Waarom zou ie, die zijn toch allang geen 16 meer ..?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer huub op de koffie sherry gaat bij mooiiiiiii en sunny
Over schat gesproken....quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want?
Als je zaken privé wil houden, uit de luwte wil omwille van Sophie: doe dat dan ook. Maar je kan niet allebei die zaken blijven nastreven: die bijten elkaar teveel.
Misschien kun je straks , als de storm geluwd is en je er dan nog behoefte aan hebt de publiciteit weer opzoeken, maar nu werkt het zo te zien enkel averechts.
En wat heeft iedereen vandaag met 'schat'?
Omdat de lucht van jouw flessen tot hier reiken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe verklaar je die bezopen posts van je dan
En ze hebben geen drankquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom zou ie, die zijn toch allang geen 16 meer ..?
Nadia en dennis ook uit elkaar?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Over schat gesproken....
Jaap is nog wel de enige overgeblevene die een relatie heeft.
De rest heeft nie eens meer een relatie.
Bron ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Over schat gesproken....
Jaap is nog wel de enige overgeblevene die een relatie heeft.
De rest heeft nie eens meer een relatie.
Ik haak even in nieuwsgierig als ik ben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:30 schreef Jian het volgende:
Is Huub nou weer wegIk wil weten waarom juist Cc. beter moet weten ?
Ik weet niet precies, weet wel dat de admin die gisteren tvp'de hier de boel aardig doodsloegquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik haak even in nieuwsgierig als ik ben.
(hoeveel moet ik teruglezen, was er gister niet)
Huub zal wel weg zijn omdat de aandacht niet naar hem uitgaat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:30 schreef Jian het volgende:
Is Huub nou weer wegIk wil weten waarom juist Cc. beter moet weten ?
Niet zo ver, we stonden onder curatelequote:Op maandag 12 oktober 2009 15:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik haak even in nieuwsgierig als ik ben.
(hoeveel moet ik teruglezen, was er gister niet)
Dan zal het wel nodig geweest zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, weet wel dat de admin die gisteren tvp'de hier de boel aardig doodsloeg
Ja, want het gaat hier zelden over hemquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huub zal wel weg zijn omdat de aandacht niet naar hem uitgaat.
Ik heb nog nooit zo een stel keurige userts gezienquote:
Remlof.quote:
o, dan gooit ie er zo wel een paar twitterberichtjes tegenaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huub zal wel weg zijn omdat de aandacht niet naar hem uitgaat.
Remlof werd er bijgehaald door gert en static....quote:
Remlof ís de butler dearquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Remlof.
Of de butler. Met de kandelaar. In de bibliotheek.
Hij heeft de foto's van Claire al van z'n Twitter-pagina gehaald.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:41 schreef Jian het volgende:
[..]
o, dan gooit ie er zo wel een paar twitterberichtjes tegenaan
Ik gok alle driequote:Op maandag 12 oktober 2009 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Weten we al wie die zogenaamde vriendin is? Laura van bijna 16? Ene Kim? Het donkerharige meisje dat bij de opening van The Bunker veelvuldig bij Huub in de buurt was?
Dat kleinere meisje, bedoel je? Die hielp mee met de voorbereiding van de opening en had naar mij weten niks met Huub van doen. Maar misschien moet ik ook wat dat betreft beter weten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Weten we al wie die zogenaamde vriendin is? Laura van bijna 16? Ene Kim? Het donkerharige meisje dat bij de opening van The Bunker veelvuldig bij Huub in de buurt was?
quote:
Wat nog niet was ...quote:Die hielp mee met de voorbereiding van de opening en had naar mij weten niks met Huub van doen.
Het is toch wat dat Huub de Alwetende steeds alleen maar zegt dat-ie niets meer zal zeggen.quote:Maar misschien moet ik ook wat dat betreft beter weten.
Scherp!!!! En hij is ook niet meer getrouwd zie ik nu. Het is er wel heel erg donker nu. Zwaar weer op komst. Of geeft het zijn stemming aan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft de foto's van Claire al van z'n Twitter-pagina gehaald.
Flitsscheiding?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:54 schreef sunny16947 het volgende:
En hij is ook niet meer getrouwd zie ik nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |