Zeg jij het maar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:14 schreef mstr het volgende:
[..]
En ik (en andere mensen met de auto)?
Ja, waar je moet uitstappen vanaf de trein? Lijkt me prima. Ik zie wel welke mensen er mee willen rijden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:16 schreef mstr het volgende:
[..]
7 uur bij het station?
Dan wel aan de kant van het water, snap je wat ik bedoel?
Ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:30 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja, waar je moet uitstappen vanaf de trein? Lijkt me prima. Ik zie wel welke mensen er mee willen rijden.
Station heeft 2 uitgangen, 1 aan het water (waar wij heen moeten) waar niemand uit gaat en 1 waar iedereen heen gaatquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:30 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja, waar je moet uitstappen vanaf de trein? Lijkt me prima. Ik zie wel welke mensen er mee willen rijden.
Precies.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:42 schreef Andyy het volgende:
[..]
Station heeft 2 uitgangen, 1 aan het water (waar wij heen moeten) waar niemand uit gaat en 1 waar iedereen heen gaat
Ik ken het hoor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:42 schreef Andyy het volgende:
[..]
Station heeft 2 uitgangen, 1 aan het water (waar wij heen moeten) waar niemand uit gaat en 1 waar iedereen heen gaat
Eigen helm ja.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:22 schreef Andyy het volgende:
Oke, mooi
Zijn er mensen met balaclava's?
krijg je een euro korting als je zelf er 1 hebt
Waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:05 schreef Keeskacheltje het volgende:
Wanneer is er eentje in Noord-Holland?
Niets tegen jou schat, maar het is de bedoeling dat het redelijk centraal gehouden wordt, zodat er zoveel mogelijk animo isquote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:12 schreef swarmahoer het volgende:
ff zorgen dat niemand het vergeet enzo
alles is rond? bedankt voor t reserveren iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |