Yep maar vaak moet je eerst zelf betalen en dan pas declareren. Los daarvan is TS gewoon een pauper natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:14 schreef Vloris het volgende:
Daar heb je toch een verzekering voor?
Niet elke arts zal telefonisch consult rekenen, ik weet dat mijn huisarts het wel doet. Tenzij het echt een noodgeval is, dan laat hij het zitten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:49 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb nog nooit een rekening voor een telefonisch consult gehad.. Maar je moet gewoon betalen uiteraard. Je vriendin meent doktersadvies nodig te hebben en de dokter neemt de tijd (telefonisch of op spreekuur) om je aan te horen en advies te geven. Daar betaal je dan voor ..
Volgende keer misschien beter afwegen of je de huisarts wel nodig hebt.
Kijken naar de nummerherkenning?quote:Hoe kunnen ze bewijzen dat er niet iemand anders gebeld heeft en mijn vriendin's naam + adres doorgegeven heeft?
-We wonen net in een nieuwe gemeente.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:44 schreef eleusis het volgende:
Ze blijkt gezond en dus betaal je niet? Wat een naar persoon ben je, had je liever gehad dat het een laat-stadium botkanker was?
En wat voor een vreemde verzekering heb je dat de huisarts niet vergoed wordt?
[..]
Kijken naar de nummerherkenning?
Je belde prepaid.. Hadden ze er dus gewoon een 0900 nummer van moeten maken zodat je de 25 euro via je prepaid wel betaalt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 02:14 schreef bitterzak het volgende:
[..]
-We wonen net in een nieuwe gemeente.
-Ik belde niet naar een huisarts, maar de avond-dokterpost in een grote stad.
-Er werd mij van te voren niks verteld over een betaling. Als ik dat namelijk wel zou weten, zou ik gewoon even langsgaan... Dan was ze voor hetzelfde geld WEL onderzocht.
-Die dokter die opnam zat gewoon op de post te wachten op patienten en ik bel dus helemaal niemand in zijn vrije tijd op ofzo.
Ik vind het gewoon een rare streek om eerst te vragen om de gegeven om 'haar te kunnen helpen' om vervolgens op het einde van het gesprek af te raden te komen en dan nog even snel mede te delen dat er van dit gesprek een rekening komt...
Zo gaan we niet met elkaar om vind ik.
BTW, ik belde met een prepaid mob. telefoon.
En jij denkt dat die man daar voor z'n lol zit te wachten op patienten? Die doet gewoon z'n werk en wordt daarvoor betaald. Die betaling moet ergens vandaan komen, en dat ergens zijn de klanten (=patienten).quote:Op maandag 12 oktober 2009 02:14 schreef bitterzak het volgende:
-Die dokter die opnam zat gewoon op de post te wachten op patienten en ik bel dus helemaal niemand in zijn vrije tijd op ofzo.
Ja je bent de enige, aangezien de kosten gewoon volkomen terecht zijn en TS een pauper is die denkt goedkoop uit te kunnen zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 02:39 schreef GieJay het volgende:
Ben ik dan gewoon de enige die het met TS eensch is? Ik vind het gewoon een naaistreek, lekker makkelijk geld verdienen op deze manier. Kosten prima, maar dan wel even vooraf vermelden
Jij vind gewoon dat die man kosteloos moet zitten wachten tot jij belt om hulp?quote:Op maandag 12 oktober 2009 02:14 schreef bitterzak het volgende:
Ik vind het gewoon een rare streek om eerst te vragen om de gegeven om 'haar te kunnen helpen' om vervolgens op het einde van het gesprek af te raden te komen en dan nog even snel mede te delen dat er van dit gesprek een rekening komt...
Zo gaan we niet met elkaar om vind ik.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 02:39 schreef GieJay het volgende:
Ben ik dan gewoon de enige die het met TS eensch is? Ik vind het gewoon een naaistreek, lekker makkelijk geld verdienen op deze manier. Kosten prima, maar dan wel even vooraf vermelden
Tuurlijk zijn de kosten terecht, zie je mij dat ergens schrijven? Nee: Bril kopen. Lijkt me helemaal logisch, die man doet ook geen vrijwilligerswerk. Maar even vermelden hoeveel de kosten zijn kan toch geen kwaad? Dan kan vrouwtje van TS nog is nadenken of ze niet even een paar dagen kan wachten op haar eigen huisarts.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
_!
Deze kosten zijn gewoon terecht gemaakt, mafketel. Iedereen weet toch dat een huisarts een rekening stuurt als je daarheen gaat of belt? Waarom zou een weekendarts dat ineens niet mogen doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |