quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe ook nog even mee. Lesbeaus
.
[ afbeelding ]
Bij jou is het alleen je kapsel, waarschijnlijk. Ik gebruik een compressievest en herenkleding om de look af te makenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:25 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
En we hebben ongeveer hetzelfde kapsel nu.. Iemand zei gisteren 'I like your dyke-statement' maar dat ik ondanks mijn mannenkapsel nog steeds supervrouwelijk was. Vond ik wel cool om te horen eigenlijk, was ook de bedoeling.
De clitoris groeit onder invloed van de mannelijke hormonen. Bij Metoidioplastie wordt de schacht losgemaakt van de huis, de urineleider verlegd naar de "eikel" en er wordt een scrotum geconstrueerd van de schaamlippen. Vagina wordt soms wel en soms niet verwijderd. Dit werkt als een minipenis (meer dan een cm of 6-8 red je niet), totaal natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:26 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ik zou me eens in moeten lezen, ik begreep dat de clitoris opgerekt kan worden zodat je toch nog gevoel hebt in je penis. Maar ik weet niet of dat neefje dat ook heeft laten doen. Ik hoor alleen maar de zware stem, verder is hij voor mij niet zo veranderd qua uiterlijk.
Zo'n ramp is het nou ook weer niet. Tenminste, het is een discrepantie tussen binnenkant en buitenkant. Da's toch wel redelijk uniek, en het is prima op te lossen met operaties en hormonen. De lichaamsdysphorie is het ergste, en dat de buitenwereld je niet ziet zoals je echt bent.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:28 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Zielig is het wel. Sowieso, mensen die met zichzelf overhoop liggen vind ik erg. Al is het alleen maar omdat ik weet wat het is om met jezelf in de clinch te liggen. Maar da's niets vergeleken met transgender-overhoop liggen met jezelf.
xena: warrior prinses! bad lesbo bad lesbo!quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
xena: warrior prinses! bad lesbo bad lesbo!
quote:
OK, nu ben ik geil.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:43 schreef peperclip het volgende:
[ afbeelding ]
Ok geen lezz in het echt ..but she sure can act like one
Wiesdat?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:43 schreef peperclip het volgende:
[ afbeelding ]
Ok geen lezz in het echt ..but she sure can act like one
nou ik ben sinds vandaag scharrelloos... kom maar langsquote:
Omg, ik ben precies hetzelfde, ik ben geen lesbo, voel me geen vrouw en heb ook niet de behoefte om me af te zetten tegen alles wat vrouw isquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]Volgens mij ben jij heeeel jong
Wonderer, stiekem vind ik het wel tof dat jij hier post. Je bent geen lesbo, voelt je geen vrouw, maar hangt toch gezellig in het pottentopic rond. Geeft aan (voor mijn gevoel) dat je niet de behoefte voelt om je op elk gebied heel erg af te zetten tegen al wat vrouw is. Heel gezond
Ik heb wel een scharrel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nou ik ben sinds vandaag scharrelloos... kom maar langs
Eind 20. Ik herkende Xena alleen niet direct. En de serie zelf heb ik nooit gevolgd want wij hadden alleen Nederland 1, 2 en 3 tot mijn 15e.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]Volgens mij ben jij heeeel jong
Wonderer, stiekem vind ik het wel tof dat jij hier post. Je bent geen lesbo, voelt je geen vrouw, maar hangt toch gezellig in het pottentopic rond. Geeft aan (voor mijn gevoel) dat je niet de behoefte voelt om je op elk gebied heel erg af te zetten tegen al wat vrouw is. Heel gezond
En thanks voor het uitgebreide antwoord.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bij jou is het alleen je kapsel, waarschijnlijk. Ik gebruik een compressievest en herenkleding om de look af te maken
[..]
De clitoris groeit onder invloed van de mannelijke hormonen. Bij Metoidioplastie wordt de schacht losgemaakt van de huis, de urineleider verlegd naar de "eikel" en er wordt een scrotum geconstrueerd van de schaamlippen. Vagina wordt soms wel en soms niet verwijderd. Dit werkt als een minipenis (meer dan een cm of 6-8 red je niet), totaal natuurlijk.
Bij Phalloplastie wordt een stuk huid met zenuwen en "vlees" uit de onderarm gehaald en daar wordt een penis van gemaakt. In een later stadium wordt een scrotum gemaakt en meestal worden er implantaten gebruikt om een erectie te krijgen.
Beide vormen is behelpen. Maar nu weet je in ieder geval de termen waar je op kunt googlen
[..]
Zo'n ramp is het nou ook weer niet. Tenminste, het is een discrepantie tussen binnenkant en buitenkant. Da's toch wel redelijk uniek, en het is prima op te lossen met operaties en hormonen. De lichaamsdysphorie is het ergste, en dat de buitenwereld je niet ziet zoals je echt bent.
Verrek, ik had haar niet eens herkend met die overdreven zwoele lippen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:45 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Carmen?
Ik vind het heel stoer dat je met zo'n grote schaar je eigen haar durft te knippen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg, ik ben precies hetzelfde, ik ben geen lesbo, voel me geen vrouw en heb ook niet de behoefte om me af te zetten tegen alles wat vrouw is! Vind je het ook tof dat ik hier post
?
Wat een schaamteloos vissen naar een compliment
Ja. Het nummer hide and seekquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:09 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Hebben jullie wel eens gehoord van Imogen Heap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |