Door de knie.quote:
Ja, ik dacht ook dat dat erbij hoordequote:
quote:
Ikook!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:40 schreef Cee het volgende:
Damn. DAMN. Dit was zo goed. Ik dacht even dat het erbij hoorde. Shit.
Nou ik vond hem wel erg lang blijven liggen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:40 schreef Cee het volgende:
Damn. DAMN. Dit was zo goed. Ik dacht even dat het erbij hoorde. Shit.
Moettie zijn aandacht bij de show houden ipv op twitterquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:38 schreef Pheno het volgende:
Ik kreeg net een twitter van de cameraman: "ik word duizelig".
quote:
dat dacht ik ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook dat dat erbij hoorde![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:40 schreef Franneh het volgende:
Super jammer, want wat was het mooi!
Hopelijk niks ernstigs :s
No way. Door je knie is echt kut. In het ergste geval nog zijn kruisbanden gescheurd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:42 schreef _evenstar_ het volgende:
En toen danste hij ook door, ik hoop voor hun, ben bang...
Ja tis nu al de happening van de show!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:43 schreef _evenstar_ het volgende:
En welke badmuts zij dat hij zou tegenvallen![]()
![]()
Ben je nou echt zo'n bakvis die de knapste ook gelijk de beste vindt of kijk je echt naar de kwaliteit van de dans?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ikook!
Echt kut voor m![]()
Hoop echt dat ' ie er niet uit hoeft, ik vind Lorenzo de beste/leukste.
Zij. Ga solliciteren bij RTLquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:43 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
quote:Lorenzo is backstage nu. Kunnen nix zien hier, maar we hoorden zn knie knallen en m schreeuwen. Jan Kooijman rende er gelijk op af.
zijquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:43 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
Ik vind zijn dansstijl/mixen etc. erg leuk. Is waar ik van houd,quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:44 schreef Peter het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo'n bakvis die de knapste ook gelijk de beste vindt of kijk je echt naar de kwaliteit van de dans?
nu al op twitterquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:45 schreef Cee het volgende:
twitter van onze man on the scene (CDP)
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:45 schreef Cee het volgende:
twitter van onze man on the scene (CDP)
[..]
Niet geheel raar.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:47 schreef Cee het volgende:
Ze zijn echt aangeslagen allemaal. Dennis voor de reclame ook helemaal van de wap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |