Hoi!
Mag ik mij als nieuwe hier aansluiten? MIjn halve huis staat vol Ikeaspul

Ik ben Sonja, Belgische mam van 4 kids ... als er vagen zijn ...

Ik heb meteen een vraag aan de mensen die hier zijn die bij Ikea werken.
Wij wonen vlak bij de grens van Frankrijk, we gaan dus net zo vlot naar Frankrijk naar Ikea dan naar de Belgische. Vorig weekend nog in Breda geweest (moesten onverwachts naar TIlburg en als je er dan toch bent ..... Nu hebben we daar flinke de NL'se economie gesponserd en o.a. twee Besta-bassisen gekocht (2 vaks) in diepbruin, thuis gekomen blijkt één van de legplanken gewoon "geplet" te zijn in de doos, en hebben we een schuifrail mee zonder beslag in de verrpakking, er zit niets bij in, alleen de rails, de andere doos is wel compleet (waarvan we ook nog's het ticketje kwijt zijn, we hadden die vergeten en mijn kerel is die snel gaan zoeken in de winkel nog en ticketje volgens mij gewoon niet meegenomen) ... Nu is mijn vraag, kunnen we dat alsnog geregeld krijgen eventueel in een andere vestiging in België of Frankrijk? Als we naar Breda moeten rijden is dat dik 200 km rijden héén en nog's terug vanzelfsprekend ook, best een prijzige zaak zo ... ! Als het in Lille (F) kan of Gent (B) is dat stukken fijner voor ons gezien de afstand veel korter is dan. Moet zeggen dat ik best wel pissig was op hubby, hij heeft wat die rail betreft imo echt gewoon niet opgelet, de rails zaten al anders in de doorzichtige verpakking en dan nog het ticketje niet meenmemen ook

Van die kast-plank kon ie het niet weten, de verpakking zelf was intact en volkomen gaaf, die plankjes zitten niet eens bovenaan of onderaan in de doos maar midden-in er tussen gepuzzeld! Echt raar hoe die zo geplet is geraakt

De andere kast had een stukje fineer d'er af aan de voorkant maar dat zit gelukkig weg achter de rail die wel in orde was
Nog een praktische vraag. We hebben die Inreda-lades in de kast zitten, maar die krijgen we bijna niet open (passen net), moet die met zo'n push-open-systeempje d'er achter geplaatst worden misschien?
Framsta moeten we nog aan de muur bevestigen, het zal vast wel mooi zijn! Mijn kastjes staan op wielen dus het zal "hangend" opgezet moeten worden .... vind het beste wel spannend hoor!!!
Oh nog een vraag ... Hoeveel diepte hou je over op de kast van 40 cm na bevestiging van Framstra-frame? Ik zou er nl. graag een glasblad op leggen en vroeg me af of de leggers of de glaspanelen toevalling niet zouden "bijna" passen
[ Bericht 8% gewijzigd door SonjaBelgium op 11-10-2009 23:20:43 ]