abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73620730
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:29 schreef Skaai het volgende:
Hou de koopjeshoek van de Ikea dus in de gaten als je er bent, voor je het weet staan er 5 Stockholm staande lampen die eruit gaan voor weinig omdat het showmodellen waren. Zo heb ik mijn grote Knubbig lamp ook op de kop getikt . Helaas met verhuizen laten vallen
Zal ik zeker doen ook, want ik wil 'm ook, denk alleen dat die er niet lang zullen blijven staan!

Die lade, daar kan je toch zo'n "rem" op zetten? Dat klikt gewoon in de zijkant eirn Geen knal-lades meer dan
pi_73620865
ik wil dr 2
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:48:16 #53
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_73624403
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90110155

hij hebben nu deze lade alleen gaat hij nogal hard dicht kan hij nog gesteld worden?
Wat dacht je van een RATIONELL ladedemper voor het ding?
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_73625299
Ja idd. zo heten die dingen die ik bedoel! Ze passen wel niet op alle schuiven hoor, t' moeten vrij recente zijn Als het "oude" zijn kan je zelf freubelen met zo'n deurremmetje ook, die schroef je gewoon op de rand van je Faktum Da's dat ding met zo'n pinnetje op.

Die liggen nu in de koopjeshoek overal trouwens die met dat pinnetje op.

[ Bericht 6% gewijzigd door SonjaBelgium op 12-10-2009 21:16:16 ]
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:08:15 #55
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_73628855
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:04 schreef SonjaBelgium het volgende:
Ja idd. zo heten die dingen die ik bedoel! Ze passen wel niet op alle schuiven hoor, t' moeten vrij recente zijn Als het "oude" zijn kan je zelf freubelen met zo'n deurremmetje ook, die schroef je gewoon op de rand van je Faktum Da's dat ding met zo'n pinnetje op.

Die liggen nu in de koopjeshoek overal trouwens die met dat pinnetje op.
Kleine aanvulling: je hebt recente lades (met recente LADEdempers), je hebt 'oude' lades (met oude LADEdempers) en je hebt lades uit de tijd van Ben Hur, die alleen kunnen worden afgeremd met DEURdempers, die inderdaad nu voor een appel en een ei in sommige koopjeshoeken liggen.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_73629394
Hahahaha Thanx!!! Wij hebben dus van alle wat Zouden onderdelen uit Ben Hur tijd extra waarde hebben Dat krijg je als je je keuken in delen koopt. Zou ik nooit meer doen trouwens, de Nexus-beuken deuren zijn echt storend naast elkaar ... Die verkleuren maar door de "fasen" van aankoop erg ongelijkmatig (had men ons daarvan verwittigd hadden we niet voor Nexus gekozen nochtans duidelijk overlegd geweest met de verkoper telkens ... ). Die keuken gaat er dus echt uit (waterschade gehad ook dus deel Faktums moet er toch uit gesloopt worden). Ondertussen keukendeur versteken ook Twijfel alleen hard of ik weer voor Ikea-keuken zou gaan ... Het is ons niet helemaal goed bevallen zeg maar ... De plinten die we hier kregen zat nergens zo'n plastic onder-ding bij (kwamen we pas achter recent dat die er horen bij te zitten!), allen zijn ze kapot gegaan door het onderhouden van de vloer en de oven gaf ook meteen al problemen .... Beetje jammer ; nog meer omdat Ikea klantendienst ons beetje wegschoof en we ondanks de keuken nog geen 10 jaar is we nergens aanspraak op kunnen maken volgens hun ...
Vind die witte dikke werkbladen die er nu zijn wel erg mooi en de witte strakke (Solar geloof ik) deurtjes en laden wel erg mooi anders ....

Van keukens gesproken, die apotheekkast (Rationell) die er vroeger inzat in één stuk met losse mandjes, is die teruggeroepen geweest??? Ik heb die nl op m'n hoofd gekregen omdat het wandbeslag (geschikt voor de muur ja!!!) het gewicht die deze droeg niet kon houden en op z'n geheel losscheurde en toen was er iemand die ons zei "jamaar, die is teruggeroepen, die mag je terugbrengen" ... Alleen kan ik er niets over vinden!

PS Niemand die meer weet over m'n eerdere vraagstelling?

[ Bericht 4% gewijzigd door SonjaBelgium op 12-10-2009 22:27:52 ]
pi_73631207
dat heb ik dus met mijn liatorp deuren... nergens meer op de sites opeens..... ik word er nogal ongelukkig van...
pi_73632732
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 22:49 schreef SonjaBelgium het volgende:
Hoi!

Mag ik mij als nieuwe hier aansluiten? MIjn halve huis staat vol Ikeaspul Ik ben Sonja, Belgische mam van 4 kids ... als er vagen zijn ...

Ik heb meteen een vraag aan de mensen die hier zijn die bij Ikea werken.

Wij wonen vlak bij de grens van Frankrijk, we gaan dus net zo vlot naar Frankrijk naar Ikea dan naar de Belgische. Vorig weekend nog in Breda geweest (moesten onverwachts naar TIlburg en als je er dan toch bent ..... Nu hebben we daar flinke de NL'se economie gesponserd en o.a. twee Besta-bassisen gekocht (2 vaks) in diepbruin, thuis gekomen blijkt één van de legplanken gewoon "geplet" te zijn in de doos, en hebben we een schuifrail mee zonder beslag in de verrpakking, er zit niets bij in, alleen de rails, de andere doos is wel compleet (waarvan we ook nog's het ticketje kwijt zijn, we hadden die vergeten en mijn kerel is die snel gaan zoeken in de winkel nog en ticketje volgens mij gewoon niet meegenomen) ... Nu is mijn vraag, kunnen we dat alsnog geregeld krijgen eventueel in een andere vestiging in België of Frankrijk? Als we naar Breda moeten rijden is dat dik 200 km rijden héén en nog's terug vanzelfsprekend ook, best een prijzige zaak zo ... ! Als het in Lille (F) kan of Gent (B) is dat stukken fijner voor ons gezien de afstand veel korter is dan. Moet zeggen dat ik best wel pissig was op hubby, hij heeft wat die rail betreft imo echt gewoon niet opgelet, de rails zaten al anders in de doorzichtige verpakking en dan nog het ticketje niet meenmemen ook Van die kast-plank kon ie het niet weten, de verpakking zelf was intact en volkomen gaaf, die plankjes zitten niet eens bovenaan of onderaan in de doos maar midden-in er tussen gepuzzeld! Echt raar hoe die zo geplet is geraakt De andere kast had een stukje fineer d'er af aan de voorkant maar dat zit gelukkig weg achter de rail die wel in orde was

Nog een praktische vraag. We hebben die Inreda-lades in de kast zitten, maar die krijgen we bijna niet open (passen net), moet die met zo'n push-open-systeempje d'er achter geplaatst worden misschien?

Framsta moeten we nog aan de muur bevestigen, het zal vast wel mooi zijn! Mijn kastjes staan op wielen dus het zal "hangend" opgezet moeten worden .... vind het beste wel spannend hoor!!!

Oh nog een vraag ... Hoeveel diepte hou je over op de kast van 40 cm na bevestiging van Framstra-frame? Ik zou er nl. graag een glasblad op leggen en vroeg me af of de leggers of de glaspanelen toevalling niet zouden "bijna" passen
Begrijp ik goed dat je de kassabon van de artikelen gekocht bij IKEA Breda niet meer hebt?
Het is dan echt ter beoordeling van de afdeling klantenservice in hoeverre zij je hierin kunnen (en willen) helpen. Het zou hierin niet mogen uit maken of je terug gaat naar IKEA Nederland, IKEA België of IKEA Frankrijk. Je kunt namelijk ook artikelen retourneren in vestigingen in het buitenland.

Welke INREDA laden heb je? Met zo'n glazen front?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_73632882
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:48 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
dat heb ik dus met mijn liatorp deuren... nergens meer op de sites opeens..... ik word er nogal ongelukkig van...
Over het algemeen verdwijnen artikelen niet zomaar uit het assortiment. Het gebeurd wel dat we artikelen van internet af halen omdat ze gedurende langere tijd niet leverbaar zijn. Dat is in jouw situatie ook zo. Er is een kwaliteitsprobleem geweest op de glazen deuren van LIATORP. Dit probleem zal eerst opgelost moeten worden voordat we weer beginnen met het uitleveren en verkopen van deze producten.

Ik wil woensdag wel even voor je na gaan wat de verwachting is in deze. Moet je me wel even vertellen wat je precies nodig hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_73636160
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 20:54 schreef Snarf het volgende:

[..]

Nee, maar ons zelfbedieningsmagazijn is wel vandaag verbouwd om het kerst-spul te laten zien. En dat geldt natuurlijk voor alle IKEA's... denk ik.
in Utrecht pas vanaf eind oktober
pi_73636454
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:25 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Over het algemeen verdwijnen artikelen niet zomaar uit het assortiment. Het gebeurd wel dat we artikelen van internet af halen omdat ze gedurende langere tijd niet leverbaar zijn. Dat is in jouw situatie ook zo. Er is een kwaliteitsprobleem geweest op de glazen deuren van LIATORP. Dit probleem zal eerst opgelost moeten worden voordat we weer beginnen met het uitleveren en verkopen van deze producten.

Ik wil woensdag wel even voor je na gaan wat de verwachting is in deze. Moet je me wel even vertellen wat je precies nodig hebt.
Er zijn veel leveringsproblemen met deze deuren de laatste maanden, ik heb er nu eentje hangen, terwijl het er 4 moeten zijn

(Twee bij uitpakken al beschadigd gebleken, waren toen niet leverbaar. Ze zijn tussendoor een keer enkele dagen op voorraad geweest, maar ik had geen tijd. En toen viel één van mijn resterende deuren uit elkaar )

Anyway, het zijn deze deuren, ik heb anderhalf setje nodig.

op de Engelse site staan ze nog wel: http://www.ikea.com/gb/en/catalog/products/40116598

Ik bel morgen zelf ook nog even naar de infolijn, vorige week zeiden ze nu mogelijk meer te weten.

Maar als ik dan er niet uit kom, dan zou ik het heel tof vinden als jij het voor me uit wilt zoeken
pi_73636498
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 01:32 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

in Utrecht pas vanaf eind oktober
Jullie zijn toch ook de rest van Nederland?
quote:
[..]

Nee, de rest van de vestigingen gaan pas over vier twee weken om...
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 06:33:52 #63
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_73637233
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:48 schreef Snarf het volgende:

[..]

Wat dacht je van een RATIONELL ladedemper voor het ding?
Die zijn dus ook gewoon los te koop? Dan gaan we die zsm maar eens halen
pi_73638986
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Begrijp ik goed dat je de kassabon van de artikelen gekocht bij IKEA Breda niet meer hebt?
Het is dan echt ter beoordeling van de afdeling klantenservice in hoeverre zij je hierin kunnen (en willen) helpen. Het zou hierin niet mogen uit maken of je terug gaat naar IKEA Nederland, IKEA België of IKEA Frankrijk. Je kunt namelijk ook artikelen retourneren in vestigingen in het buitenland.

Ik heb de kassabon van de kasten en alle andere spullen wel, alleen van de schuifrails niet, deze is P (hubby) voor terug binnen gelopen (die hadden we vergeten) en waarschijnlijk liet ie die bon gewoon liggen Wel fijn dat we ook "hier" ermee terrecht kunnen Alvast iets wat we weten!!! Bedankt!!! Nu hopen op de goodwill voor die beslagdelen van die rails ook dus Ze zijn niet gejat hoor, k'zou niet weten hoe je zo'n lang pak zou wegkrijgen gestopt

Oh, iemand die weet of Röra nog terug komt? Ik wou die ZOOOO graag, staat nog op de site in NL dus dacht die scoor ik dus daar, niet dus Heb nu een lookpers meegebracht (die gaat beter dan deze die ik had van Tupperware ) ), maar wil nog altijd graag zo'n vijzel Zo'n roestvrije maatbeker wou ik ook al, blijkt ie d'er ook uit te zijn Ik heb nu zo'n kunstsofexemplaar in het wit en die is al paar keer gestuiterd maar nog niet kapot (mijn oudste dochter had twee maatbekers in nog geen week tijd kapot gekregen, van die hardplatic'en). Alleen voor tomaat en kerscoulis e.d. te maken zou ik liever ook nog zo'n roestvrije te pakken krijgen, ik vind het vies als er een rode waas achterblijft nl

Ladedemp-ding is idd. los te koop, wel nagaan welke soort schuif de jouwe is want 3 mogelijkheden en waarvan 1 op alle past (deurdemper plaatsen) en twee schuifdempers (voor elk een andere schuif (in andere tijdsspanne aangekocht). Wij hebben nl. zo een schuif op zolder liggen omdat ze veranderd waren en wij dit niet wisten (van buiten af is het moeilijk te zien als je niet weet naar wat je moet kijken. Een digitale foto nemen van de zijkant van je schuif geopend zodat de rails goed te zien zijn (dat ding moet nl. daarin klikken ergens) en laten zien aan een ikea-keuken-medewerker Of als het niet ver alle soorten één nemen en diegene die het niet zijn terugbrengen (wel kassaticketje meedoen dan )

[ Bericht 9% gewijzigd door SonjaBelgium op 13-10-2009 10:01:43 ]
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:03:14 #65
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_73639540
We hebben de rails zondag gekocht. Maar we wonen gelukkig maar 5 min rijden van Ikea af
pi_73640022
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 02:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Jullie zijn toch ook de rest van Nederland?
[..]
ik had niet helemaal het topic gelezen
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:39:25 #67
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_73642154
Gister voor het eerst sinds jaaaaaren in IKEA Delft geweest, damn wat is die winkel groot! En ik wist niet dat de baby Lack plankjes eindelijk bestonden, ze zijn zo cute . Sowieso heel veel nieuwe zooi gezien, ben al zo'n 4 maanden niet meer in een IKEA geweest..

En ik logeer momenteel in het "IKEA" hotel in Delft.. IKEA spul all over the room!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_73642296
Vraagje...
Billy is binnenkort met korting, maar is Benno dat ook?

En wie heeft ervaring met kliklaminaat van Ikea? Goede vloeren?
pi_73645815
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
We hebben de rails zondag gekocht. Maar we wonen gelukkig maar 5 min rijden van Ikea af
Grumps ... en jouw pak was wel compleet? Ik hoop zo hard dat ze niet moeilijk gaan doen over dat ticketje Tenslotte toch best wel wat centjes ...
pi_73646071
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:43 schreef Kekaa het volgende:
Vraagje...

Wij hebben tundra middenbruin boven, vloer op zich is toppie! Verwerken prima ook
Plinten wel GOED opletten, wij hebben er al héél veel beschadigd gezien reeds in de winkel zelf Haal ze dus uit de doos en bekijk voor EN achterkant Je mag ze wel terugbrengen maar t'is toch altijd weg-en-weer geren
pi_73646660
mijn deuren zijn op voorraad!!! Niet te vinden op de site, maar via de infolijn ben ik erachter dat ze 14 paar op voorraad hebben. Vanavond dus even ophalen!
pi_73649673
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Was die vraag vergeten te beantwoorden Deze met glazen front ja!
pi_73652862
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:43 schreef Kekaa het volgende:
Vraagje...

Nee alleen de BILLY kasten zijn in de aanbieding.
BENNO kasten en BILLY deuren, kastinrichtingen etc doen niet aan deze aanbieding mee
pi_73652929
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 09:35 schreef SonjaBelgium het volgende:

[..]

Ik heb de kassabon van de kasten en alle andere spullen wel, alleen van de schuifrails niet, deze is P (hubby) voor terug binnen gelopen (die hadden we vergeten) en waarschijnlijk liet ie die bon gewoon liggen Wel fijn dat we ook "hier" ermee terrecht kunnen Alvast iets wat we weten!!! Bedankt!!! Nu hopen op de goodwill voor die beslagdelen van die rails ook dus Ze zijn niet gejat hoor, k'zou niet weten hoe je zo'n lang pak zou wegkrijgen gestopt

Oh, iemand die weet of Röra nog terug komt? Ik wou die ZOOOO graag, staat nog op de site in NL dus dacht die scoor ik dus daar, niet dus Heb nu een lookpers meegebracht (die gaat beter dan deze die ik had van Tupperware ) ), maar wil nog altijd graag zo'n vijzel Zo'n roestvrije maatbeker wou ik ook al, blijkt ie d'er ook uit te zijn Ik heb nu zo'n kunstsofexemplaar in het wit en die is al paar keer gestuiterd maar nog niet kapot (mijn oudste dochter had twee maatbekers in nog geen week tijd kapot gekregen, van die hardplatic'en). Alleen voor tomaat en kerscoulis e.d. te maken zou ik liever ook nog zo'n roestvrije te pakken krijgen, ik vind het vies als er een rode waas achterblijft nl

Ladedemp-ding is idd. los te koop, wel nagaan welke soort schuif de jouwe is want 3 mogelijkheden en waarvan 1 op alle past (deurdemper plaatsen) en twee schuifdempers (voor elk een andere schuif (in andere tijdsspanne aangekocht). Wij hebben nl. zo een schuif op zolder liggen omdat ze veranderd waren en wij dit niet wisten (van buiten af is het moeilijk te zien als je niet weet naar wat je moet kijken. Een digitale foto nemen van de zijkant van je schuif geopend zodat de rails goed te zien zijn (dat ding moet nl. daarin klikken ergens) en laten zien aan een ikea-keuken-medewerker Of als het niet ver alle soorten één nemen en diegene die het niet zijn terugbrengen (wel kassaticketje meedoen dan )
Wat betreft het plankje dat beschadigd is kun je deze, normaal. gewoon omruilen bij een vestiging in de buurt. Beslag is inderdaad goodwill. Je hebt je betaling contant afgerond?
pi_73652971
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:39 schreef SonjaBelgium het volgende:

[..]

Was die vraag vergeten te beantwoorden Deze met glazen front ja!
Normaal monteer je deze laden met een stukje ruimte tussen de fronten en maak je ze open door de front van de lade vast te pakken. Wanneer je ze erg strak boven elkaar monteert dan wordt het inderdaad lastig om de laden te openen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')