omdat Pirania king van de topics is, en hij opent nieuwe topics!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:51 schreef deniszs het volgende:
[Centraal] Wegmisbruikers + RMV (Voorbeschouwing) 11 Okt #3
MIjn topic wat doe je
inderdaadquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:52 schreef Stephan1237 het volgende:
Saaie aflevering+weinig mensen hier
Geef de link anders? Dan update ik de wiki wel ffquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:52 schreef Salatrel het volgende:
waren en vorige week trouwens niet 12 topics? er was ook een nabeschouwing?
Er was al een topicquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:51 schreef deniszs het volgende:
[Centraal] Wegmisbruikers + RMV (Voorbeschouwing) 11 Okt #3
MIjn topic wat doe je
waarom staat er in OP dat iedereen het kanquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
pirania maakt de nieuwe topics aan
Bij de opleiding krijgen ze dat te horen denk ikquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:52 schreef teamlead het volgende:
zouden de surveillanten nu écht geloven dat het preken over de overtredingen ook maar een minimaal effect heeft
nee maar moet voor de camera hequote:Op zondag 11 oktober 2009 20:52 schreef teamlead het volgende:
zouden de surveillanten nu écht geloven dat het preken over de overtredingen ook maar een minimaal effect heeft
Wegmisbruikers is toch elke week hetzelfde, dat is toch algemeen bekend.quote:
De agent.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wie, de agent of de overtreder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |