.
pi_73595945
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

je mag kiezen

zo nu en dan oordopjes

of de rest van je leven een gehoorapparaat (eventueel met hersensonde)

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:11:03 #30
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_73596084
af en toe als ik na het stappen in bed lig, heb ik ook een piep in mijn oren...
tot voor kort had ik zoiets van "dat is normaal na een avondje uit, morgen is het wel weer weg"
Meestal merk je het de volgende dag ook niet meer, maar dat is gewoon omdat er meer omgevingsgeluid is.
maar de laatste weken ben ik echt bang dat er sprake is van tinnitus... en dus onomkeerbaar.
Ik ondervind vrij weinig hinder, behalve als ik niet kan slapen en ik ga liggen piekeren over die piep die ik hoor.
Is het een piep uit een electronisch apparaat oid? of is het toch een beschadiging in mijn oor?
Zeker na dat verhaal over die jongen die de combinatie van ernstige tinnitus en hyperacusis die er zo gek van werd dat hij zelfmoord pleegde...

lees dat verhaal maar eens:
29-jarige pleegt zelfmoord wegens oneindige piep in oren...

het kromme is, dat hoe zwaar ik onder de indruk was van dat verhaal, ik toch elke keer opnieuw naar een feest ga zonder oordopjes. Zelfs als je ze bij de ingang gratis in je handen gestopt krijgt, gebruik ik ze niet.
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_73596170
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:11 schreef Parkinson_XTC het volgende:
tot voor kort had ik zoiets van "dat is normaal na een avondje uit, morgen is het wel weer weg"
Meestal merk je het de volgende dag ook niet meer, maar dat is gewoon omdat er meer omgevingsgeluid is.
maar de laatste weken ben ik echt bang dat er sprake is van tinnitus... en dus onomkeerbaar.
Ik ondervind vrij weinig hinder, behalve als ik niet kan slapen en ik ga liggen piekeren over die piep die ik hoor.
Is het een piep uit een electronisch apparaat oid? of is het toch een beschadiging in mijn oor?
Zeker na dat verhaal over die jongen die de combinatie van ernstige tinnitus en hyperacusis die er zo gek van werd dat hij zelfmoord pleegde...

het kromme is, dat hoe zwaar ik onder de indruk was van dat verhaal, ik toch elke keer opnieuw naar een feest ga zonder oordopjes. Zelfs als je ze bij de ingang gratis in je handen gestopt krijgt, gebruik ik ze niet.
Ik heb Tinnitus, kijk hier op Fok! voor meer info Tinnitus deeltje 3
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_73596205
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:07 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Gewoon kraakstijl de hele nacht met een capuchon over je hoofd rondlopen . Ja, of aan de speed.
Achja nou komen de mooie herrineringen terug van paar jaar terug, weekenden lang doorknallen op de Wenckebachweg in Amsterdam op lekkere goa muziek. Schultebrau halve liters die ze verkochten maar dat boeide niet want ze waren net zo goed als in de winkel en inderdaad capuchon over je hoofd en foute zonnebril op lekker weg spacen haha
pi_73596426
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:11 schreef Parkinson_XTC het volgende:

Heb dezelfde symptomen ondervonden, helaas. Ik heb ook oordoppen, laatst bij Coldplay was er een stand die oordoppen promotte, ik heb toen een stel oordopjes aangeschaft van een 2 euro maar ik twijfel toch wel ernstig om even van die op maat gemaakte oordinger aan te schaffen. Dan maar voor schut, heb liever toch nog wat gehoor op mijn veertigste.
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:20:18 #34
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_73596523
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:34:21 #35
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_73597216
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:13 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Ik heb Tinnitus, kijk hier op Fok! voor meer info Tinnitus deeltje 3
heb het net doorgelezen dat topic...
afgezien van dat stamcelonderzoek afwachten, kan ik dus vrij weinig doen zoals naar de huisarts e.d.
Zolang het niet erger wordt, red ik me wel

ben gelukkig de afgelopen jaren wel wat bewuster geworden als het gaat om harde muziek en zal op festivals ook niet meer vlak bij de speakers gaan staan, maar oordoppen is vooralsnog geen optie.
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_73606049
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:34 schreef Parkinson_XTC het volgende:

[..]

heb het net doorgelezen dat topic...
afgezien van dat stamcelonderzoek afwachten, kan ik dus vrij weinig doen zoals naar de huisarts e.d.
Zolang het niet erger wordt, red ik me wel

ben gelukkig de afgelopen jaren wel wat bewuster geworden als het gaat om harde muziek en zal op festivals ook niet meer vlak bij de speakers gaan staan, maar oordoppen is vooralsnog geen optie.
Wees er voorzichtig mee. Echt waar. Ik had eerst ook alleen tinnitus, maar inmiddels doet geluid ook pijn. Ik kan soms niet eens normaal meer met een groep praten, afhankelijk van hoe goed mijn oren die dag zijn.
pi_73606445
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:56 schreef Ascendancy het volgende:
Wees maar blij dat je geen hyperacusis hebt. Of hoe je het ook spelt.
Een vork op een bord is voor mij soms echt ondraaglijk
Eindelijk, het symptoom gevonden waar ik aan lijdt. Eindelijk gerechtigheid, dokter geloofde er niet zoveel in, heel erg bedankt iig.
pi_73607271
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:32 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Eindelijk, het symptoom gevonden waar ik aan lijdt. Eindelijk gerechtigheid, dokter geloofde er niet zoveel in, heel erg bedankt iig.
Vreemd, het is een heel bekend symptoom dacht ik. En imo een stuk erger dan de tinnitus waar iedereen bang voor is.
Na een paar maanden kon ik mijn piep uit mijn bewustzijn filteren.
pi_73607452
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:57 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Vreemd, het is een heel bekend symptoom dacht ik. En imo een stuk erger dan de tinnitus waar iedereen bang voor is.
Na een paar maanden kon ik mijn piep uit mijn bewustzijn filteren.
Voor mij was het ook niet bekend, de hele tijd rondgezocht op internet. Ook heb ik bij andere dokters een navraag gedaan maar helaas zij konden ook niet vertellen wat het was.

Als ik hoge tonen hoor ben ik direct weg en sluit ik me zelf af in een stille ruimte zo erg is het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')