Ja geen daar kwam ik ook achter nadien. Sorry ik moest heul ver terug lezen en snapte er geen drol meer van na verloop van tijd.quote:
Tietenfoto is geplaatst en die kraak jij afquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Strijken of tietenfoto's posten, your choice
Ik heb medelijden met je als je maatje enigszins bij dat in de buurt komtquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tietenfoto is geplaatst en die kraak jij af
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:57 schreef Qwea het volgende:
Wat heb ik nou weer gedaan. Die heb ik er niet in gezet.
Die stond erin. Ik was net zo verbaasd als jij hoor
Uh ohquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
84.28.127.129 NL NETHERLANDS LIMBURG WEERT ESSENT KABELCOM B.V
C:\Users\Lennert>tracert 84.28.127.129
Traceren van de route naar cp648943-b.roemd1.lb.home.nl [84.28.127.129]
via maximaal 30 hops:
13 26 ms 27 ms 26 ms cp648943-b.roemd1.lb.home.nl [84.28.127.129]
De trace is voltooid.
* MrSubtle wijst naar Cat22!! Zij was 't!!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ze komen uit Weert![]()
Wie woont er daar in die regio
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef Qwea het volgende:
ooh werkelijk.
MM heeft een wijf op msn, wat hem om de 10 min aanspreekt. Vreselijk irritant, zeker omdat het om NIKS gaat, en omdat ik achter de pc zit
En best wel vaak achter zijn pc zit en dan blijft dat ding ploepen. Kolere wat een irritant kutwijf zeg
Gewoon even berichtje sturen, moel houden, koekwaus!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef Qwea het volgende:
ooh werkelijk.
MM heeft een wijf op msn, wat hem om de 10 min aanspreekt. Vreselijk irritant, zeker omdat het om NIKS gaat, en omdat ik achter de pc zit
En best wel vaak achter zijn pc zit en dan blijft dat ding ploepen. Kolere wat een irritant kutwijf zeg
Lekkerquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:33 schreef Bamba het volgende:
Bijzondere verhalen hier![]()
Hier staat red mijn vakantie op. Ik ga zo soep opwarmen met een stokbroodje met kruidenboter
Hihi helpt aanspreken niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef Qwea het volgende:
ooh werkelijk.
Hij staat in de OPquote:
Nee en breng ze nou niet op ideeën.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Had ik al ergens publiek gemeld dat jij ook bijzonder aangenaam bent om naar te kijken?![]()
[..]
Volgensmij zijn mijn tieten nog niet zo groot als haar tepelsquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je als je maatje enigszins bij dat in de buurt komt
Kunnen we Ml-etje ergens bewonderen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Had ik al ergens publiek gemeld dat jij ook bijzonder aangenaam bent om naar te kijken?![]()
Wát denk je zelf?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet je even aan Greys vragen, die strijkt
Zie PMquote:
Het verbaast mij ook wat ik nu ga zeggen, maar nee in dit geval nietquote:
* Ml-etje ligt dubbelquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Kunnen we Ml-etje ergens bewonderen?
Of trap ik weer ergens in
[..]
Wát denk je zelf?
Ik heb al weken geen strijkbout aangeraakt!
Zijn MSN uitzetten dan. En zo niet, dan even melden dat je zijn vriendin bent en geen boodschap hebt aan haar meldingenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef Qwea het volgende:
ooh werkelijk.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:37 schreef MrSubtle het volgende:
Zo. Bijgelezen... nou ja, zo goed en zo kwaad als
Hoe'st ut hier?
Terugzoeken gaat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg ik heb zowaar een on topic vraag en iedereen leest er overheen
Grees had al met dr grijpgrage handjes hem uit de wiki geslooptquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:35 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo fout
Mooi hoor Qwea![]()
(maar mag ie wel uit de wiki als ie daar uberhaupt in staat?)
[..]
wat een schande!
[..]
Uh oh
![]()
![]()
![]()
[..]
* MrSubtle wijst naar Cat22!! Zij was 't!!!
Zeg..dan wel een foto van een aap toch?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zie PM, heb net fotootje gestuurd naar de groep
[..]
Het verbaast mij ook wat ik nu ga zeggen, maar nee in dit geval niet
Over het gele goedje? Ik was nog aan het posten op een eerdere postquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja, en hij dan straks weer zeiken dat zn msn uitstaatquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:35 schreef oh-oh het volgende:![]()
[..]
Zet ZIJN msn dan uit als je achter ZIJN pc zit huilie!!!
Oh MrSubtle, je hebt wel een mooie paint van Qwea gemist trouwens
Ooooh eenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:39 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Das lang geleden! Hoe is het met jou?
MrSubtle
Als jij nou greys was geweest dan had je nu gehaptquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg..dan wel een foto van een aap toch?
Ja dat ja, ik had 'm niet zo heel duidelijk geplaatst en ik dacht het zelf ook al maar ik wilde het toch even checken. Voor 1x kan het geen kwaad toch?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Over het gele goedje? Ik was nog aan het posten op een eerdere post
Maar da's gal, denk ik
Note; weer aanzetten als je uitgepct bentquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, en hij dan straks weer zeiken dat zn msn uitstaat
Ik had me ooit voorgedaan als MM en toen ze vroeg voor de 6de x die middag hoe het ging het volgende geantwoord :quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon even berichtje sturen, moel houden, koekwaus!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als jij nou greys was geweest dan had je nu gehapt
Nee echt nietquote:
Ik ben maar naar Benelux Next Tap Maddel gezaptquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:33 schreef Bamba het volgende:
Bijzondere verhalen hier![]()
Hier staat red mijn vakantie op. Ik ga zo soep opwarmen met een stokbroodje met kruidenboter
Wss is het kotsen op een lege maag waardoor er alleen wat gal uitkomt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ooooooohquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik zat stiekem al te bedenken wat ik dan zou doen
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had me ooit voorgedaan als MM en toen ze vroeg voor de 6de x die middag hoe het ging het volgende geantwoord :
" Kut. Ik heb kanker"Toen was ze keisnel offline en kreeg MM een mailtje een uur later met veel sterkte wensingen en dat ze hem wel een poosje met rust zou laten zodat hij alles kon verwerken.
Ik kwam niet meer bijMM was minder amused en die heeft gezegd dat 1 of andere malloot achter zn pc zat en een garpje maakte.
Ik niet van jouquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als jij nou greys was geweest dan had je nu gehapt
" Ja hoi. Ik ben het seksslaafje van MM en je bent een stront irritant kutwijf met je msn berichten om de 5 a 10 minuten. Kun je gewoon je lelijke kut bek dicht houden aangezien ik mn reet afveeg met die berichten van je"quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn MSN uitzetten dan. En zo niet, dan even melden dat je zijn vriendin bent en geen boodschap hebt aan haar meldingen
@MrS, ik heb hem al uit de wiki gehaald. Tot grote vreugde van Q
Krijg nu vanquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee echt niet![]()
MI-etje en ik hadden gisteren even naaktfoto's ge-PMt en ze zag er lekker uit... da's alles
Benelux Next Tap infantiel gratenpakhuis bedoel je?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben maar naar Benelux Next Tap Maddel gezapt
Ik was niet thuis toen het gebeurde. Kan het kwaad? Ik weet niet welke van de twee het was maar ze hebben allebei gewoon brokjes gegeten daar straks.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wss is het kotsen op een lege maag waardoor er alleen wat gal uitkomt.
Vriend is het aan het kijken, anders had 'ie ook allang ergens anders opgestaanquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben maar naar Benelux Next Tap Maddel gezapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |