Die was briljant jaquote:
Maar dan staat Leontine er voor nietsquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:17 schreef Qunix het volgende:
Het gaat gewoon met z'n tijd mee....
Vind het nog best oke eigenlijk....
Daar gaat t toch niet om, t idee is dat vrouwlief woordjes kan raden en manlief een beetje naar leo kan kijkenquote:
niggersquote:
Het is zo incestueus. Al die BN'ers gaan bij elkaar op TV, zodat ze bekend blijven en in nog meer stomme programma's mogen komen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:19 schreef Folmer het volgende:
Zucht.. moeten ze weer BN-ers mee laten spelen.
anaal verkeerquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:28 schreef koemleit het volgende:
het erge is dat ik geen idee heb wat de oplossing moet zijn in de OP.
Ik ook niet, ben serieus al 5 minuten aan het nadenken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:28 schreef koemleit het volgende:
het erge is dat ik geen idee heb wat de oplossing moet zijn in de OP.
Negers, islamieten, joden, noem maar op...quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eh, naggers.
Jij vindt dat negers mensen irriteren?
Ja ok, maar dan noem je ook volk...quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:49 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Negers, islamieten, joden, noem maar op...
Ik ben bang dat het een photoshop is. Volgens mij is er gewoon geen ander antwoord.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:40 schreef beertenderrr het volgende:
tvp voor oplossing van het plaatje in de OP. Ik kom ook niet verder dan hooguit iets te maken in de richting van verweer, maar dan komt boven weer niets zinvols uit. Dus anaal verkeer is wel een grote kanshebber
Goh toch welquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het antwoord was naggers.... vieze racist
Groeperingen, knul. Groeperingen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan noem je ook volk...
ik las: groningersquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:58 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Groeperingen, knul. Groeperingen.
En de hele tijd aan d'r lipje zitten (van d'r jurkquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:12 schreef Paul het volgende:
Hoe stom kan je zijn dat hele bord digitaal maken.
Nu heeft Leontien niets meer te doen. Nu moet ze maar een beetje nep er langs lopen![]()
[ afbeelding ]
Goede oude tijd
Nu op rtl 4
it's that niggerguyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |