Ja geen daar kwam ik ook achter nadien. Sorry ik moest heul ver terug lezen en snapte er geen drol meer van na verloop van tijd.quote:
Tietenfoto is geplaatst en die kraak jij afquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Strijken of tietenfoto's posten, your choice
Ik heb medelijden met je als je maatje enigszins bij dat in de buurt komtquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Tietenfoto is geplaatst en die kraak jij af
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:57 schreef Qwea het volgende:
Wat heb ik nou weer gedaan. Die heb ik er niet in gezet.
Die stond erin. Ik was net zo verbaasd als jij hoor
Uh ohquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
84.28.127.129 NL NETHERLANDS LIMBURG WEERT ESSENT KABELCOM B.V
C:\Users\Lennert>tracert 84.28.127.129
Traceren van de route naar cp648943-b.roemd1.lb.home.nl [84.28.127.129]
via maximaal 30 hops:
13 26 ms 27 ms 26 ms cp648943-b.roemd1.lb.home.nl [84.28.127.129]
De trace is voltooid.
* MrSubtle wijst naar Cat22!! Zij was 't!!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ze komen uit Weert![]()
Wie woont er daar in die regio
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef Qwea het volgende:
ooh werkelijk.
MM heeft een wijf op msn, wat hem om de 10 min aanspreekt. Vreselijk irritant, zeker omdat het om NIKS gaat, en omdat ik achter de pc zit
En best wel vaak achter zijn pc zit en dan blijft dat ding ploepen. Kolere wat een irritant kutwijf zeg
Gewoon even berichtje sturen, moel houden, koekwaus!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef Qwea het volgende:
ooh werkelijk.
MM heeft een wijf op msn, wat hem om de 10 min aanspreekt. Vreselijk irritant, zeker omdat het om NIKS gaat, en omdat ik achter de pc zit
En best wel vaak achter zijn pc zit en dan blijft dat ding ploepen. Kolere wat een irritant kutwijf zeg
Lekkerquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:33 schreef Bamba het volgende:
Bijzondere verhalen hier![]()
Hier staat red mijn vakantie op. Ik ga zo soep opwarmen met een stokbroodje met kruidenboter
Hihi helpt aanspreken niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef Qwea het volgende:
ooh werkelijk.
Hij staat in de OPquote:
Nee en breng ze nou niet op ideeën.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Had ik al ergens publiek gemeld dat jij ook bijzonder aangenaam bent om naar te kijken?![]()
[..]
Volgensmij zijn mijn tieten nog niet zo groot als haar tepelsquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je als je maatje enigszins bij dat in de buurt komt
Kunnen we Ml-etje ergens bewonderen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Had ik al ergens publiek gemeld dat jij ook bijzonder aangenaam bent om naar te kijken?![]()
Wát denk je zelf?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet je even aan Greys vragen, die strijkt
Zie PMquote:
Het verbaast mij ook wat ik nu ga zeggen, maar nee in dit geval nietquote:
* Ml-etje ligt dubbelquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Kunnen we Ml-etje ergens bewonderen?
Of trap ik weer ergens in
[..]
Wát denk je zelf?
Ik heb al weken geen strijkbout aangeraakt!
Zijn MSN uitzetten dan. En zo niet, dan even melden dat je zijn vriendin bent en geen boodschap hebt aan haar meldingenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef Qwea het volgende:
ooh werkelijk.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:37 schreef MrSubtle het volgende:
Zo. Bijgelezen... nou ja, zo goed en zo kwaad als
Hoe'st ut hier?
Terugzoeken gaat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg ik heb zowaar een on topic vraag en iedereen leest er overheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |