Misschien was het wel even een ik ventileer even dat je mij niets over mijn scheiding moet vragen want dat hou ik prive en verder wil ik eigenlijk proberen om mijn leven gewoon weer op te pakken bericht.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want?
Als je zaken privé wil houden, uit de luwte wil omwille van Sophie: doe dat dan ook. Maar je kan niet allebei die zaken blijven nastreven: die bijten elkaar teveel.
Misschien kun je straks , als de storm geluwd is en je er dan nog behoefte aan hebt de publiciteit weer opzoeken, maar nu werkt het zo te zien enkel averechts.
En wat heeft iedereen vandaag met 'schat'?
Dat is net zoiets als bovenop de kerktoren klimmen en dan klagen dat je hoogtevrees hebt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:38 schreef marky het volgende:
[..]
Misschien was het wel even een ik ventileer even dat je mij niets over mijn scheiding moet vragen want dat hou ik prive en verder wil ik eigenlijk proberen om mijn leven gewoon weer op te pakken bericht.
Dan zal-ie wel wat ketchup achtergelaten hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:36 schreef sunny16947 het volgende:
Of is hij de gastendoekjes en de blender etc op gaan halen.
Of Eline gaat bij Bram wonenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:36 schreef sunny16947 het volgende:
Ja en dan blijkt dat ze allebei al een ander hebben. Claire een bekende voetballer en Huub een jeugdvriendinnetje uit Oldenzaal. En toen leefde ze nog lang en gelukkig.
Oh en Bram heeft een druk verhuisweekend achter de rug. Zou zijn studio op zolder plaats hebben moeten maken voor Claire. Of is hij de gastendoekjes en de blender etc op gaan halen.
Ik heb de hoop nog niet opgegeven, eerst maar even wachten tot de eerste vuiligheid naar buiten komtquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:35 schreef Suikeroom het volgende:
wel jammer dat dit niet eerder is gebeurd want nu houdt de media het bij 1 klein berichtje, als het net na dgk was geweest dan was het modder gooien in de party en shownieuws etc
Ik denk dat je niet zo lang hoeft et wachten. Zodra Huub gespot wordt met een meid aan zn arm heb je de poppen aan het dansen. Huub kennende laat dat niet lang op zich wachten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb de hoop nog niet opgegeven, eerst maar even wachten tot de eerste vuiligheid naar buiten komt
ja eigenlijk moet de publieke opinie zich tegen Claire keren want dan voelt die familie zich geroepen om voor Claire op te komen en het echte verhaal naar buiten brengen..quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb de hoop nog niet opgegeven, eerst maar even wachten tot de eerste vuiligheid naar buiten komt
Als je die Fuck jou Huub! niet hebt meegekregen toen hij in de jacuzzi met Gaby zoende heb je die inderdaad gemist.quote:
Was eigenlijk team Claire, maar ik denk dat dit wel potentie heeft, dus; TEAM HUUBquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:47 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja eigenlijk moet de publieke opinie zich tegen Claire keren want dan voelt die familie zich geroepen om voor Claire op te komen en het echte verhaal naar buiten brengen..
ik begin dan wel...
Claire Recourt heeft geen baan, is een alleenstaande moeder zonder toekomst perspectief, woont bij dr ouders, en is een hoer omdat ze vreemd ging terwijl Huub hard aan het werk was om hun gezinnetje te onderhouden
ok wie is het daar mee eens?
Dus om de nieuwsgierigen en sensatiezoekers te pleasen hadden ze eerder uit elkaar moeten gaan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:35 schreef Suikeroom het volgende:
wel jammer dat dit niet eerder is gebeurd want nu houdt de media het bij 1 klein berichtje, als het net na dgk was geweest dan was het modder gooien in de party en shownieuws etc
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vraag me toch altijd af wie er achter dit soort reacties zitten. Eentje die de ballen uit z'n broek lacht omdat men denkt dat het echt is of eentje die echt nog niet eens een veterstrikdiploma laat staan een aantekening schooltuintjes heeft.
Wat valt daar nou om te lachen ?, "tis is showbizz" en sensatie-technisch was dat gewoon beter geweestquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus om de nieuwsgierigen en sensatiezoekers te pleasen hadden ze eerder uit elkaar moeten gaan?
Je moet gewoon openheid van zaken geven. period.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:06 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
juist jij zou beter moeten weten schat
Er zit een strik anquote:
Met z'n allen op die zolder? Neuh.quote:
En desondanks schoppen ze hun kinderen 1 voor 1 de rls'en inquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
De ouders van Claire zouden zich moeten schamen. Doordat zij Claire zou overbeschermd opgevoed hebben is Claire op haar leeftijd nog steeds niet in staat om zonder haar ouders te overleven. Die arme Huub heeft alles gedaan om het haar naar de zin te maken, keihard gewerkt om brood op de plank te krijgen, geïnvesteerd in de toekomst, gaat zij er zomaar vandoor
Dat doen ze omdat ze dan hun kinderen 24 uur per dag op de streams in de gaten kunnen houden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
En desondanks schoppen ze hun kinderen 1 voor 1 de rls'en in
En toch dat huwelijk door laten gaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat doen ze omdat ze dan hun kinderen 24 uur per dag op de streams in de gaten kunnen houden.
Dan gaat Bram maar op die zolder en komt Eline bij mij logeren. Ik heb een slaapkamer die zo groot is dat er een hele meisjeskostschool kan logeren..quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:14 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Met z'n allen op die zolder? Neuh.Hoe groot is dat huis van de recourtjes eigenlijk?
Blijf je wel bij de actuele context?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Als je die Fuck jou Huub! niet hebt meegekregen toen hij in de jacuzzi met Gaby zoende heb je die inderdaad gemist.
Dat was waarschijnlijk omdat ze dachten dat Huub de show zou winnen, maar dankzij Claire is dat ook niet gelukt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
En toch dat huwelijk door laten gaan
Zoals jij ze op elkaar stapelt wel ja ....quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan gaat Bram maar op die zolder en komt Eline bij mij logeren. Ik heb een slaapkamer die zo groot is dat er een hele meisjeskostschool kan logeren..![]()
En zeker niet als je man aan partnerruil doet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:21 schreef Jian het volgende:
Berga, de moeder van Claire heeft in heel Tilburg lopen rondbazuinen dat de moeder van Huub een Drankorgel is net als Huub zelf. Okee, waar, .... maar dat doe je niet als schoonmoeder en oma !
... en wel in z'n eentje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En zeker niet als je man aan partnerruil doet.
schandalig gewoon, is het zo een gerda smit typje??? misschien kan ze dan ook naar evert snategroes voor een spraakmakend intervieuw op sbs.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:21 schreef Jian het volgende:
Berga, de moeder van Claire heeft in heel Tilburg lopen rondbazuinen dat de moeder van Huub een Drankorgel is net als Huub zelf. Okee, waar, .... maar dat doe je niet als schoonmoeder en oma !
Nou niet helemaal. Het schijnt dat de echtgenote van degene met wie Ron dan aan de slag gaat, welkom is om bij Berga een kopje koffie te drinken.quote:
Net zoals ze bram op de winnares van de bunker afstuurde om de investering er een beetje uit te halenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk omdat ze dachten dat Huub de show zou winnen, maar dankzij Claire is dat ook niet gelukt.
Eline had niet gewonnen hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Net zoals ze bram op de winnares van de bunker afstuurde om de investering er een beetje uit te halen
Had Bram dan eerst iets met die ''Peuk''?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Net zoals ze bram op de winnares van de bunker afstuurde om de investering er een beetje uit te halen
Ik heb het allemaal niet zo gevolgdquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:45 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Had Bram dan eerst iets met die ''Peuk''?
ach elientje met haar dingentje ohhh wat vond ik dat een domme doos.quote:
nee die woonde samen, kan niet meer op haar naam komen, die wilde winnen om haar huisje in te richten, haar vriend poste hier toen hoe hete dat kind ook alweer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal niet zo gevolgd
Op het forum volgde ik het wel een beetje en het begint te dagen, dat was die winnares die verjaagd werd door bommiequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee die woonde samen, kan niet meer op haar naam komen, die wilde winnen om haar huisje in te richten, haar vriend poste hier toen hoe hete dat kind ook alweer.
Marielin?quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee die woonde samen, kan niet meer op haar naam komen, die wilde winnen om haar huisje in te richten, haar vriend poste hier toen hoe hete dat kind ook alweer.
ja die, vond de bunker best leuk achteraf en vooral gelachen om bart in zijn legeroutfit ( muziek vond ik helemaal top) die ze steeds draaide, ach wacht op bunker2 maar of dat er ooit komt.quote:
Toen de Corleones Recourtjes, Bram op Eline afstuurde, stond ze bovenaan in de polls. Achteraf bleek dat het een slechte investering was. Ze gaan eerdaags ook scheiden, maar Mama Cor.. Recourt wil eerst nog een kleinkindquote:
Tja maar pa had haar er bij kop en kont ingegooid!! Dit alles ter promotie van een bepaald merk shampoo...........en Claire wilde zo graag, zo heel erg graag een eigen salon! ¤ 25.000,-- als startkapitaal en Huub op de koop toe! na een jaar gewoon droppen die vent.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:43 schreef Toverheks het volgende:
nou echt als ze dat echt heeft geroepen over huub zijn ma dan ben je niet goed snik ( al is het een drankorgel dat doe je gewoon niet) vooral niet als schoonma van, vond haar al niks want echt als claire mijn dochter was had ik haar toendertijd met kop en kont uit die kooi getrokken, en al helemaal toen huub aan het klooien was en claire keek er naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |