klinkt goed!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:09 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Hebben jullie wel eens gehoord van Imogen Heap?
Ja, zo vet! Let Go is ook een aanrader, maar die is eigenlijk van FrouFrou, een samenwerking met iemand anders.quote:
Sorry dat ik ineens weg was, maar fok wilde niet meer en ik moest naar mijn schoonouders (waar mijn neefje van zes bedachtzaam opmerkte dat ik "more like a boy" wasquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]Volgens mij ben jij heeeel jong
Wonderer, stiekem vind ik het wel tof dat jij hier post. Je bent geen lesbo, voelt je geen vrouw, maar hangt toch gezellig in het pottentopic rond. Geeft aan (voor mijn gevoel) dat je niet de behoefte voelt om je op elk gebied heel erg af te zetten tegen al wat vrouw is. Heel gezond
jaaa maar die stond al op de laatste pagina (of 1na laatste als je post wilt meerekenen) (in mijn geval 6)quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:01 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Vergeet het vorige topic niet, hebben we ook redelijk volgeblaft.
Door wie wordt dat da als "hoog risico" beschouwd? Door Nederland, door Amerika, of door vluchtmaatschappijen of .. ? Wat is verder het verschil met laag risico vluchten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voornamelijk amerikanen... maar voor hoog risico vluchten (lees amerikaanse maatschappijen)
mensen schijnen amerikanen te haten... (iets met 9/11) maar al in de vroege jaren werden de amerikaanse en de israelische maatschappijen het meest gekaapt. vandaar dat dat de hoog risico maatschappijen.... een martin air naar miami voel met boerenkinkels vinden ze niet intressant om een statement te makenquote:Op maandag 12 oktober 2009 07:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Door wie wordt dat da als "hoog risico" beschouwd? Door Nederland, door Amerika, of door vluchtmaatschappijen of .. ? Wat is verder het verschil met laag risico vluchten?
(Sorry, ik begrijp het niet helemaal en daar word ik altijd wat nieuwsgierig van.)
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:53 schreef Seven.of.Nine het volgende:
OK, ik bel mijn scharrel straks even. Al die plaatjes:![]()
![]()
![]()
Ja, maar de boekhouding geven ze niet mee aan "een vriendin".quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik kan er eigenlijk niet wakker van liggen of iemand anders het wel of niet begrijpt... zolang mijn omgeving maar weet wat er gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |