abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73591364
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:40 schreef Skaai het volgende:

[ afbeelding ]
Die zijn grappig.
pi_73591394
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind die kabouters en wurmdingen wel leuk juist

Die geurkaarsen e.d. moeten ze inderdaad verbieden, bah
Dat zijn geen geurkaarsen, dat zijn shampoo's, zeep, bodylotions en zo
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 11 oktober 2009 @ 21:53:46 #28
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73591613
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat zijn geen geurkaarsen, dat zijn shampoo's, zeep, bodylotions en zo
Ik ben er 1 keer ingestonken om scrubspul van IKEAFamily te kopen, wat een troep zeg... dat is dus echt een grote FAIL.
Maar die geurkaarsen mogen óók verboden worden als het aan mij ligt
Allemaal van die kankerverwekkende nepzooi.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_73591654
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik ben er 1 keer ingestonken om scrubspul van IKEAFamily te kopen, wat een troep zeg... dat is dus echt een grote FAIL.
Maar die geurkaarsen mogen óók verboden worden als het aan mij ligt
Allemaal van die kankerverwekkende nepzooi.
kankerverwekkend?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 11 oktober 2009 @ 22:02:13 #30
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73592222
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

kankerverwekkend?
De walm van cheapo kaarsen is kankerverwekkend. Denk daarbij een chemische geurstof die verbrand en u heeft een lekkere geurkaarsenwalm die u inademt
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  † In Memoriam † zondag 11 oktober 2009 @ 22:04:39 #31
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_73592408
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:39 schreef Adelante het volgende:

[..]

Mijn vriendin kwam er laatst mee thuis, het lijkt wel of ze heeft gedoucht met hubba bubba kauwgum
Dan moet je haar maar uit de buurt houden van de Lush
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_73595034
Hoi!

Mag ik mij als nieuwe hier aansluiten? MIjn halve huis staat vol Ikeaspul Ik ben Sonja, Belgische mam van 4 kids ... als er vagen zijn ...

Ik heb meteen een vraag aan de mensen die hier zijn die bij Ikea werken.

Wij wonen vlak bij de grens van Frankrijk, we gaan dus net zo vlot naar Frankrijk naar Ikea dan naar de Belgische. Vorig weekend nog in Breda geweest (moesten onverwachts naar TIlburg en als je er dan toch bent ..... Nu hebben we daar flinke de NL'se economie gesponserd en o.a. twee Besta-bassisen gekocht (2 vaks) in diepbruin, thuis gekomen blijkt één van de legplanken gewoon "geplet" te zijn in de doos, en hebben we een schuifrail mee zonder beslag in de verrpakking, er zit niets bij in, alleen de rails, de andere doos is wel compleet (waarvan we ook nog's het ticketje kwijt zijn, we hadden die vergeten en mijn kerel is die snel gaan zoeken in de winkel nog en ticketje volgens mij gewoon niet meegenomen) ... Nu is mijn vraag, kunnen we dat alsnog geregeld krijgen eventueel in een andere vestiging in België of Frankrijk? Als we naar Breda moeten rijden is dat dik 200 km rijden héén en nog's terug vanzelfsprekend ook, best een prijzige zaak zo ... ! Als het in Lille (F) kan of Gent (B) is dat stukken fijner voor ons gezien de afstand veel korter is dan. Moet zeggen dat ik best wel pissig was op hubby, hij heeft wat die rail betreft imo echt gewoon niet opgelet, de rails zaten al anders in de doorzichtige verpakking en dan nog het ticketje niet meenmemen ook Van die kast-plank kon ie het niet weten, de verpakking zelf was intact en volkomen gaaf, die plankjes zitten niet eens bovenaan of onderaan in de doos maar midden-in er tussen gepuzzeld! Echt raar hoe die zo geplet is geraakt De andere kast had een stukje fineer d'er af aan de voorkant maar dat zit gelukkig weg achter de rail die wel in orde was

Nog een praktische vraag. We hebben die Inreda-lades in de kast zitten, maar die krijgen we bijna niet open (passen net), moet die met zo'n push-open-systeempje d'er achter geplaatst worden misschien?

Framsta moeten we nog aan de muur bevestigen, het zal vast wel mooi zijn! Mijn kastjes staan op wielen dus het zal "hangend" opgezet moeten worden .... vind het beste wel spannend hoor!!!

Oh nog een vraag ... Hoeveel diepte hou je over op de kast van 40 cm na bevestiging van Framstra-frame? Ik zou er nl. graag een glasblad op leggen en vroeg me af of de leggers of de glaspanelen toevalling niet zouden "bijna" passen

[ Bericht 8% gewijzigd door SonjaBelgium op 11-10-2009 23:20:43 ]
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 06:53:59 #33
155227 crew  Guppy
dus
pi_73600687
TVP, tevens, welkom Sonja
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_73602775
Wat betekend TVP? Ik zie het hier regelmatig langskomen maar geen idee wat het betekend
pi_73602833
Hallo Ikea mensen,
Zijn de Ribba fotolijsten er nog in de kerenkleur? Ik zie beuken, wit en zwart/bruin. Is kersen er niet meer? Thanks!
pi_73602956
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:07 schreef SonjaBelgium het volgende:
Wat betekend TVP? Ik zie het hier regelmatig langskomen maar geen idee wat het betekend
Terug vind post. Als je dan naar je http://forum.fok.nl/user/active/273542 gaat, dan zie je dit topic terug, omdat je er een berichtje hebt geplaatst. Dus is het topic makkelijk terug te vinden.
pi_73603044
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:38 schreef Adelante het volgende:
In Duitsland staat die kerstmeuk al wel online: het lijkt wel valentijn

[ afbeelding ]

http://www.ikea.com/de/de(...)olidays/decorations/
Er staat ook gewoon helemaal niks leuks tussen. Echt helemaal niks!
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:34:37 #38
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_73603292
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:20 schreef Anne het volgende:

[..]

Shoot me, maar ik vind het wel tof!
Big mouth strikes again
pi_73603462
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 21:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja wie die geur bedacht heeft moeten ze ook opsluiten
Ik vond hem ook zooo smerig zoet en mijn moeder ook. Mijn partner vond het wel ok ruiken...
pi_73603763
Bedankt Anne!!! Logisch

Die nieuwe zepen heb ik ook aan gesnuffeld, vind ik ook niets-aan Die paarse douchereeks van Ikea vond ik wel lekker ruiken en we hebben hier een roze tube handzalf en voetenbalsem ook van Ikea
pi_73603828
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:20 schreef Anne het volgende:

[..]

Het rode glaswerk vind ik op foto wel mooi, in het echie is het donkerder rood jammer genoeg Het witte glaswerk heb ik best veel van
pi_73604751
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:34 schreef heartwork het volgende:

[..]

Shoot me, maar ik vind het wel tof!
Maar dan doe jij tenminste ook je naam eer aan.
pi_73619487
Kan iemand mij misschien vertellen of de Ikea Stockholm staande lamp uit het assortiment is? Voor het weekend stond hij nog gewoon op de website maar met onbekende levertijden. Nu is hij helemaal van de website af
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2009 @ 19:09:07 #44
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_73619730
Hm op de Engelse en Duitse site staat ie er nog op. Als je er hier niet uitkomt misschien even een mailtje sturen?
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_73619951
bedankt voor de tip. heb even een berichtje gestuurd

op de duitse site staat ook dat de levertijd niet bekend is.

best raar. de tafellamp en de hanglamp zijn nog gewoon verkrijgbaar.

balen. ik wil deze zo graag in mn nieuwe huisje
pi_73620150
In breda stond ie nog in de toonzaal! Vind 'm nl. ook erg mooi!
pi_73620363
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:19 schreef SonjaBelgium het volgende:
In breda stond ie nog in de toonzaal! Vind 'm nl. ook erg mooi!
missschien hebben ze alleen de showroommodellen nog. voor het weekend was hij nergens op voorraad en het was onbekend wanneer ze geleverd zouden worden.
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:25:33 #48
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_73620438
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90110155

hij hebben nu deze lade alleen gaat hij nogal hard dicht kan hij nog gesteld worden?
  † In Memoriam † maandag 12 oktober 2009 @ 19:29:49 #49
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_73620633
Hou de koopjeshoek van de Ikea dus in de gaten als je er bent, voor je het weet staan er 5 Stockholm staande lampen die eruit gaan voor weinig omdat het showmodellen waren. Zo heb ik mijn grote Knubbig lamp ook op de kop getikt . Helaas met verhuizen laten vallen
pi_73620669
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:24 schreef klusje het volgende:

[..]

missschien hebben ze alleen de showroommodellen nog. voor het weekend was hij nergens op voorraad en het was onbekend wanneer ze geleverd zouden worden.
Ik heb even Frankrijk gecheckd voor je :
http://www.ikea.com/fr/fr/catalog/availability/10098237/lille

Lijkt een europees probleem te zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')