Ik ook niet maar 't is hip en happening en ja, dan kan zelfs een ouwe sok als ik niet achterblijven.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:47 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nu al op twitter
ik vat die twitter site niet
ben jij die batmuts?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zij. Ga solliciteren bij RTL
Zijn ego is nu wel erg klein denk ik....
gastquote:
Dat zou impliceren dat mijn kapsel op een badmuts zou lijken. Dat is onmogelijk.quote:
Ik weiger het pertinent zoals ik ook tegen Hyves benquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook niet maar 't is hip en happening en ja, dan kan zelfs een ouwe sok als ik niet achterblijven.
Zo kan ik je toch niet fatsoenlijk stalken, ploert.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weiger het pertinent zoals ik ook tegen Hyves ben
Ik vond dat ze overdreven veel positief commentaar kreeg, dus ik vrees het ergstequote:Op zondag 11 oktober 2009 21:53 schreef _evenstar_ het volgende:
ik mag toch hopen dat marleen eruit vliegt
ik ook, maar ik mag altijd hopen tochquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vond dat ze overdreven veel positief commentaar kreeg, dus ik vrees het ergste
Ja nogal. En die had al zo hard gewerkt met haar rib.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Voor dat meiske is het ook zo sneu he
Gastquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:53 schreef Pheno het volgende:
Het valt me nog mee dat niet het verkeerde stukje laten zien van Lorenzo
Samen met Lorenzo en Oona, dat was ook erg goed.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Siobian en Kris vond ik toch wel de beste.
En Lorenzo... aww.... traantjes....
En toen was er Fok!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo kan ik je toch niet fatsoenlijk stalken, ploert.
Hij zit er toch weer in. Kom nou zeg.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En toen was er Fok!
Knie uit de kom... nou die danst denk ik niet meer
Het probleem is dat als een gewricht uit de kom is gegaan dat het zo weer kan gebeuren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Als 'ie gewoon uit de kom was, zoals hij zegt, dan valt het allemaal wel mee gelukkig.
Dat is vaak pijnlijk op het moment, en na het teruggaan, maar dat komt wel vrij snel weer goed.
Let's hope so!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Als 'ie gewoon uit de kom was, zoals hij zegt, dan valt het allemaal wel mee gelukkig.
Dat is vaak pijnlijk op het moment, en na het teruggaan, maar dat komt wel vrij snel weer goed.
Het is wel wat Dan zegt: the show must go on.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Samen met Lorenzo en Oona, dat was ook erg goed.
Awww Lorenzo.
Oh hij zit weer in de kom, huppakee, doorgaan doorgaan.
(ik weet dat het niet zo makkelijk gaat)
Ik vind Dennis dit goed aanpakken.
Ohquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:57 schreef IbeBen het volgende:
Kheb ook weles mn knie uit de kom gehad.... Laat ik zeggen dat ik de eerste toen niet eens kon lopen zonder krukken, laat staan dansen
Ja banden/pezen zijn dan opgerektquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het probleem is dat als een gewricht uit de kom is gegaan dat het zo weer kan gebeuren.
Echt heel rot, maar dit maakt hem erg blessuregevoelig, als hij dat al niet was.
Ja, daar gaan ze even lekker door de mandquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:57 schreef Pheno het volgende:
Uhuh, live show.
Wellicht, maar het houdt ook in dat hij volgende week wrs wel kan dansen en dan hopen dat ' ie niet weer uit de kom schiet,quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het probleem is dat als een gewricht uit de kom is gegaan dat het zo weer kan gebeuren.
Echt heel rot, maar dit maakt hem erg blessuregevoelig, als hij dat al niet was.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:58 schreef Cee het volgende:
Maar gelukkig is daar Shakira met een nieuwe CD.
1-2 minuten vertraging ongeveer voor de meestelijke vertalersquote:
Ik had 't gemist! Wat was er dan?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daar gaan ze even lekker door de mand![]()
Ik wens niemand (ok, Marleen) dit toe, dus ik hoop het voor hem. het gaat hem iig veel pijn doen, dus als hij de dans van volgende week kan oefenen....quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wellicht, maar het houdt ook in dat hij volgende week wrs wel kan dansen en dan hopen dat ' ie niet weer uit de kom schiet,.
Het is ook echt héél pijnlijk, believe me. Het vervelende is dat je kniebanden een stukje meerekken en dus "losser" gaan zitten, wat de kans op latere blessures een stuk groter maakt.quote:
Nee, de volgende groepsdans was vanmiddag al opgenomen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:59 schreef Re het volgende:
[..]
1-2 minuten vertraging ongeveer voor de meestelijke vertalers
oh ja de groepsdans... dat wel...quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de volgende groepsdans was vanmiddag al opgenomen.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wens niemand (ok, Marleen) dit toe, dus ik hoop het voor hem. het gaat hem iig veel pijn doen, dus als hij de dans van volgende week kan oefenen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |